کانون

نسخه‌ی کامل: مطالب خواندنی: جااالـــب ... علمییییی ... مفیـــــــــددد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  a3320a51a832357fcd60ec5c3c5d75db.jpg]


سر و کله ربات ها دیگر در همه جا پیدا شده است.با خبر شديم که این بار هم يک ربات به آشپزخانه رفته است تا شکلات درست کند!
آنچه که در تصوير مشاهده می کنید رباتی است که توسط محققین دانشگاه MIT طراحی شده و PR2 نام دارد.این ربات قادر است مواد اوليه تهیه يک نوع شکلات را در یک ساعت با هم مخلوط کرده و آنها را برای ادامه مراحل طبخ در اختيار شما قرار دهد.
به نظر می رسد که اين ربات فعلا تازه کار است و نمی توان گفت که در آشپزی و يا شیرینی پزی تبحر خاصی دارد. تيم توسعه دهنده این ربات می گويند با کار بر روی برنامه ريزی این ربات قصد دارند در آينده نمونه هايی ارائه دهند که برای مثال به آشپز خانه برود و غذایی را از منوی غذا انتخاب کرده و آن را برای نهار و یا شام بپزد.
البته به شرط آنکه که به سر و وضع این ربات هم بيشتر رسیدگی شود و با ظاهری آراسته تر - حداقل شبیه آشپز ها - به آشپزخانه برود.
جالب است.تصور کنید در آینده ای نه چندان دور مسابقه آشپزی بين ربات های کشور های مختلف برگزار می شود و طراحان دست پخت ربات های خود را به عرصه رقابت خواهند کشید. از سویی ديگر می بينيم که از کینکت هم در ساخت این ربات بهره گرفته شده است. شاید در آینده ربات های کينکتی دیگری هم دیدیم.
53
یک (روز) خانواده ی لاک پشتها تصمیم گرفتند که به پیکنیک بروند. از آنجا که لاک پشت ها به صورت طبیعی در همه ی موارد یواش عمل می کنند، هفت سال طول کشید تا برای سفرشون آماده بشن



!
در نهایت خانواده ی لاک پشت خانه را برای پیدا کردن یک جای مناسب ترک کردند. در سال دوم سفرشان (بالاخره) پیداش کردند. برای مدتی حدود شش ماه محوطه رو تمیز کردند، و سبد پیکنیک رو باز کردند، و مقدمات رو آماده کردند. بعد فهمیدند که نمک نیاوردند



!
پیکنیک بدون نمک یک فاجعه خواهد بود، و همه آنها با این مورد موافق بودند. بعد از یک بحث طولانی، جوانترین لاک پشت برای آوردن نمک از خانه انتخاب شد



.
او قبول کرد که به یک شرط بره؛ اینکه هیچ کس تا وقتی اون برنگشته چیزی نخوره. خانواده قبول کردن و لاک پشت کوچولو به راه افتاد



.
سه سال گذشت... و لاک پشت کوچولو برنگشت. پنج سال ... شش سال ... سپس در سال هفتم غیبت او، پیرترین لاک پشت دیگه نمی تونست به گرسنگی ادامه بده . او اعلام کرد که قصد داره غذا بخوره و شروع به باز کردن یک ساندویچ کرد



.
در این هنگام لاک پشت کوچولو ناگهان فریاد کنان از پشت یک درخت بیرون پرید،« دیدید می دونستم که منتظر نمی مونید. منم حالا نمی رم نمک بیارم



»!!!!!!!!!!!! !!!!!

نتیجه اخلاقی



:
بعضی از ماها زندگیمون صرف انتظار کشیدن برای این می شه که دیگران به تعهداتی که ازشون انتظار داریم عمل کنن. آنقدر نگران کارهایی که دیگران انجام میدن هستیم که خودمون (عملا) هیچ کاری انجام نمی دیم
کاشف رمز DNA: سی سال بیخدا بودم، اکنون به وجود خدا اعتقاد دارم
دکتر فرانسیس کولینز یکی از بزرگترین متخصصان ژنتیک در دنیا که هشت سال قبل به همراه Craig Venter توانسته بود رمزهای DNA را کشف کند به وجود خدا ایمان آورد!
کولینز 56 ساله در مصاحبه با تایمز گفت: سی سال آته ئیست بودم. اما اکنون به وجود خدا اعتقاد دارم.
وی افزود: در مورد وجود خدا یک زیرساخت واقعی وجود دارد و علم انسان را به خدا نزدیکتر هم می کند.

این دانشمند مشهور آمریکایی با ذکر اینکه به معجزات و فرشتگان اعتقاد دارد افزود: " هنگامی که در آزمایشگاه مشغول کار بودم خدا را حس می کردم. قطعا قدرتی بالاتر از ما هست و من به آن اعتقاد دارم. کشف رمز دی.ان. آ مرا به خدا اندکی نزدیکتر کرد. بارها دیده ام بیمارانی را که از درمان درمانده اند. علم از علاج آنها قطع امید کرده بود. اما دیدم که آنها به صورت معجزه وار به زندگی برگشته اند. این کار خداست"

به نقل از روزنامه وطن دکتر کولینز که اعتقاد دارد کشف رمز ژن باعث اعطای یک فرصت به وی برای شناخت خدا بوده است اضافه کرد: " هنگامی که به یک کشف مهم می رسید لحظات زیبایی را تجربه می کنید. چرا که درباره آن موضوع تحقیق کرده و به آن رسیده اید. چیزی که من کشف کرده بودم طوری بود که تا بحال هیچ انسانی آنرا کشف نکرده بود.در حالی که خدا هر زمان آنرا می داند!"

دو محقق معروف با کشف رمز DNA علم را وارد گستره وسیعتری کردند. اهمیت این اکتشاف به حدی بود که بیل کلینتون و تونی بلر به طور همزمان آنرا به تمام دنیا اعلام کرده بودند.

بعد از جنگ آمریکا با کره، ژنرال ویلیام مایر که بعدها به سمت روانکاو ارشد ارتش آمریکا منصوب شد، یکی از پیچیده ترین موارد تاریخ جنگ در جهان را مورد مطالعه قرار داد.
حدود 1000 نفر از نظامیان آمریکایی در کره، در اردوگاهی زندانی شده بودند که از استانداردهای بین المللی برخوردار بود. زندان با تعریف متعارف تقریباً محصور نبود. آب و غذا و امکانات به وفور یافت می شد. از هیچیک از تکنیک های متداول شکنجه استفاده نمی شد.

اما بیشترین آمار مرگ زندانیان در این اردوگاه گزارش شده بود. زندانیان به مرگ طبیعی می مردند. امکانات فرار وجود داشت اما فرار نمی کردند! بسیاری از آنها شب می خوابیدند و صبح دیگر بیدار نمی شدند. آنهایی که مانده بودند احترام درجات نظامی را میان خود رعایت نمی کردند و عموماً با زندانبانان خود طرح دوستی می ریختند.
دلیل این رویداد، سالها مورد مطالعه قرار گرفت و ویلیام مایر نتیجه تحقیقات خود را به این شرح ارائه کرد:
«در این اردوگاه، فقط نامه هایی که حاوی خبرهای بد بودند به دست زندانیان رسیده می شد. نامه های مثبت و امیدبخش تحویل نمی شدند.
هر روز از زندانیان می خواستند در مقابل جمع، خاطره یکی از مواردی که به دوستان خود خیانت کرده اند، یا می توانستند خدمتی بکنند و نکرده اند را تعریف کنند.
هر کس که جاسوسی سایر زندانیان را می کرد، سیگار جایزه می گرفت. اما کسی که در موردش جاسوسی شده بود هیچ نوع تنبیهی نمی شد. همه به جاسوسی برای دریافت جایزه (که خطری هم برای دوستانشان نداشت) عادت کرده بودند».

تحقیقات نشان داد که این سه تکنیک در کنار هم، سربازان را به نقطه مرگ رسانده است:

با دریافت خبرهای منتخب (فقط منفی) امید از بین می رفت.
با جاسوسی، عزت نفس زندانیان تخریب می شد و خود را انسانی پست می یافتند.

با تعریف خیانت ها، اعتبار آنها نزد هم گروهی ها از بین می رفت.
و این هر سه برای پایان یافتن انگیزه زندگی، و مرگ های خاموش کافی بود.
این سبک شکنجه، شکنجه خاموش نامیده می شود.
این مطلب به نظرم خوب آمد و مفید....باشد که مورد قبول دوستان بیفتدcheshmak

"





«خوب» باش؛ خوب‌بودن مختصاتِ عجیب و غریب و ویژه‌گی‌های پیچیده‌ای ندارد. خوب‌بودن «هزارویک» تعریف ندارد! به ذهنت اجازه نده این‌قدر مسائل را نسبی ببیند. مبادا برای خوب‌نبودن پیِ توجیه بگردی و اسمِ توجیه‌تراشی‌ات را «تعریفِ من از خوبی» بگذاری و زود بروی در لاکِ «هرکسی یک تعریفی دارد».
بی‌پیرایه و دریغ خوب باش. به فکرت، چشمت، دلت و روحت «محبّت» بیاموز. سرِ صلح داشته باش با عالَم؛ خاصّه با آنان که دوست‌ یا دوست‌ترشان داری. دست‌یافتنی و خوش‌ظرفیت باش و اجازه‌ی گفت‌وگو راجع‌به قواعدِ دنیایت (یعنی آن‌چه که هستی) را به دیگران -خاصّه آنان که دوست یا دوست‌ترشان داری- بده. «لاإکراه فی‌الدّین» را هی مرور کن و تعمیم‌ش بده به قواعدِ عقلی و منطقی‌ات. بگذار بزنند زیرِ بساطِ چهارچوب‌های استدلالی‌ات؛ چه باک؟ از چه می‌ترسی؟ از این‌که اعتقاداتت بید باشد و با باد بلرزد؟ اگر بید است، بگذار بلرزد تا نلغزی!
اگر ترس از گفت‌وگو راجع‌به آن‌چه هستی در مخاطبین و مواجهینت باشد، مطمئن باش روابطت با آنان به سطحی‌گرایی و شقّی از نفاق خواهد انجامید. چیزی کریه‌تر از لب‌خندِ از روی دوری و غریبه‌گی بینِ آدم‌های ظاهراً نزدیک به‌هم، نیست. اصلاً از دوستانت خواهش کن زیرِ سوالت ببرند. فضا را باز بگذار برای گفت‌وگوهای انتقادی. این تو و منِ لعنتی را بریز دور. سختش نکن این بازی را. دنیا دوروز است. حیف نیست؟
تواضع زیباست. زیباترین خُلق و ژستِ عالَم. متواضع باش. تواضع برایت ارزش باشد. نمی‌میری اگر از خودت تعریف نکنی. اصلاً بگذار فکر کنند کم‌تری؛ چه می‌شود تو «بیش‌تر» باشی؟ به آسمانِ بالای سرت نگاه کن. ببین چه وسیع و زیباست. سینه‌ی آدم هم مثلِ آسمان است. اگر گرفته و تنگ باشد زیبا نیست. گاهی هم اگر گرفتی و تنگ شدی، ببار. درست مثلِ آسمان.
اخلاقی باش، خوب باش، آرام باش، رو باش، ملموس باش، صادق باش، حُسنِ نیّت داشته باش. شوخی کن، بخند. اگر دوستی دستِ کلامش را گذاشت روی دوشِ ظرفیتت، دستش را پرت نکن پایین. ظرفیتت را ببر بالا. خودت را بکوب گاهی. این باعث می‌شود بقیه هم یاد بگیرند بکوبندت. یادت باشد بیمِ زلزله را آن‌هایی دارند که ساختمان‌های‌شان سُست‌تر است. محکم باشی، محکم‌تر می‌شوی. سُست باشی می‌ریزی و دوباره می‌سازی. صریح باش با خودت. هم‌این.





"




























حكايت آلفرد نوبل آلفرد نوبل از جمله افراد معدودی بود که این شانس را داشت تا قبل از مردن، آگهی وفاتش را بخواند! زمانی که برادرش لودویگ فوت شد، روزنامه‌ها اشتباهاً فکر کردند که نوبل معروف (مخترع دینامیت) مرده است. آلفرد وقتی صبح روزنامه ها را می‌خواند با دیدن آگهی صفحه اول، میخکوب شد: "آلفرد نوبل، دلال مرگ و مخترع مر‌گ آور ترین سلاح بشری مرد!" آلفرد، خیلی ناراحت شد. با خود فکر کرد: آیا خوب است که من را پس از مرگ این گونه بشناسند؟ سریع وصیت نامه‌اش را آورد. جمله‌های بسیاری را خط زد و اصلاح کرد. پیشنهاد کرد ثروتش صرف جایزه‌ای برای صلح و پیشرفت‌های صلح آمیز شود. امروزه نوبل را نه به نام دینامیت، بلکه به نام مبدع جایزه صلح نوبل، جایزه‌های فیزیک و شیمی نوبل و ... می‌شناسیم. او امروز، هویت دیگری دارد.یک تصمیم، برای تغییر یک سرنوشت کافی است.


























علت آرامش در نماز توسط دانشمند آمریکایی کشف شد

[تصویر:  L128622648041.jpg]

«رامشاندرن» در تحقیقی که در مورد وضعیت بدن انسان هنگام نمازخواندن، با مجموعه‏ای از پژوهشگران آمریکایی انجام داد، به فعالیت بیشتر مغز انسان و آرامش روحی هنگام نماز آگاه شد…

در این تحقیق علمی، مشخص شدن این وضعیت پس از ۵۰ ثانیه از آغاز نماز آشکار می‏شود.

در این تحقیق آمده است: میانگین ضربان قلب و احتمال لخته شدن خون به صورت مشترک در حین نماز بین۲۰ الی ۳۰ درصد کاهش می‏یابد و همچنین پوست بدن مقاومت بیشتری پیدا می‏کند.

همچنین در عکس‏هایی که از مغز در هنگام نماز گرفته شده است، فعالیت مغز نمازگزار به صورت قابل توجهی در مقایسه با حالت‏های عادی افزایش پیدا می‏کند و نورون‏های عصبی به صورت نورانی در اشعه‏های دریافتی از مغز به نمایش در می‏آید.


روزنامه “واشنگتن‏پست” در این رابطه نوشت: این تحقیقات علمی اسرار نهان مغز انسان را روشن می‏کند. روزنامه “ساینس” نیز در شماره گذشته خود با تقدیر از اینگونه تحقیقات بر رابطه قطعی دین و علم تاکید کرد.

اطلاع رسانی کنید






سازمان صلیب سرخ جهانی اخیرا عکسی از یک نوع عنکبوت آفریقایی که به دلایل مجهولی در سرتاسر جهان پخش شده است را منتشر نموده است نیش این عنکبوت تا 4 روزهیچ تاثیر و اثری نداشته و وقتی عیان می شود که دیگر کار از کار گذشته است.این سازمان از تمام افراد و شبکه های اجتماعی خواسته تا در اطلاع رسانی تصویر مشارکت کنند.شما نیز آنرا با دیگران مطرح کنید


[تصویر:  3.jpg]

@ نصب بیلبورد در سطح شهر برای عذرخواهی شوهر از زن + عکس @

یک مرد در شهر " کاهرامان ماراش " ترکیه با نصب یک بیلبورد بزرگ در شهر از همسرش عذرخواهی کرد.
به گزارش جوان امروز در این بیلبورد نوشته شده است: " همسر عزیزم " ابرو " ، همه مردم کاهرامان ماراش شاهدند که چقدر دوستت دارم. با وجود این علاقه زیاد بابت شکستن قلبت و ناراحت کردن تو از تو و خانواده ات عذرخواهی می کنم . خواهش می کنم مرا ببخش . تو را همیشه دوست داشته و خواهم داشت."
نصب این بیلبورد در کنار ساختمان فرمانداری "کاهرامان ماراش" توجه عابران را به خود جلب کرده است.



[تصویر:  17.gif][تصویر:  17.gif][تصویر:  17.gif]



[تصویر:  30561.jpg]

بابا نان داد

می دانید اولین جمله ای که ما دراول دبستان یاد می گیریم چیه؟ . . . … .

[تصویر:  www_bia2kolbe_ir%201573.jpg]
بابا آب داد بابا نان داد

می دانید اولین جمله ای که انگلیسها در اول دبستان یاد می گیرند چیه؟ . . .

من می توانم بخوانم و بنویسم

می دانید اولین جمله ای که ژاپنیها در اول دبستان یاد می گیرند چیه؟ . . .

من می توانم بدوم

و این است که ما همیشه چشممون دنبال دست پدر است کار از ریشه خراب است


کشور که سریع ترین اینترنت را در دنیا دارند

[تصویر:  global-internet-speed-map-2011-q3.png?1336039621]


این روزها، سرعت اینترنت در اغلب کشورها یکی از پایه های پیشرفت به حساب می آید. هر چند که در کشور ما سرعت اینترنت عرضه شده پایین است، هستند کشورهایی که با هزینه ای معقول، اینترنتی چنان پرسرعت به کاربران شان ارائه می دهند که در کشور ما برای یک ISP کافی است.


بر طبق آخرین گزارشی که توسط شرکت Akamai ارائه شده، در حال حاضر، ۹ کشور سریعترین اینترنت را در میان کشورهای جهان دارا هستند. این گزارش مربوط به سه ماهه آخر سال ۲۰۱۱ است که در آن میانگین سرعت اینترنت در کشورهای مختلف اندازه گیری و گزارش شده است.


آکامای از سال ۲۰۰۸ با تجزیه و تحلیل داده هایی که در مراجعات به سرویس های ابری این شرکت ذخیره می شوند، گزارش های عمومی در خصوص سرعت اینترنت، میزان حمله ها، میزان قطعی شبکه و ... ارائه می کند.


در ۳۰ آوریل نیز گزارش سه ماهه آخر ۲۰۱۱ در سایت رسمی این شرکت منتشر شده که لیست کامل آن از اینجا در دسترس است.


اما مطمئناً جالب ترین بخش این گزارش عمومی مربوط به سرعت اینترنت در بخش های مختلف دنیا است. البته لازم به ذکر است که این داده ها از ۲۵۰۰۰ آی پی یکتا که به سرورهای آکامای متصل شده، جمع آوری گشته و پراکندگی میزان دسترسی ها در کشورهای مختلف به میزان مساوی نبوده است. اما مقایسه این داده ها با سال گذشته نشان می دهد که این آمار تا حدود زیادی قابل اطمینان است.


بر اساس این گزارش، میانگین سرعت اینترنت در دنیا نسبت به سال گذشته با ۱۴ درصد کاهش به 2.3 مگابیت بر ثانیه رسیده است. این در حالی ست که در بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۱۰ سرعت اینترنت نسبت به دوره قبل از آن ۱۹ درصد افزایش داشته است.


اما اگر می خواهید بدانید ۹ کشور اول از لحاظ سرعت اینترنت کدام کشورها هستند، به ادامه مطلب مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای دسترسی به آخرین آمارهای ارائه شده از سوی آکامای به این صفحه مراجعه کنید.


نهم: رومانی

[تصویر:  slide_223495_924663_free.jpg]
میانگین سرعت اینترنت 6.4 مگابیت بر ثانیه بوده که نسبت به سال گذشته 3.4 درصد کاهش داشته است.


هشتم: جمهوری چک

[تصویر:  slide_223495_925192_free.jpg]
میانگین سرعت اینترنت 6.7 مگابیت بر ثانیه بوده که نسبت به سال گذشته 7.3 درصد کاهش داشته است.


هفتم: ایرلند

[تصویر:  slide_223495_925130_free.jpg]
میانگین سرعت اینترنت 6.8 مگابیت بر ثانیه بوده که نسبت به سال گذشته 3.6 درصد کاهش داشته است.


ششم: سوئیس

[تصویر:  slide_223495_924577_free.jpg]
میانگین سرعت اینترنت 7.3 مگابیت بر ثانیه بوده که نسبت به سال گذشته 2.9 درصد کاهش داشته است.


پنجم: لتونی

[تصویر:  slide_223495_924651_free.jpg]
میانگین سرعت اینترنت 7.8 مگابیت بر ثانیه بوده که نسبت به سال گذشته 7.3 درصد کاهش داشته است.


چهارم: هلند

[تصویر:  slide_223495_924489_free.jpg]
میانگین سرعت اینترنت 8.2 مگابیت بر ثانیه بوده که نسبت به سال گذشته 3.2 درصد کاهش داشته است.


سوم: هنگ کنگ

[تصویر:  slide_223495_921577_free.jpg]
میانگین سرعت اینترنت 9.1 مگابیت بر ثانیه بوده که نسبت به سال گذشته 14 درصد کاهش داشته است.


دوم: ژاپن

[تصویر:  slide_223495_921534_free.jpg]
میانگین سرعت اینترنت 9.1 مگابیت بر ثانیه بوده که نسبت به سال گذشته 2.3 درصد کاهش داشته است.


اول: کره جنوبی

[تصویر:  slide_223495_924429_free.jpg]

میانگین سرعت اینترنت 17.5 مگابیت بر ثانیه بوده که نسبت به سال گذشته4.7 درصد کاهش داشته است.


لازم به ذکر است ایرلند که در جایگاه هفتم این لیست است، با چند پله صعود، کشور بلژیک را که در آمار سال گذشته در رده نهم بوده، به رده های پایین تر نزول داده است. همچنین بر اساس این آمار کشور آمریکا در رده سیزدهم است.


[تصویر:  IMAGE634718958854667717.jpg]


ایرج قادری درگذشت[تصویر:  hot.png] [تصویر:  1.png]
سینما -
ایرج قادری بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سینمای ایران پس از یک دوره طولانی جدال با سرطان برای همیشه چشم‌هایش را به روی زندگی بست.

به گزارش خبرآنلاین، خبر درگذشت این بازیگر سینما شب گذشته اعلام شد، اما کادر پزشکی بیمارستان مهراد تهران بارها این خبر را تکذیب کردند، در نهایت صبح امرز 17 اردیبهشت بالاخره خبر فوت این هنرمند سینمای ایران را تایید کردند. قادری در سال‌های اخیر با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد و از فروردین سالجاری در بیمارستان مهراد تهران بستری شده بود. او که سال 1314 در تهران به دنبا آمده بود، طی هفته‌های گذشته در کما بود و از چند روز پیش ملاقات با او ممنوع شد. این کارگردان و تهیه کننده سینما که تحصیلاتش را در رشته پزشکی و داروسازی ناتمام گذشته بود، برای نخستین بار در فیلم «چهار راه حوادث» به کارگردانی ساموئل خاچیکیان بازی کرد. قادری طی سال‌های فعالیتش در بیش از 70 فیلم به عنوان بازیگر مقابل دوربین رفت. در کارنامه کاری او کارگردانی بیش از 40 فیلم سینمایی نیز دیده می‌شود.[تصویر:  IMAGE634718959125016192.jpg] آخرین فیلم این کارگردان «شبکه» نام دارد که همچنان در انتظار نوبت اکران است. از دیگر فعالیت های ایرج قادری می‌توان به نگارش 5 فیلمنامه و تهیه کنندگی 9 فیلم اشاره کرد. محمدرضا گلزار یکی از بازیگران سینمای پس از انقلاب است که برای نخستین بار در فیلمی از ایرج قادری(سام و نرگس) حضور مقابل دوربین را تجربه کرد. اولین فیلم ایرج قادری پس از انقلاب «دادا» بود که در سال 1361 ساخته شد. او پس از ساخت فیلم های «برزخی ها»(1361) و «تاراج»(1363) ده سال فعالیت نکرد و در سال 1373 با ساخت فیلم «می خواهم زنده بمانم »به دنیای سینما برگشت. از سال 1373 به بعد ایرج قادری 11 فیلم ساخت. «نابخشوده»، «طوطیا»، «سام و نرگس»، «محاکمه» و ... از جمله آثار این کارگردان در دهه‌های 70 و 80 شمسی هستند.TearsTearsTearsTearsTears
کرج - خبرگزاری مهر: مراسم خاکسپاری مرحوم ایرج قادری کارگردان و فیلمساز صبح امروز یکشنبه در آرامگاه بهشت سکینه واقع در شهر کرج برگزار شد.

[تصویر:  791985_orig.jpg]
[تصویر:  791983_orig.jpg]
[تصویر:  791980_orig.jpg]
[تصویر:  791978_orig.jpg]
[تصویر:  791979_orig.jpg]
[تصویر:  791976_orig.jpg]
[تصویر:  791975_orig.jpg]
[تصویر:  791974_orig.jpg]
[تصویر:  791972_orig.jpg]
[تصویر:  791973_orig.jpg]
میخوام توجه تون رو به رابطه زیبای اعداد و زوایا جلب کنم!

سوال کلیدی: چرا 1 "یک" ــه؟ چرا 2 "دوئـــه" و....

من دیگه توضیح نمیدم.

خودتون ببینید

[تصویر:  8b6674d4052e.jpg]

[تصویر:  fe1316321035.jpg]

[تصویر:  3f44623dd868.jpg]

[تصویر:  900770abf708.jpg]

[تصویر:  4a2e0804995f.jpg]

[تصویر:  e905148259ea.jpg]

[تصویر:  1311013e51ad.jpg]

[تصویر:  a711a119a8a7.jpg]

از کارتون توی یک اداره مدرن راضی نیستین؟

[تصویر:  27925.aspx]
پس این چی؟
[تصویر:  27918.aspx]




هنوز هم از گرسنگی مینالید؟
[تصویر:  27911.aspx]

پس این چی؟؟؟؟؟؟؟؟
[تصویر:  27907.aspx]


از خواب

توی تخت خواب سفتتون خسته شدین؟؟؟؟
[تصویر:  27920.aspx]
پس این چی؟؟؟؟؟
[تصویر:  27916.aspx]


هنوز قدر محبت و مراقبت های والدینتون رو نمیدونین؟
[تصویر:  27910.aspx]
پس این چی؟؟؟؟؟؟
[تصویر:  27909.aspx]





راحتی و آسایش باعث میشه وقت مطالعه خوابتون ببره؟
[تصویر:  27923.aspx]
پس این چی؟؟؟؟؟؟
[تصویر:  27917.aspx]




آیا آرامش و لذت یک حمام گرم رو دارین و باز هم از زندگی مینالین.؟؟؟؟
[تصویر:  27908.aspx]

پس این چی؟؟؟؟؟
[تصویر:  27904.aspx]


هنوز هم از اینکه دستاتون وقتی ظرفای خودتون رو میشورین آسیب ببینه نگران هستین؟؟؟؟
[تصویر:  27915.aspx]
پس دستای کوچیک این چی؟؟؟؟؟؟

[تصویر:  27913.aspx]


Louis Vuitton کافی نیست؟ مارک های جدید تر میخواین؟
[تصویر:  27906.aspx]


پس این چی؟؟؟؟؟؟
[تصویر:  27921.aspx]




از بازی های تکراری خسته شدین؟؟؟؟؟؟
[تصویر:  27924.aspx]


پس این چی؟؟؟؟؟؟
[تصویر:  27912.aspx]




کار دیگه ای برای انجام دادن ندارین؟
[تصویر:  27922.aspx]



پس این چی؟؟؟؟؟؟؟؟
[تصویر:  27905.aspx]




با داشتن پاهایی سلامت هنوزم مینالید؟

[تصویر:  27919.aspx]


پس این چی؟؟؟؟؟؟؟؟
[تصویر:  27914.aspx]





همیشه به یاد داشته باش:
وقتی از وضعیت زندگیت شکایت میکنی،مردمانی هستن که برای داشتن زندگی مثل زندگی تو و بودن به جای تو هرکاری حاضرن بکنن....






مرداب به رود گفت: چه کردی که زلالی....؟
جواب داد گذشتم
........طراحی تیر چراغ برق زیبا و متفاوت................

[تصویر:  the-alphabet-lamp-can-distinguish-a-plac...ation1.jpg]

این تیر چراغ برق مفهومیست که در آن با استفاده از نورهای ریز ایجاد شده بر روی آن می توان زیبایی خاصی در شب ایجاد کرد.
در ساخت این تیرهای چراغ برق به دلیل زمان و دقتی که نیاز است می تواند دشوار و گران تمام شود.(می توانید در ادامه تصاویری از ساخت این چراغ ها را ببینید)
طراح :JDS Architects از طریق esignboom
[تصویر:  the-alphabet-lamp-can-distinguish-a-plac...ation2.jpg][تصویر:  the-alphabet-lamp-can-distinguish-a-plac...ation3.jpg][تصویر:  the-alphabet-lamp-can-distinguish-a-plac...ation4.jpg][تصویر:  the-alphabet-lamp-can-distinguish-a-plac...ation5.jpg][تصویر:  the-alphabet-lamp-can-distinguish-a-plac...ation6.jpg][تصویر:  the-alphabet-lamp-can-distinguish-a-plac...ation7.jpg][تصویر:  the-alphabet-lamp-can-distinguish-a-plac...ation8.jpg]


::..10 سایت فوق العاده که هیچ گاه فراموش نخواهید کرد...:: آنچه که دنیای وب و اینترنت در اختیار کاربران قرار می دهد هر روز در حال تکامل است، از طرفی اطلاع از بهترین وب سایت های اینترنتی که نیاز کاربران را برطرف می کند، می تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. در ادامه یازده سایت جذاب و فوق العاده که ممکن است به محبوب ترین وب سایت شما تبدیل شوند را معرفی می کنیم.


1- Gojee : عاشقان خوراکی

[تصویر:  gojee-logo-inline-11353321.jpg]

دلتان هوس چه کرده است؟؟ فقط لازم است آن را به وب سایت Gojee اعلام کنید تا این وب سایت عکس های دیدنی و همچنین دستورالعمل درست کردن غذا یا نوشیدنی مورد علاقه شما را از بلاگ های معروف در این زمینه از جمله TasteFood، Kitchen culinaire و Fresh365 به شما تحویل دهد. به طور مثال عبارت "mushroom" به معنای قارچ را در سایت جست و جو کنید و منتظر بمانید تا نزدیک به 100 عکس با کیفیت از انواع غذاهایی که می توان با قارچ سرو کرد، به شما معرفی شود. حتی می*توانید بعد از انتخاب غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود، دستور غذایی آن را نیز دریافت کنید. برای استفاده از مزایای سایت، با اکانت فیسبوک، گوگل و یا با یک آدرس ایمیل وارد این سایت شوید.

2- AppSumo: پیشنهاد های روزانه برای مشتاقان نرم افزار


[تصویر:  appsumo-logo-inline-11353339.jpg]

به طور خلاصه ، AppSumo یک سایت خرید آنلاین با پیشنهاد های روزانه و مرتبط با محصولات نرم افزاری است. شما می توانید نرم افزارها یا حتی آموزش های آنها را چه به صورت کتاب الکترونیک و چه به صورت صوتی تصویری، از این سایت خریداری نمایید. بیشتر نرم افزار و آموزش های موجود در این سایت مناسب افرادی است که در زمینه های تجاری و تکنولوژیکی از جمله در بازاریابی اینترنتی، توسعه وب سایت، خرید و فروش آنلاین و مدیریت رسانه های اجتماعی فعالیت دارند. معمولا پیشنهاد های Appsumo بسیار کاربردی و با ضمانت های معتبر ارایه می شود که در نوع خود یکی از بهترین ها است.

3- Houzz: دوست داران ساخت و ساز و طراحی


[تصویر:  houzz-logo-inline-11353322.jpg]

سایت Houzz یکی از عظیم ترین مجموعه هایی است که می تواند برای افرادی که به دنبال ساخت، تعمیر و بازسازی یا بهبود خانه یا ساختمان اداری خود هستند از آن استفاده کنند. بالغ بر 40000 معمار، پیمانکار و طراح، مجموعه عظیمی از 433000 عکس را در این سایت آپلود کرده اند که این عکس ها می تواند ایده خوبی برای شما باشد.
اگر به دنبال استفاده حرفه ای از Houzz هستید، این سایت می تواند شما را به صفحه ای هدایت کند که اطلاعات بیشتری از پیمانکاران و معماران طرح مورد نظرتان را در اختیار شما بگذارد تا بتوانید از این طریق با آنها ارتباط برقرار کنید.

4- Urlquery.net: از دست سایت های مشکوک در امان بمانید


[تصویر:  internet-urls-inline-11353324.jpg]

همه از فایل های ویروسی می ترسند اما سایت های ویروسی هم می توانند به همان اندازه ترسناک باشند چون به راحتی می توانند کامپیوتر شما را از راه مرورگرتان آلوده کنند. بنابراین بهتر است قبل از مشاهده سایت های مشکوک، ابتدا آنها را توسط چندین آنتی ویروس قوی اسکن کنیم. شما می توانید با وارد کردن لینک یا آدرس اینترنتی مورد نظر از سالم بودن آن لینک از جنبه حمله اینترنتی یا ویروس مطمئن شوید. از طریق این سایت رایگان می توانید دیگر با خیال راحت بر روی لینک های ناشناس کلیک کرده و گرفتار حمله های اینترنتی نشوید. این وب سایت به خوبی با ویندوز، مک، اندروید و iOS کار می کند.

5- Airbnb: گردشگران دوستش دارند


[تصویر:  airbnb-logo-inline-11353319.jpg]

شرکت اينترنتي Airbnb امکان اجاره خانه ها و حتی قايق های مردم را به صورت آنلاين برای کاربران فراهم مي آورد و طبق اعلام مسوولان آن، هر ماه بيش از 30 ميليون بازديدکننده دارد. شرکت Airbnb که در سال های اخير طرفداران زيادی در ميان کاربران ايالات متحده آمريکا پيدا کرده است، بعد از اين اتفاق از تصميم جديدش پرده برداشت. «بريان چسکي» رييس اين شرکت اعلام کرد که اين شرکت مشتريانش را تا سقف 50 هزار دلار بيمه مي کند. این شرکت یکی از بهترین راه ها برای کسانی است که می خواهند از طریق اجاره دادن خانه خود به کسب درآمد بپردازند. حتی مسافران و گردشگران می*توانند خود را از پرداخت هزینه*های سنگین هتل معاف کنند و در نزدیکترین موقعیت به محل مورد نظر خود خانه ای را اجاره کنند.

6-DownForEveryoneOrJustMe: مشکل از کجاست؟



ممکن است گاهی هنگام تلاش برای باز کردن یک صفحه وب با این عبارت رو به رو شوید:

The page cannot be displayedسایت DownForEveryoneOrJustMe به شما کمک می کند متوجه شوید که چرا نتوانسته اید وارد سایت مورد نظرتان شوید. شما می توانید به راحتی متوجه شوید که آیا سایت مورد نظر شما واقعا خراب است و باز نمی شود یا اشکال از اینترنت شماست؟البته این سایت به دلیل تحریم ایران، به ما سرویس نمی دهد پس اگر در ایران زندگی می کنید می توانید با تغییر IP خود، از این سایت استفاده کنید یا به سراغ سرویس دیگری مانند http://host-tracker.com برای این منظور استفاده کنید.

7- Notcot.org: اشکال جذاب و نوآورانه


[تصویر:  notcot-logo-inline2-11353340.jpg]

در سایت Notcot.org انواع و اقسام نوآوری ها، اشکال جذاب و دیدنی و طراحی های ابتکاری به همراه تصاویر با کیفیت از آنان گردآوری شده است. این سایت برای عاشقان طراحی و نوآوری می تواند پر از ایده های ناب و جذاب باشد. همچنین امکاناتی در این سایت فراهم شده تا بتوانید اطلاعات بیشتری از طراحی ها و نوآوری های قرار گرفته در سایت کسب کنید.

8- PeaceKeeper : کدام مرورگر بهتر است


با گسترش استفاده از اینترنت، مرورگرها عامل مهمی در ایفای نقش واسط ما بین شما و دنیای مجازی دارند. به همین دلیل شاهد رقابت نفس گیری مابین غول های تکنولوژی برای ساخت بهترین مرورگر هستیم. شما می توانید با رفتن به سایت Peacekeeperمرورگر*های خود را از لحاظ سرعت ، قابلیت اجرای HTML 5 ، مصرف باتری و... مقایسه کنید، این آزمایشات را حتی بر روی تبلت ها و گوشی همراهتان نیز میتوانید انجام دهید تا در انتخاب مرورگر برتر اطلاعات کاملی داشته باشید.

9-Sportlyzer: با مربی آنلاین ورزش کنید


[تصویر:  sportlyzer-logo-inline-11353328.jpg]

بی شک سایت Sportlyzer می تواند مورد توجه دوست داران ورزش قرار گیرد. یکی از دوستان که همیشه از بی برنامگی در تمرینات ورزشی اش گلایه داشت، توانست به کمک برنامه*های این سرویس آنلاین زمانبدی تمرینات ورزشی خود را بهبود بخشیده و رکوردهای تازه ای را ثبت کند.

10- Colourlovers: عاشقان طراحی و رنگ


[تصویر:  color-lovers.jpg]

یکی از مهمترین عوامل در جذب مخاطبین، زیبایی و سادگی و جذابیت بصری طرح شما است. طراحان وب و ابزارهای تبلیغاتی، به این نکته واقفند که ترکیب رنگ بندی طرح می تواند چه نقش کلیدی در نگاه مخاطب ایفا کند به همین دلیل همیشه به دنبال ایجاد بهترین ترکیب های رنگی در این زمینه بوده اند. آشنا شدن با سلیقه دیگران در انتخاب رنگ های مناسب گاهی می تواند طرح های شما را متحول سازد.
colourlovers مشهور ترین سایت ارائه دهنده پلت*های گوناگون رنگی است. امکان عضویت در این سایت و ایجاد پلت های شخصی و اشتراک گذاری آنها بین اعضای سایت عاشقان رنگ وجود دارد.
از دیگر ویژگی های جانبی این سایت می توان به امکان تگ گذاری و امتیاز دادن به پلت ها و رنگ ها اشاره نمود . در این سایت مقالات بسیاری در زمینه رنگ ها ، رنگ شناسی و هر آنچه با رنگ مرتبط است نیز وجود دارد که می توانددر بالا بردن درک گرافیکی شما بسیار موثر باشد. همچنین فروم های مختلفی برای بحث درباره رنگها و اصول گرافیک وجود دارد که می تواند منبع گران بهایی برای گرافیست ها و طراحان وب باشد. نکته جالب در مورد این سایت آن است که موسسش یک ایرانی بنام داریوش منصف میباشد.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66