عزیز :.:.::. * اعلام وضعیت اولین بسته پاکی مسابقه #پاکی_رمضان * .::.:.


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روش های فرار از تنهایی برای ترک بهتر

#31
به نظر من وقتی موج شهوت آدمو میگیره ، همه چی از ذهن آدم پاک میشه (حتی خدا)
بهترین راه اینه که اینقدر بیکار نشینیم که به این مرحله غیرقابل بازگشت یرسیم.
#32
سلام .
منم با آقا سجاد موافقم.
در درجه ی اول مهم اینه که در شرایط انجام کار بد قرار نگیریم.
پس در هر حال که کمترین احساس از شروع زنجیره ی افکار و اتفاقاتی که در زمان انجام آن کار بد روی می دهند،بهمان دست داد، باید بدانیم که فورا از آن حال و شرایط و اوضاع خودمان را دور کنیم.
گاهی که فراموش می کنیم خودمان را از این شرایط دور کنیم یا عمدا خودمان را در این شرایط قرار می دهیم باید به محض این که در درون خودمان احساس عذاب وجدان کردیم برگردیم و توبه کنیم.حتما برای همه تون پیش آمده که حتی در حین انجام کارهای بد مرتبا با انسان القا می شود که از این کار دست بکشد.اینجاست که ما می توانیم با استفاده از این حالت تذکری که در درونمون احساس می کنیم، قبل از انجام گناه دست بکشیم و موفق به کنترل خودمان شویم.
سلام دوستان عزیزم.
مدتی که باهاتون آشنا شدم و در خدمتتون بودم خیلی ازتون استفاده کردم. بهم کمک کردید.عوضش من براتون کاری نکردم. شایدهم دل بعضی هاتون رو شکستم و با حرفهای گنده تر از دهنم ناراحتتون کردم. الان از ته ته دلم پشیمونم و امیدوارم عذرمو بپذیرید و شمام از ته ته دل حلالم کنید. ازین به بعد دیگه نمی تونم بیام. دیگه هیچوقت نمیام. مواظب خودتون و همدیگه باشید.خواهر برادرای خوب همدیگه باشید. هدفتون یادتون نره. دعا می کنم که همه مون بتونیم انسانانه زندگی کنیم. شمام دعا کنید و عملا زندگیتون رو هم دراین جهت اداره کنید. به امید خدا.
فراموشتون نمی کنم و دوستتون دارم، تک تکتون رو. دعام کنید.
خدانگهدار همه و در پناه رحمت او
#33
من سعی میکنم وقتهای رو که فکرم تنها میشه رو با حضور در کانون پر کنم هر چند اگه مطلبی برای نوشتن نداشته باشم ولی پستهای که بچه میفرستند رو میخونم.
[تصویر:  05_blue.png]
#34
ویرایش شد.
یا عباس
#35
4fvfcja

باید بدونیم خود واقعی ما توی تنهایی نمایش داده میشه

یعنی کسی که درون و بیرونش (از لحاظ ایمانی ) فرق داشته باشه یکم ناخالصی و ریا توشه

در واقع اگه بخواییم فقط جلوی بقیه خودمون رو برای خدا نگه داریم ، ولی وقتی رفتیم تنهایی ...

بریم بشینیم فکر و خیالات ناجور کنیم یا عکس و فیلم ... ببینیم یا این که دنبال خیالات و خود ارض.. باشیم

اونوقت این تنهاییه که واقعیت مما رو نشون میده ،

و الا که توی جمع ما خودمون رو جلوی بقیه و مردم نگه داشتیم

در صورتی که لحظات تنهاییمون رو باید با خدا و فکرش پر کنیم

با عبادتش و به یادش و کار و تلاش براش

نسخه فرار از تنهایی تا کی ؟

همیشه جواب نمیده

برای اوایل ترک خوبه که طرف یکم احساس خطر میکنه بخاطر این که یکم میلش سرد بشه

ولی بعدش باید توی تنهایی هاش مراقب باشه و کنترل فکر رو توی تنهایی تمرین کنه

وقتی تنها پای ماهواره و اینترنت نشسته

وقتی توی اتاقش تنهاست

لحظات تنهایی قبل خوابش

اینجا انتخاب با خودشه

میتونه یاد و فکر خدا رو انتخاب کنه و یا و...
53  تا حالا مهمترین تجربه ام این بوده که  که هیچ روشی توی ترک گناهان  مثل همنشینی با دوستان خدا جواب سریع و قطعی و موندگار  نمیده !53
 سپاس شده توسط
#36
اگر می توانید تو سالن مطالعه درس بخونید بهتر از خونه و توی یک اتاق در بسته است.
Khansariha (56)Khansariha (56)
#37
این مطلب میتونه برای کنترل ذهن مفید باشه هرچند که همه ی موارد درمورد همه صدق نمیکنه
آرام کردن افکار خود قبل از خواب



مي خواهم بخوابم، اما نمي توانم داشتن تخيلي فعّال و خلاق، نعمتي بزرگ و فوق العاده است. با اين حال، گاهي اوقات هنگامي که مي خواهيم بخوابيم، اين قوه خلاق اصلا خوشايند نمي باشد؛ در واقع، مي تواند آزار دهنده ن
يز باشد. اماجاي هيچ نگراني نيست، زيرا روش هاي براي حل اين مشکل وجود دارد.


مراحل آرام کردن ذهن:

1. سنتي ترين روش براي کنار آمدن با ذهني پر مشغله در نيمه شب، شمردن است. براي انجام اين روش، گوسفندها انتخابي مناسب بشمار مي آيند، اما شما مي توانيد هر چيزي را که دوست داريد انتخاب کنيد. منطقي که پشت اين رويکرد قرار دارد، مي گويد که خسته کردن ذهن، سبب به خواب رفتن مي شود. بنابراين، براي رسيدن به اين هدف، چيزهاي خسته کننده (مانند گوسفند) بهتر و مناسب تر مي باشد.

2. روش دوم، تمرکز بر يک موضوع خاص مي باشد، يک موضوع خسته کننده؛ و هدف از آن متوقف ساختن ذهن شما از سريع حرکت کردن مي باشد. اين روش، نياز به تمرين بيشتري دارد، زيرا تخيل شما ممکن است اين کار را دوست نداشته باشد.

بهتر است در مورد چيزي فکر کنيد که تا حد امکان از سر شما دور باشد، مانند انگشت کوچک پاي چپ خود. سعي کنيد انگشت پاي خود را احساس کنيد و تنها درباره ي اين انگشت فکر کنيد. اگر فکرتان منحرف شد، باز هم به انگشت پا بر گرديد.

3. مي توانيد موضوع ديگري را نيز تصور کنيد، و آن دوچرخه سواري کردن است. مسيري خاص در محله ي خود را که به طور معمول در آن راه رفته، رانندگي کرده، يا دوچرخه سواري مي کنيد، تصور کنيد (براي مثال، از خانه ي خود به محل کارتان يا مرکز شهر). تصور کنيد که در امتداد اين جاده در حال دوچرخه سواري هستيد، و اين کار رو واقعا و با تمام جزئياتش تصور کنيد.

در حاليکه دوچرخه سواري مي کنيد، نگاهي به اطراف خود کنيد، به خانه ها، مغازه ها، درخت ها، و تمام چيزهايي که در مسيرتان با آنها رو به رو مي شويد. انجام اين کار بسيار خسته کننده مي باشد و به احتمال زياد شما بيش از صد متر را نتوانيد تصور کنيد (زيرا شما به خواب خواهيد رفت).

با کمي تمرين، مي توانيد بيش از صد متر را نيز در خيال خود تصور کنيد.

4. روش خوب ديگري نيز وجود دارد: تصور کنيد که يک ميليارد تومان برنده شده ايد؛ آن را در خيال خود مصرف کنيد. محاسبه کنيد که قيمت يک قايق، يک اتومبيل شيک، يک خانه ي رويايي، کارهاي خيريه و غيره، چقدر خواهد بود. تصور جالبي است، اين طور فکر نمي کنيد؟!!

5. همچنين، مي توانيد تلاش کنيد تا ذهن خود را قبل از خوابيدن آرام نماييد. انجام جدول کلمات متقاطع، جدول ساداکو، يا کمي خواندن (کتاب يا روزنامه)، ممکن است ذهن شما را آرام کرده و به راحتي به خواب رويد.

توجه: براي برخي افراد، اين کار نتيجه ي بالعکس دارد. ممکن ايت سبب شود تا آنها بيشتر بيدار بمانند، بخصوص اگر در حال خواندن کتابي هيجان انگيز باشند. يکي از بهترين انتخاب ها براي خواندن قبل از خواب، خواندن کتاب هايي هيجان انگيز است که قبلاً آنها را خوانده ايد و از پايان ماجراها اطلاع داريد. بهتر است بدانيد که خواندن کتاب هاي کدام ژانر شما را بيدار نگاه مي دارد و کدام ژانر به خواب مي برد.

6. به جاي آنکه بر ذهن خود تمرکز کنيد، ممکن است دوست داشته باشيد که بر بدن خود تمرکز نماييد. پيش از خوابيدن کمي نرمش کنيد (براي مثال، کمي راه برويد) يا کمي يوگا کار کنيد تا بدنتان براي خوابيدن آماده شود. البتّه، انجام اين کارها، بر روي برخي افراد اثر معکوس دارد.

7. قبل از خوابيدن کمي مراقبه (مديتيشن)، انجام دهيد. مراقبه ذهن شما را آرام مي کند و برخي از انواع آن به شما ياد مي دهد تا ذهن خود را به طور کامل از افکار مزاحم پاک کنيد.

8. تلاش کنيد، داستاني با جزئيات کامل در ذهن خود بسازيد؛ داستاني که شما را جلب خود مي کند. مطمئن باشيد قبل از به پايان رسيدن داستان، به خواب خواهيد رفت.


9. بر هر دم و بازدم خود تمرکز کنيد. آرام تر نفس بکشيد و از نفس کشيدن خود لذّت ببريد. بر اين موضوع تمرکز کنيد که نفس کشيدن، چه کار لذت بخشي است و چقدر خوب است که مي توانيد نفس بکشيد.

هنگامي که آرام تر نفس مي کشيد، ضربان قلب شما نيز آرام تر مي شود، و در نتيجه ذهن و بدن شما نيز آرام خواهد شد.

10. ذهن خود را از تمامي افکار پاک کنيد، و بر موضوعاتي تمرکز کنيد که به خالي ماندن ذهن شما از افکار کمک مي کنند. اگر فکري خواست وارد ذهن شما شود، مانع ورودش شويد و فقط استراحت کنيد.

11. ذهن خود را از افکاري که شما را بيدار نگاه مي دارند، پاک کنيد. يک کيسه ي زباله را تصور کنيد. افکاري که بر ذهن شما غالب هستند و اجازه نمي دهند تا به خواب رويد را از ذهن خود پاک کرده و در اين کيسه قرار دهيد.

حال که اين فکر از ذهن شما خارج شده است، فکر ديگري شما را به خود مشغول مي کند. اين فکر را نيز در کيسه ي زباله قرار دهيد. اين کار را ادامه دهيد تا زماني که فکري در ذهن تان باقي نماند. حال سر کيسه را گره زده و آن را تا جايي که مي توانيد از ذهن خود دور نگاه داريد. حال زمان خوابيدن است.

12. ميان وعده اي کوچک خورده و ليواني شير گرم بنوشيد. گرسنه نبودن به شما کمک مي کند تا درباره ي گرسنگي فکر نکنيد. اين به معناي پُرخوري نيست. مي توانيد يک عدد موز يا کمي نان گرم بخوريد، اما مواد غدايي نمکي مصرف نکنيد. زيرا نمک شما را تشنه کرده و مانع از به خواب رفتن شما مي شود.

13. يک بطري آب در کنار رختخواب خود بگذاريد، و هر زمان که احساس تشنگي کرديد، جرعه اي از آن بنوشيد.

14. بر روي فعاليت هاي مورد علاقه ي خود تمرکز کنيد (براي مثال، بيسبال، فوتبال يا غيره). خود را در درون بازي قرار دهيد.

15. برخي افراد توانايي عجيب اما شگفت انگيزي در استفاده از "روياهاي پشتيبان" دارند. اما روياهاي پشتيبان چيست؟ رويايي است که بارها و بارها آزمايش شده است و ثابت شده که چون يک لالايي آرام، افراد را به خواب مي برد. براي مثال، يکي از عيب هاي خود را تصور کنيد و تلاش نماييد تا به نحوي آن را تغيير داده و به سمت درستي هدايت کنيد. نترسيد؛ اين تجربه شگفت انگيز خواهد بود.

16. تصور کنيد که مي توانيد هر چيزي را در رابطه با خود تغيير دهيد (چشم ها، مو، قدرت افسانه اي و غيره). تصور کنيد اگر بتوانيد کاري را انجام دهيد، آن کار را انجام مي دهيد.

17. به آرامي خود را بي حس کنيد. از انگشت کوچک پاي راست خود شروع کنيد تا به موهاي سر برسيد. اين کار به احتمال زياد شما را به خواب خواهد برد. اگر خوابتان نبرد، بار ديگر اين کار را شروع کنيد، اما اين بار آهسته تر. اگر دچار خارش شديد، سعي کنيد از آن چشم پوشي نماييد يا اينکه اين کار را بار ديگر انجام دهيد.

18. به موسيقي ملايمي گوش دهيد تا به آرامي به خواب رويد. موسيقي سبب مي شود تا شما از فکر کردن دست بکشيد و اين يعني آرام شدن ذهن و در نهايت به خواب رفتن. موسيقي را به اندازه کافي بلند کنيد که حضورش را احساس نماييد، اما نه آنقدر بلند که تمرکز شما را بر هم زند.

نکات راهنمايي کننده

• هنگامي که تصميم به خوابيدن گرفتيد، و هنگامي که در رختخواب دراز کشيديد، صداي "تيک تيک" يک ساعت را در ذهن خود تصور کنيد؛ تيک اول براي دم و تيک دوم براي بازدم. به خاطر بسپاريد که اين کار نبايد استرسي به شما وارد آورد و نبايد آن را به مثابه ي يک رقابت بدانيد. اگر ذهن شما به سادگي منحرف مي شود، باز از اول شروع کنيد. اين کار نيز به تمرين دارد.


• مصرف کافئين خود را کاهش دهيد.

• شکلات، مواد خوراکي شيرين، و همچنين نوشيدني هاي شيرين را تا حد امکان مصرف نکنيد. مواد شيرين، شما را بيدار نگاه مي دارند. در عوض، نان و شير مصرف کنيد. مصرف مواد شيرين، بخصوص در مورد کودکان، مي تواند موجب کابوس هاي شبانه شود. مصرف بيش از اندازه ي مواد شيريني مي تواند احساس بيماري را در شما ايجاد نمايد.

• اگر در پاکسازي افکار ذهن خود دچار مشکل هستيد، فقط تصور کنيد که آنها را درون توالت انداخته ايد، پاره پاره کرده ايد، و يا در خاک مدفون ساخته ايد. برخي افراد با انجام اين کار، خواب آرامي را تجربه مي کنند.

• روش ديگري نيز وجود دارد: تمامي افکار مزاحم خود را در يک جعبه درون ذهنتان قرار دهيد، سپس اين جعبه را از پنجره به بيرون پرتاب کنيد؛ اگر برخي از اين افکار باز به ذهن شما باز گشتند، فقط جعبه را به ياد آوريد.


نا امید شدی؟!!!


[تصویر:  97496937818841963171.jpg]
 سپاس شده توسط
#38
بنظر من 4 قل وقت خواب موثره

مخصوصا سوره فلق قل اعوذ برب الفلق من شر ما خلق و منشر غاسق اذا وقب و من شر النفاسات فی العقد و من شر حاسد اذا حسد

دیگه از این قوی تر ؟

یکم باید با قرآن انس بگیریم و باش هم سنخ بشیم اونوقت وقت خواب وقتی این رو میکیم نقدا اثرش رو میبینیم .


.




برای لالایی هم لا اله الا الله خوب لالاییه

لا لایی دو تا لا داره لا اله الا الله هم هنینطور

یعنی لا ها لا هستن
یعنی هیجی نیست و وجود نداره پس آروم باش و بخواب ! چون هر چی غیر خدا باشه هیچه و پوچه چرا بترسی و غصه بخوری پس این لا ها لا ! پس لا لا کن و بخواب .



چون مامان های قدیم ما میخواستن از بچگی با این معارف آشنابشیم

شندین : یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچکس نبود

عجب معنی فوق العاده ای داره . معنی سوره قل هو الله رو میده


برای همین میگن وقت خواب انقدر لآله الا الله بکبن تا بخوابین .
53  تا حالا مهمترین تجربه ام این بوده که  که هیچ روشی توی ترک گناهان  مثل همنشینی با دوستان خدا جواب سریع و قطعی و موندگار  نمیده !53
 سپاس شده توسط
#39
بهترین راه ازدواجه


Smiley-face-thumb

سعی کنید زود ازدواج کنید


یا علی
[تصویر:  thumb_HM-2013366757605124351372966757.6976.jpg]
#40
چشم صابر خان

فقط داداش یه کم زوده

بزاریمش واسه یه وقت دیگه

مثلا واسه فردا

نه فردا هم زوده میزاریم واسه پس فردا cheshmak

نظرت چیه داداش؟



یه راه حل آسون تر بگو برادر آخه ازدواج هم شد راه حل

  [تصویر:  final%204.png]
 
[تصویر:  05_blue.png]
#41
تنهایی نوعی احساس تهی بودن و خلا درونی است. شما احساس انزوا کرده و از دنیا جدا می‌شوید، از کسانی که دلتان می‌خواست با آنها رابطه داشته باشید، می‌برید. انواع و درجات مختلفی از احساس تنهایی وجود دارد. شاید تنهایی را به صورت یک احساس مبهم از درست نبودن امور تجربه کنید. این حالت نوع خفیفی از احساس تهی بودن است. شاید هم تنهایی را به صورت محرومیت و درد بسیار شدید تجربه نمائید.

یک نوع از تنهایی به گم کردن یک شخص خاص ، به دلیل مرگ او را یا دوری‌اش مربوط می‌شود. نوع دیگر تنهایی ناشی از فقدان تماس با مردم است، به دلیل اینکه ممکن است واقعا به صورت فیزیکی به خاطر کار در شیفت شب یا اقامت در ساختمانی که مردم به ندرت به آنجا رفت و آمد می‌کنند، از دیگران جدا شده باشید. شما حتی ممکن است از نظر عاطفی احساس تنهایی کنید، در حالی که در میان مردم هستید، ولی در برقراری رابطه با آنها دچار مشکل می‌باشید.
احساس تنهایی با تنها بودن صرف متفاوت است. اینجا ضروری است که تاکید شود احساس تنهایی مساوی با تنها بودن نیست. هر شخصی همیشه زمانی را برای تنها بودن در نظر می‌گیرد. تنهایی ، احساس تنها بودن و غمگین شدن به خاطر آن است و البته همه ما گاهی احساس تنهایی می‌کنیم. فقط زمانی که در دام تنهایی گیر می‌افتیم، آن تبدیل به یک مشکل واقعی می‌شود.
چطور ممکن است در احساس تنهایی‌مان نقش داشته باشیم. تنهایی یک احساس انفعالی است. ابقا و تداوم آن ناشی از اجازه منفعلانه ما از یک سو و انجام ندادن هیچ تغییری برای تغییر آن از سوی دیگر است. ما امیدواریم که خودش از بین خواهد رفت و بنابراین هیچ کاری برای رفع آن انجام نمی‌دهم و اجازه می‌دهیم که تنهایی ما را دربرگیرد. شگفت آور اینکه در بعضی موارد حتی ما به این احساس خوش‌آمد می‌گوییم. پذیرفتن تنهایی و غرق شدن در احساسات مرتبط با آن معمولا به احساس افسردگی و درماندگی منتهی می‌شود، آن نیز به نوبه خود ، احساس انفعال بیشتر و افسردگی افزونتر منجر می‌گردد.
راههای تغییر احساس تنهایی احساس تنهایی را شناخته و آن را بیان دارید. برای متوقف کردن احساس تنهایی ، اول باید بپذیریم که احساس تنهایی می‌کنیم، با اینکه گاهی اوقات پذیرفتن آن خیلی مشکل است. سپس باید احساس تنهای را به شیوه‌ای ابراز داریم. می‌توانیم آن را در دفتر یادداشت روزانه بنویسیم، یا از طریق نوشتن یک نامه تخیلی به یک دوست یا فامیل تنهایی‌مان را بروز دهیم، از طریق کشیدن و رنگ کردن یک تصویر ، آواز خواندن یا انجام هر کار دیگری که باعث ابراز احساسات درونی‌مان گردد، شامل صحبت کردن با دیگران نیز می‌توانیم احساس تنهایی‌مان را بیان داریم.

بیان این احساسات ممکن است به کشف این نکته منجر شود که ما چیزهای زیادی را احساس می‌کنیم که با احساس تنهایی‌مان مرتبط هستند، از قبیل غمگینی ، خشم و ناکامی. ممکن است قادر به شناسایی نواحیی باشیم که این احساسات از آنجاها می‌آیند، یعنی متوجه شویم که چگونه با زندگی ما ارتباط یافته‌اند. به موازات توانایی‌مان در دیدن این ارتباط ، توانایی‌مان در تغییر آنها نیز افزایش می‌یابد.
فعالتر باشید. بزرگترین تغییر ، البته ، متوقف کردن حالت انفعال و فعال‌تر شدن است. اگر ما کسی را ترک کرده‌ایم، از قبیل والدین ، خانواده یا دوستان ، می‌توانیم به آنها تلفن بکنیم، نامه بنویسیم و یا به ملاقاتشان برویم. صحبت کردن با یک دوست فهیم نیز به تغییر خلقیات کمک خواهد کرد.

اگر دوست فهیم در دسترس نیست، صحبت با یک معلم یا مشاور می‌تواند نقطه‌ای برای شروع باشد. اگر احساس تنهایی به دلیل مردن شخص مورد علاقه باشد، ابراز اندوه ناشی از فقدان او و یادآوری خاطرت شاد خودمان با وی و توجه به اینکه خاطرات همیشه با ماست، می‌تواند به ما در دور شدن از احساسات تنهایی کمک کند. این الگو را می‌توان در مورد از دست دادن دوستی‌ها و یا روابط عشقی مورد استفاده قرار داد.
در فعالیتها یا باشگاهها شرکت کنید. شرکت در فعالیت یا باشگاه چندین چیز را می‌تواند به دنبال داشته باشد. شرکت در فعالیتهای لذت بخش ذهن ما را از احساس تنهایی دور می‌گرداند. این فعالیتها از طریق فوق می‌تواند بطور مستقیم خلق ما را تغییر دهند. این اعمال همچنین فرصتی را فراهم می‌کنند تا افرادی دارای علائق مشترک و مشابه را ببینیم و مهارتهای ملاقات با دیگران را در خود افزایش دهیم.

این فعالیتها ، ساختاری را به زندگی ما داده و احساس می‌کنیم که چیزی برای آینده وجود دارد. در بعضی موارد این اثرات خیلی سریع و در مواردی دیگر به کندی بدست می‌آیند. ما واقعا نیاز داریم که خود را مجبور کنیم که به دیدار دیگران رفته، با آنها صحبت کرده و فعالیتهای متعدد را مورد توجه قرار دهیم. قبل از اینکه در رابطه با آنچه که می‌خواهیم انجام دهیم، احساس راحتی داشته باشیم و سپس به مشاهده و پیشرفت بپردازیم.

شاید چیزی که باید از آن خودداری کرد، این باشد که بکوشیم به باشگاه یا یک سازمان یا حتی یک رابطه جدید به این خاطر ملحق شویم که فکر می‌کنیم حال ما را بهتر کرده و یا به شخصی جذاب تبدیل خواهد کرد. راهبرد بهتر این است که در فعالیتها به این خاطر درگیر شویم که آنها قبلا در ما ایجاد لذت می‌کرده‌اند و یا اینکه فکر می‌کنیم برایمان خوب خواهند بود. این باعث می‌شود که از انجام فعالیتها با مردم و بودن با مردمی که از این امورات لذت می‌برند، لذت ببریم. همچنین ممکن است دریابیم که بعضی از مردم همانطوری هستند که ما هستیم. یک امتیاز اضافی نیز این است که درمی‌یابیم قادریم، بعضی از فعالیتها و علائق را انتخاب و به تنهایی انجام دهیم، بدون اینکه احساس تنهایی بکنیم.
نتیجه گیری هر کسی در دوره‌هایی از عمر احساس تنهایی می‌کند. استفاده از پیشنهادهای فوق کمک می‌کند تا با این احساسات بهتر مقابله کنیم. اگر متوجه شدید که در مواجهه با احساس تنهایی‌تان دچار مشکل هستید و لازم است از کمک یک متخصص بهداشت روانی استفاده نمائید. شما می‌توانید برای این منظور به یک مرکز مشاوره و یا یک متخصص مربوط مراجعه نمائید.
آرزویی بکن ........

گوش های خدا پر است از آرزو ... و دستانش پر از معجزه....

ارزویی بکن............

شاید بزرگترین خواسته ات کوچکترین معجزه اش باشد!!

آرزویی بکن .......................................
[تصویر:  u2kig0x2xk6igwj759y.png]

#42
آیا شما هم احساس تنهایی می کنید ؟ آیا از این حس ناراحت هستید؟

یك پژوهش جدید پیشنهاد می‌كند: تغییر در نحوه درك و تصور فرد نسبت به دیگران موثرترین راه كار برای مقابله با تنهایی است كه بعنوان فاكتوری پرخطر در بروز بیماریهای قلبی و سایر مشكلات سلامتی شناخته شده است.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، ‌اخیرا محققان از عوارض و اثرات منفی تنهایی، افزایش فشار خون، خواب نامطلوب، زوال عقل و سایر مشكلات برای سلامتی را برشمرده‌اند. این تاثیرات تایید می‌كند كه تنهایی یك فاكتور خطرزا برای سلامتی مثل چاقی و سیگار كشیدن است كه می‌توان با در نظر گرفتن آن از چندین بعد سلامت بیماران را بهبود بخشیده و تقویت كرد.

جان كاسیوپو، پروفسور روانشناسی دانشگاه شیكاگو در این تحقیق متذكر شد: مردم هر روز بیش از گذشته تنها می‌شوند و این مشكل شناخته برای سلامتی رو به افزایش است. اگر ما بدانیم كه تنهایی با بروز بیماری ارتباط دارد پرسش بعدی این است كه برای برطرف كردن این فاكتور خطرزا چه كاری می‌توانیم انجام دهیم.

به گزارش شیكاگو تریبون، پروفسور كاسیوپو و دستیاران وی در این پژوهش دریافته‌اند كه برای مقابله با مشكل تنهایی اصلاح در درك اجتماعی موثرتر از ایجاد مهارت‌ها و فرصت‌های اجتماعی برای تعاملات اجتماعی عمل می‌كند.

این تحقیق در مجله «بازبینی شخصیت و روانشناسی اجتماعی» منتشر شده است.
محققان می‌گویند: اگر افراد بتوانند درك خود را نسبت به اطرافیانشان تغییر دهند در برقراری ارتباط با آنها و رهایی از تنهایی موفق‌تر خواهند بود.
به نام یگانه خدای هستی
ارادتمند شما

diamond111

[تصویر:  8.gif]
 
#43
يکى از راههاى خوب براى زمان هايى مٽل
قبل از خواب که افکار بدى مياد سراغمون گوش دادن
به سخنرانى مذهبيه.کارى که من هر شب قبل ا ز خواب
مى کنم
عاقبت این عشق هلاکم کند

درگذر کوی تو خاکم کند......

[تصویر:  07165097414216144584.jpg]
[تصویر:  05_blue.png]
#44
سلام چه قدر این تایپیک خلوت و کم کاره 65
________________________________________________
_________________________________________
__________________________________
__________________________
___________________
ای امید درهای بسته
[تصویر:  05_blue.png]
#45
(1392 شهريور 4، 15:50)diamond111 نوشته است: آیا شما هم احساس تنهایی می کنید ؟ آیا از این حس ناراحت هستید؟

یك پژوهش جدید پیشنهاد می‌كند: تغییر در نحوه درك و تصور فرد نسبت به دیگران موثرترین راه كار برای مقابله با تنهایی است كه بعنوان فاكتوری پرخطر در بروز بیماریهای قلبی و سایر مشكلات سلامتی شناخته شده است.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، ‌اخیرا محققان از عوارض و اثرات منفی تنهایی، افزایش فشار خون، خواب نامطلوب، زوال عقل و سایر مشكلات برای سلامتی را برشمرده‌اند. این تاثیرات تایید می‌كند كه تنهایی یك فاكتور خطرزا برای سلامتی مثل چاقی و سیگار كشیدن است كه می‌توان با در نظر گرفتن آن از چندین بعد سلامت بیماران را بهبود بخشیده و تقویت كرد.

جان كاسیوپو، پروفسور روانشناسی دانشگاه شیكاگو در این تحقیق متذكر شد: مردم هر روز بیش از گذشته تنها می‌شوند و این مشكل شناخته برای سلامتی رو به افزایش است. اگر ما بدانیم كه تنهایی با بروز بیماری ارتباط دارد پرسش بعدی این است كه برای برطرف كردن این فاكتور خطرزا چه كاری می‌توانیم انجام دهیم.

به گزارش شیكاگو تریبون، پروفسور كاسیوپو و دستیاران وی در این پژوهش دریافته‌اند كه برای مقابله با مشكل تنهایی اصلاح در درك اجتماعی موثرتر از ایجاد مهارت‌ها و فرصت‌های اجتماعی برای تعاملات اجتماعی عمل می‌كند.

این تحقیق در مجله «بازبینی شخصیت و روانشناسی اجتماعی» منتشر شده است.
محققان می‌گویند: اگر افراد بتوانند درك خود را نسبت به اطرافیانشان تغییر دهند در برقراری ارتباط با آنها و رهایی از تنهایی موفق‌تر خواهند بود.

عالی بود، ممنونم از مطلب مفیدتون
 سپاس شده توسط


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان