دوست خوبم به کانون ترک خودارضایی خوش اومدی. اگر این پیغام رو می بینی، به این خاطر هست که هنوز ثبت نام نکردی. برای ثبت نام اینجا کلیک کن تا به ما ملحق شی و از تمام امکانات سایت استفاده ببری.
اگر قبلا ثبت نام کردی، می تونی از اینجا وارد شی.
مهمان عزیز : .::.:. چهره ماندگار سال رو تو انتخاب کن .:.::.

مهمان عزیز : .::.:. ســـــــــــــال نو مبــــــــــــــارک .:.::.


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

7) خود ارضایی فقط براي يك مرتبه!

#1
موضوع مقاله: خود ارضایی فقط براي يك مرتبه!
نویسنده: دکتر سید رضا پاک نژاد
منبع: http://www.rasekhoon.net

(تمامی قسمت هایی که به رنگ این متن در آمده اند نوشته ی ققنوس می باشد.)

از آنجا كه هيچ دين آسماني خود ارضایی را تجويز نكرده است و پيروانش به همين لحاظ آن را گناه و عاملش را گناه كار مي شناسند از اين رو حتي براي يك مرتبه، خود ارضایی کننده، خود احساس گناه مي كند و احساس گناه همان نيروي تبديل شده به تنفر از خود است و كسي كه حتي يك نوبت از خود متنفر شود، در نتيجه دچار تزلزل شخصيت شده و اگر عمل مذكور تكرار شود مبدل به اسكيزوفرني (يا شيزوفرني) كه ما آن را براي ساده كردن عبارت جنون جواني مي گوئيم مي گردد كه عاري از هر گونه فعاليت انساني است.

درست است كه اكثريت قريب به اتفاق جمعيت همان گونه كه آمار نشان داده حتي براي يك مرتبه خود ارضایی كرده اند و در برابر اشخاص مبتلا به جنون جواني بسيار رقم كمي را نشان مي دهد اما مسئله اي را كه اخيرا شناخته شده و همانند كليه مسائلي كه در زير گفته خواهد شد متدين و بيگانه را مشمول آن خواهد ساخت بشرح زير مي باشد:

قبل از جنون جواني مرحله درون گرايي است و كسي كه خود ارضایی كرد چه معتقد و چه بي اعتقاد همين كه از خودش به جاي همسري كه بايد آرامش بخش وي بوده باشد استفاده نمود، برداشت از خود بجاي همسرش سبب در خود فرو رفتن و از خود برداشتن و انتخاب عزلت مي شود كه تشديد كننده آن هم مهياست، زيرا محل پنهاني براي انجام خود ارضایی را، بهتر و گوارا تر جلوه اش خواهد داد و بدون مزاحم كار به لذت، بلكه بنظر وي، به ثمر ميرسد.

هرچند كسي كه يك مرتبه استمناء كرده بدون شك با جنون جواني و درون گرائي نمي توان پيوستگي اش داد اما انجام هر عمل يا گناه، براي اولين مرتبه، كليد خانه آن عمل يا گناه محسوب مي شود و ظرف سالم را شكسته مي سازد.

براي آزمايش يك عده نوجوان را كه هرگز خود ارضایی نكرده بودند انتخاب كرده و به دو دسته مساوي تقسيم نمودند. به صد نفر از يك دسته، پس از آنكه روزهاي متوالي از عادت به خود ارضایی و زيان هاي جسمي و رواني مرتبط با آن شرح داده شد و گوشزد گرديد كه چه زيان هايي دارد، ضمن آنكه از همه تعهد گرفتند خود ارضایی را تكرار نكرده و فقط براي يك مرتبه عمل نمايند، پس از مدت كوتاهي مشاهده گرديد در ميان كساني كه يك مرتبه آزادي عمل يافتند اشخاص مبتلا فوق العاده بيشتر از دسته ديگر است و قبلا شرح دادم همان اولين ارتكاب قبح عمل را از بين مي برد و عامل ملاحظه خواهد نمود نه تنها زيانهاي جسمي و رواني را نمي بيند بلكه لذتي هم مي برد اما از عاقبت آن در دراز مدت بي خبر است!!!

اولين ارتكاب به خود ارضایی كليد خانه است و آن قدر اثر مخربی دارد كه ناراحت كننده و گاه كمر شكن مي باشد.
بدن بر فطرت آرميده و بر نواري از اعتدال چرخيده، حال فقط يك دست وی از پايش دراز شده و خود ارضایی كرد اي واي كه بوي آلودگي هاي بعدي به مشام می رسد.

فرد در برابر اجتماع انسانيت ناچيز است و مسئله گناه، آلوده كردن اجتماع است و اگر مي توان به يك فرد اجازه داد - اجتماع بزرگ هم از افراد تشكيل مي شود - آري همان يك نفر معتاد شود، مي توان به يك نفر هم كه اجتماعي از سلول هاي تناسلي است اجازه داد خود ارضایی نمايد.
ممكن است گفته شود يك مرتبه خود ارضايي براي كسي كه شب هاي متوالي احتلامي (خواب ها جنسی) برايش رخ مي دهد، ضرر ندارد و فقط مي توان فرض نمود كه يك مرتبه بيشتر محتلم شده است؛
با توجه به اينكه قطعي و مسلم گرديده است كه بسياري از حيوانات حتي ماهي و گربه و ... خواب مي روند و خواب مي بينند و خواب ديدن از اصول مسلم تكامل مغزي است احتلام شبانه صورت ديگري دارد، مغز سير تكاملي خود را مي پيمايد كه انزال صورت مي گيرد، اما مبتلا به خود ارضایی انرژي عقلاني را به راه سد كننده تكامل كشانده و چه بسيار زيبا و عالي فرموده اند نبي گرامي كه چون آلت سفت شد دو ثلث عقل از دست رفته است (اذا قام الذكر ذهب ثلثا عقله) (جامع السعادت نراقي جلد 2 صفحه 10 چاپ نجف) يعني اگر یک سوم مانده ی عثل توانست موفق به جلوگيري شود که هیچ و الا به دنبال نعوظ کار به خود ارضایی يا .... منتهی می شود.

هيچ اجتماعي اجازه مي دهد يک نفر كه جزئي از اجتماع است حتي براي يك لحظه دو ثلث عقلش را از دست بدهد؟
زنا برداشت از طرفين است، لواط برداشت از طرفين است، خود ارضایی برداشت از خود است و نمي توان آميزش كه حق فطري افراد اجتماع است را با خود ارضایی كه ضايع كردن حتي حق خود بطور مستقيم و حق ديگران بطور غير مستقيم است، مقايسه نمود.

اولين خود ارضایی نه تنها اثر فتح باب دارد بلكه جستجوگر انتخاب راه نیز مي باشد و روايتي بدين مضمون داريم كه مردي گناه كار كه ادعا داشت براي اولين مرتبه است كه آلوده به گناه شده نزد امام (ع) اقرار به ارتكاب نمود. امام فرمود خداي متعال ستارالعيوب است و بزودي عيب كسي را آشكار نمي سازد و كمتر كسي در ارتكاب اول گرفتار مي گردد و زبان به اقرار مي گشايد. (نظر امام اين بوده كه شخص اگر ارتكاب اولش بود اراده خداوند از فاش شدن آن جلوگيري مي كرد) كسي كه مي خواهد براي اولين بار زنا كند نه تنها فتح باب كرده بلكه جستجوگر بوده و در تهيه مقدمات و تشريفات گناه كوشيده و راه گناه كردن را هموار ساخته است، يعني براي دفعه اول لرزيده و ترسيده و پنهان شده و در تاريكي راه رفته و به پدر و مادر دروغ گفته و بدوستان حقه زده تا به گناه رسيده اما براي دفعات بعد راه مراجعه را شناخته و هموار ساخته است.
اولين خود ارضایی هم گناه و هم مقدمه گناه و هم از تشريفات گناه است و عجيب اين است در بين كساني كه حتي يك مرتبه خود ارضایی كرده اند، براي يك مرتبه تا حدی درون گرائي را انتخاب كرده اند و موضوع درون گرائي آن قدر اهميت دارد كه حتي مكتب داران غیر آسماني هم آنرا نوعي ابتلاي خطرناك براي بشريت محسوب داشته و مي گويند در نتيجه درون گرائي شخص دور از اجتماع، ترسو، حساس و ... بار خواهد آمد.

از آغاز تا پايان كه مرد و زن خود را آماده آميزش مي نمايند به هر قسمتي و حتي جزئي از رفتار و اعمالشان چه ارادي و چه غير ارادي توجه شود، مي بينيم همه و همه براي آميزش مشروع در نهادشان بوديعت قرار داده شده است.
نعوظ را بنگريد كه در هر حيوان به تناسب ابزار و آلت آميزشي هر دو جنس نر و ماده آفريده شده (سبحان الله – تا حالا اصلا به اين موضوع دقت نكرده بودم) تا آنجا كه در عمل مخصوص سگ، پرش مني بطرف رحم لازم نمي باشد حيوان بدون وزيكول سمينال خلق شده است اما آدمي داراي عضو مذكور مي باشد تا مني به طرف رحم با جهش ريخته شود و در موارد احتمالي كه آلت هاي كوتاه يا ... از آن جمله است باز هم قانون صيانت از نسل برتر باشد و آلت كوتاه يا... را با پرتاب مني بدهانه رحم جبران كند و اگر عيبي در كار نبود باز هم نطفه بسوي جايگاه مخصوصش سوق داده شود اما كسي كه يك مرتبه خود ارضایی را عيب ندانست بايد پرسيد نعوظ و جهش و انزال براي اين خلق شد كه تو با دست نوازش دهي و لذت ببري و بپراني؟! و كجاي ساختمان اعضاء تناسلي، مجوزي براي يك مرتبه خود ارضایی است؟! اثر ضد ميكروبي مايع پروستات را بنگرید، اما مگر ضد ميكروبي بودن آن براي حفاظت اسپرم ها است يا براي اينكه خود ارضایی کنید؟!

باز بايد تاكيد كنم! يك مرتبه خود ارضایی، يعني كليد عمل مذور را بكار بردن و راه كمال و تكامل را سد شدن و عملي را بر خلاف فطرت انجام دادن و صدمه به جسم و جان وارد ساختن و روح عصيان در برابر مقررات را پرورش دادن و به درون گرائي تمايل يافتن.

انعطاف پذيري انسان از يك طرف كه عقل را در مواردي از دست بدهد مانند مستي از خمر، مستي از نعوظ، مستي از هوا و هوس، مستي از مكنت و رياست در برابر آنچه از عقلش خواسته اند آيا كافي نيست كه درباره خود ارضایی حتي براي يك مرتبه گفته شود نبي گرامي فرمودند اذا قام ذكر الرجل ذهب ثلثا عقله و در مقام مقايسه با شخص مست از الكل كه در حال مستي بكلي عقل ندارد يا شخص مست از موارد قلمداد شده ديگر كه سراسر سال را در وضعي كه عقل را در غل و زنجير كشيده بسر مي برد شخص در حال نعوظ اگر ثلث باقيمانده عقلش توانست او را مهار كرده و نجات دهد كه هيچ و الا براي بد معرفي كردن حتي يك مرتبه خود ارضایی كه نعوظ بلا ثمر هر ضرري را در بر دارد همين حالت ذهب ثلثا عقله و از دست دادن دو ثلث عقل اگر براي چند ثانيه هم هست كافي مي باشد و باز اين قسمت را با بحث چند مرتبه تكرار شده خود پايان دهم.
در رحم شناور بودي دست و پا داشتي كه بكار شنا نمي آيد و در محيط تنگ رحم زائد و اضافي به نظر مي رسيد بعد معلوم شد كه در اين جهان آنها را لازم داري اما نه براي خود ارضایی! در اين جهان تنگ كه فرصتت نيست از آن فرار كرده به ماه و مريخ بروي باز فكر و عقلي زيادتر به تو داده اند كه بعد ها معلومت خواهد شد عقل براي جهان ديگر بوده است تا تو را به سعادت برساند ( العقل ما عبد به الرحمن واكتسب به الجنان).
به ياد دو روايت حضرت باقر افتادم، به اوضاع و احوال خودت و آنچه با ثواب و عقاب ارتباط داري و از پيش فرستاده اي بينديش كه فرمود: - عجبا لمن يحتمي من الطعام مخافه الداء كيف لا يحتمي من الذنوب مخافه النار- ( درشگفتم از كساني كه از غذاي فاسد پرهيز مي كنند كه نكند بيمار شوند اما از گناه نمي پرهيزند كه خوف در آتش افكندن شان مي رود) – عجبا لمن يتفكر في ماكوله كيف لا يتفكر في معقوله – ( عجبا كه آدمي به خوردني هايش و آنچه رشد جسمي اش را در خور است توجه مي كند اما درباره آنچه رشد روانيش را سبب مي شود نمي انديشد).
آيا دست را در رحم از پيش براي تو خلق كرده اند كه بيائي و چون رشيد و بالغ شدي آنرا بكار جلق زدن ببري.
اصولا فرمول كلي اسلامي است كه مرد نبايد بشكل و وضع زن درآيد از اندكش كه زيور و زينت كردن و لباس زنانه پوشيدن است تا جائي كه خودش را بجاي زني بكار خود ارضایی گرفتن باشد و در نوع بسيار دور از حق و فطرت، خود را بجاي همسر در اختيار ديگري قرار دادن.
زن خود را مرد نما كردن يا مرد خود را نامرد نشان دادن خود ارضایی نيست كه طرفداراني داشته باشد حتي همه روانشناسان متفق القولند زن مبتلا به خود ارضایی بلكه استشها و مرد مبتلا اگر تمايل به نمائي طرف ديگر داشت يعني اگر مثلا دختري بود كه لباس مردانه مي پوشيد يا جواني كه موي زنانه داشت درمان كردنش سخت تر است و عوارض ديگر كه شرح خواهم داد.
زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

 سپاس شده توسط


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان