عزیز :.:.::. * اعلام وضعیت اولین بسته پاکی مسابقه #پاکی_رمضان * .::.:.


امتیاز موضوع:
  • 18 رأی - میانگین امتیازات: 4.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
موضوع بسته شده است 

آرشیو گروه "رهروان پاکی" (گروه آقایان) (غیر فعال)

با سلام
ی درخواستی دارم...
چیزی در مورد خ.ا هست که تقریبا به اندازه ی ترکش اهمیت داره
می خواستم پیرامونش بحث کنیم و هرکیم تجربشو و کارهایی رو که دربرابرش کرده بگه(اگه بخواد)
موضوع مربوط به عوارضشه و خب چیزیم که بیشتر بخاطرش قصد ترک داریم اینه (البته حس لذت بعد ترکم هس)
بنده از دست عوارضش رها نشدم.
جدیدا خیلی کار نمی کردم و وختی یهویی شروع کردم دیدم چقدر قدرتم تحلیل رفته
اگه می شه بگید برای موجه با عوارضش چه کارایی می کنین
خبرم که دارین فقط ادمو به صورت فیزیکی تضعف نمی کنه
اراده آرامش اعتماد به نفس و خیلی چیزارو از ادم می گیره
برای تضعیف کردن هر کدومشون چه کارایی کردین و اگ می شه بگین چطوری احساس کردین که دارن برطرف می شن
الانم که می خوام کنکور بدمو و تو بد موقعیتی شدت گرفته

مطلقا تاپیک دیگه ای برای این موضوع هست ولی اگ اونجا می فرستادم مخاطبان کمی می دیدنش برا همین فعلا به صورت خودمانی اینجا مطرحش کردم
برای اینم باید ی اطلاعات جامع و طبقه بندی شده داشته باشیم
باتشکر 53



پ.ن: این الان چهاردهمین پست ینی اخرین پست این صفس پس لطفا جوابارو به صورت ریپلای بزنین تا تو صفحه بعدی هم دیده بشه
[تصویر:  201705052108014731-5511488.jpg]
 سپاس شده توسط
حامدحامد/ گروه 5 مرد مصمم/ هفته سوم: تا امروز که پنج شنبه است سبز
 سپاس شده توسط
(1397 ارديبهشت 23، 10:52)آقای اراده نوشته است: دوستان نظرتون در مورد چک لیست پایین بدین لطفا هر موقع فرصت داشتین 
چه اصلاحاتی نباز داره ؟ اولویت بندیهاش چطور باشه کاربردی تره ؟ میخوایم به یک قالب کاربردی تبدیل بشه 



هر لحظه چکار باید کردد ؟

1- همه چیز عادیست :
 * هر گونه عامل مزاحم حذف شود  
* کنترل نگاه و ذهن 
*ورزش 
*پر کردن اوقات بیکاری
* نظم و برنامه ریزی
* نماز اول وقت 
*گوش کردن به سخرانی ها 
* هر کار و فعالیت شادی بخش و مثبت فرهنگی یا مذهبی (از هر نوع )

2- وسوسه به سراغم میاد : 
ایجاد راه خروج از وسوسه 
دفع وسوسه در لحظه اول
پناه بر خدا 
خواندن نماز یا هر فعالیت مثبتی که در راه خروج وسوسه کمک میکنه 
خراب کردن همه پل های بسمت گناه 
عوض کردن شرایط بصورت فوری

3- دارم نا خوداگاه در گیر انجام اعتیاد میشم و یا شده ام :
*  خراب کردن پلهای گناه
*تغییر فوری شرایط 
*عمیقا پناه بر خدای جهان 
* مرور لحظه های پشیمانی گناه 
*ایستادگی در برابر گناه
*مشغول شدن به امر دیگر
* یافتن همدرد از طریق اورژانس

4- اعتیاد تمام شده و پشیمانم : 
* بازگشت فوری و سریع به مسیر پاکی 
*ملایم بودن با خود و دفع پشیمانی ها 
*بررسی عوامل شکست 
*شروع مجدد

سلام برادر اراده
پیشنهاد من اینه که با این روش نری
من تجربش کردم اینکه ادم بخواد برا خودش ی لیست اولویت بندی شده تهیه کنه  و بخواد به هنگام اومدن وسوسه  با اون روال باهاش بجنگه نه تنها رفع نمی شه بلکه مدام هم تمرکز ادمو به صورت ناخودآگاه به سمتش می کشه
من حتی این مدل برنامه رو به صورت دوبعدی ریخته بودم الان تو هرکدومشو به صورت ی ستونی نوشتی و فقط همون ترتیبو می ری من چن ستونی می نوشتم و شرطی سازی می کردم ینی تحت شرایط و فشارخاصی درهمون ابتدا یا اواسط برنامه به ستون های مجاور کشیده می شد و روال خاص اونو می گرفت و ممکن بود بازم ادامه داشته باشه.......ولی باید بگم نه تنها مفید نبود بلکه باعث افزایش زمان و همچنین تعداد و دفعات وسوسه ها شده بود.

معتقدم 50% درصد فشار این تحریک هارو خود ادم با وسواسی غیر ارادی و ناخواسته باعث می شه حتی در کسیم که اصلا درک خاصی از وسواسی نداره نیز صادقه(تعداد کسانیم که در این شرایط تونستن این چیز روان ی   رو به سلطه خودشون دربیارن یعنی به نوعی از خود کنترلی که تو یوگا و مدیتیشنم رسیدن بهش سخته,برسن تو کل دنیا کمتر از انگشتان ی دسته)
مطلقا اینجا هم بعضیا بودن که گفتن باید بهش بیخیالی هم کرد (جوری که اصن به چنین چیزی مبتلا نیستی تلقین خودش خیلی مهمه اون وسواسیم که ازش حرف زدم به نوعی با تلقین منفی باعث سخت تر شدن راه می شه)

اما اینم پیشنهادی که من در عوض میگمو در چند نفر دیگه هم که یکیشم تو همین کانونه, موثر بوده و شامل متن بالا می شه اینه
بری برا خودت ی دفتر سیمی قشنگ و خوش جلد(ترجیحا روشن تر) انتخاب کنی 100 برگش بهتره
بعدش اونو به بخشای مختلف تقسیم کنی و گوشه اولین صفحه هر بخشو به شکلای مختلف تا بزنی و عین دفتر خاطرات کنارت نگهش داری
من اینکارو کردم ی بخششو اختصاص دادم به فواید و لذت های بسیار شیرین تر بعد ترک
ی بخششم اختصاص دادم به عوارض و گرفتاری های بسیار آزار دهنده تره بعد از انجام دادنش این قسمتو با خودکار مشکی می نوشتم ( اسمشم گذاشتته بودم آنورستان (جو گیریه دگ [تصویر:  khansariha%20(13).gif] ) البته اینو یکی از همون چن نفر گفت)
و از همه واجب تر بخشی که مهمترینه و باید باشه و به نوعی هسته کتابه, خاطره نگاری روزانه هس که بهش روزنامه هم می گن
اخرین باری که مرتکب این اشتباه شدم همون روزی بود که این کتابو شروع کردم اسمشو روز شر گذاشتم و با خودکار قرمز نوشتم بعد از اون هر روز nام رو با خودکار ابی می نوشتم و از اون روزم به بعد که الان بیش از سه سال می شه دیگه بهش الوده نشدم 1  و اکثرا هم اخر هر روز ی جمله منحصر به فردی که در طول روز به ذهنم میومدو پر رنگ می نوشتم بعضیا از اونا چنان کارایی داشتن که اسمشونو گذاشتم جملات طلایی [تصویر:  4chsmu1.gif]
بخش های دیگه ای هم بود مثل بخشی که صرفا مربوط به جملات انگیزشی که ایجا بهش آجیل می گن می شد حتی بعضی مباحث و مقالات(!) چن صفحه هم نوشته بودم ... مطلقا بعضی وختا ی حس و حال خاصی به ادم می ده من همون مواقع دفترو برمی داشتم و می نوشتم مثل شعرا که دفتر همیشه دستشونه و شعرا رو بلافاصله می نوشتن. بهتره که در طول روز پرش کنی تا هنگام خواب
و این که بخش های زیادی از کتابو هم باید خالی نگه داری چون مطالب و تقسیم بندی های دیگه ای هم بعدا به ذهنت میان.
هر موقعم که وسوسه ها سراغت اومدن کتابو بردار و جملاتت رو که با زبان خودت نوشتی بخون
باور کردن این سخته ولی من به حدی مسخ این دفتر شدم که اواخرش از مقاومت در برابر این خودسوزی لذت می بردم..(این روش در کاهش خیلی زیاد اون 50 درصد حتی تا  هم0 موثره( بدون همون کارای یوگا و تمرکز کردن (همون به سلطه در آوردن خود در چند بند بالاتر)که تقریبا سختیش معادل با نمازیه که امام علی گفته اگه کسی با اون عمق بخونه تمام نماز هاش قبوله .درهمین مدل مدیتیشنم ادم باید تا اون حد از خود جسمانیش دربیاد ))
(اینم بگم سختیه اون روش اینهکه تو اون داری به جدال مستقیم با استرس و وسواس می ری که همان طور که اشاره کردم مقابله کردن با اینا مثل جنگ بنزین با آتشه.ولی تو این مورد حواستو به چیزایی که از قبل نوشته شدن پرت می کنی در حقیقت چنان برات لذت بخشه که راحت جذبش می شی این خیلی با اون حواس پرتی فی الساعه که به زور می خوای از فکرت در اری و تاثیر عکس داره , فرق می کنه.)
هی می خوام این کتابو بسوزونم تا کسی متوجه نشه ولی به حدی ازش خاطره خوش دارم که دلم نمیاد. می تونی این کتابو به راحتی مخفی کنی تا کسی نبینه.
چیزیم که من چاشنیه این کار کرده بودم و کنارش انجام می دادم ی کمی فانتزی شدن بود. صحیحش ادمو به حدی ازش دور می کنه که اینکار براش عار میاد(حاضرم برا اثباتش قسم خورم) البته اونم به حدش .حالا می شه از اهنگا و تصاویر و  فیلم و کارتون و انیمه(نوعی انیمیشن ژاپنی(چیکار کنم خب من به اینا نگا می کردم دگ Shy ) و رمان و بازی بهره گرفت. همین فانتزی شدنو غرق شدن تو دنیای خیالی بود که بعدنا جایشو به غرق شدن تو دنیای عرفان و حب الهی داد (عمیق ترینش همینه). هر راهی که درست می ری آخرش به همین  مورد ختم می شه
می تونی جدول های تیک زنی برا این کارو هم اخر کتاب رسم کنی من اینکارو کردم.(خلاصه هر کاری که به ذهنت می رسه با این دفتر بکن [تصویر:  49-2.gif] .قلم معجزه می کنه فک کنم برای همینم اسم ی سوره هم شده)

خیلی حرف زدم [تصویر:  4chsmu1.gif] ولی سعی کن دقیق بخونیش چون این تجربه فوق العاده موفق و کارآمد و تسهیل کننده منه
اینم بگم منظورم این نیست که با این روش دیگه وسوسه ای به سمتت نمیاد.من خودم ایستادگی زیادی کردم بعضی جاها واقعا با مقاومت های قویم شاهکار کردم اما به صورتی بود که همراه اون مقاومت احساس خوبیم داشتم در حقیقت انگیزش از همین بود و علاوه بر اینکه با خود مقاومت حال می کردم به احساسات بهتر بعد ترکشم رسیدم اینه که قشنگش می کنه...(به نوعی ارادتو خیلی قوی می کنه و اراده های خیلی قوی حتی می تونن کوهو هم آب کنن.)اگه به اون راحتی  بود که ترکش جذابیتی نداشت.. [تصویر:  53258zu2qvp1d9v.gif]   اما در تضعیف این  وسوسه ها  هم بسیار قدرتمند و تاثیرگذار بود
خوبی دیگشم اینکه اراده اصلیرو رفته رفته و با دنبال کردنش بدست میاری ینی از اون چیزایی نیس که بعد چن مدتی ادم از حسش میوفته چون چیزیه که هی آپدیت می شه(اون چاشنی مکملشم یادت نده با اونم  دگ اصلا با گذشت زمان احساس زدگی نمی کنی)
اخرشم  حتما  به این لینک شیرین و جذب کننده سری بزن و انگیزه کسب کن [تصویر:  49-2.gif]
 
 فواید بیشمار ترک خود ارضایی (حتما حتما بخونید)

یا علی Muscular
به سوی قله های سربلندی
53
خدا کرم ابریشم را به پروانه
دانه ی شن را به مروارید
تکه زغالی را به الماس تغییر میدهد
اگر زمان به سختی گذشت
و تحت فشار بودی ؛
بدان روی تو نیز کار می کند.
(ریک وارن)


خیزش برای ۱۲۰ روز پاکی

 سپاس شده توسط
(1397 ارديبهشت 27، 22:08)aliunknown نوشته است: سلام داداش گل Confetti

عوارضی که برای من توی این ۷ سال به وجود اومد اینطوری بود:
ضعفففف بسیاااار شدید توی نوک انگشتای دست و پاهام. همیشه پاهام خواب میرفت. فعلا خیلی بهتر شده اما بعضی موقع ها که تو خواب یه اتفاقایی میوفته این حس برای یک ساعت همراهمه ...
کمر هم که خم میشه اصن یه وضع بدی به وجود میاد که اطلاع داری ازش. برای من ۳ ماه طول کشید که کاملا خوب بشه. البته ورزش هم بی تاثیر نبود. همینطور درست نشستن و حرکات اصلاحی.
ذهن که داغون میشه. همیشه فکر آدم تو چیزای بوق هست. اگه قبلا فیلم مستهجن هم دیده باشه بد از بدتر میشه. برای کنترل ذهن یوگا رو به شدت پیشنهاد میکنم. یک ماه به اندازه دو روز در هفته بری یوگا همه چی اوکی میشه و کنترل ذهن میاد تو دستت. البته باید به فکر گناه هم شاخ و برگ ندی. تربیت ذهن زمان بره، اما شدنیه.
گودی چشم هم خیلی چیزا راجب بهش شنیدم :\
من گودی چشمام از ۳ یا شایدم ۴ سال پیش پدیدار شد. به نظرم فقط مربوط به اینکار نیست. یادمه بعد اینکار حسابی چشمام پف میکرد و زیرش سیاه میشد و همه یجوری نگاهم میکردن  Shy
تو عید امسال احساس کردم از بین رفته اما بعد یه مدت برگشت. بی خوابی و خستگی هم بی تاثیر نیست برای همین گفتم فقط مربوط به اینکار نیست.
دیگه وقتی اطرافم سکوت مطلق میشد، گوش هام شروع به وز وز میکردن، یه حالت عجیبی بود. چند وقت پیش متوجه شدم این وز وز برطرف شده.
رشد موهای سرم کم شده بود این اواخر. اما الان اوکی شده  4chsmu1
فکر کنم دو ماه طول کشید تا اوکی بشه.
و خود چشمام واقعا رو به ضعیفی رفته بودن. تابستون پارسال متوجه شدم چشمام به طرز وحشتناکی ضعیف شدن. اخه من انچنان تلویزیون نگاه نمیکردم یا ۲۴ ساعته به مانیتور زل نمیزدم پس فهمیدم اینم ریشه تو خ.ا داره.
این به مرور خوب میشه. ماه به ماه دید ادم بهبود پیدا میکنه و من هنوز در حال بهبودم.
شاید بچه ها یادشون باشه، یه دوره وحشتناکی برام اتفاق افتاد هر شب تو خواب خ.ا میکردم اونم بدون هیچ کنترلی. میدونستم انگار دارم خ.ا میکنم اما هیچ کنترلی روش نداشتم. خداروشکر این هم به مرور زمان خوب میشه و احتلام جاشو میگیره.
دیگه آدم نسبت به همه بدبین میشه، من فکر میکردم همه خ.ا میکنن.  این دیدگاهم به مرور زمان تغییر میکنه و برطرف میشه.
عصبانیت و دلمردگی و کم صبری و کم حوصلگی به مرور خوب میشن. خودتم باید یکم روش کار کنی.
و برای احساس خستگی و کوفتگی باید یه برنامه غذایی مناسب داشته باشی، میتونی بری دکتر تغذیه یا خودت بنویسی.
اگه شونه هات خم شدن ( به دلایلی که قابل گفتن نیست ) با حرکات اصلاحی اوکی میشه 1
اگه چیز دیگه ای به ذهنم رسید اضافه میکنم
منتظر نظرات بقیه هم هستییم
موفق باشی داداش


دوستای گلم اگه هر گونه عارضه ایی کشف کردید(به جز مسائل روانی) لطفا کامل توضیح بدید...
متاسفانه عوارض خیلی عجیب غریبی براش توی سایتا نوشتن  مثل ضعیف شدن چشم و گودی دور چشم و ریزش مو و الی ماشالاه...
هیچ کدوم اینا دلیل ثابت شده ایی ندارن...
منم دوس داشتم عوارض بدی داشت تا اینکه یه مقدار بیشتر تشویق میشدیم برای ترک ....



اینایی که توی اون منبعتون نوشته یه نمونه رو من نقل قول میکنم :

نقل قول: 12- لرزش دستت به مرور برطرف میشه ان شاءالله .
 
13- زیبایی چهره اون چیزی هست که خود ارضایی داغونش میکنه . طراوت رو از صورت کسی که خود ارضایی میکنه میگیره . ظاهر و تیپت که قبلا توسط خود ارضایی بد و پژمرده و بی طراوت شده بود به تدریج برمیگرده سرجاش . خودمونی بگم، خوشگل میشی . زیر پوستت آب میندازه . زیبا و خوش تیپ میشی . جوری که وقتی تو آیینه خودت رو میبینی قابل مقایسه نیستی با قبل از ترک . از همون روزهای اول ترک و  به مرور زمان  این روز رو تجربه خواهی کرد .
 
14- بدنت در دوران خود ارضایی کلا کوفته و خسته بود . بعد از ترک مشکل حل میشه. سرحال میشی و رفته رفته حالتی بهت دست میده که احساس میکنی مثل فنر میتونی اینور و اونور بپری .

امیدوارم کسی ناراحت نشه .....از نویسنده هم معذرت میخوام ولی اینا کاملا بی اساسن...

از نظر پزشکی اینا کاملا اشتباهن...

بازم میگم توی اینکه روی روانمون تاثیر منفی میزاره شکی نیست...ولی تاثیرات فیزیولوژی اشتباهه.. 53
 سپاس شده توسط
خیلی ساده بگم...این مشکلات ،مشکلاتی هستن که بدون وجود خودارضایی هم ایجاد میشدن! با گذشت زمان و بالاتر رفتن سن باید بدن مراحل مختلفی رو بگذرونه.
مثلا من موهام همیشه یکم میریخت....هنوزم میریزه....این مربوط میشه به هورمونام و شستشوی نامنظم موهام Hanghead
زمانی که توی اوج وضعیت داغونم بودم هم تمرینمو میرفتم و خیلی جاها اول میشدم...
خیلی واضح و بدون تعارف میخوام بنویسم : اصل مشکل خودارضایی روی روانه ... 
بین افراد زیادی هستم که میان پیشم برای این مشکل ... توی 90 درصدشون بی انگیزگی رو میبینم...اعتماد به نفسشون هم فوق العاده کم شده...
ببینید دنیای ما دنیای ادمای سرسخته...دنیایی که باید توش به سختی طاقت بیاری...
(ساده بگم) ارضا شدن (به هر روشی) باعث میشه ما منطقمون فعالتر بشه و با چشمای باز اطرافمون رو نگاه کنیم...گاهی اوقات نباید دنیامون رو اونطوری که 
هست ببینیم... 
خیلی از مشکلاتمون رو نباید ببینیم تا یه انگیزه و انرژی برامون بمونه که بشه حرکت کنیم....
وقتی مدتی میل جنسی ارضا نمیشه ادم احساساتی تر میشه و چشماشو به روی خیلی چیزا میبنده و میتونه با سرعت بیشتری به سمت هدفش حرکت کنه...
بحث خیلی طولانی ایی داره  منم میخوام خلاصه بنویسم نمیشه... 
باید با عاشق هماهنگ کنم ببینم اینارو کجا میشه بنویسیم که بمونه برای بقیه...اینجا مینویسم سریع گم میشه بین صفحات خیلی زیادی که داریم..
53
قاصدک / گروه 5 مرد مصمم/ هفته سوم : سبز 53

خیلی خوشحالم این هفته تونستم سبز باشم 49-2 
این هفته سبز منتهی شد به یک ماه سبز که ان شالله بیشترین تلاشم رو می کنم که خودمم این ماه رو سبز باشم ..
کاری که ماه های رمضان خیلی راحت از ماه های دیگه میشه انجامش داد..
ان شالله خدا به هممون کمک کنه راه های مقابله با نفس سرکشمون رو یاد بگیریم...


خب بریم سراغ ارزیابی :
اگر یادتون باشه چند تا برنامه رو در یه پست جداگانه اعلام کردم و قرار شد هرشب تیکش بزنم.
وضعیت بدین قرار بود :
1. کنترل گوشی : شاید در کل هفته 5 ساعت هم استفاده نکرده باشم .. اونم کاری بسیار واجبی بود که باید انجام میدادم.

2. کنترل تنهایی : خیلی این هفته تنها شدم . دو تا تصمیم برای این گرفتم که تا حد زیادی موفق بودم . یکی اینکه از خونه بزنم بیرون دوم اینکه خودمو به کاری مشغول کنم . که مورد دوم رو بیشتر انجام دادم .. خیلی هم جواب گرفتم . این باعث میشه که دیگه ذهنت به جایی دیگه معطوف نشه..

3. کنترل نگاه : این هفته خیلی خوب روی این کار کردم . و تقریبا موفق بودم .

4. مدیریت وقت های آزاد : این هفته برنامه داشتم . حتی برنامه مطالعه درس های دانشگاه رو داشتم . اما خیلی از خودم راضی نیستم و باید بیشتر روی این مورد کار کنم.

5. هیچ فیلم انگلیسی ندیدم.. خبرم همچنین.. ( دلم میخواد این مورد رو حداقل برای هفته های آینده آزادش کنم .. در ضمن اینم بگم فیلم هایی که نگاه می کنم کاملا سانسور شده هست و هیچ مشکلی نداره .. مثل چیزی که تلوزیون پخش می کنه .)

در کل سبز بودن هفته نشون میده که برنامه هم درست پیش رفته .. برام دعا کنید هفته چهارم رو هم همینطور و با قدرت بیشتری ادامه بدم .

ان شالله برای هفته اینده هم همین برنامه رو پیگیری می کنم ..

یاعلی 53
[تصویر:  147.gif]
[تصویر:  ImamMahdi_mahdiyar_ir_Psd_7.jpg]
[تصویر:  05_blue3.png]
به نام خدا

اعلام وضعیت هفته مسابقه گروهی: این بار سبز

برنامه های هفته گذشته:
-تمرین موسیقی روزی 3 ساعت( تا حدی راضی بودم)
-تمرین زبان روزی 3 ساعت( راضی بودم)
-تمرکز روی پاکی و نماز(راضی بودم)
-گرفتن همه ی روزه ها(حله)
-پیش بردن کار فارغ التحصیلی(انجام نشد)
-مطالعه (تا حدی راضی بودم)
-بیداری حداکثر تا 12(تا حدی راضی بودم)

برنامه های هفته آینده:
- تمرین موسیقی روزی 3ساعت 
-تمرین زبان روزی 3 ساعت
-تمرکز روی پاکی و نماز
-پیگیری کارای فارغ التحصیلی
-مطالعه رو بیشتر کنم
-بیداری تا 12 حداکثر


این هفته خیلی خوب شد که تونستم پاکیمو نگه دارم. تا قبل از این همش 3 روز بیشتر نمیتونستم جمع کنم. امروز عصر ولی میخام روز چهارمم رو بزنم.
بچه های گروهِ داش مشتی ها. شما چه کردین؟ و چه برنامه ای برای هفته ی چهارم دارین؟ راسی فعالیت اضافه هم اگه دارین، یه نیم نگاهی هم به اون داشته باشین
شاید آن نور که از پنجره می آید خداست.
                                                   شاید آن قهقهه ی کودک و آن عطر خوش یاس خداست
شاید آن چشمان تو وقتی نگاهم میکنی
                                                   معجزه، آن لحظه های نابِ عشق، اینها خداست
او سر آغاز من است، جان من است
                                                   در تمام لحظاتم، حامی و حاضر  خداست
دارم از عمق وجودم میفشانم عشق او
                                                   آرزویم بَرِ پردیس، درآن عرشِ خداست
زندگی را زندگی خواهم نمود
                                                   هرچه من دار و ندارم، همه از لطف خداست
 سپاس شده توسط
(1397 ارديبهشت 28، 8:24)درخشنده نوشته است: خیلی ساده بگم...این مشکلات ،مشکلاتی هستن که بدون وجود خودارضایی هم ایجاد میشدن! با گذشت زمان و بالاتر رفتن سن باید بدن مراحل مختلفی رو بگذرونه.
مثلا من موهام همیشه یکم میریخت....هنوزم میریزه....این مربوط میشه به هورمونام و شستشوی نامنظم موهام Hanghead
زمانی که توی اوج وضعیت داغونم بودم هم تمرینمو میرفتم و خیلی جاها اول میشدم...
خیلی واضح و بدون تعارف میخوام بنویسم : اصل مشکل خودارضایی روی روانه ... 
بین افراد زیادی هستم که میان پیشم برای این مشکل ... توی 90 درصدشون بی انگیزگی رو میبینم...اعتماد به نفسشون هم فوق العاده کم شده...
ببینید دنیای ما دنیای ادمای سرسخته...دنیایی که باید توش به سختی طاقت بیاری...
(ساده بگم) ارضا شدن (به هر روشی) باعث میشه ما منطقمون فعالتر بشه و با چشمای باز اطرافمون رو نگاه کنیم...گاهی اوقات نباید دنیامون رو اونطوری که 
هست ببینیم... 
خیلی از مشکلاتمون رو نباید ببینیم تا یه انگیزه و انرژی برامون بمونه که بشه حرکت کنیم....
وقتی مدتی میل جنسی ارضا نمیشه ادم احساساتی تر میشه و چشماشو به روی خیلی چیزا میبنده و میتونه با سرعت بیشتری به سمت هدفش حرکت کنه...
بحث خیلی طولانی ایی داره  منم میخوام خلاصه بنویسم نمیشه... 
باید با عاشق هماهنگ کنم ببینم اینارو کجا میشه بنویسیم که بمونه برای بقیه...اینجا مینویسم سریع گم میشه بین صفحات خیلی زیادی که داریم..
53

درخشنده عزیز، عوارض جسمانی که آقای aliunknown گفتن، من هم کاملاً تجربه اش کردم خیلی بیشتر از علی آقا هم تجربه اش کردم چون که مدت زمان درگیری من خیلی بیشتره.عوارض دیگری هم که باهاش درگیر بودم،استرس بسیار شدید هست که خصوصاً در جمع و وقتی که می خوام مثلاً در یک جمع رسمی یک صحبت یک جمله ای داشته باشم حتی، این استرس فوق العاده زیاد باعث میشه کنترلمو از دست بدم و لرزش شدید صدا و لرزش بدن برام رخ بده که واقعاً اذیت میشم و سعی می کنم خودم رو از این جمع ها و مجالس دور نگه دارم متاسفانه. دیگه گودی زیاد کمر هست که کمی حالت ایستادن و راه رفتن انسان رو به هم میریزه. این ها دو تا از عوارضی هست که شاید aliunknown بهش اشاره نداشتن.
این که می فرمایید خ.ا باعث این عوارض نمیشه، کاملاً مضحکه. خ.ا اعتیادگونه، سر منشآ این عوارض و عوارض بالاتر از اینه. خ.ا علاوه بر عوارض شدید جسمی که برام به وجود آورده، عوارض روحی زیادی هم برام به وجود اومده که حتماً دوستان باهاش آشنا هستن. اینکه می فرمایید تلقین باعث این عوارض میشه، شاید بشه گفت تلقین هم در افزایش احساس این عوارض موثره ولی مطمئناً این عوارض در اثر خ.ا به وجود اومده که تلقین هم به اون دامن میزنه.
مطالبی که سایت ها و فضاهای مجازیِ دروغین بیان می کنن در خصوص اینکه خ.ا هیچ عارضه ای نداره، دروغ محض هست و این ها قصد فریب جوانان و به انحراف کشاندن آنها را دارند و می خوان قبح گناه رو از بین ببرن. بهتره من و شما که آگاه هستیم،آب به آسیاب دشمن نریزیم و مطالب سخیف اون ها رو تایید نکنیم.
یکی دیگه از عوارضی که خ.ا داره اینه که افرادی که به این کار اعتیاد دارن، از فکر ازدواج میان بیرون و سن ازدواجشون بالا میره.
 سپاس شده توسط
الف) اعلام وضعیت پاکی
حامدحامد/ گروه 5 مرد مصمم/ هفته سوم سبز

ب) ارزیابی هفته ای که گذشت:
خوشبختانه در خواندن قرآن موفق بودم و خصوصاً با آغاز ماه مبارک رمضان، خواندن قرآن بیشتر شده. نمازهامو هم با توجه به معنی و با آرامش و طمأنینه می خونم و خیلی از این بابت راضیم. کنترل نگاه و ذهن هم خصوصاً با شروع ماه مبارک، به طور جدی دارم پیگیری می کنم و لذتی که در کنترل نگاه و ذهن دارم، واقعاً مثال زدنیه و شاید به جد بتونم بگم لذتی بالاتر از کنترل نگاه و ذهن از حرام های خداوند، تا حالا برام وجود نداشته. خدا رو از این بابت بسیار شکر می کنم. اما در ورزش همچنان ضعیف عمل کردم و امیدوارم با برنامه کامل و جامعی که از دوست و همگروهی عزیزم، آقای اراده گرفتم، بتونم بعد از ماه رمضان از آن برنامه الگو بگیرم و ورزش را به طور جدّ شروع کنم.

پ) برنامه ی هفته ی آینده: 
به پاکی نگاه و ذهن ادامه بدم به حول و قوّه الهی و تلاش کنم روزه هام، فقط روزه زبان نباشن و همه اعضا و جوارحم، روزه باشن.
سلام
تو این  روزا طلب مرگ کردن خیلی دعای خوبیه
امیدوارم اجابت بشه Hanghead
[تصویر:  %D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%DA%86%D8%B1%D8...7-6-62.gif]
ورزش دشمن خـ . ا

« اگر لذتِ تَرک لذتِ را بدانی/ دگر لذتِ نفس را، لذت نخوانی»
 سپاس شده توسط
(1397 ارديبهشت 28، 18:13)hamedhamed نوشته است:
(1397 ارديبهشت 28، 8:24)درخشنده نوشته است: خیلی ساده بگم...این مشکلات ،مشکلاتی هستن که بدون وجود خودارضایی هم ایجاد میشدن! با گذشت زمان و بالاتر رفتن سن باید بدن مراحل مختلفی رو بگذرونه.
مثلا من موهام همیشه یکم میریخت....هنوزم میریزه....این مربوط میشه به هورمونام و شستشوی نامنظم موهام Hanghead
زمانی که توی اوج وضعیت داغونم بودم هم تمرینمو میرفتم و خیلی جاها اول میشدم...
خیلی واضح و بدون تعارف میخوام بنویسم : اصل مشکل خودارضایی روی روانه ... 
بین افراد زیادی هستم که میان پیشم برای این مشکل ... توی 90 درصدشون بی انگیزگی رو میبینم...اعتماد به نفسشون هم فوق العاده کم شده...
ببینید دنیای ما دنیای ادمای سرسخته...دنیایی که باید توش به سختی طاقت بیاری...
(ساده بگم) ارضا شدن (به هر روشی) باعث میشه ما منطقمون فعالتر بشه و با چشمای باز اطرافمون رو نگاه کنیم...گاهی اوقات نباید دنیامون رو اونطوری که 
هست ببینیم... 
خیلی از مشکلاتمون رو نباید ببینیم تا یه انگیزه و انرژی برامون بمونه که بشه حرکت کنیم....
وقتی مدتی میل جنسی ارضا نمیشه ادم احساساتی تر میشه و چشماشو به روی خیلی چیزا میبنده و میتونه با سرعت بیشتری به سمت هدفش حرکت کنه...
بحث خیلی طولانی ایی داره  منم میخوام خلاصه بنویسم نمیشه... 
باید با عاشق هماهنگ کنم ببینم اینارو کجا میشه بنویسیم که بمونه برای بقیه...اینجا مینویسم سریع گم میشه بین صفحات خیلی زیادی که داریم..
53

درخشنده عزیز، عوارض جسمانی که آقای aliunknown گفتن، من هم کاملاً تجربه اش کردم خیلی بیشتر از علی آقا هم تجربه اش کردم چون که مدت زمان درگیری من خیلی بیشتره.عوارض دیگری هم که باهاش درگیر بودم،استرس بسیار شدید هست که خصوصاً در جمع و وقتی که می خوام مثلاً در یک جمع رسمی یک صحبت یک جمله ای داشته باشم حتی، این استرس فوق العاده زیاد باعث میشه کنترلمو از دست بدم و لرزش شدید صدا و لرزش بدن برام رخ بده که واقعاً اذیت میشم و سعی می کنم خودم رو از این جمع ها و مجالس دور نگه دارم متاسفانه. دیگه گودی زیاد کمر هست که کمی حالت ایستادن و راه رفتن انسان رو به هم میریزه. این ها دو تا از عوارضی هست که شاید aliunknown بهش اشاره نداشتن.
این که می فرمایید خ.ا باعث این عوارض نمیشه، کاملاً مضحکه. خ.ا اعتیادگونه، سر منشآ این عوارض و عوارض بالاتر از اینه. خ.ا علاوه بر عوارض شدید جسمی که برام به وجود آورده، عوارض روحی زیادی هم برام به وجود اومده که حتماً دوستان باهاش آشنا هستن. اینکه می فرمایید تلقین باعث این عوارض میشه، شاید بشه گفت تلقین هم در افزایش احساس این عوارض موثره ولی مطمئناً این عوارض در اثر خ.ا به وجود اومده که تلقین هم به اون دامن میزنه.
مطالبی که سایت ها و فضاهای مجازیِ دروغین بیان می کنن در خصوص اینکه خ.ا هیچ عارضه ای نداره، دروغ محض هست و این ها قصد فریب جوانان و به انحراف کشاندن آنها را دارند و می خوان قبح گناه رو از بین ببرن. بهتره من و شما که آگاه هستیم،آب به آسیاب دشمن نریزیم و مطالب سخیف اون ها رو تایید نکنیم.
یکی دیگه از عوارضی که خ.ا داره اینه که افرادی که به این کار اعتیاد دارن، از فکر ازدواج میان بیرون و سن ازدواجشون بالا میره.

با موضوع استرس که گفتی خیلی موافقم...وقتی میخواهم با کسی صحبت کنم وقتی لرزش رو تو صدام احساس میکنن دیگه به حرفام توجه نمیکنن و اون لحظه انگار با اجر زدن تو سرم از نا امیدی از خودم....تا حالا دوبارم به خاطر استرس شدید قلبم ضربانش زده بالا که مجبور شدم بیمارستان برم و دکتر هم گفت به خاطر استرس شدیده در صورتی که من اون زمان اصلا استرس انچنانی نداشتم

وقتی اوضاعم پنچ ماه پیش بهم ریخت هیچ کدوم از دوستام از نظر روحی پشتم نبودن و حاظر نبودن باهام وقت بگذروند انگار حس تردد شدن و تنهایی داشتم از اونجا که طرفدار شدید منچستریونایتد هستم یه حرف از رئیس(سر الکس فرگوسن) همیشه تو ذهنم بود و همیشه بهم انرژی میداد جمله ای که برای همه کاربرد داره!!
[تصویر:  132537_148130429.jpg]
[تصویر:  355b0c83-680a-44de-b22b-8fa226123a99-7457402.png]
 سپاس شده توسط
(1397 ارديبهشت 28، 18:13)hamedhamed نوشته است:
درخشنده عزیز، عوارض جسمانی که آقای aliunknown گفتن، من هم کاملاً تجربه اش کردم خیلی بیشتر از علی آقا هم تجربه اش کردم چون که مدت زمان درگیری من خیلی بیشتره.عوارض دیگری هم که باهاش درگیر بودم،استرس بسیار شدید هست که خصوصاً در جمع و وقتی که می خوام مثلاً در یک جمع رسمی یک صحبت یک جمله ای داشته باشم حتی، این استرس فوق العاده زیاد باعث میشه کنترلمو از دست بدم و لرزش شدید صدا و لرزش بدن برام رخ بده که واقعاً اذیت میشم و سعی می کنم خودم رو از این جمع ها و مجالس دور نگه دارم متاسفانه. دیگه گودی زیاد کمر هست که کمی حالت ایستادن و راه رفتن انسان رو به هم میریزه. این ها دو تا از عوارضی هست که شاید aliunknown بهش اشاره نداشتن.
این که می فرمایید خ.ا باعث این عوارض نمیشه، کاملاً مضحکه. خ.ا اعتیادگونه، سر منشآ این عوارض و عوارض بالاتر از اینه. خ.ا علاوه بر عوارض شدید جسمی که برام به وجود آورده، عوارض روحی زیادی هم برام به وجود اومده که حتماً دوستان باهاش آشنا هستن. اینکه می فرمایید تلقین باعث این عوارض میشه، شاید بشه گفت تلقین هم در افزایش احساس این عوارض موثره ولی مطمئناً این عوارض در اثر خ.ا به وجود اومده که تلقین هم به اون دامن میزنه.
مطالبی که سایت ها و فضاهای مجازیِ دروغین بیان می کنن در خصوص اینکه خ.ا هیچ عارضه ای نداره، دروغ محض هست و این ها قصد فریب جوانان و به انحراف کشاندن آنها را دارند و می خوان قبح گناه رو از بین ببرن. بهتره من و شما که آگاه هستیم،آب به آسیاب دشمن نریزیم و مطالب سخیف اون ها رو تایید نکنیم.
یکی دیگه از عوارضی که خ.ا داره اینه که افرادی که به این کار اعتیاد دارن، از فکر ازدواج میان بیرون و سن ازدواجشون بالا میره.


بسیار خب ...ما اینجا بحث علمی میکنیم نه اینکه بریم توی فلان سایت ببینیم فلانی چی گفته و طبق اون صحبت کنیم...
من رشتم اینه ...کارم اینه طبق چیزایی که توی این چند سال یاد گرفتم از فیزیولوژی بدن انسان مطلبی مینویسم...
اگه شما مقاله ایی معتبر  برای  اینکه حرفتون رو تایید کنه دارید بزارید ماهم استفاده کنیم... اگه نیست لطفا باعث گمراهی بقیه خواننده ها نشید...
ما که اینجا صحبت میکنیم برای این صحبت نمیکنیم که بگیم تو اشتباه میکنی من درست میگم و ازین قبیل دعواها. میخواییم اطلاعاتمون زیاد بشه...
مورد بعدی اینکه من کجای صحبتم حرفی از تلقین زدم؟
اصلا چه کاری به دشمن داریم؟
توی این سایت یه پزشک هم داشتیم که الان پیشمون نیستن بهتره مطالب ایشون رو هم مطالعه کنید...نام کاربریشون کریم بود....
موفق باشید 53
 سپاس شده توسط
عاشق فاطمه زهرا / گروه پنج مرد مصمم / هفته ی سوم سبز
ارزیابی هفته ی گذشته :
به طور کلی احساس خوبی نسبت به هفته ی قبل دارم.
بذارین به دفترچه ام مراجعه کنم ببینم چه خبر بود.
این هفته کلی کارهای اداری انجام دادم و همشون رو رسیدم انجام بدم خدا رو شکر.
ورزش رو انجام ندادم. اما خب سرم واقعا شلوغ بود. این طوری نبود که وقت تلف کنم.
کتابی که تازه خریدم رو چند فصلی خوندم که در مورد زندگی شهید چمرانه. خیلی کتاب خوبیه.
از چهارشنبه هم ماه رمضون شروع شده. هنوز عادت نکرده ام.
برنامه ی هفته ی بعد:
ادامه ی کارهای اداری :
کارهای درسی : با دهن روزه شاید نشه آدم زیاد به خودش فشار بیاره. ولی از همون لحظاتی که آدم انرژی داره باید نهایت استفاده رو ببره. تنبلی نکنم ولی به خودم فشار نیارم.
زبان : این یکی خیلی ضروریه و خب دیدن فیلم های آموزشی و غیره.
(قاصدک فیلم های سانسور شده زبان اصلی رو از کجا گیر می آری؟ 22)
نماز شب و قرآن : از فرصت ماه رمضون باید به خوبی استفاده کنم.
یه حرکت می خوام بزنم و به رفقا افطاری بدم: براش برنامه ریزی کنم، ان شاء الله خیر باشه Gigglesmile
انما یتقبل الله من المتقین ...


خداحافظی

 سپاس شده توسط
سلام

نقل قول: (قاصدک فیلم های سانسور شده زبان اصلی رو از کجا گیر می آری؟ [تصویر:  22.gif])

چون یکی از دغدغه های من همین بوده .. و حتی خیلی خودم تلاش کردم همچین سایتی رو پیدا کنم و حتی یه موقعی خودم هم دست به کار سانسور کردن میشدم 22 
یه روز به طور اتفاقی توی کانون میکشتم .. دیدم داداش هبوط یه سایت در تاپیک فیلم باز های کانون معرفی کرده بودند که فیلم های سانسور شده میذارن ..

منم سریع دست به کار شدم و گفتم ببنیم درسته همچین چیزی یا نه ..
رفتم در سایت ثبت نام کردم .. مبلغ حدود 6 تومن اشتراک ماهانه پرداخت می کنی . و تا یه ماه میتونی فیلم دانلود کنی ...
فیلم ها رو دانلود کردم . دیدم اره واقعا همونطوری که می گن هست . فیلم ها هم سانسور لباس و هم سانسور صحنه میشن و در سایت قرار داده میشن ..

پیشنهاد می کنم اونایی که میخوان خیلی پاک فیلم های زبان اصلی ببینن . از این سایت استفاده کنن ..
اینم لینکش ...
[تصویر:  147.gif]
[تصویر:  ImamMahdi_mahdiyar_ir_Psd_7.jpg]
[تصویر:  05_blue3.png]
 سپاس شده توسط
سلام  49-2
آقای اراده / گروه 5 مرد مصمم / هفته سوم سبز
ارزیابی هفته گذشته :
[تصویر:  jzj5_11.png]
مقداری از برنامه هام عقب افتادم 
به این دلیل که بایستی زیاد درس بخونم استرس ام بیشتر شده 
و همین استرس این روزها کارمو سخت کرده 
نماز صبح ها قضا میشه و اذیت ام میکنه 
مدت زمان ورزش ام خیلی کم شد هفته گذشته 

برنامه های هفته آینده :
ورزش 
نماز صبح 
درس خوندن 
حفظ پاکی بیست روزه ام  Hanghead

موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع / نویسنده
آخرین ارسال


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان