عزیز :.:.::. * اعلام وضعیت اولین بسته پاکی مسابقه #پاکی_رمضان * .::.:.


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مطالب خواندنی: جااالـــب ... علمییییی ... مفیـــــــــددد

آواز قو :

كمتر كساني ميدونن آواز   قو   يعني چي ....!!؟؟؟
قو تنها پرنده اي كه يك بار عاشق ميشه ...
و براي هميشه پاي عشقش ميشينه 
و تو تمام زندگي هر كاري براي راحتي عشقش انجام ميده
قو تنها پرنده اي كه زمان مرگشو ميدونه كي هست چه زماني ميميره 
قو يك هفته مانده به مرگش ميره جايي كه براي اولين بار عشقش يعني جفتشو ديده و عاشقش شده ،اونجا ميمونه تا زمان مرگش فرا برسه 
و يك روز مانده به مرگش يه  آوازي  براي عشقش از خود سر ميده ميخونه كه بهترين زيباترين آواز ميان پرندگان ست
و بعد سرش را روي بال هاش ميزارو ميميره ،،،،،!!!!

بياييم عاشق بودن و عشق ورزيدن را از زيباترين پرنده عشق بياموزيم
Khansariha (121) آثار هنری به دو دلیل ارزشمندند، اول اینکه توسط استادان به وجود آمده اند. دوم اینکه تعدادشان کم است .شما گنج پر ارزشی هستید، زیرا توسط بزرگترین استاد خلق شده اید و فقط یکی هستید. Khansariha (121)


مطلب مفید : اعتیاد در زنان


فرا رو :


نقل قول: بر اساس آمار جهانی، اعتیاد در زنان ، عوارض خطرناک تری نسبت به مردان ایجاد می کند. برای مثال فاصله زمانی اولین تجربه مصرف مواد، تا تزریق در زنان بطور متوسط 2 سال طول می کشد در حالیکه این زمان در مردان حدود 8 سال است. با این حساب زنان 6 سال زودتر از مردان به ورطه وابستگی شدید، که درمان آن طبعاً سخت تر و عوارض جسمی – روانی - اجتماعی آن نیز به مراتب بیشتر است کشیده می شوند.
مرگ در اثر مصرف مواد نیز در زنان و دختران سریعتر رخ می دهد. بخصوص مصرف بیش از حد، خودکشی و تصادفات ناشی از آثار مصرف برخی مواد علت اصلی مرگ و میر در زنان معتاد است.



برترینها :
نقل قول: مشاور امور خانواده و زنان دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: درصد بالایی از زنان معتاد به علت مصرف مواد مخدر به رفتارهای پرخطر جنسی سوق داده و از سوی خانواده طرد می‌شوند، لذا با توجه به شرایطی که در اجتماع برای آنها پدید می‌آید فاصله ابتلا به مواد مخدر تا سقوط کامل آنها بسیار کوتاه است و بسیاری از زنان چون احساس قربانی شدن دارند به دنبال قربانی کردن افراد دیگری می‌روند که این موضوع می‌تواند فضای خطرناکی را برای جامعه به وجود بیاورد.

بنیانیان تصریح کرد: اغلب زنانی که معتاد می‌شوند به علت داشتن فرزند نمی‌توانند دنبال درمان خود باشند و یا دیر نسبت به درمان خود اقدام می‌کنند، این در حالی است که به لحاظ شرایط فیزیولوژیکی سرعت تخریب بدن زن بیشتر از مردان بوده و همچنین به لحاظ روحی و روانی اعتیاد آنها بر کیفیت درمان تاثیر می‌گذارد.




فرارو :
نقل قول: جالب اینکه در بعد درمان،  پیش آگهی بهتری در زنان نسبت به مردان وجود دارد و این مساله امیدواری بیشتری در به نتیجه رسیدن اقدامات درمانی در زنان معتاد ایجاد می نماید. اما از سوی دیگر یک سری موانع نیز در مقابل زنان جهت اقدام به درمان اعتیاد وجود دارد که بایستی به آنها توجه نمود. 

شاید مهم ترین مانع در این بین ، باورها و نگرش های موجود در جامعه در مورد زنان معتاد باشد. اگر چه افراد جامعه می توانند اعتیاد را در مردان یک نوع بیماری فرض کنند اما در مورد زنان معتاد شرایط متفاوت است. متاسفانه اغلب افراد اعتیاد را در زنان یک موضوع غیر اخلاقی می دانند تا یک بیماری. در واقع نگرش های اجتماعی منفی موجود درباره رفتار غیر اخلاقی زنان معتاد ، مانعی بزرگ در راه درمان اعتیاد در زنان می باشد. چرا که زنان با درونی نمودن نگرش موجود در جامعه مبتنی بر اینکه اعتیاد در واقع نوعی تزلزل اصول اخلاقی در آنهاست از درمان خود اجتناب می نمایند یا از معرفی خود به عنوان معتاد در انظار و مجامع عمومی شرمسار می شوند.
 
در  ایران ، در حال حاضر هیچ گونه خدمات اختصاصی برای زنان معتاد وجود ندارد و حتی برخی از خدمات و مراکز فقط به مردان اختصاص دارند. لیکن با توجه به اینکه مصرف مواد در زنان ، ناهنجارتر از مردان تلقی می گردد، زنان معمولاً از مراجعه به مراکز درمانی معتادان که بیشترین مراجعه کنندگان آن ها مردان هستند اکراه دارند. با توجه به اینکه مراکز درمانی مهم ترین مکان دسترسی به معتادان هستند و بیشترین میزان اطلاعات مربوط به معتادان از این مراکز تأمین می شود، شیوع اعتیاد در زنان کمتر از میزان واقعی تخمین زده می شود.

[تصویر:  nasimhayat.png]
 سپاس شده توسط
آقای دكتر فرهنگ: چرا نباید آهنگ منفی گوش کنیم؟

چون تک تک این واژه های منفی در ناخودآگاه شما می نشیند و همه ی اتفاقاتی که گفتیم، رخ خواهد داد.

اصل نگهداری عمومی یعنی اینکه تا جای ممکن خودت رو از منفی ها دور کن.

رابینز مثال از خواننده آمریکایی میزنه، من از خواننده ی ایرانی زدم.

بدون هیچ ابایی این رو میگم.

نوار هایی که مجوز ارشاد دارن، نوار هایی که ندارن، اون ور آب، این ور آب، ماهواره، رادیو پیام، تلویزیون خودمون، سر و ته یک کرباس هستند!

بیشتر نوار هایی که رادیو پیام پخش می کنه محتواش منفیه

آواز هایی که میزارن ته این سریال های تلوزیونی، بیشترش منفیه

یک بام و دو هوا نمیشه

از اون طرف راه بری عبارت تاکیدی بگی، از این ور جمله های منفی بشنوی

این ها همدیگه رو خنثی می کنن

از این ور عبارت مثبت میگی از اون ور نوار منفی گوش می کنی

نه عزیزم من، نمیشه!

توصیه ما اینه که نواری رو گوش بدید که خواننده آنچه را که می خواند مثبت مثبت مثبت باشد یا نواری رو گوش کنید که موزیک خالیه و خواننده روی اون نوار نخونده باشد.

یه تحقیق قشنگ جهانی انجام شده روی تمام موسیقی های دنیا.

آمار، آمار جهانی است و میگه 95 درصد از نوار هایی که در هر جای دنیاست و خواننده ای روی اون آواز خونده، منفی است

ربطی به ایران و جاهای دیگه نداره.

قضیه جهانی است!

رابینز هم توصیه میکنه گوش نکنید.

حتی اگر متن نوار مثبت باشد ولی با لحن منفی خونده شده باشد، گوش کردنش ممنوع
[تصویر:  kitty-cat-smiley-027.gif]~~...ko0ochak basho0o ASHEgh ke ESHGH midanad ayin b0zo0org kardanat [email=r@A]r@A[/email]**!!!...~~
   
[تصویر:  kitty-cat-smiley-027.gif] 
[تصویر:  ko4o_96670753446949498754.png]


نوشتن راهی است مناسب برای پردازش احساساتتان . نوشتن موجب می شود آنچه به ذهنتان می رسد، روی کاغذ جاری شود و به این شکل مسمومیت احساسی که در بدن و ذهن ما وجود دارد خود را به شکل آزاد ابراز کند. هنگامی که این مسمومیت را در وجود خود می پذیریم و به آن بدون هرگونه قضاوتی اجازه ی وجود می دهیم ، رها می شود.
49-2 49-2 49-2 49-2 49-2
[تصویر:  kitty-cat-smiley-027.gif]~~...ko0ochak basho0o ASHEgh ke ESHGH midanad ayin b0zo0org kardanat [email=r@A]r@A[/email]**!!!...~~
   
[تصویر:  kitty-cat-smiley-027.gif] 
[تصویر:  ko4o_96670753446949498754.png]


نیک صالحی:

نقل قول: تغییرات دوره ای در میزان هورمون مردانه (تستوسترون) در مردان نیز می تواند باعث تغییرات در خلق ، میل جنسی ، سطح انرژی ، رشد ریش و حتی تعداد اسپرم شود.
پژوهش ها نشان می دهند که مردان در هنگام در اوج بودن این چرخه، احساس خوب بودن دارند، دارای اندامی متناسب هستند و میزان خواب آنها کمتر است، در حالی که در زمان افت در این چرخه، بی علاقه و بی تفاوت هستند و تمایل به بزرگ کردن مسائل کوچک دارند.
به این ترتیب و با پیگیری وضعیت چرخه ماهیانه خود، مردان قادر خواهند بود تا تغییرات خلق و خوی خود را بهتر پیش بینی کنند و با دیگران ارتباط بهتری داشته باشند و از بودن در کنار دیگران احساس بهتری داشته باشند. ...



هفت صبح :

نقل قول: عارضه بدخلقی مردانه یا Irritable Male Syndrome که به اختصار به نام IMS شناخته می‌شود همان چیزی‌ست که می‌توان به آن پریود مردانه گفت. شناخته شده‌ترین اثر این عارضه حساسیت بیش از حد به محرک‌های بیرونی و عصبانیت زیاد است.
تحقیقات اولیه درباره تغییرات هورمونی در مردان که منجر به تغییر خلقیات آن‌ها می‌شود در سال ۱۹۷۲ و با انتشار مقاله‌ای از رامی و گلدشتاین محققان دانشگاه جورج تاون آغاز شد. رامی و گلدشتاین پس از ۱۶ سال تحقیق نشان دادند تغییرات هورمونی در مردان در دوره‌های ۴ تا ۶ هفته‌ای رخ می‌دهند و در جریان آن روحیات مردان می‌تواند از بانشاط تا غمگین و تهاجمی تغییر پیدا کند. سه سال بعد یک گزارش تحقیقی جدید از محققان دانشگاه استنفورد نشان داد کاهش یا افزایش تستوسترون خون می‌تواند منجر به تغییرات قابل توجه در روحیات فردی مردان شود.
اما عارضه بدخلقی مردانه در سال ۲۰۰۱ توسط جرالد لینکلن محقق اسکاتلندی معرفی شد. گزارش لینکلن نشان داد او با آزمایش میش‌ها متوجه شده بود که در پایان فصل جفتگیری وقتی ما‌ه‌های پاییز و زمستان فرا می‌رسند میزان تستوسترون خون میش‌های نر کاهش می‌یابد و این کاهش هورمونی منجر به بروز رفتارهای تهاجمی در آن‌ها می‌شود. آزمایش‌های مشابه در مورد رابطه کاهش تستوسترون و بروز رفتارهای تهاجمی در پستانداران دیگر نظیر فیل آهو و گوزن نیز نشان داد انواع نر این جانوران در مقابل تغییرات هورمونی دچار حساسیت بیش از حد می‌شوند.
نکته قابل توجه درباره انسان‌ها این است که تغییرات هورمونی در مردان تنها ناشی از کاهش تستوسترون نیست بلکه همزمان با آن، افزایش کورتیزول و کاهش سروتونین به بروز عارضه بدخلقی مردانه‌ می‌انجامد. مهم‌تر این است که این عارضه در مردان می‌تواند به جای بروز ماهیانه بطور روزانه رخ دهد.



شفا آی آر:

نقل قول: عوامل بسیاری می‌تواند یک مرد را دچار IMS کند  اما تغییر رژیم غذایی را می‌توان از رایج‌ترین دلایل بروز این حالات دانست. بالا رفتن وزن می‌تواند خطر ابتلای مرد‌ها به این سندرم را بیشتر کند، چراکه در جریان تغییر وزن، سلول‌های چربی در تبدیل تستوسترون به استروژن در آقایان فعال‌تر می‌شوند. هرچه میزان استروژن بالا‌تر و تستوسترون پایین‌تر باشد، تحریک‌پذیری آقایان بیشتر می‌شود. با برهم خوردن نظم هورمون‌ها و ناآگاهی خود فرد از این موضوع، نمایش واکنش‌های غیرطبیعی به اتفاقات ساده روزمره هم آغاز می‌شود و رفتار یک مرد را به‌شدت تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.
اما چاقی تنها دلیل برانگیخته شدن این واکنش‌ها نیست. استرس زیاد از دلایلی است که مرد‌ها را دچار سندرم تحریک‌پذیری می‌کند. استرس مداوم و شدید، سطح تستوسترون در بدن آقایان را پایین می‌آورد و این نوسان هورمونی بر رفتار و احساسات مرد‌ها تاثیری جدی می‌گذارد. از سوی دیگر این روز‌ها استفاده از داروهای هورمونی در میان برخی ورزشکاران بیشتر شده اما نباید فراموش کرد که داروهای هورمونی هم می‌توانند بدن را از توازن خارج کنند و مصرف‌کنندگان را به این سندرم مبتلا کنند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که حتی داروهای گیاهی و طبیعی که بر هورمون‌های بدن تاثیر می‌گذارند هم می‌توانند مرد‌ها را تحریک‌پذیر، ناامید یا خشن کنند. پس مرد‌ها پیش از مصرف خودسرانه دارو‌ها یا دریافت نسخه‌های پزشکی، باید از تاثیرات آن برهورمون‌های‌شان آگاه شوند و در صورتی که احساس کنند خوردن یک دارو روان‌شان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، باید با کمک یک متخصص راهی برای مهار این وضعیت پیدا کنند.
نمی‌توانیم بگوییم که هورمون‌ها تمام رفتارهای مردانه را کنترل می‌کنند. روانشناسان معتقدند روش‌های تربیتی که یک مرد با آنها پرورش یافته، در نوع بروز این هیجانات تاثیر می‌گذارد. از نظر آنها فرزند والدینی که به جای تربیت سختگیرانه یا سهل‌انگارانه، روش‌های قاطع اما توام با همدلی را به کار می‌بندند، کمتر در معرض ابتلا به این سندرم قرار دارند. البته با وجود نقش پررنگ تربیت در این موضوع، تاثیر ژنتیک و میزان نوسان هورمون‌ها را هم نمی‌توان کمرنگ دانست.




هفت صبح :

نقل قول: خواب کم و نامنظم نیز یکی از عوامل ایجاد عارضه بدخلقی مردانه محسوب می‌شود و قادر است این عارضه را بطور روزانه ایجاد کند.
گزارش لینکلن و تحقیقات جد دایموند نشان داد مردانی که از شیوه تغذیه مملو از پروتئین و کم سبزی استفاده می‌کنند در صف مقدم کسانی هستند که مبتلا به عارضه بدخلقی مردانه می‌شوند. علاوه بر این گزارش‌های جدید نشان داده‌اند مردانی که با مشکلات مالی و شغلی روبرو هستند، آن‌هایی که به کاری که انجام می‌دهند بیعلاقه هستند، آن‌هایی که الکل زیاد می‌نوشند و بلاخره مردانی که شکر زیاد می‌خورند از جمله کسانی هستند که مبتلا به این عارضه خواهند شد.

عارضه بدخلقی مردانه را چگونه می‌توان کاهش داد؟
مهمترین قدم تنظیم قند خون است. کاهش مصرف شکر صنعتی بخصوص قبل از ناهار و خوردن صبحانه کامل یکی از راه‌های کاهش این عارضه است. نوشیدن الکل زیاد تعادل قند خون را بهم می‌زند.
فعالیت‌های فیزیکی مستمر نظیر ورزش روزانه به تنظیم هورمونی بدن کمک می‌کند. مصرف مکمل‌های ویتامینی نظیر ب۶ (B6) و منیزیوم، و البته کلسیم از رخ دادن این عارضه را کاهش می‌دهد.
افزایش مصرف میوه و سبزیجات همراه با تنقلاتی نظیر پسته و گردو به کم شدن این عارضه می‌انجامد.

[تصویر:  nasimhayat.png]
 سپاس شده توسط
نکاتی برای جلوگیری از ابتلا به دیابت
هر روز صبحانه بخورید
دلیل اینکه هر روز صبح باید صبحانه بخورید این است که صبحانه به شما کمک می‌کند تا قند خونتان را کنترل کنید. اگر برای مدت زمان زیادی بدنتان را از غذا محروم کنید، باعث خواهد شد قند خونتان افزایش یابد. پس، هر روز صبح صبحانه بخورید تا سطح قند در خونتان تثبیت شود و بتوانید با دیابت مبارزه کنید.
فعال باشید
اگر می‌خواهید از دست دیابت در امان بمانید، حداقل باید روزی ۳۰ دقیقه ورزش کنید. نیازی نیست با حرکات ایروبیک یا تناسب اندام پیچیده، خیلی زیاد به بدنتان فشار بیاورید. می‌توانید به تمرینات ساده‌ای همچون پیاده روی پس از شام بهمراه خانواده یا دوستانتان اکتفا کنید.
کاهش وزن
اضافه وزن نیز خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد. اکثر تحقیقات نشان داده اند که چاقی مهم ترین عامل افزایش مقاومت به انسولین است. بهمین دلیل اگر می‌خواهید از این بیماری مزمن در امان بمانید، کاهش وزن ضروری است. برای شروع کاهش وزن بدنتان باید برای خودتان اهدافی تعیین کنید که رسیدن به آن آسان باشد. برای شروع، می توانید به کاهش ۵ تا ۱۰ درصد از وزن بدنتان فکر کنید.
بیشتر فیبر بخورید
متخصصان تغذیه ادعا می‌کنند که خوردن فیبر، شکم شما را برای مدت زمان بیشتری پر نگاه خواهد داشت. فیبرها برای پیشگیری از ابتلا به دیابت عالی هستند، چرا که باعث می‌شوند قند خون افزایش پیدا کرده و به آرامی پایین بیاید. روزانه ۲۵ تا ۳۰ گرم فیبر مانند غلات سبوس‌دار و سبزیجات، معجزه می‌کند.
[تصویر:  kitty-cat-smiley-027.gif]~~...ko0ochak basho0o ASHEgh ke ESHGH midanad ayin b0zo0org kardanat [email=r@A]r@A[/email]**!!!...~~
   
[تصویر:  kitty-cat-smiley-027.gif] 
[تصویر:  ko4o_96670753446949498754.png]


 سپاس شده توسط
تا حالا به معنی نام ماه تولدتون فکرکردین؟...

فروردین؛        فردهای پاک

اردیبهشت؛      بهترین راستی

خرداد؛            رسایی کمال

تیر؛                ایزد باران

مرداد؛            جاودانگی

شهریور؛         شهریاری نیک

مهر؛              پیوستن با مهربانی

آبان؛              آب ها

آذر؛               آتش

دی؛               دانای آفریننده

بهمن؛            منش نیک

اسفند؛           آرامش
[تصویر:  kitty-cat-smiley-027.gif]~~...ko0ochak basho0o ASHEgh ke ESHGH midanad ayin b0zo0org kardanat [email=r@A]r@A[/email]**!!!...~~
   
[تصویر:  kitty-cat-smiley-027.gif] 
[تصویر:  ko4o_96670753446949498754.png]


 سپاس شده توسط
قدیمی ترین آدامسی که پیدا شده مربوط به 5000 سال پیش است  Unsure

در سال 2007 یک دانش آموز باستان شناسی در فنلاند تکه ای
آدامس باستانی پیدا کرد که بیش از 5000 سال قدمت داشت. این
آدامس از صمغ درختان درست شده و آثار دندان روی آن به راحتی
دیده می شود. انسان های اولیه کسانی هستند که آدامس را در شرایط
خاصی کشف کردند؛ آن ها صمغ درختان را با گیاهان دیگر ترکیب
می کردند تا قابل خوردن شود 53258zu2qvp1d9v
53
 سپاس شده توسط
محصولی جدید که حاصل ذهن مبتکر یک طراح به نام Clement Guillot است، Oombrella نام دارد، چتر هوشمندی که می تواند احتمال بارش باران را پیش بینی نموده و این موضوع را با مالک خود در میان بگذارد و از او بخواهد تا هنگام خروج از خانه، آن را با خود ببرد.این ایده با اینکه واقعا جالب است اما قیمت 75 دلاری که برای پیش فروش آن در وب سایت کیک استارتر گذاشته شده، کمی گران به نظر می رسد. البته افرادی که در جهت حمایت از این طرح آن را خریداری کرده اند عقیده دارند که فناوری به کار رفته در این چتر ارزش هزینه ی این مبلغ را دارد.

از جمله ویژگی های Oombrella باید به دسته ساخته شده از فیبر مصنوعی کولار که پایداری آن در برابر باد را افزایش می دهد و چتر براق چرخان آن اشاره کرد. همچنین این وسیله در بخش بالایی خود پیچی دارد که می توان به عنوان مونوپاد از آن بهره گرفت.
این کپسول در واقع یک ایستگاه هواشنایی مینیاتوری است که انواع حسگرهای تشخیص نور، رطوبت، فشار و دما را در خود دارد. این سنسورها به واسطه بلوتوث LE با اپلیکیشن موبایل ارتباط برقرار کرده و فعالیت های لازم را انجام می دهند.شرکت تولیدکننده Oombrella، یک پلتفرم هواشناسی به نام Wezzoo دارد که در حال حاضر 200 هزار کاربر از آن استفاده می نمایند. اپلیکیشن یاد شده، از این سیستم برای اعلام هشدار در 15 دقیقه پیش از بارش باران استفاده می نماید.قابلیت جالب دیگر این چتر ، «من را فراموش نکن» است که به کاربر یادآوری می نماید پیش از خروج از خانه در روزهای بارانی حتما آن را با خود همراه نماید تا زیر باران نمانده و خیس نشود.

همچنین با اتصال این چتر به دیوایس های دیگر می توانید از قابلیت های دیگری همانند امکانات اجتماعی یا ردیابی مکان آن نیز بهره بگیرید. به طور مثال، می توانید آمار مواقعی که زیر باران بیرون رفته اید، کجا رفته اید و چگونه از چتر استفاده کرده اید را در بیاورید. حتی قادر خواهید بود این اطلاعات را با دیگر کاربران Oombrella نیز به اشتراک بگذارید.از دیگر مشخصه های این چتر این است که لامپ هایی که روی دسته تعبیه شده اند هنگام دریافت پیام یا تماس تلفنی، شروع به چشمک زدن کرده و کاربر را از این موضوع آگاه می کنند.

این چتر در حال حاضر با قیمت 67 دلار به کسانی ارائه خواهد شد که آن را پیش خرید کنند و در مراحل بعدی برای تهیه آن می بایست ۷۳ دلار بپردازید.

منبع:engadget
[تصویر:  3192016015728-322414703.jpg]
[تصویر:  oombrella-lede-2016-04-10-02-e1460535010626.jpg]
[تصویر:  sms-rooz-pedar.jpg]
 سپاس شده توسط
Architecture-of-Radio

تماشا کنید:اپلیکیشنی جالب که امواج بیسیم پیرامون ما را به تصویر می کشد !
امروزه طیف وسیعی از سیگنال‌های الکتریکی بیسیم اطراف ما را احاطه کرده اما چون این سیگنال ها با چشم قابل دیدن نیست ، وجود آنها هم چندان احساس نمی شود.اما اگر راهی باشد که این امواج را به تصویر کشید و آنها را مشاهده کرد چه ؟
این همان کاری است که اپلیکیشن Architecture of Radio قادر است برای ما انجام دهد.این برنامه می تواند تمامی سیگنال‌هایی پیرامون ما، از برج‌های مخابراتی گرفته تا روترهای وای فای و حتی ماهواره‌های فضایی را برای ما تصویرسازی کند.
این اپلیکیشن که توسط Richard Vijgen طراحی شده است در حال حاضر تنها در یک محدوده خاص در آلمان قابل استفاده است. این برنامه ابتدا با استفاده از GPS موقعیت کاربر را شناسایی کرده و سپس با استفاده از OpenCellID برج های مخابراتی اطراف را پیدا می کند، این برنامه هم چنین به گونه‌ای سفارشی برنامه‌ریزی شده است که می‌تواند روترهای وای فای و کابل‌های اترنت موجود در آن ناحیه را شناسایی کند. OpenCellID یک پروژه مشترک بوده و هدف آن ایجاد یک پایگاه داده رایگان جهانی از Cell IDهاست. این اپلیکیشن هم چنین می تواند با استفاده از OpenCellID، سیگنال‌ تمامی ماهواره های عبوری را نیز پیدا کند.
اپلیکیشن Architecture of Radio در مرحله بعد، از داده‌های جمع آوری شده برای تصویرسازی تمامی سیگنال‌های موجود در محیط استفاده کرده و تصویری را نمایش می‌دهد که وب سایت این پروژه از آن به عنوان Infosphere یاد می‌کند.

همان طور که در ویدیو می‌بینید، نتیجه نهایی ارایه شده توسط این پروژه در عین زیبایی بسیار ناراحت کننده است. با دیدن حجم بسیاری بالای امواج وای فای در این غالب تصویری به فکر می افتیم که جهان دیجیتال تا چه حد با جهان فیزیکی و بدن ما یکپارچه شده است.

فیلم در لینک زیر:
http://gadgetnews.ir/60263/%D8%A7%D9%BE%...rettyPhoto
[تصویر:  sms-rooz-pedar.jpg]
 سپاس شده توسط
یک نوزاد در حال گریه با صدای ش ش آرام میشود
به این دلیل که صدای آبی که اطراف نوزاد در شکم مادر است را برایش تداعی میکند،
این،ازدلایلی است که چرا صدای ساحل دریابه انسان آرامش میدهد.
[تصویر:  %D8%AC%D8%BA%D8%AC%D8%BA%D9%87.jpg]
[تصویر:  sms-rooz-pedar.jpg]
 سپاس شده توسط
سلام
با توجه به درگیری اخیر سنا بانو با باج-افزار گفتم این مطلب رو براتون گردآوری کنم 4chsmu1

باج-افزار چیه؟
نوعی از بدافزارهاست که بخشی از اطلاعات شما رو گروگان می گیره!! یعنی برخی اطلاعات روی هارد دیسکتونو رمزگذاری می کنه که شما نتونین بهش دسترسی پیدا کنین یا اینکه کلا کامپیوترتونو قفل می کنه یا ...
خب در این وضعیت شما نمی تونین از اطلاعاتتون استفاده کنین

هدف باج-افزار چیه؟
توسعه دهنده بدافزار برای اینکه دست از سر شما برداره ازتون باج گیری می کنه . یه شماره حساب می ده با مبلغی که باید به حساب بریزید. البته ممکنه کلا قصدش مرض باشه و حتی پولم نخواد! در این صورت دیگه اون بدافزار باج-افزار نیست بلکه مخربه که داره فایلای شما خراب می کنه که کرم بریزه! و اذیتتون کنه!

خب حالا باید چی کار کنیم؟
اول اینکه نه فقط به خاطر بدافزارها بلکه به خاطر هزار مشکل سخت افزاری که ممکنه رخ بده ... همیشه از اطلاعات مهمتون بکآپ بگیرید. یعنی اون اطلاعاتی که اگه نباشن به دردسر می افتید رو در فضایی خارج از کامپیوتر مثلا در یک دی وی دی ذخیره کنید.

دوم اینکه همیشه آنتی ویروس یا آنتی تروجان و ... رو همیشه به روز رسانی کنین. حالا کیا کلا آنتی ویروس ندارن یا آنتی ویروسشون غیر فعاله؟؟؟ {آیکن خیلی عصبانی}

سوم اینکه یادتون باشه بد افزار ها بر مبنای دیفالت های سیستم شما نوشته می شن مثلا پورت فلان بای دیفالت همیشه آزاده خب نویسنده بدافزار میاد و برای اون پورت یه کد می زنه و هر کی اون پورتش آزاد باشه و امنیتش پایین گیر می افته Swear1   یا چیزای دیگه

پیشنهاد من
یادتون باشه هر ایملی رو باز نکنید {تنها ایمیلی که فرستنده ش رو می شناسید باز کنید} و روی هر لینکی هم کلیک نکنید. نه حالا نه هیچ وقت.
یه پیشنهاد دارم:
از قسمت control panel و بعدشم programs and features و بعد از سمت چپ turn windows features on or off تیک مربوط به گزینه SMB1 که مربوط به File sharing support هست رو بردارید.

موفق باشید.

[تصویر:  nasimhayat.png]
 سپاس شده توسط
سلام و روز به خیر
Salam
با یه پست دیگه درباره امنیت با شما همراه هستم 128fs318181
متاسفانه پست قبلی فقط دو تا لایک خورده  Swear1 یعنی بقیه نخوندن یا عمل نکردن به توصیه ها (چون به نظرشون چرت اومده) ؟ کدومش؟
امیدوارم به توصیه هایی که می شه بهتون عمل کنین Khansariha (56)



می خوایم درباره چگونگی انتخاب پسورد صحبت کنیم
یکی از راههای بسیار رایج در حفظ امنیت استفاده از کلیدهای خصوصی هست که در اختیار کاربر هست و اون رو قبلا در یک پایگاه داده تایید کرده و حالا برای احراز هویت خودش از این کلید استفاده می کنه 

کلیدهای خصوصی بسیاری وجود داره:
* یه مثال ساده ش قفل در خونه شماست که هر کی کلید رو داشته باشه اجازه ورود به منزل رو خواهد داشت مگر اینکه به خود قفل صدمه بزنه !
* یا مثلا همون طور که در بسیاری از فیلم ها می بینید اثر انگشته که که شخص جلوی در بخش های محرمانه انگشتشو روی دستگاه مخصوص میذاره و تصویر اثر انگشت گرفته میشه و اگر قبلا اون اثر انگشت تایید شده بوده یا به عبارتی در پایگاه داده وجود داشته ؛ در واز می شه و شخص وارد بخش محرمانه می شه
باز تو همون فیلما دیدید که سارقین انگشت یارو رو می برن 42 و می برن باهش در رو واز می کنن
یا اگر فیلم مرد مورچه ای رو دیده باشید اثر انگشت یارو رو می دزدن و از روی اثر انگشت یکی می سازن و باهش دستگاه رو گول می زنن بازم یکی از راه ها انفجاره دره که چون سیستمهای امنیتی آلارم می دن و پلیس میریزه وسط اصلا راه خوبی نیست و هیچ عقل سالمی اونو نمی پسنده

در کاربرد نام کاربری و رمز عبور هم همین روش وجود داره  به این ترتیب هر کسی رمز عبور مربوط به یه نام کاربری رو بدونه، با وارد کردن هر دو تاش می تونه وارد بشه. Khansariha (116)
در این مورد هم باز دو تا راه وجود داره یا یا سارق باید از رو کلید بزنه (کلمه رمز عبور رو به روشی به دست بیاره) یا قفل رو بشکنه ( سایت رو هک کنه)

اصولا حتی برای افراد بسیار کارکشته در زمینه کامپیوتر و هک حدس رمز روش بهتریه چون اکثر افراد در انتخاب رمز از سیستم های ذهنی مشابهی پیروی می کنن و یا از اصول رمز گذاشتن پیروی نمی کنن اما اون گروهی که سایت رو ساختن خبره هستن و کلی وقت گذاشتن و کلی پروتکل امنیتی استفاده کردن؛ بنابراین سایتهای قوی مثل جیمیل یا یاهو وقتی به شما اکانت می دن در انتخاب رمز عبور بهتون سخت گیری می کنن. این سخت گیری بسیار شایسته و به جاست. 63

اجازه بدین چند تا از سخت گیری های رایج رو بهتون بگم :

1. رمز عبور شما برای هیچ دو حساب کاربری مختلف یکسان نباشه (یعنی اگر دو تا کارت بانکی دارید رمزشون یکسان نباشه)

2. رمز عبور با نام کاربری اشتراک نداشته باشن یا شخص با خوندن پست ها یا ایمیلهای شما یا حتی فقط دونستن نام کاربری امکان حدس نداشته باشه (یعنی اگر نام کاربری شما اسم فامیلتونه رمز عبور شما اسم کوچیکتون یا بخشی از فامیلتون یا اسم مامانتون نباشه یا اگه تو یه سایتی سن تقریبی یا دقیقتونو گفتین سال تولد یا سنتون جزء رمز عبور نباشه)

3. حتما حروف کوچک و حروف بزرگ و اعداد (همگی اینها) و در صورت اجازه ی سایت از علامتهای روی کیبرد رو در رمز عبور استفاده کنین زیرا اگر فقط حروف کوچیک استفاده کنین هکر توی دایره احتمالات خودش x تا حدس برای هر کاراکتر داره ولی اگر از اعداد هم استفاده کنین 2x+10 تا حدس داره که به این ترتیب با افزایش استفاده از علائم مختلف دایره احتمالات زیاد می شه و احتمال انتخاب هر حرف کاهش پیدا می کنه و در نتیجه احتمال تشخیص اون حرف از رمز بسیار بسیار بسیار کاهش پیدا می کنه Khansariha (69)


4. تعداد حروف رمز رو افزایش بدید اگر رمز شما چهار حرف باشه و نکته قبل رو هم رعایت کرده باشید تعداد کل حالتهایی که هکر باید برای حدس زدن رمز شما تست کنه (y) به توان 4 هست و اگر تعداد حروف 5 بشه این مقدار یک بار دیگه به توان می رسه یعنی دوباره در y ضرب می شه و هر چه تعداد حروف رمز بیشتر باشه دایره احتمالات رمز طور نمایی بالا و بالاتر می ره و احتمال حدس هم به سمت صفر میل می کنه(صفر نمی شه). معمولا پیشنهاد تعداد حروف بین 8 تا 12 تا هست

5. دنباله ها رو استفاده نکنین مثلا 123456 یا qwert یا abcdef و از این دست. متاسفانه پر کاربرد ترین رمز 123456 هست Smiley-face-whistle-1 که اولین تست همه هکرهاست Hanghead


6. رمز شما نباید معنی قابل حدس داشته باشه به عنوان مثلا رمز من هست (یا فاطمه زهرا) خب ابزار تشخیص رمز اگر حروف (ی ا ف ا ط )رو حدس بزنه بعد از اون دیگه با هوش انسانی فوق العاده آسونه. یعنی می دونه که دایره انتخابش (یافاطمه(س) یا فاطمه زهرا یا فاطمه زهرا(س) و یکی دو مورد دیگه) هست ؛ پس از انتخاب رمز معنی دار به شدت پرهیز کنید 39


7.این نکات همگی به خودی خود ارزشمند هستند اما رمزهای باید در بازه های زمانی مختلف تغییرپیدا کنن همون طور که اگر پیام های دستگاه های خودپرداز رو چک کنین یکی از مواردی که عنوان می کنن عوض کردن رمز به طور مداوم هست

8.هیچ وقت برای شروع به اقدام برای رمز گذاشتن یا حفظ امنیت به هر وجهی زود نیست (یعنی نگید الان حسش نیست فردا می کنم) از همین الان با تغییر رمز مودم وایرلس و رمز ایمیل و کانون شروع کنین

در آخر اینکه همیشه دقت کنین که هر کدوم از ما در جایگاهی که هستیم باید سهم خودمونو انجام بدیم در هر سایتی اگر من و شما عضو هستیم مثلا در انجمن مانشت یا در جیمیل یا در سایت دانشگاه و ... بخشی از امنیت اون سایت در گرو رفتارهای صحیح ماست Smiley-face-cool-2 که البته معمولا برعکسش به نظر میاد و افراد فکر می کنن امنیت اونها در گرو امنیت سایته اما تجربه نشون می ده امنیت بیشتر وابسته به کاربرانه 4chsmu1


ببینم چند نفر لایک می کنن ها         4fvfcja      
جلسه بعد می خوام درباره تروجان ها صحبت کنم Gigglesmile

زت زیاد 303

[تصویر:  nasimhayat.png]
سلام

امیدوارم تا اینجای بحث امنیت رو با من قدم به قدم اومده باشید (حالا همه از من صد تا قدم جلو ترن ها ولی من از رو نمی رم 65 )


خوب این جلسه می خوایم درباره تروجان ها صحبت کنیم. درباره تروجان چی می دونید؟

در افسانه ها شنیدیم که وقتی یونانی ها بعد از ده سال نتونستن در جزیره مردم تروی به نتیجه ای برسن و وارد شهر اونها بشن از چوب کشتی هاشون اسبی ساختن که بسیار بزرگ بود و اون رو در ساحل گذاشتن و بعد با کشتی هاشون ساحل رو ترک کردن و رفتن اما بعد که به اندازه کافی دور شدن دور زدن و از قسمت دیگه ی ساحل برگشتن و لنگر انداختن. مردم شهر تروی از همه جا بی خبر بودن و اون اسب چوبی بزرگ رو به عنوان یک پیشکش به داخل شهرشون بردن و بعدم جشن گرفتن و خوردن و مست کردن... بعد از داخل اسب چوبی چند نفر مخفیانه خارج شدن و دروازه ها رو باز کردن و سپاه یونانیا وارد شد و شهر به خاک و خون کشیده شد. هیچی دیگه هلن بد قدم بود ولی خودشونم خنگ بازی در آوردن! Swear1

جالبه نه؟
حالا تروجان چی چیه ؟

الف) فرض کنید یک ایمیل از یک شخص ناشناس برای شما اومده و نه عنوان منطقی داره نه فرستنده ش براتون آشناست
ب) فرض کنید وارد یک سایت شدید که اصلا نمی دونید دقیقا چه سایتیه و چند تا لینک بهتون داده که روشنو کلیک می کنید تا به صفحات دیگه ای برید
ج) فرض کنید یک دیسک یا حافظه جانبی از یکی گرفتید و بدون اینکه با آنتی ویروس اونو چک کنید بازش کردید
د) فرض کنید نرم افزاری رو دانلود کردیدکه منبع معتبری نداره و نمی دونم چی هست همین طوری به پیشنهاد یه سایت یا بلاک دانلود و نصبش کردید

خب در همه این حالات وقتی شما در مستی بی خبری تشریف دارید از اسب تروجان سرباز ها میان بیرون و دروازه های کامپیوتر شما رو به سمت سپاهیان دشمن باز می کنن. فقط وقتی می فهمید که کار از کار گذشته.

تروجان چه ضررهایی می رسونه ؟

! حذف داده ها
! جلوگیری دسترسی شما به داده ها
! دستکاری داده ها
! اختلال در عملکرد سیستم
! انجام کارهایی که شما دستورشو ندادید
! انجام ندادن کارایی که شما دستورشو دادید

مثلا ممکنه کنترل کامپیوتر شما توسط مهاجم در اختیار گرفته بشه و بعد از طریق کامپیوتر شما و هزاران کامپیوتر دیگه هم زمان هزاران در خواست به یه سایت بدبخت داده بشه بعد اون سایت بیچاره نمی تونه همه درخواستا رو جواب بده و در نتیجه از سرور DOWN می شه یا برای مدتی نمی تونه سرویس بده => تشکیل شبکه یا از کامپیوترهای آلوده و انجام عملیات های خفن

یا ممکنه پسوردها و اطلاعت کارت های اعتباری شما رو بدزدن و در اولین فرصتی که به نت وصل شدین پنهانی از شما اونو به صاحبانشون ارسال کنن => درز دادن اطلاعات از شما برای سرقت

یا شاید از طریق گوشی شما یا کامپیوترتون پیامهایی بفرستن که شما اصلا قصد ارسالشونو نداشتید یا فایلاتونو خراب کنن => مردم آزاری

چه باید کرد؟

*** پیشگیری
* هر ایمیلی رو باز نکنید مخصوصا ایمیل های موجود در جانک میل یا اسپمها
* هر نرم افزاری رو دانلود نکنید فقط اونا که اسمشونو می دونید و یه منبع معتبر معرفیشون کرده
* رو لینکایی که مشکوکن و تو در تو هستن کلیک نکنید
* حافظه های جانبی رو حتما اسکن کنید
* از مطالب مهم روی دیسک ها بک آپ بردارید ( از بس اینو تو خونه مون گفتم زبونم مو در آورده آخر سر خودم میاد Hanghead  )

*** تشخیص
* استفاده از آنتی ویروس های آپدیت
* استفاده از تروجان ریمور
* چک کردن لیست برنامه هایی که الان دارن تو سیستم شما اجرا می شن
*چک کردن پورت هایی که باز هستن و معلوم نیست دارن با کجا ارتباط برقرار می کنن و داده می گیرن و می فرستن (قبلا گفتم تنظیمات اولیه سیستم رو دستکاری کنین ! البته حساب شده)

*** هوشیاری : به طور کلی وقتی یه کاری شده که شما نخواستین یعنی یکی دیگه داره به سیستم شما دستور می ده

همیشه مقابله برای شما دو تا راه داره : جمع کردن حواستون و استفاده از نرم افزارهای کمکی


اینا رو گفتم که بعدا نگید نگفت.
Khansariha (56)

شاید جلسه بعد درباره پورتها صحبت کنیم (شک دارم به اندازه کافی در این مورد بلد باشم)
زت زیاد
مخلصیم
303

[تصویر:  nasimhayat.png]
درود 303 

انواع تروجان براساس نوع عملکردشون روی سیستم ویندوزی
۱_Backdoorیا درپشتی:کنترل کامپیوترهای آلوده بااستفاده از این نوع تروجان توسط فرد خرابکار وامکان انجام دستوراتی مثل ارسال ،دریافت،اجرا،حذف فایل ها وراه اندازی مجدد سیستم فرد قربانی(هدف این تروجان تشکیل شبکه ای از سیستم های آلوده برای اهداف خرابکانه)
۲_Exploit یاتروجان سواستفاده کننده:با داده ها وکدهاش از نرم افزارای آسیب پذیر سواستفاده میکنه
۳_Rootkit:ازش برای جلوگیری شناسایی بدافزارها(نرم افزارهای مخرب وبد) در طول دوره فعالیت خرابکارانه فرد هکر برروی سیستم قربانی استفاده میشع
۴_Trojan-Bankerیا تروجان بانکی:سرقت اطلاعات حساب های بانکی توسط سیستم های بانکداری الکترونیک،سیستم های پرداخت الکترونیک وکارت های اعتباری.(حدودا ۷سال پیش ی گروه رمز وشماره حساب افرادی که حساب صادرت داشتن رو هک کردن که ی سروصدایی بپا شدولی بعدش دستگیر شدن،الان وضعیت امنیت الکترونیکی بهتر شدع،اولین کاری هم که بعد هک شدن چ حساب بانکی چ اینستا چ لاین و...باید انجام بدین اینه که اگه هنوز دسترسی دارین رمز حسابتونو عوض کنین،درمورد تلگرامم باید رمز بزارین یا ای پی فرد رو نگه دارین برای شکایت)
۶_Trojan-DDos:احتمالا حملات داس یا دیداس به گوشتون خورده که برای سروره اینبار تروجان حملات دیداس که درخواست های انبوهی از سیستم های آلوده با آدرس اینترنتی هدف،وب سایت موردنظر رو دچارع اختلال کردع یا از کار میندازه (یچیزی تو مایه های حملات آی پی که به روی گوشی های اندروید انجام میدن تا گوشی طرف هنگ کنه،درمورد آی پی هم اینکه مال ایران تق ولقه یعنی با هربار روشن وخاموش کردن وای فای وخاموش کردن گوشی عوض میشه...با استقاده از IP میشه ادرس طرف رو دراورد،اون دسته از هکرایی که یادشون میره رد پاشون رو از روی سایتای داخلی پاک کنن دستگیر میشن که حکمش از سه ماه زندان +جریمه نقدیه به بالا...تو تلگرام تو بخش امنیت،گزینه نشست های فعالم بزنین میتونین ای پی ومدل دستگاهتونو ببنین)
۷_Trojan-Downloaderیا تروجان دانلود کنندع:نسخه جدیدی ازبرنامه های آلوده رو بروی سیستم قربانی دانلود ونصب میکنه 22
۸_Trojan-propperیا تروجان قطره چکان:ویروس ها وتروجان هارو روی سیستم قربانی نصب میکنه یانمیزاره که این بدافزار ها توسط آنتی ویروس سیستم قربانی شناسایی شن
۹_Trojan-FackAVکه مخفف آنتی ویروس فیک هستش:با هدف گول زدن کاربران برای شبیه سازی عملکرد برنامه ضدویروس،یعنی ازطرف بابت شناسایی وپاکسازی سیستمش از بدافزارها(که اصلا بدافزاری وجود نداره)اخاذی میکنه
۱۰_Trojan-Gamethiefیا دزد بازی:بیشتر برای گیمرهاست.سرقت اطلاعات حساب های کاربری بازیکنان انلاین
Trojan-IM:سرقت رمز عبورحساب های کاربری یاهو واسکایپ وبرنامه های این شکلی
۱۱_Trojan-Ransomیا تروجان باج:دستکاری اطلاعات موجود روی پی سی برای اختلال در عملکرد سیستم یا عدم دسترسی فرد قربانی به اطلاعات خود وتنها زمانی درست میشع که فرد قربانی باجی که هکر طلب کرده رو بپردازه(تا پول ندی آش نمیخوری 22 )
۱۲_Trojan-sms:افزایش هزینه های کاربر با ارسال پیامک به شماره های خدمات تلفنی 22
۱۳_Trojan spy:شات گرفتن از فعالیت فرد قربانی در پی سی(pc)یا اینترنت وتهیه فهرستی از برنامه های درحال احرا روی سیستم(هدفشون نمیدونم چیع 22 ) ولی همچنین میتونه اطلاعاتی که روی صفحه کلیدوارد میکنید بخونه و برای هکر بفرسته(خوب این شد یه چیزی 1 میتونه پسورد گوشی و جیمیل و شماره حساب و... رو برداره)
انواع دیگه ای هم مثل تروجان ایمیل یاب Mailfinder یا arcBomb یا کلیک کننده clicker یا پروکسی proxy  و... هم هست
تروجان های امروزی این کارا رو هم میتونن انجام بدن
_قفل کردن task manager & Rigistry و..._از کارانداختن انتی ویروس یا فایروال_در اختیار گرفتن کامل هارد شما توسط هکر
تروجان ویروس حساب نمیشه و برخلاف ویروس ها و کرم ها قادر به تکثیر کردن خودش نیست
تروجان در قالب عکس ،فایل صوتی،برنامه،فایل (نقاشی یاsetupو..)البته تبدیلشون به این فرمت ها بسیار سخته(البته قالب عکس رو شک دارم!!)
کلا تو بخش نرم افزار های مخرب پسوند .bot خیلی شهرت داره که با نوت کامپیوتر توسط هرکسی (چ بلد ،چ نابلد) نوشته میشه
تا اینجا داستان بود بریم سر امنیت
_هیجوقت فرمت های مشکوک رو باز نکنین مثلا طرف میگه برات ی فایل عکس میفرستم ولی پسوندش .exe یا .bot یا.. بود
_هیچوقت برنامه ای رو از سایت غیرمطمین دان نکنین یا روی لینک ناشناس کلیک نکین(ی مثال معروفی بین هکرا میگه که من رو لینک بابامم کلیک نمیکنم تو که جای خود داری داوش Gigglesmile  )
_همونطور که بانو میتوانم گفتند حتما انتی ویروس فعال و اپدیت باشه و از انتی ویروس های معروف مثل نود۳۲ و...استفاده کنین و اگر اطلاعاتتون خیلی باارزش هست وفکر میکنین ممکنه هدف خوبی برای هکر ها باشین حتما از آنتی ویروس های پولی و org (اصلی ) استفاده کنین و از جای مطمین بخرین تا به اسم اصل،تقلبی بهتون ندن  22
(پ.ن: آنتی ویروس های free ورایگان بد نیستن ولی قدرت تشخیصشون به مراتب از پولی ها کمتره)
پ.ن۲_آنتی ویروس های مخصوص تروجان نیز وجود داره (تو گوگل پلی پولیه ولی چون هم اونا همش مارو تحریم میکنن وهم سازندش ایرانی نیست براتون اپلود میکنم بزودی)
اما بریم سراغ چندتا داستان
۱_تروجان طوفان :آغاز حیات خود به کمک ایمیلی آلوده ،کسانی که ایمیل آلوده رو بازمیکردن با عناون هایی مثل (۲۴۰ تا کشته در طوفان اروپا) یا (اف بی ای در مقابل فیس.بوک)مواجه میشدن که بعد از باز کردن فایل ضمیمه، تروجان کار خودشو توسط اجرای سرویسی (با نام wnicom32) شروع میکردوسیستم رو الوده و اون سیستمم بقیه سیستم هارو آلوده میکرد اینجوری زنجیره ای از سیستم های آلوده رو بانام  سیستم های زامبی یا Botnet بوجود میاورد در۲۰۰۷ این هیولا میلیونها cpu رو تو چنگالش گرفت 22 که بعدا آنتی ویروس ها به ساقه این تروجان آسیب زدن ولی همش با تغییر کد به زندگیش ادامه میداد(یجورایی مثل ویروس HIV خودمون 22 ) ولی سر اخر دیگه کارش تموم شد واز روی سیستم ها حذف شد
۲_زئوس (zeus):خدای خدایان تروجان که سیستم رو الوده و میتونست کارای مخربی بکنه...گسترده ترینشون لاگ کردن صفحه کلید و دزدی اطلاعات بود،زئوس در سال ۲۰۰۹ اطلاعات میلیونها حساب شرکت های امازون وبانک امریکا و سیسکو رو دزدیدس...نیم میلیون از سیستم های آمریکا آلوده شدن وحدود ۷۰میلیون دلار (یاخدا 22 )به سرکردگانی در اروپای شرقی انتقال دادن و چندین نفر رو راجب این قضیه دستگیر کردن ولی در اواخر ۲۰۱۰ سرکرده زئوس اعلام کرد که بازنشسته خواهد شد
نمونه های دیگه :اندرورات_کیلاگر_فیک میل وفیک پیج
جمع اوری شده از چند فروم+اطلاعات شخصی
آنتی تروجان اندروید

[تصویر:  Trojan_Crypt_.jpg]
عاقبت خاک شود حسن جمال من و تو
خوب و بد می گذرد وای به حال من و تو
 سپاس شده توسط


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان