کانون

نسخه‌ی کامل: غریزه جنسی اعتدال، افراط یا تفریط ؟؟ (راه های کنترل غریزه جنسی)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام
من اعتقادام هر نیاز و غریزه ای که در وجود انسان هست یعنی خدا قرار داده راه درست برطرف کردن اون رو هم تو اسلام اورده(جبهه نگیر لطفا) احساس قدرت مقام پول عبادت عشق و ... یکی از اینها هم غریزه جنسی که اول خدا مردم رو به ازدواج دعوت کرده که با این وضع مملکت(کار پول خونه و ...) بهترین سالهای عمر آدم از دست میره و بعد با هزار زحمت شاید تونستی ازدواج کنی که سن ازدواج الان برای پسرا تو ایران بالای 27 ساله! در حالی که در اسلام تقریبا از همون سن تکلیف دخترا و پسرا ازدواج می کردن تا چی؟؟؟منحرف نشن و جونیشونو و عشقشونو با هم بگذرنن
حالا اگه نتونستن زود ازدواج کنن که همونیه که اگه انجامش بدی نیمی از دینتو به اسلام ادا کردی خدا اونو به خویشتن داری دعوت کرده که کسی که بتونه خودشو کنترل کنه پیش خدا خیلی عزیزه(شک نکن اصلا) واما خداون یک راه رو هم قرار داده که متاسفانه اسمش تو مملکت ما خیلی بد در رفته و این ناتوانی دولت تو فرهنگ سازی وکنترل روابط اجتماعی رو میرسونه که اسمشم صیغه است که اسلام واسه کسایی که نمیتونن ازدواج کنن گذاشته حالا شما وضع جامعه رو و فساد رو میبینید و طرز برخورد دولت رو هم میبینید که واقعا جای تاسف داره!
حالا نتیجه اخلاقی:بریم بمیریم!نه تا این حد ولی نمیشه اونو سرکوب کرد و ای کاش در یک مملکت جمهوری اسلامی واقعی زندگی میکردیم (سیاسی شد یه ذره)

یه خورده از خودمون بگیم! باید بگم خیلی خوشحالم که با این فروم آشنا شدم(یه چندتا دوست هم درد پیدا کردم) و خیلی هم اتفاقی بود راستش فکر نمیکردم کسی برای افکار خودش در این زمینه وبلاگ بزنه(مشخصه به اصلیترین دغدغه فکریش تبدیل شده)
خوب منم مثل شما دچار این مشکل کم و بیش هستم و مثل شما ها چه قول هایی که به خدا دادیم چه عهد هایی که با خودمون بستیم و چه تنبیه هایی که برای خودمون در نظر گرفتیم تا بتونیم از شر این گناه کبیره و عادت زشت خلاص بشیم.که البته چون قویترین غریزه موجود در وجود انسانه شکستش سخته ولی غیر ممکن نیست و شکست اون یکنی بقیه غریزه هاتو هم میتونی کنترل کنی و این یعنی شخصی هستی که اعتماد به نفست خیلی بالاست.مطمئنا از این به بعد حتما اینجا سر میزنم تا از تجربیات شما استفاده کنم .بذارید یه کم از خودم بگم آره منم قبلا شدیدا دچار این عادت بودم و به کمک خدا تونستم تا حد زیادی اونو ترک کنم و تقریبا الان مهار شده (الان تو دلت داری میگی :آره جون خودت)چند تا نکته که من تو مدت ترک بهش پی بردم رو بهتون میگم
1-کاملا باید از محیط هایی که موجب تحریک شما میشه خودداری کنین خودتون بهتر میدونید چی میگم2-زیاد بیکار یه جا نشینید و خودتونو مشغول کنید3-وقتی وسوسه به سراغتون اومد برای اینکه ذهنتون رو ازش پاک کنین میتونید مثلا برین حیاط خونتون(در صورت وجود البته اوناییم که ندارد و آپارتمان نشینن یکم فرهنگ آپارتمان نشینی رو رعایت کنن چون همسایه چیکار کنه که شما میخوای ترک عادت کنی!)و چند دور بدوید یا حرکات موزون دیگه ای انجام بدید تا ذهنتونو یکم منحرف کنید (اینم انحراف از نوع مثبتش که میگن وجود نداره!)4-موقع خواب رو به شکم نخوابین5-دوستاتونم خواهشن از اوباش انتخاب نکنید6-حتما موفق میشید.7-دیگه تموم شد از خواب بیدار شو برو دست صورتتو بشور البته حق داری یکم متن طولانی شد ببخشید.
فعلا بای

مدیر: سلام دوستان ، نام این تاپیک را با عنوان مناسب تر و کلی تری تغییر دادیم و ادغام کردیم،  یه سری مقالات بود که نشد اول تاپیک بگذاریم و این مقالات صفحه ی سوم هستند، خوبه که مطالب را دنبال کنید تا به این صفحه برسید  ، لینک مقالات را اینجا میگذارم که استفاده بهتری از این تاپیک بشه

سلام مرسی از اینکه با وجود اینکه ترک کردی خودتو با ما همراه کردی و ممنون از اینکه تجربیاتتو در اختیار ما گذاشتی کاشکی تو راههای ترک می زاشتی
در هر صورت ممنون پسر شیطون!
مرسی از اینکه وقت گذاشتی و مطلب مفیدی نوشتی.
منم یه چیزی بگم پس !
ارزش س س عاشقانه بالاتر از اینه که بشینید و فیلم س س ببینید و این جوری تخلیه کنید خودتونو (مونو !). . .
ما میتونیم عمل خود ارضایی رو سرکوب کنیم نه غریزه جنسی
سلام پسر آرام.
آفرین. حرفت درسته. حرف دل منم گفتی. حیف نمیشه حرف زد. بلایی به موقعش سر یه سری بیاد. وقتش بشه ساکت نمیشینم. مرسی از یادآوری خویشتن داری. نهایتن به این منجر میشه که خدا از فضلش بهت بده. میخوام فضل خدا رو ببینم. با هر هزینه ای.
سلام.من هم تازه با اینجا آشنا شدم.خوشحالم بالاخره به یاد بعضیا اومد که چنین مشکلی هم توی جامعه ما هست. این وبلاگ منه Www://rahaazhameh.blogfa.com
توی یه وبلاگ مطلب جالبی خوندم:
يک سخنران معروف در مجلسی که دويست نفر در آن حضور داشتند، يک اسکناس را از جيبش بيرون آورد و پرسيد: چه کسی مايل است اين اسکناس را داشته باشد؟
دست همه حاضرين بالا رفت.
سخنران گفت: بسيار خوب، من اين اسکناس را به يکی از شما خواهم داد ولی قبل از آن می خواهم کاري بکنم. و سپس در برابر نگا ه های متعجب، اسکناس را مچاله کرد و پرسيد: چه کسی هنوز مايل است اين اسکناس را داشته باشد؟
و باز هم دست های حاضرين بالا رفت.
اين بارمرد، اسکناس مچاله شده را به زمين انداخت و چند بار آن را لگد مال کرد و با کفش خود آن را روي زمين کشيد. بعد اسکناس را برداشت و پرسيد: خوب، حالا چه کسی حاضر است صاحب اين اسکناس شود؟ و باز دست همه بالا رفت. سخنران گفت: دوستان ، با اين بلاهايی که من سر اسکناس آوردم، از ارزش اسکناس چيزی کم نشد و همه شما خواهان آن هستيد.
و ادامه داد:

در زندگي واقعی هم همين طور است، ما در بسياری موارد با تصميمــاتی که می گيريم يا با مشکلاتی که روبرو می شويم، خم می شويم، مچالــه می شويم، خاک آلود می شويم و احساس می کنيم که ديگر پشيزی ارزش نداريم، ولی اين گونه نيست و صرف نظر از اين که چه بلايی سرمان آمده است هرگز ارزش خود را از دست نمی دهيم و هنوز هم انسان با ارزشی هستيم.
فقط بايد به غرايزمون جهت درست بديم.

بنده با سركوب مخالف آقا! مخالف!!!
m71 من هم کاملا با شما موافقم آقا ! موافق
m71 نوشته است:فقط بايد به غرايزمون جهت درست بديم.

بنده با سركوب مخالف آقا! مخالف!!!

دوباره سلام به ام 7153

اتفاقأ من با سركوب غريزه جنسي كاملأ موافقم اما تا حدودي حالا جرا؟؟؟؟؟

علتش اينه كه تا ما غريزه رو سركوب نكنيم نميتونيم به اون جهت درست بديم4fvfcja
آخه خيلي سركشه و تا سركوب نشه هدايت نميشهKhansariha (46)
منم با baby هم عقيده ام مگه بي سركوب شدن اين... :smiley-yell:جهت ميگيره؟؟
در واقع وقتي ما داريم اونو سركوب ميكنيمو بهش نه ميگيم داريم بهش جهت ميديم (سه چراغ سبز واسه خودم و baby!!!)
سلام مطالب بچه ها رو تو این بحث کامل خوندم ...
درست میگن الان وضع جامعه به گونه ای نیست که بشه به راحتی تو سن پایین ازدواج کرد.منظور من از وضع جامعه فراتر از موضوع اقتصادیه به نظر من موانع بیشتر اجتماعی و فرهنگی هستن .
راه قران اینه که ازدواج کنیم و اگه شرایطش رو نداشتیم ازدواج موقت کنیم ولی بلا فاصله در آیه ی بعدش میگه:"ولی بهتر است که تقوا پیشه کنید"
یعنی قران راه بهتر رو برای این مورد تقوا میدونه
حتی یه جایی که از متن قرانه(و من الان دسترسی ندارم خود آیه اش را بیارم ):میگه که "استفا" بدین!
قران به کاری که نمیشه امر نمیکنه پس استفا دادن کلا از این موضوع تا زمانی که شرایط پیش نیاد غیر ممکن نیست .
این غریزه مثل گرسنگی نیست که اگه ارضا نشه مثلا بمیری .
و اغلب ضرر های ناشی از به تاخیر انداختن اون وقتیه که فرد تحریک میشه نه برای کسی که کلا از این امر استفا داده و حتی فکرش هم نمیکنه (منظورم بیشتر ضرر های روحی و روانیه)
پس میشه اما یه نفر ممکنه بگه من نمیتونم و واقعا دارم به گناه میفتم ...
از طرفی اسلام یه دین جامعه پس چطور این افراد به بن بست میخورن؟
خیلیا فکر میکنن عقد موقت جواب این بن بسته
من این طور فکر نمیکنم.عقد موقت برای شرایط خاصه و اگر عاقلانه فکر کنیم مشکلاتی که فرد برای ترک خود ارضایی ممکنه متحمل بشه خیلی راحت تر از دردسرهای ازدواج موقته! اگه بستر صفر اجتماعی و فرهنگی جامعه و مشکلات خود روابط رو در نظر بگیریم و این که کلا زن و مرد طوری خلق شدن که پس از مدتی به هم وابسته میشن و هزار تا مشکل دیگه ........
عقد موقت برای شرایط خاصه حتی زمان صدر اسلام هم همینطور بوده
وقتی خدا این توانایی کنارهگیری رو به ما داده و قران هم این روش رو بهتر میدونه چرا بریم دنبال دردسر ؟! ...............
................................................................................................
به نظر من بهترین روش اینه که آستین ها رو بالا بزنیم و توانایی ها و مهارت های اجتماعی و امکاناتمون را بالا ببریم و با تدبیر سعی کنیم دگرگون ساز باشیم .مخصوصا تو زمینه فرهنگی . .........
..............................................................................................
به نظر من بهترین روش اینه که آستین ها رو بالا بزنیم و توانایی ها و مهارت های اجتماعی و امکاناتمون را بالا ببریم و با تدبیر سعی کنیم دگرگون ساز باشیم .مخصوصا تو زمینه فرهنگی . .........
..............................................................................................
"بر اعضای خانواده واجبه که امکانات ازدواجشون رو فراهم کنه و از اون ها پشتیبانی کنه ..."
به نظر من این که من تک و تنها میخوام رو پای خودم بایستم و از همون صفر کار مستقل شم یه انتظار بی جا و آرزو بلنده ه متاسفانه حتی تو ذهن خیلی از پدر و مادر ها همینه و این انتظار رو از جواناشون دارن
اصلا وظیفه پدر مادر ها اینه که تا وقتی که مستقل شدی ازت حمایت کنند این برشون واجبه
کی گفته تا تو ازدواج کردی باید مستقل شی ؟
نمیشه اول ازدواج کرد بعد مستقل شد ؟ کاری که اکثر پدر و مادر های ما هم کردن؟ اونا که اگه مثلا 22 سالگی ازدواجم نمیکردی مثلا تا 28 سالگی که کاملا مستقل میشدی خرجت رو میدن حالا بیان و حالا که 22 ازدواج میکنی خرجت رو بدن تا همون 28 که مستقل میشی بدن !
فقط یه فرهنگ سازی و یه پشتیبانی جدی از خونوادت نیاز داری !
فقط نیاز داره که هر دو خانواده فرهنگش و ظرفیتش رو داشته باشن و رو این امر توافق کنن به نظر من نظر فامیل و دیگران و حرف اون ها وقتی مهم میشه که تو نسبت بشون حساس بشی!
نظر خانواده و ظرز فکرشون هم اگه با تو یکی نیست میتونی باشون به بحث بشینی و تلاش کنی
و برای خانواده طرف مقابل هم که دست بازه و میتونی یه خانواده خوب و با فرهنگ که تو این زمینه مناسبن رو انتخاب کنی
اگه سن جامعه بالا رفته ما نباید منتظر باشیم بقیه یا دیگران روی سرنوشت و زندگیمون تاثیر بذارن چرا ما روی جامعه و بقیه تاثیر نذاریم ؟چرا ما تحول و دگرگونی بوجود نیاریم .چرا ما دگرگون ساز نشیم.
..........................................................................
به نظر من مهمترین شرایط ازدواج اینه که فرد خودش رو تا حد کافی شناخته باشه اینکه چه هدفی داره و اصلا کیه؟ بعدش بلوغ عقلی و اجتماعی لازم هم داشته باشه ...
از نظر اقتصادی هم این که فقط یک توانایی بلقوه اقتصادی داشته باشه یا یه چیزی که نشون بده لاابالی و بی هدف نیست و این که میتونه از این زمینه بلقوه در آینده استفاده کنه .
...............................................

a.a

ولی من کاملا با نظر بیبی مخالفم
مگه میشه غریزرو سرکوب کرد مثل اینه که بگی غریزه خوردنو سرکوب کنیم.........والا نمیشه.............خوب میمیریم

چجوری سرکوب بشه /آخه؟

فقط کنترل
a.a نوشته است:ولی من کاملا با نظر بیبی مخالفم
مگه میشه غریزرو سرکوب کرد مثل اینه که بگی غریزه خوردنو سرکوب کنیم.........والا نمیشه.............خوب میمیریم

چجوری سرکوب بشه /آخه؟

فقط کنترل

آيا اين نفس سركش تا سركوب نشه مهار شدني هست17
شهوت و هوس شوخي بردار نيست و بايد به شدت با اون مبارزه كرد مخصوصأ براي كساني مثل ما كه نبايد از اون غافل شد 1276746pa51mbeg8j
a.a نوشته است:ولی من کاملا با نظر بیبی مخالفم
مگه میشه غریزرو سرکوب کرد مثل اینه که بگی غریزه خوردنو سرکوب کنیم.........والا نمیشه.............خوب میمیریم

چجوری سرکوب بشه /آخه؟

فقط کنترل

مثل اینکه پست های بالایی منو نخوندی ...

قران به چیزی که غیر ممکن باشه امر نمیکنه

مثل گرسنگی نیست که اگه سیر نشدی بمیری...
صفحه‌ها: 1 2 3