عزیز :.:.::. * اعلام وضعیت اولین بسته پاکی مسابقه #پاکی_رمضان * .::.:.


امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مضرات سایت های هرزه نگار

#1
تعریف هرزه نگاری :
 
براي پي بردن به تأثيرات هرزه‌نگاري، بايد ابتدا آن را تعريف كنيم. كلمه  هرزه‌نگاري يا por/no/graphy از كلمات يوناني por/no و graphia اخذ شده كه به  معناي «توصيف فعاليت روسپي‌ها» است. از لحاظ عرف عمومي، هرزه‌نگاري به  معناي مطالبي است كه از لحاظ جنسي آشكار هستند و عمدتاً به قصد تحريك جنسي  ارائه مي‌شوند.

اما كلمه «مطالب مستهجن» يا obscenity يِك اصطلاح حقوقي است كه توسط حكم  دادگاه عالي ايالات متحده در ميلر كاليفرنيا در سال 1973 تعريف شده است. هر  مطلبي كه داراي این  سه خصيصه  باشد، مستهجن تلقي مي‌شود و اشاعه آن ممنوع  است.
 
- به طور كلي، خواهان يك علاقه شديد (وقيح، هولناك، بي‌شرمانه يا شهواني) جنسي هستند.
- ارتباط جنسي را به شيوه‌اي آشكار و آزار‌دهنده توصيف مي‌كنند (به عبارت  ديگر، از معيارهاي جامعه كنوني فراتر مي‌روند و توصيفاتي از ارضا يا فعاليت  جنسي را بيان مي‌كنند).
- به طور كلي فاقد ارزش ادبي، هنري، سياسي و علمي‌هستند.
در عرف عام، هرزه‌نگاري معمولاً به معناي مطالبي است كه از لحاظ جنسي آشكار هستند و عمدتاً به قصد تحريك جنسي ارائه مي‌شوند.
 

بنابراين ممكن است چيزي پور/نو/گرافيك باشد، اما هنوز مستهجن شناخته نشده  است، مثل يك فيلم آشكار جنسي كه براي آموزش تمايلات جنسي انسان به  دانشجويان پزشكي به كار مي‌رود، يا فيلم يا كتابي كه داراي ارزش والاي  ادبياتي و هنري است، اما داراي برخي محتواهاي آشكار جنسي هم هست.

__________________
دکتر نادر عضو تحریریه علمی ایران سلامت
ا


عوارض هرزه نگاری  پس از ازدواج

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۳۵

منبع سایت خبری تحلیلی "الف"

 

بر خلاف باور رایج افرادی که به پور/نوگرافی و دیدن فیلم های محرك جنسي و  خواندن داستان های مستهجن خصوصا روابط غیر متعارف عادت و اعتیاد دارند با  ازدواج یا فراهم کردن شریک جنسی این اعتیاد و این رفتار را ترک نخواهند  کرد.

 

اعتیاد به پرو/نوگرافی و دیدن فیلم ها و داستان های سک/سی را برخی محققان در  ردیف اعتیاد به کوکائین قرار داده اند و همین موضوع موجب بازگشت فرد( عموما  مردها ) به مشاهده و خواندن این مطالب خواهد شد که آسیب های آن پس  ازازدواج به مزاتب فاجعه بار تر از پیش از آن است .

 

به نظر می‌رسد که این مطالب،یک محرک قدرتمند جنسی را برمی‌انگیزد که به  دنبال آن، آزادسازی شهوت، اغلب توسط است/منا صورت می‌گیرد. هرزه‌نگاری،  تصویر بسیار قدرتمند و هیجان‌آلودی ایجاد می‌کند که دائماً به ذهن فرد خطور  می‌کند و او آنها را در مخیله خود تفصیل می‌دهد.افراد به هنگام اعتیاد به  هرزه‌نگاری، به تنهایی نمی‌توانند از شر آن خلاص شوند و آن را کنار  بگذارند. علی‌رغم این که این اعتیاد، عواقب وخیمی‌ مثل طلاق، از دست دادن  خانواده و مواجهه با قانون (در موارد تهاجمات جنسی، آزار یا سوء استفاده از  همکاران) را به دنبال دارد.

 

افراد با ضریب هوشی بالاتر بر خلاف انتظارها بیش از دیگران در معرض خطر  قرار دارند چون قدرت خیال پردازی و تصویر سازی این افراد خصوصا در خواندن  داستان های سک/سی بالاتر از دیگران است و طبیعتا اعتیادشان به این مطالب قوی  تر است .


این افراد پله پله به سمتی حرکت می کنند که هر چه پیشتر می روند به دنبال  مطالب وقیحانه تری می گردند و در مرحله بعد زمان خودارضايي را افزایش داده و  به سمتی می روند که زمان بسیار زیادی طول می کشد تا فرد به مرحله آخر برسد  .

 

از دید روان شناسان فهم و درک درجه اعتیاد و قدرت آن در معتادان برای غیر  معتادان دشوار است. زمانی که تحت فشار آن بحران قرار می گیرند هیچ چیز نمی  تواند جلوی آنها را بگیرد . و اعتیاد بر زندگی آنها حکمرانی می کند .

 

جدایی و طلاق در این زمینه بسیار رواج دارد و البته کمتر رسانه ای می شود  فرد معتاد به سمتی حرکت می کند که همسر مجبور است او را همراهی کند و او  خواستار رفتارهای عجیب و متنوع جنسی خواهد شد و این موضوع تا جایی پیش می  رود که همسر که درجه اعتیاد را درک نمی کند و از این رفتارها هیچ لذتی نمی  برد نمی تواند موضوع را تحمل کند و نتیجه دعوا و جدایی و طلاق ...

 

فرد معتاد اغلب خودارضايي را به ارتباط سالم جنسی ترجیح می دهد. و این امر  تقریباً همیشه، ظرفیت دوست داشتن و ابراز عشق به همسرشان در روابط خصوصی  آنها را کاهش می‌دهد. این تخیل پردازی بسیار قوی است و موجب آزردگی خاطر  همسران آنها می‌شود.مردان، بعد از دیدن اعمال غلو شده جنسی در فیلم‌های  مستهجن، از زنان خود ارضا نمی‌شوند و آنها را ناکافی می‌دانند

 

محرک جنسی آنها، چیزی غیر از همسرشان است و همسر آنها به سادگی می‌تواند  این امر را حس کند و در نتیجه، اغلب احساس تنهایی و رانده شدن می‌کند.

 

هر فردی که مرتباً با دیدن هرزه‌نگاری‌ها خودارضايي می‌کند، در خطر تبدیل  شدن به یک معتاد جنسی و شرطی کردن خود به داشتن انحراف جنسی یا اختلال  ایجاد کردن در روابط متعهدانه با همسر خود قرار دارد.یک اثر جنبی همیشگی،  کاهش شدید ظرفیت دوست داشتن است. به عبارت دیگر، هرزه‌نگاری منجر به گسست  آشکار عمل جنسی از دوست داشتن، عاطفه، توجه و دیگر احساسات طبیعی سالم و  ویژگی‌هایی که به روابط زناشویی کمک می‌کنند، می‌شود. جنبه جنسی این افراد،  عاری از ویژگی‌های انسانی می‌شود.

 

یک تصور غلط:عموماً این گونه فکر می‌کنند که خودارضايي عواقب کم اهمیتی  دارد و فقط تنش جنسی را کاهش می‌دهد.جدا از معیارهای اخلاقی، این گفته شاید  صحیح باشد؛ اما یک استثنا وجود دارد و آن این است که خودارضايي مداوم با  تصویرپردازی هرزه‌نگاری‌ها (چه به صورت یاد آوردن در ذهن و چه به صورت محرک  آشکار هرزه‌نگاری)، موجب مخاطراتی از طریق شرطی سازی در ابتلا به  اعتیادهای جنسی و یا آسیب‌های جنسی دیگر می‌شود.

در این مورد، هیچ فرقی نمی‌کند که فرد، یک پزشک مشهور باشد یا یک قهرمان،  مدیر یک شرکت، رئیس دانشکده، کارگر غیرماهر و یا یک پسربچه ۱۵ ساله؛ همه  آنها می‌توانند نسبت به نابهنجاری جنسی شرطی شوند.

روند شرطی سازی خودارضايي غیرقابل اجتناب است و به طور خودانگیخته از بین  نمی‌رود. رشد این بیماری ممکن است آهسته باشد و تقریباً همیشه از دید پنهان  بماند. این بیماری معمولاً بخش محرمانه زندگی یک مرد است و همانند سرطان  به رشد و گسترش خود ادامه می‌دهد.

این بیماری به ندرت، خود به خود متوقف می‌شود و درمان آن دشوار است. تکذیب  این بیماری از طرف مرد معتاد و امتناع او از برخورد با این مشکل، طبیعی و  قابل پیش بینی است، و تقریباً همیشه به ناسازگاری زناشویی و گاهی هم طلاق و  گاهی به شکستن روابط خصوصی دیگری می‌انجامد.

 

یافته‌های دکتر روان شناس، چیز مک گاف در دانشگاه کالیفرنیا نشان می‌دهند  که خاطرات تجربه‌هایی که به هنگام تحریکات احساسی (مثل تحریک جنسی) رخ  می‌دهند، توسط هورمون غده آدرنال در مغز می‌نشینند و پاک کردن آنها دشوار  است. این فرض می‌تواند تا حدودی اثر اعتیاد به هرزه‌نگاری را توصیف کند.

خاطرات نیرومند تحریکات جنسی از تجربه‌های گذشته، خودشان را در صحنه مغز  حفظ می‌کنند و مرتباً به ذهن خطور می‌کنند و فرد را از لحاظ شهوانی تحریک  می‌کنند. اگر او به هنگام این تخیلات، خودارضايي کند، باعث تقویت پیوند بین  تحریک جنسی و اوج لذت جنسی می‌شود که همراه با منظره ویژه یا تکرار پی در  پی آن صحنه در ذهن خواهد بود.//


.
53  تا حالا مهمترین تجربه ام این بوده که  که هیچ روشی توی ترک گناهان  مثل همنشینی با دوستان خدا جواب سریع و قطعی و موندگار  نمیده !53
#2
هشداری درباره روند افزایشی گرایش به هرزه نگاری:

افزایش گرایش زنان غربی به پ /رن /وی اینترنتی:

نظرسنجی منتشر شده در سال 2006 توسط نهاد بازبینی فیلترینگ اینترنت نشان داد که 17 درصد زنان به پور/نو/گرافی اینترنتی معتاد هستند و یک نفر از هر 3 بازدید کننده سایت‌های مستهجن زن بوده است.

روانشناسان و محققان این افزایش را مرتبط با ناشناس ماندن و امنیت فضای وب می‌دانند

به گزارش گرداب به نقل از واشنگتن تایمز، پژوهشگران از مدتها پیش بر این باور بودند که اینترنت با آسان کردن دسترسی به پ و /رن و/ گرافی، باعث اعتیاد به آن می‌شود؛

چرا که دیگر نیازی نبود تا کسی پالتو بلند پوشیده و کلاهش را تا روی چشمانش پایین بکشد و به آرامی به محله قرمز (محله‌ای برای مسائل پ/ رن /و {مست/هجن} ) شهرش بخزد.

این سهولت دسترسی در میان مردان و زنان باز هم تفاوت‌هایی را داشته است و روانشناسان و محققان از آمار رو به افزایش زنانی که در 10 سال گذشته به پ /ورن /و گ رافی اینترنتی معتاد شده‌اند خبر می‌دهند.

مجله زنان مسیحی در سال 2003 در یک نظر سنجی دریافت که یک زن از هر 6 زن به چنین پدیده‌ای اعتیادی پیدا کرده است.نظرسنجی منتشر شده در سال 2006 توسط نهاد بازبینی فیلترینگ اینترنت نشان داد که 17 درصد زنان به پ /ورن /وگ رافی اینترنتی معتاد هستند و یک نفر از هر 3 بازدید کننده سایت‌های مستهجن زن بوده است.

بر پایه آمار بنیاد آمار پ/ ورن /و گرافی اینترنتی در سال 2008 حدود 30 درصد مشتریان پ/ ورن /وگ/ راف/ ی اینترنتی زنان هستند.داگلاس ویز، از روانشناسان مرکز مشاوره‌ای «قلبها» در کولورادو می‌گوید:

زنان هم می‌توانند درست همانند مردان به پ/ ورن/ وگ /راف/ ی اینترنتی معتاد شوند.

من بخشی از علت این روند را افزایش هوش اینترنتی زنان در استفاده از فضای وب می‌دانم؛ آنلاین شدن، توسعه روابط و مسلماً توجه به مسایل جنسی.تحقیقات نشان داده که فشردن چند دکمه در اینترنت برای دسترسی به پ /ورن /و/گرافی برای زنان بسیار ساده‌تر است.

در نبود اجتماعی پ /وروگ ر/افی /جذابترین موضوع اینترنتی برای زنان است؛ چرا که هیچ واکنش اجتماعی را برای آنها به دنبال ندارد.

نظرسنجی نهاد بازبینی فیلترینگ اینترنت در سال 2006 نشان داد ماهانه 4/ 9 میلیون زن به سایت‌های مستهجن سرک می‌کشند و 13 درصد هنگام حضور در سر کار این کار را انجام می‌دهند!

«مری آن لیدن» استاد جامعه شناسی و مطالعات زنان کالج «ویلاک» در بوستون می‌گوید: هر چه استفاه زنان از پ /ورن /وگرافی بیشتر شود، احتمال اینکه قربانی روابط جنسی بدون رضایت شوند، نیز بیشتر می‌شود.

«دونا رایس هیوز» رئیس مرکز «کافی است» ـ یک بنیاد غیرانتفاعی در ویرجینیا که در زمینه امن کردن فضای اینترنت برای کودکان و خانواده‌ها تلاش می‌کند ـ می‌گوید: پ /ورن/ وگرافی ماده مخدر هزاره کنونی است که اعتیاد به آن بدتر از کراک و کوکائین است.

هدف سازمان ما این است که حمایت‌های آنلاین در مقابله با آن را افزایش دهیم. به گفته وی 90 درصد اعتیاد به پ/ ورن و/گرافی از خانه‌ها شروع می‌شود و با افزایش درک کودکان از تکنولوژی، دیگر نمی‌توان پرسید که آیا کودکان نیز به سراغ پ /ورن /وگرافی می‌روند؟

پژوهش‌ها نشان داده که مغز به شیوه خاصی در برابر عکس‌ها واکنش نشان می‌دهد که این امر می‌تواند برای ذهن رو به رشد کودکان مضر باشد. زمانی که مرد یا زنی از نظر جنسی تحریک می‌شود میزان هورمون آندروفین و انکفالین در منطقه پیشین مغز به بالاترین میزان خود می‌رسد.

هر چیزی که شخص می‌بیند، چه واقعی و چه تخیلی با فعالیت آدرنالین به ذهن او منجر می‌شود.آقای وایز می‌گوید کسی که مرتب با دیدن پ ورن وگرافی خود را ارضا کند، س/کس برایش به ابزاری تبدیل می‌شود؛ در صورتی که این ابزار هیچ‌گاه نمی‌تواند جایگزین احساسات واقعی یک انسان شود.

وی معتقد است که اعتیاد به پ/ و/رن وگ/رافی حتی در سنین پایین نیز سدهایی را ایجاد می‌کند که مانع پیشرفت روحی، رابطه‌ای و اخلاقی فرد می‌شود.

پ/ ور/ن و/گرافی از زمان نفوذ به سایر وسایل ارتباطی از تعامل بیشتری برخوردار شده است، به طوری که تحقیقات انجام شده در سال 2006 نشان داد که 87 درصد دانشجویان شرکت کننده در نظرسنجی به روابط جنسی مجازی با وب کم و گوشی‌های موبایل اذعان داشته‌اند.

پ/ ورن/ وگرافی اینترنتی بر اساس قوانین به دو دسته نرم و سخت تقسیم می شوند که پ/ ورن/ وگرافی سخت قانوناً قابل پیگیری و تعقیب است و سازمانهایی مانند «کافی است» برای حمایت از کودکان و نوجوانان و والدین از اعتیاد به پ/ ورن/ وگرافی در تلاش هستند.

/آقای هیوز می‌گوید: اگر گمان می‌کنید که هیچ‌گاه به دام وسوسه‌های جنسی نمی‌افتید آنگاه باید بدانید که مقدس‌تر از قدیس دیوید، داناتر از سلیمان نبی و قوی‌تر از سامسون هستید.

منبع: تابناک.
53  تا حالا مهمترین تجربه ام این بوده که  که هیچ روشی توی ترک گناهان  مثل همنشینی با دوستان خدا جواب سریع و قطعی و موندگار  نمیده !53
 سپاس شده توسط
#3
4fvfcja4fvfcja این مقاله خیلی جالبیه:

.........................................................................................

تأثیرات بر بزرگسالان
اطلاعات موردی پزشکی

در بررسی مطالب مربوط به تأثیرات هرزه‌نگاری، با گونه‌های وسیعی از مستنداتی برخورد می‌کنیم که حاکی از ریسک و احتمال آسیب ناشی از فرو رفتن در انبوه مطالب هرزه‌نگاری هستند. این اطلاعات، اکثراً از سه منبع به دست می‌آیند:

- اطلاعات تاریخی موارد کلینیکی
- مطالعات رشته ای
- مطالعات آزمایشگاهی و تجربی


اطلاعات تاریخی موردهای کلینیکی، از دفاتر درمانگاه‌ها درباره افراد دارای کارکردهای نامناسب جنسی و همچنین از روحانیون و وکلایی که خدمات مشاوره‌ای به افرادی که دارای مشکلات جنسی هستند ارائه می‌دهند، جمع آوری شده است. همچنین از مستندات ارائه شده توسط معتادان جنسی که از مراکزی مثل «درمان‌رفتاری دره طلایی» در مینه‌سوتا جمع‌آوری شده، استفاده شده است.

به عنوان یک روان‌شناس بالینی، من طی سال‌های مدیدی، تقریباً ۳۰۰ معتاد جنسی، خلافکار جنسی (آزاردهنده جنسی) و دیگر افرادی را که (۹۶ درصد آنها مردان هستند) دارای بیماری‌های جنسی بوده‌اند، درمان کرده‌ام. این بیماری‌ها شامل فعالیت‌های جنسی ناخواسته، آزار کودکان، عورت‌نمایی، نظربازی، آزارخواهی، بت‌پرستی (فتیشیسم) (Fetishism) و تجاوز به عنف می‌شده‌اند. به جز چند استثنا، هرزه‌نگاری یکی از عوامل مهم یا حداقل تأثیرگذار در ایجاد انحرافات یا اعتیاد جنسی آنها بود.

بدون توجه به این که هرزه‌نگاری عامل ایجاد یا تسهیل‌کننده این بیماری‌ها بوده و بدون توجه به ماهیت انحرافات و اعتیادهای جنسی بیماران، من یک مجموعه عوامل ۴ فاکتوره در همه آنها بدون استثنا یافتم که خصوصاً در آنهایی که تازه با هرزه‌نگاری آشنا شده بودند، صدق می‌کرد:

۱- اعتیاد


اولین تغییری که رخ می‌دهد، اثر اعتیادی است. مصرف‌کننده هرزه‌نگاری به آن معتاد می‌شود. وقتی آنها یک بار از مطالب هرزه استفاده کنند، دوباره به آن رجوع می‌کنند و این روند، بارها و بارها تکرار می‌شود. به نظر می‌رسد که این مطالب،یک محرک قدرتمند جنسی برمی‌انگیزد که به دنبال آن، آزادسازی شهوت، اغلب توسط استمنا صورت می‌گیرد. هرزه‌نگاری، تصویر بسیار قدرتمند و هیجان‌آلودی ایجاد می‌کند که دائماً به ذهن فرد خطور می‌کند و او آنها را در مخیله خود تفصیل می‌دهد.

افراد به هنگام اعتیاد به هرزه‌نگاری، به تنهایی نمی‌توانند از شر آن خلاص شوند و آن را کنار بگذارند. علی‌رغم این که این اعتیاد، عواقب وخیمی‌مثل طلاق، از دست دادن خانواده و مواجهه با قانون (در موارد تهاجمات جنسی، آزار یا سوء استفاده از همکاران) را به دنبال دارد.

همین طور پی بردم که بسیاری از بیماران من که دارای درجه هوشی بالایی بودند، آسیب‌پذیرتر بودند، شاید علت آن، قدرت خیال پردازی آنان بود که آنها را بیشتر به اعتیاد نزدیک می‌ساخت. در حالی که هر مردی در این مورد آسیب پذیر است، اما تجربه من نشان می‌دهد که وکلا، حسابدارها و افراد مرتبط با رسانه‌ها، در برابر این اعتیادات، بیشتر آسیب پذیر هستند.

با این وجود، گروهبان باب ناوارو که مدت طولانی بازرس صنعت هرزه‌نگاری در دپارتمان پلیس لس‌آنجلس بوده است، می‌گوید: «قبول داشته باشید یا نداشته باشید، هر چه قدر افراد، باسوادتر باشند، به هرزه‌نگاری‌های بیشتری معتاد می‌شوند و البته پول بیشتری هم خرج آن می‌کنند.

افراد بسیاری اعتراف کرده‌اند که اعتیاد افراطی به این مطالب داشته‌اند و کل زندگی‌شان را صرف آن کرده‌اند؛ ساعت‌ها استمنا کرده‌اند و همیشه به دنبال موارد وقیحانه‌تر می‌گردند. همانند یک معتاد الکلی یا افیونی، آنها همواره به دنبال ارضای بیشتر و مطالب مستهجن‌تر هستند، اما زمان بیشتری طول می‌کشد که ارضا شوند و OK را بگویند.»

برای غیرمعتادان،فهم طبیعت کاملاً تحریک شدة معتادان جنسی، دشوار است. هنگامی‌که «موج» آنها را می‌گیرد، هیچ چیز نمی‌تواند آنها را از کار خود باز دارد، چه نگاه کردن به مطالب مستهجن همراه با استمنا باشد، چه عمل جنسی با فاحشه‌ها، و چه تجاوز به کودکان یا یک زن باشد.

یک مثال می‌تواند در توصیف این مسأله کمک ساز باشد: رالف، یک معتاد جنسی است که ۱۲ سال پیش ازدواج کرده و دارای سه بچه است. او در انجام مراسم مذهبی خود فعال بوده و صادقانه به اصول والای اخلاقی پای بند بود. او به «ده فرمان» اعتقاد داشت و با زنا مخالف بود.

وقتی که هرزه‌نگاری به زندگی او وارد شد، منجر به اعمال جنسی او با فاحشه‌ها شد. بعد از هر عمل، او از خدا درخواست مغفرت می‌کرد و گریه می‌کرد که این کار را دیگر تکرار نخواهد کرد، اما دوباره مرتکب این عمل می‌شد.

از آنجا که مقدمه هر عمل زناکارانه، استفاده از هرزه‌نگاری است، ما تصمیم گرفتیم که او را از وابستگی به این مطالب مستهجن رها سازیم. من از او خواستم که برای من یک چک هزار دلاری بنویسد، مبنی بر این که اگر ۹۰ روز از هرزه‌نگاری‌ها استفاده نکرد، من چک را به او پس بدهم. رالف دوست داشت پولش را از دست ندهد و کاملاً از راهبرد ما پیروی می‌کرد

او می‌گفت: «هیچ راهی برای دیدن فیلم‌ها و مجلات کثیف برای من وجود ندارد، چرا که من می‌دانم با این کار، هزار دلار را از دست خواهم داد.»
او تا مدتی به طرز فوق العاده ای در برابر وسوسه‌ها مقاومت کرد، ولی در روز هشتاد و هفتم و در یک سفر تجاری، دوباره به مطالب مستهجن روی آورد و به یک فروشگاه کتاب مراجعه کرد و به مدت ۹۰ دقیقه عنان از کف داد. وقتی که هفته بعد او را دیدم، گریه کنان اعتراف کرد که هزار دلار را از دست داده است.

از آنجا که او ۸۷ روز سنجیده عمل کرده بود، من به او یک فرصت دیگر دادم. بنابراین، یک دوره ۹۰ روزه جدی دیگر را آغاز کردیم. ما هر دو معتقد بودیم که اگر او توانسته ۸۷ روز پاک بماند، مطمئناً می‌تواند ۹۰ روز دیگر هم این کار را انجام دهد، خصوصاً این که، این کار به معنای بازگشت ۱۰۰۰ دلار او بود.

این بار او فقط ۱۴ روز دوام آورد. او پول خود را از دست داد و من آن را صرف کارهای خیریه کردم. او شدیداً تعهد داده بود تا اعتیاد خود را ترک کند تا بتواند زندگی خود را حفظ کند و به مبانی مذهبی خود پای بند بماند، اما موضوع این نبود.
به عقیده من، اگر او ده هزار دلار هم به من می‌داد، دوباره خلف وعده می‌کرد. هنگامی‌که موج شهوت آنها را فرا می‌گیرد، به پیامدها و هزینه‌های ان بی توجهند. اعتیاد آ ن‌ها به طور مجازی بر زندگی آنها حکم می‌راند.

۲- تشدید


دومین مرحله، تأثیر تشدیدی است. با گذشت زمان، فرد معتاد نیازمند انواع شدیدتر، آشکارتر، منحرف تر و عجیب و غریب تر مطالب جنسی می‌شود تا «حال جنسی» خود را افزایش دهد. این فرآیند، یادآور اعتیاد به مواد مخدر است. با گذر زمان، همواره یک نیاز رو به افزایش برای موارد تحریک کننده تر وجود دارد تا همان تأثیر ابتدایی را داشته باشد.

اگر همسران یا دوست دخترهای آنان هم با آنان همراه شوند، آنها نهایتاً رفیق خود را مجبور می‌سازند تا فعالیت‌های عجیب و غریب رو به افزایش جنسی انجام دهند. در بسیاری موارد، این روند منجر به قطع روابط – به هنگامی‌که زن از فعالیت بیشتر امتناع می‌کند – می‌شود که اغلب نتیجة آن دعوا، جدایی یا طلاق است.

ازدواج کردن یا رابطه جنسی داشتن با یک رفیق، مشکل آنها را حل نمی‌کند. اعتیاد آنها و تشدید این اعتیاد، عمدتاً به علت تخیلات قدرتمند جنسی در اذهان آنان است که توسط هرزه‌نگاری‌ها کاشته شده است. آنها اغلب این تخیلات جنسی همراه با استمنا را به خود آمیزش جنسی ترجیح می‌دهند.

این امر تقریباً همیشه، ظرفیت دوست داشتن و ابراز عشق به همسرشان در روابط خصوصی آنها را کاهش می‌دهد. این تخیل پردازی بسیار قوی است و موجب آزردگی خاطر همسران آنها می‌شود. محرک جنسی آنها، چیزی غیر از همسرانشان است و همسر آنها به سادگی می‌تواند این امر را حس کند و در نتیجه، اغلب احساس تنهایی و رانده شدن می‌کند. من تعدادی زوج مراجعه کننده داشتم که زن گریه کنان می‌گفت که شوهرش ترجیح می‌دهد تا به دیدن هرزه‌نگاری‌ها و استمنا بپردازد، تا این که به او اظهار عشق نماید.

۳- حساسیت زدایی


سومین مرحله ای که رخ می‌دهد، حساسیت زدایی است. محتویات کتاب‌ها، مجلات و فیلم‌هایی که ذاتاً شوک برانگیز، شکننده تابوها، غیرمشروع، کریه و غیراخلاقی هستند، اما از لحاظ جنسی تحریک کننده اند، به هنگام اعتیاد به هرزه‌نگاری، قابل قبول و عادی می‌شوند. آن گاه فعالیت‌های جنسی تشریح شده در هرزه‌نگاری‌ها (بدون توجه به منحرف یا ضداجتماعی بودن آن) مشروع تلقی می‌شوند. در این مواقع، یک حس رو به رشد «همه این کار را انجام می‌دهند»، به آنها اجازه می‌دهد که کارهایی انجام دهند که قبلاً برای آنها غیرمشروع بود و با عقاید اخلاقی و معیارهای شخصی سابق آنها در تضاد است.

۴- فعالیت جنسی


چهارمین مرحله ای که اتفاق می‌افتد، افزایش تمایل برای انجام اعمال جنسی ای است که فرد در هرزه‌نگاری‌ها مشاهده کرده است. این اعمال عبارتند از: بی قید و بندی جنسی، عورت نمایی، شرکت در رفتارهای جنسی گروهی، نظربازی، حضور دائمی‌در روسپی خانه‌ها، انجام اعمال جنسی با کودکان، تجاوز به عنف و آسیب وارد آوردن به خود یا طرف مقابل به هنگام عمل جنسی.

این رفتار دائماً در آنها رشد می‌کند و به یک اعتیاد جنسی می‌انجامد، به طوری که آنها خود را محصور در آن می‌بینند و دیگر قادر نیستند آن را تغییر دهند یا با آن مقابله کنند. به علاوه، عواقب منفی این اعتیاد در زندگی آنها بسیار بدتر است.

بسیاری از تأثیرات منفی استفاده از هرزه‌نگاری، توسط روان درمانگرها، پزشک‌ها، مشاوران، وکلا و کشیش‌ها ارائه شده است. در این بخش، ما به سراغ افرادی می‌رویم که دچار این اعتیاد شده اند:

معاون شهردار دستگیر شد: معاون ۴۶ ساله شهردار لس آنجلس، چند سال پیش در یک تئاتر مستهجن در غرب لس آنجلس حضور یافته بود. او به هنگام تماشای صحنه‌های مستهجن، آن قدر تحریک شده بود که شروع کرد به تهاجم جنسی به فردی که در کنارش نشسته بود. از قضا، آن مرد یک افسر مخفی نظامی‌از کار درآمد. معاون شهردار بازداشت شد و در دادگاه مجرم شناخته شد. این فرد انگشت نما، اداره اش را شرمگینانه و تحقیرآمیز ترک کرد و شغلش را به افتضاح کشاند.

تهدید زندگی زناشویی: یک مرد ۳۶ ساله متأهل، درس خوانده، یک کارشناس و از لحاظ مالی بسیار موفق، به هرزه‌نگاری اعتیاد پیدا کرده بود و دائماً استمنا می‌کرد و در عشرتکده‌ها حضور می‌یافت. او ازدواج فوق العاده ای داشت؛ دارای چهار فرزند بود و در انجام مراسم مذهبی بسیار فعال بود و مسئولیت مهمی‌هم به عهده گرفته بود.

او درحالی که از انجام این اعمال غیرمشروع خود احساس گناه می‌کرد و می‌دانست که این اعمال، مخالف مذهب، اخلاق و ارزش‌های شخصی او است و می‌تواند تأثیر بالقوه مخربی بر زندگی او داشته باشد، اما معتادانه به این کار ادامه می‌داد؛ در حالی که در حالت عقلانی، او خواهان انجام این کارها نبود. دست او هنگامی‌رو شد که او همسرش را دچار بیماری مقاربتی کرد. این امر عواقب وخیمی‌در زندگی زناشویی او به دنبال داشت.

زنای با محارم: یک مرد مجرد ۳۰ ساله مذهبی و معتقد، سابقه اعتیاد به هرزه‌نگاری داشت. او خیلی خجالتی بود و خجالت می‌کشید تا از زنان بزرگسال بخواهد با او دوست شوند. به همین دلیل، روابط صمیمانه ای با برادرزاده‌های ۴ و ۷ ساله و دوستان آنها برقرار کرد که به هتک حرمت مکرر آنها توسط او منتهی شد. او از هرزه‌نگاری‌هایی که مشاهده کرده بود، الگو گرفته و شهوت جنسی خود را بر سر این کودکان خالی می‌کرد.

به دلیل احساس گناه او از انجام این کار، سرانجام مورد کمک حرفه ای قرار گرفت. با این حال، طبق قوانین ایالتی، او مجبور شد که به مقامات ایالت، موارد سوء استفاده جنسی خود از این کودکان را بیان کند. به دلیل رفتار همکاری کننده او و با توجه به این که او خود خواهان درمان بود، مشمول آزادی مشروط شد و روان درمانی بلندمدت بر روی او صورت گرفت و اکنون زندگی طبیعی خود را می‌گذراند.

متجاوز جنسی سریالی: رئیس شرکتی در فونیکس – تاکسون و رئیس کمیته کلیسای آن شهر که به کودکان آسیب دیده کمک می‌کرد، از من خواست تا به او درباره فرد متجاوز جنسی ای که با خشونت و با تهدید تفنگ و چاقو به تعدادی زن تجاوز کرده بود، مشاوره بدهم. در بررسی پیش زمینه او، من دیدم که او دارای سابقه نمونه و کودکی بدون دردسری بوده است. او همچنین دانشجوی نمونه ای در دبیرستان و دانشگاه بوده است. همسر، کودکان، کسب و کار و فعالیت‌های مذهبی او کوچک ترین نشانه ای از زندگی پشت پرده یا جنبه تاریکی نداشتند.

تنها نکته منفی مهم در زندگی او، اعتیاد او به هرزه‌نگاری از دوران نوجوانی بود که از دیگران مخفی نگه داشته شده بود. این اعتیاد با گذشت چندین سال، تدریجاً شدت یافته بود، به طوری که نهایتاً به گذراندن ساعت‌ها و متحمل شدن هزینه‌های فراوان برای دیدن فیلم‌های مستهجن و استمنا با آنها، منجر شده بود.

اولین تجاوز به عنف او هنگامی‌رخ داد که زنی را دیدکه شبیه شخصیت اصلی فیلم مستهجنی بود که روز قبل دیده بود. واقعیت و تخیل آن قدر برای او مبهم شده بود که تخیلات جنسی بیمارگونه خودرا اجرا می‌کرد.

شایع ترین پیامدها: به هر حال در تجربه بالینی من، مهم ترین پیامد اعتیاد به هرزه‌نگاری، احتمال ارتکاب یک جرم جنسی سنگین نیست (اگرچه این عمل اتفاق افتاده و می‌افتد)، بلکه اختلال در روابط صمیمانه خانوادگی و زندگی زناشویی است. در این جا است که دردناک ترین ضایعات و آسیب‌ها رخ می‌دهند. در این جا است که این عمل، به نابودی عشق سالم و روابط جنسی با همسران می‌انجامد. اگر شخصی سؤال کند که آیا هرزه‌نگاری موجب هرگونه جرم جنسی است، بدون هیچ ابهامی ‌باید پاسخ داد، بله، اما این فقط ظاهر قضیه است.

در برخی بیماران، من با تقریباً یک اعتیاد آنی مواجه شدم، در حالی که در دیگران، تقریباً ۱۰-۵ سال عرضه نامنظم هرزه‌نگاری موجب اعتیاد شده بود. اما همانند یک سرطان پنهان، این اعتیاد هیچ گاه محو نمی‌شود، مگر این که از طریق مداخلات روان درمانی، در پی معالجه آن برآییم

.
53  تا حالا مهمترین تجربه ام این بوده که  که هیچ روشی توی ترک گناهان  مثل همنشینی با دوستان خدا جواب سریع و قطعی و موندگار  نمیده !53
#4
سلام

این تاپیک هم در همین مورد هست..53258zu2qvp1d9v
اما از اونجا ک جز طبقه بندی هایی هست ک آقا ققنوس کردن.. من فقط لینکش رو میذارم..
حتما مطالعه کنین:cheshmak

فیام های مستهجن و تاثیرات آن

در پناه خدا..
یاعلی.53
[تصویر:  07c49977111e42a28fd6.jpg]

 سپاس شده توسط
#5
سلام دوست همدرد من...
ميدوني خطابم به تو هست....به تويي كه الان اين سايت رو باز كردي و در كنارش يه سايت پ و رن و هم تويه پيج ديگت هست...
اومدي يه دوري اينجا بزني يه دوري هم اونجا ( بهتون برنخوره بچه ها به خدا منظور بدي ندارم و نميخوام به كسي توهين كنم)
ازت خواهش ميكنم(يه جورايي التماس) كه ببندش...كسي كه تازه اولايي هست كه اين سايتا رو پيدا كردي ميدونم لذت داره ميدونم سخته خيلي سخت ولي ببندش...خواستي لذت خ.ا رو تجربه كني بكن ولي خواهش ميكنم با اين سايتا نه....به عنوان كسي دارم ميگم كه نيم ساعت پيش شكست...كسي كه تمام دست آويزاش تمام عواملي كه باعث خ.ا ميشد رو بهمن 89 ريخت بيرون از كامپيوترش از مبايلش از قلبش از فكرش....پاك موند يك سال و خرده اي...همه چي خوب بود ديگه سراغ اينا نرفت ولي يك داستان مزخرف با تصويرايي كه در ذهنش ساخته بود خفتش رو گرفت تمام تلاشش رو كرد ولي نتونست بندازش بيرون از مخش....
داستاني كه شايد 5 سال پيش خوندم 4 ماهه هر چند روز يه بار شكستم ميده...
كسي كه ميگي اينا فقط داستانه بعدم يادم ميره....چيزي نيست كه...اين كوفتي نميره باور كن نميره.... من دوست دارم...تو خوبي...تو اشرف مخلوقاتي....تو پاكي...تو دوست داشتني هستي...تو آزادي...پس خودت رو در بندش نكن ...نذار خفتت رو چيزي بگيره كه من حداقل هنوز نتونستم راه حلي واسش پيدا كنم.... مواظب خودت باش دوست من ...و واسم دعا كن....
[تصویر:  nasimhayat.png]
دست به دامن خدا كه مي شوم چيزي آهسته درون من به صدا در مي آيد كه
....نترس....!!
از باختن تا ساختن دوباره فاصله اي نيست....!
#6
(1391 خرداد 2، 16:59)مجتبی نوشته است: اعتیاد به پرو/نوگرافی و دیدن فیلم ها و داستان های سک/سی را برخی محققان در ردیف اعتیاد به کوکائین قرار داده اند و همین موضوع موجب بازگشت فرد( عموما مردها ) به مشاهده و خواندن این مطالب خواهد شد که آسیب های آن پس ازازدواج به مزاتب فاجعه بار تر از پیش از آن است .


از دید روان شناسان فهم و درک درجه اعتیاد و قدرت آن در معتادان برای غیر معتادان دشوار است. زمانی که تحت فشار آن بحران قرار می گیرند هیچ چیز نمی تواند جلوی آنها را بگیرد . و اعتیاد بر زندگی آنها حکمرانی می کند .



یک تصور غلط:عموماً این گونه فکر می‌کنند که خودارضايي عواقب کم اهمیتی دارد و فقط تنش جنسی را کاهش می‌دهد.جدا از معیارهای اخلاقی، این گفته شاید صحیح باشد؛ اما یک استثنا وجود دارد و آن این است که خودارضايي مداوم با تصویرپردازی هرزه‌نگاری‌ها (چه به صورت یاد آوردن در ذهن و چه به صورت محرک آشکار هرزه‌نگاری)، موجب مخاطراتی از طریق شرطی سازی در ابتلا به اعتیادهای جنسی و یا آسیب‌های جنسی دیگر می‌شود.

در این مورد، هیچ فرقی نمی‌کند که فرد، یک پزشک مشهور باشد یا یک قهرمان، مدیر یک شرکت، رئیس دانشکده، کارگر غیرماهر و یا یک پسربچه ۱۵ ساله؛ همه آنها می‌توانند نسبت به نابهنجاری جنسی شرطی شوند.

روند شرطی سازی خودارضايي غیرقابل اجتناب است و به طور خودانگیخته از بین نمی‌رود. رشد این بیماری ممکن است آهسته باشد و تقریباً همیشه از دید پنهان بماند. این بیماری معمولاً بخش محرمانه زندگی یک مرد است و همانند سرطان به رشد و گسترش خود ادامه می‌دهد.

این بیماری به ندرت، خود به خود متوقف می‌شود و درمان آن دشوار است. تکذیب این بیماری از طرف مرد معتاد و امتناع او از برخورد با این مشکل، طبیعی و قابل پیش بینی است، و تقریباً همیشه به ناسازگاری زناشویی و گاهی هم طلاق و گاهی به شکستن روابط خصوصی دیگری می‌انجامد.
.
با خدا، تا خدا

ترک من
 سپاس شده توسط
#7


این مقاله رو تو مشرق نیوز خوندم خیلی جالب هست حیفم اومد اینجا نذارم !

نگاهی به پدیده "هرزه پردازی" در دنیای غرب

به گزارش سایت مشرق نیوز :


تاریخ انتشار:
۲۵ شهريور ۱۳۹۱


«خانواده هسته ای باید متلاشی شود و مردم باید راه های بهتری برای زندگی با هم پیدا کنند. از هم پاشیدگی خانواده ها هم اکنون یک فرایند انقلابی است. خانواده ها که پشتیبان ستمی مانند قرار دادن مردم در واحدهای کوچک جدا از هم بوده اند دیگر قادر به اتحاد برای مقابله با منافع همگانی نیستند». کارکردهای خانواده، لیندا گوردون، ژورنال وومن، پاییز 1969


«ما نمی توانیم بی عدالتی موجود بین مرد و زن را بدون نابود کردن ازدواج از بین ببریم». روبین مورگان، 1970.



«در سال 2000 آرزومندم که کودکانمان را به جای افراد باورمند به خدا معتقد به پتانسیل های انسانی بار بیاوریم». گلوریا استینم، ویراستار مجله MS



[تصویر:  196440_573.jpg]

هرزه نگاری یا پورنوگرافی: تحقیر طبیعت انسان و ارزش خانواده

دست یابی به اهدافی که به صورت نمونه هایی در جملات بالا نشان داده شد از آرزوهای دیرینه زمینه سازان و برپاکنندگان نظم نوین جهانی است. برنامه ریزان این نظم شیطانی به خوبی می دانند که مهمترین چالش پیشروی آنها در پیشبرد بعد اجتماعی این نظم، «خانواده» و پیوستگی عاطفی انسان ها در درون آن به هم دیگر در زیر چتری از معیارهای اخلاقی- انسانی در جوامع مختلف است. از این رو طراحان دنیای جدید ابزراهای مختلفی را برای از بین بردن این سد بزرگ پیش بینی کرده و با تمامی قوای مالی، فکری و ایده پردازی سیاسی- اجتماعی و روانشناختی خود جنگ عظیمی را علیه «خانواده» به راه انداخته اند که از جبهه های مختلفی همچون فمینیسم، تحرکات ضد اجتماعی، تبلیغ انزوا و زندگی مجردانه، تبلیغ همجنس بازی، حیا زدایی، عادی نشان دادن عدم پایبندی به موازین اخلاقی، تبلیغ بی بندوباری و نیز هرزه پردازی هدایت می شود. در این گزارش به طور ویژه به این جنگ هرزه پردازانه علیه انسان، خانواده و جامعه می پردازیم.



هرزه پردازی یکی از ابزارهای قدرتمند جنگ علیه خانواده است که قلب، روح و وجدان زنان و مردان جوامع مختلف از غرب گرفته تا شرق را هدف قرار داده است. در دنیای ارتباطات دست یابی به محتواهای جنسی به راحتی از طریق تلوزیون، فیلم ها، کانال ها و سایت های اینترنتی مقدور شده است. به بیان دیگر با ظهور اینترنت و تلوزیون های ماهواره ای تمامی جوامع جهان هدف یک تهاجم هرزه پردازانه قرار گرفته که نتایج این هجمه روانشناختی و جامعه شناختی با توجه به آمارهای مربوط به «خانواده» در کشورهای مختلف با گذر زمان بیش از پیش آشکار می شود.


اصرار بر دم غنیمت شماری خودخواهانه برای لذت جویی به هر قیمتی، شاکله درونی و ذات پورنوگرافی را تشکیل می دهد.

افکار هرزه پردازی معتقدین به نجابت و عفت و پاکی و مسئولیت اخلاقی در برابر خداوند را به مسخره می گیرد و زنان و مردان و کودکان را استثمار کرده جایگاه انسانی آنها را فروکاهیده و شرافت و حقوق آنها را چپاول می کند. هرزه پردازی تحقیر و تنزل احساسات و کنش های طبیعی جنسی انسان به یک پدیده شدیدا اعتیادآور، مخرب، اخلاق زدا، فساد آور و مهلک است که با فرصت طلبی عوامل فعال در پیاده سازی بخش اجتماعی نظم نوین شیطانی سامان داده شده تا راه زندگی اخلاقی و نجیبانه بر انسان عصر ارتباطات و رسانه بسته شود.


[تصویر:  196433_629.jpg]
هرزه پردازی جسم، روح و ذهن را به آلودگی می کشاند


هرزه پردازی نگاه و تصور طبیعی فرد نسبت به واقعیت و هدف روابط جنسی را تغییر داده و بذر گرایش های انحرافی جنسی را در روان بیننده می پراکند. بر اساس مطالعات محققین بنیاد ملی تحقیقات خانواده کانادا، تصورات غیر واقعی خطرناکی در ذهن فرد استفاده کننده از آثار هرزه پردازانه شکل می گیرد که موجب دست زدن به برخی رفتارهای زننده و ضد اخلاقی از جانب او می شود. برای مثال نتایج مطالعات نشان می دهد که در میان مردان معتاد به هرزه پردازی که اقدام به تجاوز به عنف به زنان کرده اند؛ باوری شایع بوده مبنی بر این که "زنان خود باعث و بانی مورد تجاوز قرار گرفتن می شوند زیرا که آنها از رابطه ای که شکل تجاوز داشته باشد لذت می برند و فرد متجاوز یک انسان عادی بوده و بدون مشکل است!" ریشه این تصور خطرناک که دروازه ورود به حریم جسمی افراد دیگر و ارتکاب کثیف ترین جنایات است در تصویر غیرواقعی ارائه شده از روابط جنسی در هرزه پردازی است که ذهن فرد را به صورت حق به جانبی برای ارتکاب جرایم جنسی قانع می سازد.

اعتیاد به هرزه پردازی خطرناک تر از اعتیاد به مواد مخدر

بر اساس مطالعات دکتر ویکتور کلاین که متخصص درمان اعتیاد به سکس است، استفاده مکرر از محنویان هرزه پردازی قابلیت احساس لذت در زندگی عادی زناشویی را از بین می برد و به تدریج منجر به کشیده شدن فرد به سوی محصولات حاوی اعمال خشونت آمیز و غیر انسانی جنسی می شود که در نهایت به انحراف جنسی و ارتکاب جرایم سکسی همچون تجاوز به عنف و تجاوز به کودکان می انجامد. با رسیدن فرد به این درجه احتمال گرایش به هرگونه انحراف جنسی وجود دارد و دیگر برگشتن از این گرایش ها گاهی حتی با به وجود آمدن "احساس گناه سنگین" در فرد نیز غیر ممکن می شود.


کارشناسان اذعان دارند که درمان اعتیاد به پورنوگرافی می تواند بسیار سخت تر از درمان اعتیاد به مواد مخدر باشد. درمان اعتیاد به مواد مخدر اکثرا با سم زدایی شروع می شود تا مواد از بدن خارج شوند. اما در اعتیاد به هرزه پردازی بنا به گفته دکتر لیدن، از اساتید دانشگاه پنسیلوانیا "تصورات ذهنی ایجاد می شود که به طور دائمی در ذهن کاربر جاگیری می کند و با سیستم شیمیایی مغز درگیر می شود." به همین دلیل است که معتادان به تولیدات مستهجن می توانند به طور واضح همه جوانب فیلم های مشاهده شده در مدت ها قبل را توضیح دهند. سم زدایی روانی این نوع اعتیاد بسیار سخت بوده و گاهی در حد غیر ممکن است که در این حالت دیگر فرد از شان انسانی خارج شده و در حالات مهلک روانی-جنسی قرار می گیرد.




مهمترین موضوع در این رابطه این است که افتادن در این مسیر به تدریج و در یک حالت غیر قابل تشخیص روی می دهد. به عقیده دکتر کلاین: «مانند سرطان رشد کرده و پخش می شود و بسیار به ندرت به خودی خود جمع شده و از بین می رود و درمان آن سخت است. مردان مبتلا به اعتیاد به هرزه پردازی اکثرا آن را انکار می کنند و درنتیجه قابل پیش بینی است که از مواجهه با آن خودداری می کنند که منجر به ناهماهنگی های زناشویی بین زوجین می شود و گاهی به طلاق منجر می گردد و گاهی نیز موجب از هم پاشیدن روابط عاطفی موجود بین افراد دیگر می شود».

[تصویر:  196434_211.jpg]


هرزه پردازی به همه آسیب می رساند:
نهادهای مدافع اخلاق در اروپا و آمریکا در دفاع از خانواده با هرزه پردازی مبارزه تبلیغاتی انجام می دهند.

طبق مطالعات ارتباط اثبات شده ای بین اعتیاد به محصولات هرزه پردازی و تجاوز به عنف و دیگر خشونت ها نسبت به زنان و کودکان وجود دارد. بخش زیادی از افراد دستگیر شده در مورد خشونت های جنسی از تمایل شدید به استفاده از محصولات حاوی پورنوگرافی خشونت آمیز اعتراف می کنند. در اوایل مشاهده صحنه های خشونت آمیز جنسی فرد متوجه تاثیر آن بر کارکرد روانی خود نیست اما رفته رفته گرایش به خشونت جنسی و تخیلات مربوط به آن در فرد ایجاد شده و با تداوم استفاده از این محصولات این گرایش در مسیری کاملا تدریجی برای او عادی و لذت بخش می شود. پورنوگرافی سطح و اهمیت رابطه جنسی بین زوجین که به عنوان وجهی از عشق و ابراز عواطف محبت آمیز به صورتی کاملا اخلاق مدارانه بین زن و مرد روی می دهد را به عملی کاملا حیوانی تنزل می دهد که می تواند هرگونه گرایش حتی خشونت آمیز و ضد انسانی را شامل باشد. در واقع پورنوگرافی یک تفسیر و تعبیر ضد انسانی از یک واقعیت زیبا و مهم وجود انسان است که در آن روابط انحرافی هیجان انگیز و مطلوب جلوه داده می شود و بر کامجویی شخصی بدون در نظر گرفتن حرمت افراد دیگر تاکید شده و زن و مرد و کودک به صورت اشیایی برای لذت جنسی معرفی می شود.


[تصویر:  196431_789.jpg]


طبق یافته های روانشناختی، هرزه پردازی زمینه ساز تجاوز به عنف و اقدامات ضد اخلاقی فراوانی است.


هرزه پردازی و نوجوانان
به عقیده برخی محققین، هرزه پردازی بر تکوین طبیعی مغز کودکان تاثیر منفی دارد. آمارهای جهانی نشان می دهد که پسربچه های 12 تا 17 ساله از گروه های عمده مراجعه کننده به محصولات حاوی هرزه پردازی هستند. در واقع برای اکثر آنها این محصولات اولین و ساده ترین مسیر برای کنجکاوی ها و آموزش های جنسی محسوب می شود در حالی که این سایت ها و فیلم ها از هرگونه آموزش و بیان واقعیت ها و مسائل بهداشتی خالی بوده و نوجوانان را در معرض بیماری های جنسی و روانی مختلف قرار می دهند.
[تصویر:  196432_779.jpg]
تاثیر ناگوار هرزه پردازی بر کودکان همواره مورد توجه مدافعان کیان خانواده در سراسر جهان بوده است.

تصویری که هرزه پردازی در ذهن نوجوانان مذکر از جنس مونث می آفریند بسیار تحقیرآمیز است به طوری که تمامی وجود انسانی و تن دختران و زنان را در اذهان نوجوانان پسر در حد یک شئ که نسبتی با احترام و عواطف ندارد پایین می آورد. در نتیجه امکان ایجاد رابطه طبیعی حاوی نگاه انسانی و محترمانه بین دو جنس از بین رفته و زمینه ارتکاب به تجاوز و تعدی جنسی فراهم می شود. بدیهی است قربانیان جنایات جنسی تا مدت های مدید و گاه تا آخر عمر با یک رنج پنهان درونی دست به گریبان بوده و در نگاه طبیعی آنها به روابط اجتماعی و به خصوص روابط زناشویی و زندگی خانوادگی اخلال های بزرگی ایجاد خواهد شد.











دکتر جودیت رایسمن مدیر انستیتو آموزش رسانه ای و یکی از مخالفان هرزه پردازی می گوید: «مشاهدات عصب شناختی در مورد پاسخ غریزی مغز به تصاویر و صداهای مستهجن نشان می دهد که تماشای این تولیدات یک رویداد بیولوژیک مهم است که آگاهی فردی برای تصمیم گیری را مختل می کند که این اتفاق برای مغز منعطف و تحت تاثیر قرار گیرنده کودکان مضر است زیرا که قدرت دریافت واقعیت از سوی آنها را از بین برده و در نتیجه تاثیرات نامناسبی بر سلامتی جسمی و روحی، آسایش و شادی آنها می گذارد».





[تصویر:  196439_400.jpg]


فعالان فراوانی در سراسر جهان با تشکیل تجمع های اعتراضی نسبت به هرزه پردازی معترضند.



از هم پاشیدن خانواده
هرزه پردازی بر رفتار تاثیر گذاشته و گرایش ها را هدایت می کند. پیام های آن در ابتدا اغوا کننده هستند زیرا خیالی بوده و بنابراین بسیار هیجان آورتر از واقعیت نمایش داده می شوند. در اشخاصی که از هرزه پردازی استفاده می کنند انتظارات غیرواقعی اعجاب آوری در مورد روابط جنسی شکل می گیرد که منجر به آسیب دیدن روابط بین فردی و اجتماعی و خانوادگی آنها می شود. در واقع هدف اصلی اشاعه هرزه پردازی همین است که اعتماد و صداقت که دو رکن اصلی یک ازدواج است را از بین ببرد. از آنجا که ارتباط به سایت ها و تولیدات هرزه عمدتا به صورت مخفیانه انجام می گیرد؛ این مخفی کاری اکثرا منجر به رفتارهای فریب آمیز و دروغگویی می شود که در نتیجه در زوج ها احساس مورد خیانت واقع شدن و حس شک به وجود می آید. آنها نمی توانند بفهمند که چرا دیگر برای همسرشان خوشایند نیستند و یا چرا همسرشان برایشان جذابیت قبلی را ندارد. همانطور که در بالا تاکید شد هدف هرزه پردازی از هم پاشیدن خانواده است و دست یابی به این هدف بدون این که اعضای خانواده متوجه باشند به تدریج روی می دهد.


[تصویر:  196437_646.jpg][تصویر:  196442_497.jpg]

معرفی نماد روبان سفید و هفته مبارزه با هرزه پردازی
از اقدامات جهانی علیه این پدیده ضد انسانی

اینترنت و هرزه نگاری
در همایش سال 2003 وکلای خانواده در آمریکا، دو سوم وکلای شرکت کننده از نقش تاثیرگذار اینترنت در طلاق صحبت کردند. هزره پردازی آنلاین بیشترین تاثیر مثبت را در میان هرزه پردازی های اینترنتی بر رشد طلاق داشته است. این در حالیست که در نیمه نخست دهه نود که هنوز اینترنت توسعه و گسترش نیافته بود، تاثیر فیلم ها و مجلات هرزه بر طلاق چیز قابل توجهی نبود.

بیش از 75 درصد محصولات هرزه اینترنتی در آمریکا تولید می شود. نزدیک به 15 درصد در اروپا و مابقی در سایر مناطق. بیش از 70 میلیون نفر در طول هفته به سایت های هرزه سر می زنند که حدود 20 میلیون آنها از آمریکای شمالی هستند. آلمان، انگلستان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا از بزرگرترین مشتریان هرزه پردازی آنلاین در اروپا هستند. در آلمان کاربران اینترنتی سایت های هرزه به طور میانگین در هر ماه 70 دقیقه صرف این سایت ها می کنند. در میان اروپاییان مراجعه کننده به این سایت ها افراد بالای 50 سال بیش ترین زمان را در این سایت ها می گذرانند. حدود 70 درصد از ترافیک سایت های مستهجن در طول روز روی می دهد. در میان محتویات حدود 100 هزار سایت، تصاویر و فیلم های مستهجن در مرود کودکان مشاهده می شود.
[تصویر:  196436_756.jpg]
اینترنت و شبکه های اجتماعی نقش پر رنگی در گسترش و نفوذ هرزه پردازی در جوامع داشته است.



یکی از اساتید گروه انسان شناسی دانشگاه تهران در سال 87 در مورد ایران می گوید: "انفجار بزرگی است که در گسترش سایت‌های پورنوگرافی در ایران رخ داده است. روابط مبهم و متناقض بین جنسیتی، افزایش شدید ایدز، گسترش شدید سایت‌های پورنوگرافیک و پورنوگرافی زیر زمینی و محتوای آنها، خشونت علیه زنان و کودکان و سوء استفاده از آنان‌، از موارد آسیبی روابط بین جنسیتی محسوب می‌شوند. این قبیل سایت‌ها از پر بینده ‌ترین سایت‌ها در بین مخاطبان ایرانی می‌باشد." این گفته نشان می دهد که ایران یکی از اهداف اصلی جنگ بزرگ و ویرانگر هرزه پردازانه است و برنامه ریزان امنیت اجتماعی ایران نیز متوجه این موضوع می باشند.
سردار كمال هاديان‌فر، رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ناجا در مردادماه سال جاری در گفتگو با ایسنا بر پاكسازي فضاي مجازي از محتويات غيراخلاقي تاكيد كرده است و از وجود برنامه هایی برای مقابله با رشد و توسعه خطرناک استفاده از محتویات هرزه اینترنتی خبر داده است؛ که به دنبال آن سايت خبري هافينگتون پست در تيتر خود "ايران با كمك غول شبكه‌هاي اجتماعي به جنگ پورنوگرافي مي‌رود" آشکارا به واژه جنگ اشاره کرده است.


اشاعه دهندگان اصلی هرزه پردازی در جهان
در این جا نیز همچون اکثر رویدادها و پدیده های ضد بشری و ضد انسانی در جهان رد پای یهود و صهیونیسم آشکار است. يهوديان در قالب توليدکنندگان و فروشندگان محصولات هرزه پردازانه و نیز بازيگری در فيلم هاي هرزه مدیریت این کار کثیف را در جهان به عهده دارند. در تاریخ آمریکا بين سالهاي 1890-1940 با يهوديان مهاجري مواجه می شویم که در انتشار ادبيات، ترانه، لطيفه ها و رمان، مجله ها و نوشته هاي هرزه پردازانه فعالیت داشته اند.
معروف ترين توليد کننده و فروشنده محصولات هرزه در دوران پس از جنگ جهانی دوم، روبي استورمن یهودی بوده است که در دهه 70 میلادی کنترل بازار هرزه نگاري در آمريکا را در دست داشته است. او در پايان دهه 60 بزرگ ترين پخش کننده نشریات مستهجن در آمریکا بوده و با گسترش تجارت خود بيش از 200 فروشگاه کتاب مستهجن در سراسر آمریکا دایر نمود. او سینماهای مخصوص هرزه پردازی را در آمریکا برپا ساخت و پس از مرگش در اواخر دهه 90 پسرش ديويد به عنوان جانشین او کسب و کار خانوادگي را ادامه داد. اکنون يهودي 43دیگری به نام استيون هيرچ جای استورمن در این کار را گرفته است به گونه ای که او شرکت مايکروسافت هرزه پردازی جهان ناميده می شود که توليد کننده بيشترين فيلم هاي هرزه در آمريکا محسوب می شود.
 
 




 سپاس شده توسط
#8
سلام
حال همه این حرفا رو زدید
ای کاش میگفتید که با کنار گذاشتنش میشه اثراتش رو جبران کرد رو زندگی آیندمون؟
 سپاس شده توسط
#9
سلام ، بله باید دنبال چشم پاکی بود ،


یعنی چشمی که به جای دیدن های لغو ، و باطل ، دیدن های هرزه ،


دنبال دیدن های پاک ، نور های خدا و امام زمان ، باشه ،


راهش هم اینه :


این که ببینه واقعا دوست داره همه رو صاف و خالص و صادقانه ببینه

این که آدم دوست داره این دریچه که از سمت خودش به جهان وارد شده ، امن باشه ، دوست داره ببینه این دیچه سالممه ، این دریچه باعث خیر هست ،

این دیدی که من دارم ، فکر کنه که چقدر خوبه این نگاه ، یه آرزو باشه برای سلامتی ، ایمنی ، صفا ، دوست داشتن و امنیت برای بقیه ، که هم برای خودش خوش بین ، پاک بین و زیبا بین باشه

این که ببینه وقتی کلا سعی کنه "چشم پاک " بشه ، اونوقت چه زیبایی ها ، چه عظمت ها ، چه چیز های قشنگ و خوب و مفید و مثبتی رو خواهد دید ، و چه آثار خوب و مثبتی برای خودش و بقیه خواهد داشت ،

و حقیقتا خیلی جالب هست ،

و بعد تمرین کنه به این دیدن ها ، به این نگاه کردن ها ،

سعی کنه نکات خوب ، کارهای پاک بقیه رو ببینه و لذت ببره ،

بجای چشم دریدگی ، عظمت عفاف و حیا ی همسن های خودش رو ببینه ،

بجای بدبینی و عیب بینی ، خوبی ها و قشنگی های بقیه رو ببینه ،

به جای گذر کردن و عبور کردن ، و بی توجهی ، به آسمون ، درخت ا گلها ، دست خودش ، ابروش ، چشمهاش ، موهاش ، نفسش ، چهره اش ، افکارش ، خیالاتش ، ببینه به این ها میشه جور دیگه ای نگاه کرد ، میشه به جای سرککوفت و سرزنش و بدبینی نسبت به اون ها ، کاری کنه که از همشون احساس رضایت کنه ، خوبی هاشون رو ببینه ، سعی کنه قشنگی های این چیز ها رو از خودش ببینه ،

ببینه این زیبایی ها رو اینطوری ، اعتماد بنفس و باور عمیقی از خودش برای خودش بوجود میاره ،

این که واقعا و حقیقتا ، من ارزش دارم

من بلاخره یه عظمت بزرگی ، شگفتی ، یکتایی توی این زیبایی ها و عظمت و حکنت خلقتم دارم ،

چرا گاهی اون ها رو نبینم ؟ و حسابشون نکنم ، این ها هرکودومشون ،


خودشون مثل یه باغ هستند ، مثل یه بهشت ، سرزمین تعطیلات یا استراحتی که من همیشه دنبالشم که برم توش و با توجه به زیبایی هاش و آرامش هاش یکم استراحت کنم ، الان پیش خودمه


یه باغ هایی هستند که اون خلوته و آرامشه و حس رضایته که من دنبالشم هست ، منتها با اون دیده بدست میاند ، اول من باید بتونم ببینمشون و پیداشون کنم


کافیه برم پیش آینه !! و اون ها رو ببینم ، همین دارایی های جسم و وجودم ، اگه حقیقتا عظمت و ارزششون رو درک کنم ،

این که هم من اون ها رو دوست داشته باشم و هم بفهمم که همه اون ها برای من هستن !! برای سلامتی و عمر من به وجود اومدن ، این که عشق و تقوا و خیری نسبت به هم دارن


و آخر وقتی جلوی این آینه میرم ،

خوب ببینم این ها رو و خوب ببینم ، راستی این ها مال خدا هستند ها !! و این ها نور های خدا هستند ها ، هر چقدر من این ها رو بیشتر از خدا "ببینم " اونوقت خدا رو بیشتر دیدم ها ، اونوقت نور بهشت و آرامش و عشق خدا رو وقتی بهتر درک کنم ،

اون رو نزدیک تر میبینم ها ، مستقیم تر میبینم ، با زیاد دیدنش انوار خدا ، نور های اسم "علیم " خدا بیشتر میشن ،

نور یعنی روشنی ، لامپ هایی که روشن میشن ، منتها چشمی پاک لازم هست که این روشنی رو ببینه

اسم "علیم " خدا ، یا هر نوری که باش میشه "آیات الهی " و "نشانه های خدا " رو دید ،



نشانه های خدا ، حس خدا ، عشق خدا ، بهشت خدا و آرامش خدا ، همه نور هایی هستند که دیدنی هستند ،


این دیدن با چی بدست میاد ؟؟

با چشم پاکی ،


حالا اگه من چشمم رو آلوده کنم ،
Tears


خوب اونوقت این دیده رو از دست میدم ،

هر کاری میکنم ،

که یه حسی ، یه انگزیزه ای ، یه آرامشی ، یه قشنگی ، رو ببینم ، و لااقل حس کنم ، نمیشه ،

چون این آلودگی طبیعتا اون نور ها رو کم میکنه ،

و من از درک و لذت این عشق ها و زیبایی ها خودم رو محروم میکنم ،

این آلودگی باعث میشه توی اون لحظات و لحظات بعدش ، من کور بشم ،

تنگ ببینم ،

عیب بین بشم ،

بقیه رو که هیچی ، حتی نقص های خودم رو بیشتر ببینم

از خودم بدم بیاد

و چون دست خدا نیست بلندم کنه ، و من هم که از چشم آلودگی کور شدم و نمی بینم ،

و لم یجد له نصرا

اولائک لعنةهم الله و لم یجد له نصرا (قرآن : آن لعنت شدگان ، نصرت و یاوری خدا را پیدا نمیکنند )

اونوقت دست نصر و موفقیت خدا رو که نبینم ، چون چشمم الوده شد کور شد

این نور هاش رو که نمیبینم ، توی وجودم ، به موفقیت در زندگی و کاری که قصدش رو دارم نمی رسم ، کلید ها و تکنیک های موفقیت و پیروزیم رو توی درس ، توی اونروز ، توی کارم ، و برنامه ام ، گم میکنم ، و هی میگم چرا نمیشه ! یا چیکار باید بکنم !!

هیچ یاوری ، منتصری ، پیروز کننده ای پیدا نمی کنم ، "ولم یجد له نصرا "



چشم که آلوده بشه ، نسبت به خودم بی رحم میشم ،

به خودم بد و بیرا میگم ، فحش میدم ،

دیگه خودم رو قبول ندارم و فحش میدم ،

در و دیار و عالم از عینک بد بینی من تنگ میشه ،

یه جوری اینگار جهنم رو حس میکنم 1276746pa51mbeg8j این که این جهنمی که با این آلودگی چشم همین الان درست کردم ، یکم احساس ناامنی کلی توی زندگی میکنم ،

تنها میشم و میترسم ، استرس من رو میگیره ،


به خدا قسم این ها همه آثار فقط یه نیم ساعت هرزگی چشمی توی اینترنت میتونه باشه !!

جرات دارین برین امتحان کنین ،


............

و بجاش کسی که نشاط روحی کل زندگیش رو از راه "پاک بینی " و زیبا بینی ، قشنگ بینی ، خوش بینی ، بدست اورده :


آیا حاضره فقط یه لحظه این نشاط عمیق درونیش رو بفروشه ؟؟


طوری میشه توی اون لحظات که این هرزه نگاری براش یه جور ندیدن بحساب میاد ، و ندیدن براش بی لذتی و بی نشاطیه برای همین هرگز سراغش نمیره


.
53  تا حالا مهمترین تجربه ام این بوده که  که هیچ روشی توی ترک گناهان  مثل همنشینی با دوستان خدا جواب سریع و قطعی و موندگار  نمیده !53
 سپاس شده توسط
#10
پژوهش‌گران آلمانی معتقدند که اعتیاد به دیدن تصاویر و فیلم های مستحجن ‌، هم‌چنین سبب انزوا و دوری فرد از اجتماع و کاهش روابط اجتماعی او می‌شود. این پژوهش‌گران علت اصلی افزایش "اعتیاد" کاربران به صفحات پ ور ن و در اینترنت را سهولت دسترسی به این صفحه‌ها می‌دانند.
آمار نشان می‌دهند که در سال ۲۰۰۶ بیش از ۷۲ میلیون کاربر در ماه به صفحات اینترنتی پ ورن و سرزده‌اند. بنا بر این آمار که از سوی مؤسسه‌ی "اینترنت فیلتر رویو" تهیه شده، هر روز حدود ۲۶۶ صفحه‌ی جدید در این دنیای مجازی تأسیس می‌شود.
اعتیاد به تصاویر و فیلم های مستحجن برخی دیگر از پژوهش‌گران، ِصرف عادت دیدن صفحات تصاویر و فیلم های مستحجن در اینترنت را نشانه‌ی "اعتیاد به آن" نمی‌دانند. پیر بریکن (Peer Briken) که به عنوان کارشناس در مؤسسه‌ی "بررسی رفتارهای جنسی" در کلینیک دانشگاه هامبورگ ـ اپن‌دورف در این زمینه پژوهش می‌کند، می‌گوید:«ما می‌دانیم که استفاده از تصاویر و فیلم های مستحجن برای برخی از کاربران مسئله‌ساز بوده و می‌تواند به نوعی اعتیاد تبدیل شود. از سوی دیگر ولی میزان کمّی فعالیت‌های س ک س ی، تنها معیار کافی برای اختلالات روانی نیست. دقیقاً نمی‌توان گفت، چند درصد این افراد با مشکل روبرو شد‌ه‌اند، چون آمار تجربی در این زمینه وجود ندارد.»
بریکن به عنوان مثال از بحث تأثیر منفی بازی‌های رایانه‌ای خشونت‌زا بر رفتارهای جوانان و تمایل آنان به خشونت‌ورزی نام می‌برد. او می‌گوید، چنین امری هنوز ثابت نشده است.
 سپاس شده توسط
#11
مطلب جالبیه:
اثرات شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن
با خدا، تا خدا

ترک من
 سپاس شده توسط
#12
ادامه اعتیاد جنسی و پرنوگرافی  در افراد متاهل

زنان و شوهران شخصی كه از لحاظ جنسی معتاد است، احساسات  مشابهی را گزارش كرده اند. احساس تنهایی احساسی كه تقریباً درهمه موارد مشترك است. این احساس كه او نمیتواند شخص راحتی باشد و در مورد خود واقعی اش صحبت كند نیز یكی از احساسات است. احساس ناامیدی از این مسئله كه شما نمی توانید كاری برای آنها انجام دهید.
 


چه تفاوتی بین شخصی كه از لحاظ جنسی معتاد است با فردی كهاز لحاظ جنسی بسیار فعال است وجود دارد؟.

▪ در طول سالها در هر برنامه تلویزیونی و یا رادیویی كه حضور داشتم این سئوال را شنیده ام. شخصی كه از لحاظ جنسی بسیار فعال است با داشتن رابطه جنسی راضی میشود. در واقع این رابطه برای او جایگزین چیز دیگری نیست. زمانی كه همسر او به او میگوید" نه " برای آنها به این مفهوم نیست كه كاملاً از طرف همسرشان رد شده اند. و باعث نمی شود كه آنها خانه را ترك گفته و دست به اعمال دیگری بزنند. اگر شما چنین رفتارهایی از خود نشان میدهید، ممكن است از لحاظ جنسی معتاد باشید.

● آیا ممكن است شخصی به خود ارضایی یا استمنا معتاد شود؟
▪ بله، این یكی از عمده ترین شكلهای اعتیاد جنسی است كه منبا آن برخورد كرده ام. این اعتیاد تقریباً اولین رفتار جنسی ما بوده است كه به طور مرتب تكرار می شده. و از جایی شروع میشود، كه شخص به سن بلوغ رسیده از لحاظ جنسی در فشار قرار میگیرد و بر خلاف بقیه ویژگیهای اكتسابی تا مدت زیادی فعال میماند.

● هرزه نگاری ( پورنوگرافی) چه نقشی در اعتیاد جنسی بازیمیكند؟
▪ برای اغلب معتادین جنسی تركیبی از پورنوگرافی و خودارضایی اساس اعتیاد آنها را تشكیل میدهد. بسیاری از معتادین برای آزادی از این تركیب با مشكلات بزرگی مواجه میشوند. پورنوگرافی به همراه تخیلات دنیایی غیر واقعی برای شخص معتاد به وجود میآورد كه در سرتاسر دوران نوجوانی و بقیه مراحل رشد همراه او میماند. و برای آنها یك رابطه جنسی غیر واقعی بوجود میآورد كه باعث میشود تا از لحاظ جنسی و احساسی به استقلال برسند و قبل از اینكه به طور واقعی با یك شخص واقعی ارتباط جنسی داشته باشند، صدها بار این رابطه را به صورت غیر واقعی برقرار كرده اند.

● آیا ممكن است شخصی از لحاظ جنسی معتاد باشد ولی با زوج یا زوجه خود رابطه جنسی نداشته باشد؟

▪ بله این مرحله بعدی اعتیاد جنسی است و ما آن را آنوركسیای جنسی یا بی میلی جنسی مینامیم. در این مرحله شخص معتاد ترجیح میدهد به جای رابطه جنسی صحیح با همسرش، به دنیای تخیلات خود و ارتباط جنسی در تخیلات خود بپردازد. شخص معتاد/بی میل از داشتن رابطه جنسی با همسر خود امتناع میكند و در نتیجه این زوج به صورت نامرتب رابطه جنسی خواهند داشت و آن هم به اصرار زوج سالم و نه شخص معتاد.

● از دید یك زوج یا زوجه، زندگی با شخص معتاد چگونه است؟

▪ زنان و شوهران شخصی كه از لحاظ جنسی معتاد است، احساسات مشابهی را گزارش كرده اند. احساس تنهایی احساسی كه تقریباً درهمه موارد مشترك است. این احساس كه او نمیتواند شخص راحتی باشد و در مورد خود واقعی اش صحبت كند نیز یكی از احساسات است. احساس ناامیدی از این مسئله كه شما نمی توانید كاری برای آنها انجام دهید. و احساس خشم از برآورده نشدن بسیاری از احساسات . چیزی است كه در بسیاری از افراد مخصوصاً زنان اشخاص معتاد دیده شده است.

● آیا زوج یا زوجه شخص معتاد جنسی می تواند به او كمك كند؟ حتی اگر او این كمك را رد كند؟
▪ بله، حتی اگر شخص معتاد این مسئله را نپذیرد و یا آن راانكار نماید، همسر او میتواند برای خود كمك و حمایت دریافت كند. احساس خشم، باختن، تنهایی و بسیاری احساسات دیگر در طول سالها زندگی با اعتیاد بر روی زندگی شخص تاثیر میگذارد. این احساسات باید درمان شوند، چه همسر شخص معتاد با او بماند یا نه. این اعتیاد به شما به عنوان همسر هیچ ارتباطی ندارد. اعتیاد جنسی شخص معتاد بسیار قبل از اینكه او شما را ملاقات كند شروع شده بود. این اعتیاد جنسی رشد خواهد كرد و هر كسی را كه با شخص معتاد ارتباط دارد تحت تأثیر قرار خواهد داد.

● آیا درمانی برای اعتیاد جنسی وجود دارد؟

▪ بله ، برای اعتیاد جنسی نیز درمان وجود دارد. این درمانزمان و كار زیادی میبرد، مخصوصاً در سال اول درمان. اما با كمك هدفمندانه شخص معتاد جنسی میتواند آزادی را تجربه كرده، در احساسات، روابط، موضوعات جنسی، مسائل مالی و حتی اوضاع روحانی ترمیم و خوشی را تجربه كند. من ازدواجهایی را دیده ام كه پس از بهبودی شخص معتاد، ترمیم شده اند. اشخاص معتاد پس از درمان زندگی بسیار شادی را تجربه خواهند كرد، بیشتر از چیزی كه تصورش را بكنند. من در طول ۱۱ سال تجربه بسیاری درمانهای موفق را دیده ام. و من مطمئنم برای آنانی كه میخواهند روی این مسئله كار كنند و شفا یابند امكان معالجه وجود دارد.

● آیا در زمینه اعتیاد جنسی تحقیقاتی نیز در دسترس است؟

▪ بله تحقیقاتی در زمینه اعتیاد جنسی انجام می شود.
● آیا امكان دارد زنان نیز از لحاظ جنسی معتاد باشند؟

▪ بله، تعداد زنانی كه برای معالجه اعتیاد جنسی شان اقداممیكنند روز به روز در حال افزایش است. عملكردها همان است. و شامل خود ارضائی، پورنوگرافی، اینترنت، و روابط نامشروع می باشد. .
● آیا راهی وجود دارد تا به فرزندانمان در این زمنیه كمك كنیم؟

▪ بله با وجود اینكه، بسیاری از افرادی كه به من برای معالجه مراجعه كرده اند، اذعان نموده اند كه پدرانشان نیز با اعتیاد جنسی درگیر بوده اند. و درگیر مشكلاتی نظیر پورنوگرافی، عادتهای جنسی و هرزگی بوده اند. آنها همچنین از نداشتن اطلاعات كافی در رابطه با امور جنسی رنج می بردند
53  تا حالا مهمترین تجربه ام این بوده که  که هیچ روشی توی ترک گناهان  مثل همنشینی با دوستان خدا جواب سریع و قطعی و موندگار  نمیده !53
 سپاس شده توسط
#13
[تصویر:  82318575760175657731.jpg]
[تصویر:  63755603125018338971.jpg]
به نام یگانه خدای هستی
ارادتمند شما

diamond111

[تصویر:  8.gif]
 
 سپاس شده توسط
#14
سلام


من خیلی آسیب از این فیلم ها دیدم

بخدا این لعنتیها هیچ جور از ذهن آدم بیرون نمیره

بعد از 2سال ترک چنان شکستم که الان بعد3 ماه هر چند روز یکبار میشکنم

دیگه خسته شدم

لعنت به من

آهای شماییی که با غرور میگی من دیگه شکست نمیخورم

منم خیلی مغرور شده بودم

ولی به خدا این کار رو نکنید این صحنه های لعنتی هیچ طوری از ذهن ادم بیرون نمیره

من بعد 2سال شکستم

خیلی خسته ام

خیلی داغونم

فقط یک لحظه

در آخر یه نصیحت به همتون میکنم

اگر صد سال هم. پاک باشی . با کوچکترین اشتباه دوباره میشکنی

پس حواست رو جمع کن

هیچ وقت دست خدا رو رها نکن


خدایا من همونم که2 سال با غرور جنگیدم و پیروز بودم

ولی نمیدونم چی شد که یک لحظه دستت و رها کردم

چنان به زمین خوردم که همه چیز خراب شد
رودخانه.دل صخره ای رو میشکافد. نه به خاطر قدرتش . بلکه بخاطر استقامت و پایداریش

پس مثل رودخانه صبور و پایدار باش تا پیروز شوی

فرمول ترک;(تحمل+صبر+توکل به خدا=پیروزی)
 سپاس شده توسط
#15
داداش اینو مطمئن باش اینجا کسی مغرور نیست ما همه دوستیم و داریم به همدیگه کمک میکنیم

در مورد فیلم باید عرض کنم دقیقا همین طوره ببین داداش منی که اینجا میبینیاااا خب من خودم میدونی چند بار به خاطر همین سایتهای هرزه و

فیلم و عکس و هزار چرت و پرت از ابلیس شکست خوردم؟؟شاید صد بار شاید بیشتر

داداش اینو بدون اگه من نوعی دارم چیزی میگم به این خاطر نیست که بخام بگم خیلی بهتر از توام نه .... فقط اینو بدون که ادمها اگه عین دو

دست به همیدگه کمک کنند خیلی میتونند به همیدگه کمک کنند

من تو یه تاپیکی تجربیات گفتم که دلیل این چیه

دلیلش واضحه ابلیس یکی از شگرداش اینه بعد  از یه مدت راحت میدان جنگ رو رها میکنه و میره ماها هم خام میشیم و فکر میکنیم بردیم

در حالی که بعدش که لباس رزمو دراوردیم حمله میکنه و خیلی راحت شکست میده و البته نامرت رحمم نکنه دیگه یعنی با یه چاقو دست

برنمیداره شاید به خاطر مقاومت قبلیمون هزار تا چاقو بزنه تا کارمونه یک سره کنه

اینو مطمئن باش ول نمیکنه

ببین داداش این حرفهایی که بهت میزنم یه روزی با عمل ثابت میکنم چون میدونم حرف بی عمل رو همه میزنند ولی اینو مطئن باش حرفهام

همین طوری رو هوا نیست پس هیچ وقت مبارزه تموم نمیشه این مبارزه برای یک عمره اونم ما بین دو نفر

شما و ابلیس

ابلیس هزار تا راه بلده که شما رو شکست بده یعنی سلاح داره خوبشم داره ولی شما

هم سلاح داری(نماز، روزه، قران، ذکر، دوری از دوسان ناباب، تغییر عادت،پاکی ذهن،پاکی نگاه و...)

موفق باشیKool
فرمول بعد از سی روز

1- روزه گرفتن و کم خوری

2- جلوگیری از فشارهای روحی روانی

3- برنامه منسجم و متعادل(نه زیاد سخت نه زیاد آسان)

4- رعایت همه موارد قبل از این دوره

 سپاس شده توسط


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان