"مزایا و فوائد مدیریت زمـــــان"
1.ایجاد انگیزه و احساس مطلوبیت
به آدم یه حس مفید بودن و سوار بر کار بودن دست میده
آدمی که برنامه ریزی میکنه وقت اضاف میاره چون انگیزه ی زیادی داره و بلده چطور تو یه زمان
چندتا کار رو با هم انجام بده(با یه تیر چند نشون زدن)

2.ایجاد خلاقیت
آدمی که وقت کم داره خلاقیت به خرج میده
مثلا اکثر مخترع ها تنبل یا بهتره بگم دنبال آسون تر انجام دادن یه کار بودن
مثل گوتنبرگ که برای صرفه جویی در زمان ماشین چاپ رو اختراع کرد
3.ایجاد تعادل میان وظایف گوناگون
باید بین خواب، درس خوندن ،ورزش و ... یه تعادلی برقرار باشه

انجام بیش از حد یه کار اشتباهه
فقط با مدیریت زمان میشه به این تعادل رسید
آدمی که مدیرت زمان داره به همه ی کارها میرسه
4.تسریع در کسب و رسیدن به اهداف
اطلاعات کافی داشتن در مورد یه کار باعث میشه اون کار به نحو بهتری انجام بشه
اکثر ماها به خاطر نداشتن اطلاعات کافی به هدف مورد نظرمون نمیرسیم

(مثلا طرف نمیدونه چه زمان ها یا روش هایی برای زبان یاد گرفتن مفیده)
بعضی ها هم به این دلیل تسریع در رسیده به هدف ندارن چون همه کاره و هیچ کاره ان
تو هر کاری یکم سرک میکشن و ول میکنن و تو هیچ کدوم به نتیجه نمیرسن ، فقط وقتشون تلف میشه!!
یک هدف رو درست انتخاب کن و برای موفق شدن تو همون تلاش کن!
5.تشخیص اولویت ها
آدمی که همه ی کارها براش مهمه هیچ کار مهمی نداره!
مدیریت زمان باعث میشه درگیر کارهای بی خود و بی اهمیت نشیم!
ادامه داره ...
