کانون

نسخه‌ی کامل: مطالب خواندنی: جااالـــب ... علمییییی ... مفیـــــــــددد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به شهر لگو خوش آمدید

 
[تصویر:  lego_banksy_18.jpg]

 
[تصویر:  lego_banksy_02.jpg]

[تصویر:  lego_banksy_06.jpg]


[تصویر:  lego_banksy_09.jpg]

 
[تصویر:  lego_banksy_16.jpg]
 
[تصویر:  lego_banksy_17.jpg]

[تصویر:  lego_banksy_01.jpg]
[تصویر:  L140282458344.jpg]
گل گاوزبان را تنهای مصرف نکنید
 
خیلی از افراد به مصرف روزانه دمنوش گل گاوزبان علاقه دارند، آیا این عادت اشتباهی است؟
به‌طور کلی، مصرف روزی یک وعده دمنوش گل‌گاوزبان برای افراد سالم مشکلی ایجاد نمی‌کند اما باید برای خرید گل‌ها و برگ‌هایی که می‌توان از آنها دمنوش‌های گیاهی تهیه کرد، توجه لازم داشت و از مکان‌های معتبر، چنین محصولاتی را خریداری کرد چون گاهی در مخلوط کردن برگ‌ها و گل‌ها در برخی عطاری‌ها و مراکز فروش این محصولات تقلب اتفاق می‌افتد.
خوردن این خوراکی‌های تقلبی هم باعث بروز مشکلاتی می‌شود. با این حال، ‌اگر گل‌گاوزبان را از مراکز معتبر تهیه کنید، می‌توانید دمنوش آن را با مخلوط کردن گل و آب‌جوش و دم کردن آن به مدت حدود ۱۰ دقیقه روی حرارت غیرمستقیم مانند بخار کتری یا سماور آماده کنید.
افرادی که به مصرف دمنوش گل‌گاوزبان علاقه دارند، باید بدانند این نوشیدنی می‌تواند باعث افزایش فشارخون در برخی افراد حساس شود.
به‌همین دلیل بهتر است دمنوش آن را با افزودن چند قطره آبلیمو میل کرد. مخلوط کردن گل گاوزبان با سنبل‌الطیب، قبل از دم‌کردن آن هم می‌تواند خاصیت افزایش‌دهنده فشار خون دمنوش گل گاوزبان را تعدیل کند.
 
بهترین شیرین‌کننده‌ای هم که می‌توان همراه این دمنوش مصرف کرد، مقداری نبات است. شما می‌توانید نبات را از همان ابتدا داخل قوری دمنوش بیندازید تا طعم آن با طعم نوشیدنی‌تان ترکیب شود.
گل گاوزبان، گلبرگ خالص است و دم کردن آن بیش از ۱۰ دقیقه، لازم نیست. از طرفی ممکن است عطر، طعم و خاصیت آن در اثر دم کردن طولانی‌مدت از دست برود.
افرادی که رنگ سیاه گل‌گاوزبان را دوست ندارند هم می‌توانند با افزودن یک عدد لیموعمانی کوچک به قوری دمنوش یا چند قطره آبلیمو هنگام سرو آن، باعث ارغوانی شدن رنگ این نوشیدنی آرام‌بخش و مدر شوند.
خاصیت آرام‌بخشی گل‌‌گاوزبان باعث می‌شود مصرف آن به‌عنوان نوشیدنی پس از شام توصیه شود.

منبع :سلامت ایران
خالکوبی های جالب و خلاقانه

[تصویر:  body_tatoos_21.jpg]

[تصویر:  body_tatoos_03.jpg]
[تصویر:  body_tatoos_07.jpg]

[تصویر:  body_tatoos_19.jpg]

[تصویر:  body_tatoos_01.jpg]
ذرت مکزیکی نخورید !

رییس انستیتو تحقیقات تغذیه کشور هشدار داد ذرتی که با عنوان ذرت مکزیکی در کوچه، خیابان و بازار سرو و فروخته می شود، از حالت سلامت بخشی در حال خارج شدن است. دکتر مجید حاجی فرجی با بیان اینکه با افزودن سس، نمک و روغن به ذرت میزان کالری آن افزایش می یابد، افزود: درچنین شرایطی، انرژی دریافتی حجم مصرفی آن بالا می رود و عوارض ناشی از اسیدهای چرب نیز ایجاد می شود.

رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هشدار داد: متاسفانه میزان نمک وسس ذرت مکزیکی درایران۲ تا ۳ برابر حد استاندارد است. وی تأکید کرد: افزایش چربی های خون، افزایش آنزیم های کبدی و فشار خون در افراد مستعد نیز از عوارض مصرف کنترل نشده ذرت مکزیکی است. دکتر حاجی فرجی هشدار داد: مصرف زیاد ذرت مکزیکی مضراتی را در پی دارد که گاهی اوقات کنترل و جبران آن دشوار است.

وی توصیه کرد: مردم در صورت تمایل و برای ایجاد تنوع در سرو ذرت ،بهتر است مقدار کمی ذرت در منزل را با سس و روغن زیتون کم به عنوان یک میان وعده کامل غذایی مصرف کنند. این متخصص تغذیه یادآور شد:نباید فراموش کرد ذرت مکزیکی هایی که در کوچه و خیابان ها فروخته می شود به ویژه برای نوجوانان و جوانان مشکلات بسیاری را به همراه خواهد داشت و باید این موضوع جدی گرفته شود.

حاجی فرجی خاطرنشان کرد: ذرت جزء غلات بسیار خوب،مغذی و حاوی ویتامین B وسایر ویتامین هایی است که در حفظ سلامتی موثر است و گاهی اوقات می تواند جایگزین مناسبی برای بسیاری از غلات باشد، اما برای چنین کاری باید درست آن را مصرف کرد.
بنا بر این گزارش، لی شوانگ چینی که اکنون به نقاش و دکوراتوری مشهور تبدیل شده است، می کوشد افراد معلول جویای کار را به کار بگیرد و روز به روز در حال توسعه حوزه فعالیت خود است...
 
مرد بی پایی که از بی کاری می ترسید، حالا 40 نفر برایش کار می کنند! لی شوانگ 39 ساله، یک دهه پیش نیم پای چپ خود را به دلیل وجود تومور سرطانی از دست داد. وی بعد از این اتفاق با کابوس دست و پنجه نرم می کرد که تمام عمر بیکار بماند.

تکناز : به همین خاطر، به دنبال نقاشی رایگان خانه ها رفت؛ اما نشان به آن نشان که کار او الان به جایی رسیده که برای انجام تعهداتش 40 نفر نیرو را به کار گرفته است.

بنا بر این، هیچ بهانه ای برای کار نکردن وجود ندارد!... این مرد چینی می گوید: کار من، نشستن در کنار دوستان و ناله سر دادن از ناگواری های زندگی نیست!

[تصویر:  0.902136001402900112_taknaz.jpg]
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
[تصویر:  0.147446001402900113_taknaz.jpg]
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
[تصویر:  0.148814001402900113_taknaz.jpg]
3گياه درماني براي اهالي منزل

***********************


گياهان تنها براي تزئين نيستند بلکه مي توانند در تصفيه هواي داخل منزل نقش داشته باشند؛ ضمن اين که برخي از اين گياهان خاصيت دارويي نيز دارد.
*جعفري، براي تسکين حساسيت
به گزارش سايت «MSN»، جعفري از ترشح هيستامين نوعي ترکيبي که باعث حساسيت، تب يونجه و کهير مي شود، جلوگيري مي کند. کافي است ۲قاشق مرباخوري برگ خشک جعفري يا يک قاشق دانه له شده آن را به يک پيمانه آب جوش اضافه کنيد و بگذاريد ۱۰دقيقه دم بکشد.
*نعناع، براي آرام کردن معده
مصرف دمنوش آن، حالت تهوع و حالت تهوع صبحگاه را کاهش مي دهد.
*استوقودوس، براي تسکين استرس
از اين گياه به عنوان تسکين دهنده استرس و اضطراب استفاده مي شود. کمي از گل هاي خشک اين گياه را به آب حمام اضافه کنيد تا احساس آرامش کنيد. دمنوش آن نيز آرام بخش است. بوي اين گل، ضربان قلب را کند مي کند و فشارخون را پايين مي آورد.
منبع:روزنامه خراسان
بخورنخورهای افطاریKhansariha (57)Khansariha (57) و سحریKhansariha (57)Khansariha (57) با دکتر کیمیاگر303

حتما شما هم تا به حال توصیه‌های زیادی در مورد یک وعده سحری یا افطاری مناسب و سالم شنیده‌اید. مثلا اینکه در صورت امکان، یک ساعت پیش از اذان از خواب بیدار شوید تا وقت کافی برای خوردن سحری داشته باشید، یا بعد از بیدار شدن، ابتدا کمی میوه و مقداری لبنیات مانند شیر یا ماست بخورید و سپس سراغ غذای اصلی‌تان بروید. تمام اینها جزو توصیه‌های متخصصان تغذیه است که با رعایتشان می‌توانیم ماه رمضان را با سلامت جسم و روانمان پشت‌سر بگذاریم.

در ادامه گفت‌وگویی با دکتر مسعود کیمیاگر، متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی و استاد انستیتو تحقیقات تغذیه کشور و دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی داشتیم تا بیشتر با بخورنخورهای ماه مبارک رمضان آشنا شویم.

بهترین سحری از نظر شما چه ویژگی‌هایی دارد؟

با توجه به اینکه ماه رمضان امسال در روزهای بلند و گرم سال قرار دارد، بنابراین شما باید در وعده سحری خود غذایی مانند یک وعده ناهار کامل داشته باشید تا گرسنگی در ساعت‌های اولیه صبح یا میانی روز به سراغتان نیاید.

یعنی سحری باید مانند ناهار باشد؟

بله. البته مصرف برخی خوراکی‌ها در وعده ناهار مجاز و بدون اشکال است. در حالی که خوردن همین خوراکی‌ها در وعده سحری چندان توصیه نمی‌شود.

مثلا چه خوراکی یا غذاهایی؟

مصرف غذاهایی مانند آش‌های سنگین، غذاهای پر از کشک، ماکارونی، تن‌ماهی، ماهی و ته‌دیگ برای وعده سحری اصلا توصیه نمی‌شود و حتی بهتر است در وعده سحری کمی حجم برنج کم شده و بیشتر از نان استفاده شود.

چرا؟
زیرا این خوراکی‌ها می‌توانند شما را بیش از حد انتظارتان در طول روز تشنه و روزه‌داری را برایتان سخت کنند.

بهترین خوراکی‌های کنار بشقاب غذا در وعده سحری چه خوراکی‌هایی هستند؟

سالاد کاهو، سالاد گوجه و خیار یا سبزی خوردن. بهتر است از آبلیموی تازه به‌عنوان چاشنی سالادتان کمک بگیرید. انواع سبزی‌ها و صیفی‌ها مانند کاهو، گوجه‌فرنگی یا خیار علاوه بر اینکه قدری احساس سیری ایجاد می‌کنند، می‌توانند مقداری از آب خودشان را در دستگاه گوارش نگه دارند و آن را به تدریج در طول روز آزاد کنند. با این حساب، با خوردن سالادها و سبزی خوردن تازه، حس تشنگی ما در طول روز، کمی برطرف و قابل‌تحمل خواهد شد.

بهترین نوشیدنی برای سحری چیست؟ آیا مجاز به نوشیدن چای هستیم؟

بله. نوشیدن یکی، دو فنجان چای کمرنگ بعد از صرف سحری خوب است ولی بیشتر از این مقدار، کمکی به رفع تشنگی‌مان نخواهد کرد. ضمن اینکه مصرف چای زیاد و پررنگ باعث افزایش حجم ادرار و از دست رفتن آب بدن در طول روز می‌شود. آب ساده، شربت آبلیموی کم‌شیرین و شربت خاکشیر هم می‌توانند نوشیدنی‌های بسیار مناسبی برای وعده سحری ما باشند.

مصرف میوه‌ها هم در وعده سحر توصیه می‌شود؟

بله. میوه‌های آبدار فصل مانند هندوانه و طالبی برای سحری بسیار مناسب هستند چون می‌توانند مقداری از تشنگی ما در طول روز را کاهش دهند. مصرف میوه‌های ملینی مانند آلو، زردآلو یا انجیر هم می‌تواند علاوه بر تامین بخشی از نیازهای بدن به ویتامین‌ها و املاح، تا حدی از ابتلا به یبوست هم پیشگیری کند.

در مورد وعده افطار، سوال اولم این است که آیا باید شام و افطار یکی باشد یا نه؟

ببینید، پاسخ متخصصان تغذیه به این پرسش ممکن است متفاوت باشد. بعضی متخصصان بر حفظ 3 وعده غذایی در طول ماه مبارک رمضان اصرار دارند (افطاری، شام و سحری) اما نظر و توصیه من بر ادغام کردن وعده شام و افطار است. اصلا شاید یکی از فلسفه‌های روزه‌داری، کاهش حجم دریافتی موادغذایی مختلف با حذف یک وعده غذایی بوده باشد. حالا اگر قرار باشد که سحری و افطاری و شام بخوریم که دیگر وعده‌ای را حذف نکرده‌ایم و سودی به بدنمان نرسانده‌ایم.

این حذف وعده در یک ماه چه سودی برای بدنمان دارد؟

حذف یک وعده غذایی در ماه رمضان، باعث کاهش حدود 25 درصد از کالری دریافتی بدن از طریق مصرف غذاهای مختلف می‌شود و این مساله تا حدی به سوزاندن چربی‌های اضافی بدن کمک می‌کند.

بهتر است روزه خود را با چه نوع خوراکی‌ها یا آشامیدنی‌هایی باز کنیم؟

از آنجا که معده در طول روز برای مدت زیادی خالی بوده، بهتر است افطار را با خوردن یک مایع گرم (نه داغ) مانند چای، سوپ‌های رقیق یا شیر گرم شروع کنیم. آش‌های سنگین برای وعده افطاری و شروع باز کردن روزه اصلا مناسب نیستند.

خیلی‌ها می‌گویند افطاری باید ویژگی‌های صبحانه را داشته باشد.

بله، افطار مناسب می‌تواند مانند یک وعده صبحانه کامل یا شام سبک باشد. مثلا نان و پنیر و سبزی، انواع کوکو و کتلت که زیاد چرب نباشند می‌تواند در وعده افطار شما باشد و درواقع، شام و افطارتان را یکی کند. توجه داشته باشید که تاکید ما بر افطار و شام سبک است. برخی از غذاهای به ظاهر سبک، کالری بالایی دارند. مثلا یک وعده نان و پنیر و گردو و حتی کره و مربا، اصلا افطار سبکی نیست و کالری پایینی هم ندارد.

چطور می‌توانیم سهم لبنیات مورد نیاز را در طول ماه رمضان دریافت کنیم؟

بهتر است شیر، شیربرنج یا پنیر را در وعده افطار خود داشته باشید. سحری هم یک پیاله ماست کم‌چرب بخورید و در زمان بین افطار و سحر هم در صورت امکان از مصرف ماست و شیر کم‌چرب یا دوغ‌های کم‌نمک غافل نشوید.

بهترین زمان و روش جبران کم‌آبی بدن چه زمانی و چگونه است؟

بهتر است علاوه بر سحر و افطار، در زمان بین افطاری و سحری هم آب کافی بنوشید. معمولا در طول روزه‌داری در ماه‌های گرم سال، روزانه حداقل 10 لیوان آب و الکترولیت‌های بدن از دست می‌رود. به همین دلیل بد نیست علاوه بر آب ساده، چند لیوان هم شربت آبلیمو یا خاکشیر کم‌شیرین یا آبمیوه‌های تازه و طبیعی بنوشید تا جبران از دست رفتن الکترولیت‌های بدنتان را هم بکنید.
آیا قسمت سفید پوست هندوانه را دور میریزید؟ خوب است بدانید که قسمت سفید هندوانه مملو از آمینواسیدی به نام سیترولین میباشد که به جریان خون و باز شدن رگ ها کمک میکند. میتوانید بخش سفید هندوانه را با کمی از بخش قرمز آن در مخلوط کن بریزید و بنوشید.
اگر نمی‌خواهید طاس شوید

 مصرق ویتامین E تاثیری جادویی در رشد و جلوگیری از ریزش مو دارد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از شفاف، دکتر زهرا رکوعی فوق تخصص پوست و مو با بیان این مطلب افزود: ویتامین E علاوه بر قدرت جادویی‌اش بر سلامت و زیبایی پوست در رشد و ترمیم موهای آسیب دیده نیز نقش مهمی دارد.
وی گفت: ویتامین مذکور با افزایش خونرسانی به ریشه مو‌ها، از ریزش مو‌ها جلوگیری و آن را پرپشت می‌کند.
این متخصص تصریح کرد: کپسول‌ها و مکمل‌های غذایی حاوی ویتامین E و استفاده موضعی از روغن این آنتی اکسیدان موجب داشتن موهای سالم و زیبا در افراد می‌شود.
بهترین و مناسب ترین غذا برای افطار

استفاده از مواد غذایی آبکی مانند سوپ کم چرب، آش کم حبوبات، حلیم بدون روغن و همچنین مایعات، هنگام افطار و سحر موجب حفظ تعادل آب و مواد معدنی فرد روزه دار می شود.

مصرف گروه های غذایی لبنی مانند شیر و ماست و پنیر، میوه و سبزی، نان و غلات مانند برنج و نان، شیر گرم، فرنی و شیر برنج هنگام افطار مناسب است.

صرف غذا در دفعات کمتر از دو بار در شرایطی که ماه مبارک رمضان در فصل تابستان است، توصیه نمی شود.

با توجه به ساعت صرف افطار و فاصله تا وعده سحری، می توان ساعتی پس از افطار یک وعده غذایی مثل شام سبک صرف کرد.

استفاده از سبزی و میوه هنگام افطار و همچنین در فاصله بین افطار تا سحر به دلیل اینکه منبع خوبی از آب و فیبر هستند، برای دستگاه گوارش بسیار مفید بوده و مانع بروز یبوست می شود.

علاوه براین عبادت هایی که بعد از افطار در ماه رمضان انجام می شود به متابولیسم غذا کمک می کند.

هنگام نماز خواندن، تمام ماهیچه ها و مفاصل درگیر هستند و می تواند جانشین یک ورزش با شدت متوسط باشد که کالری مصرف می شود.
این مرد تا به حال 50 هزار بار در مقابل دوربین دیده شده است و در تمامی این صحنه ها کشته شده است.
 
علاقمندی به هنر و بازیگری باعث می شود تا برخی همه زندگی خود را صرف پیدا کردن راهی برای رفتن به مقابل دوربین کنند. عده ای در این راه موفق شده به بازیگران مطرخ تبدیل می شوند اما عده ای تنها در نقش های دوم و سیاهی لشکر باقی می مانند.

"سیزو فوکوموتو" کی بازیگر ژاپنی است که اگر علاقمند به فیلم های سامورایی با شید حتما یک بار یا بیشتر او را مشاهده کرده اید زیرا این مرد 50 سال است که در اکثر فیلم های سامورایی ایفای نقش کرده است و همیشه به دست قهرمان داستان کشته می شود.

"سیزو" که این روزها 71 سال سن دارد به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران نقش دوم و سیاهی لشکر شناخته می شود. این مرد همیشه به وسیله شمشیر سامورایی و به شکل های عجیب از پا در می آید و سپس با حرکتی عجیب روی زمین می افتد.

به گفته خودش تاثیر نقشی که او بازی می کند در فیلم گاهی اوقات بیشتر از چیزی است که نقش اول سعی دارد آن را نشان دهد. او اعتقاد دارد کشته شدن در صحنه های حساس اگر به شکل درستش اجرا شود می تواند بازیگر را به اوج شهرت خود برساند و قدرتش را چندین برابر کند.

این مرد تا به حال 50 هزار بار در مقابل دوربین دیده شده است و در تمامی این صحنه ها کشته شده است. او حالا برای اولین بار به عنوان نقش اول فیلمی را بازی کرده است که تا ماه آینده به روی پرده سینما می رود. فوکوموتو دوست دارد با این فیلم شهرت خود را بیشتر کند. 

 

[تصویر:  0.748035001401503649_taknaz.jpg]

[تصویر:  0.921494001401503649_taknaz.jpg]

[تصویر:  0.923744001401503649_taknaz.jpg]
 
 
از عواطف انسانی که ارگانهای بدن را ضعیف میکند:
۱_ عصبانیت: کبد را ضعیف میکند.
۲_ غم و غصه: ششها را ضعیف میکند.
۳_ نگرانی: معده را ضعیف میکند.
 
.
.
.
.
۴_ استرس:قلب ومغز را ضعیف میکند.
۵_ ترس: باعث از کار افتادن کلیه ها میشود.
جلوگیری از این عواطف منفی میتواندباعث سلامتی شما گردد،پس خونسرد باشید،خوب نگاه کنید،خوب احساس کنید وخوب عمل کنید.
شاد باشید و درهمه حال لبخند بزنید
عادت های که به کلیه ها آسیب می زند: 

 - نخوردن آب کافی
- نگه داشتن ادرار به مدت طولانی
- مصرف بیش از اندازه نمک
- تآخیر در درمان عفونت های کلیوی

- مصرف گوشت زیاد
- کم خوردن غذا
- استفاده از انواع مسکن ها به مقدار زیاد
- مصرف زیاد نوشیدنی های الکلی
- کمبود استراحت 
ﺍﯾﺎ ﺯﻣﺎﻥ ﺻﺤﯿﺢ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺭﺍ

 ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ؟؟؟؟؟

 ﺑﺎ ﺯﻣﺎﻧﺒﻨﺪﯼ ﺻﺤﯿﺢ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺍﺛﺮ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ
ﺑﺪﻥ ﺧﻮﺩ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮﯾﺪ..
ﺩﻭ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ -- ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ -- ﮐﻤﮏ
ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻝ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺭﮔﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺩﺍﺧﻠﯽ
ﯾﮏ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ 30 -- ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻏﺬﺍ --
ﻫﻀﻢ ﺭﺍﺣﺖ ﻏﺬﺍ
ﯾﮏ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ -- ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺣﻤﺎﻡ --
ﮐﻤﮏ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﺑﻪ ﮐﺎﻫﺶ ﻓﺸﺎﺭ ﺧﻮﻥ
ﯾﮏ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ -- ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ -- ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ
ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺳﮑﺘﻪ ﻣﻐﺰﯼ ﯾﺎ ﺣﻤﻠﻪ ﻗﻠﺒﯽ
رضا یزدانی آرزوی کودک 6 ساله را برآورده کرد تا گامی دیگر در محبوبیتش برداشته باشد. این هنرمند مردمی با این کار جالب نه تنها دل کودک را شاد کرد بلکه باعث شد الگویی برای کسانی باشد که می توانند کار خیر کنند.

جشن رمضان» عنوان ویژه‌برنامه‌ی زنده‌ی شبکه تهران در ماه مبارک رمضان است که این روزها مورد توجه مخاطبین قرار گرفته و به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های مناسبتی ماه رمضان تبدیل شده است.
اقدام جالب و تأثیرگذاری که امسال در این برنامه صورت می‌گیرد، اکرام ایتام نیازمند و برآورده کردن آرزوهای آنان توسط چهره‌های سرشناس عالم ورزش، سینما، موسیقی و... است. میهمان شب گذشته‌ی این برنامه «رضا یزدانی» بود.
پاکتی که رضا یزدانی در برنامه شنبه شب جشن رمضان برداشت، حاوی آرزوی دختر بچه‌ی شش‌ساله‌ای به نام «فاطمه» بود. دختری که آرزویش داشتن یک عروسک بود و اینکه در منزل‌شان تلویزیون داشته باشند. او همچنین از خدا خواسته بود که برادر کوچکش دوچرخه داشته باشد.
صبح روز یکشنبه 22 تیرماه، رضا یزدانی همراه با گروه مستندسازی «جشن رمضان»، پس از حضور در بازار و خرید یک دستگاه تلویزیون و یک عروسک، راهی منزل «فاطمه» شد تا آرزویش را برآورده کند.
[تصویر:  0.227380001405419314_taknaz.jpg]
[تصویر:  0.673529001405419314_taknaz.jpg]
[تصویر:  0.011495001405419315_taknaz.jpg]
[تصویر:  0.282260001405419315_taknaz.jpg]
[تصویر:  0.462851001405419315_taknaz.jpg]
[تصویر:  0.619369001405419315_taknaz.jpg]
[تصویر:  0.788905001405419315_taknaz.jpg]
[تصویر:  0.847171001405419315_taknaz.jpg]
[تصویر:  0.887431001405419315_taknaz.jpg]
[تصویر:  0.903609001405419315_taknaz.jpg]

 
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66