عزیز :.:.::. * اعلام وضعیت اولین بسته پاکی مسابقه #پاکی_رمضان * .::.:.


امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چطور موفق شدم از دام شیطان رها بشم ....

<p>واقعا خوش به حال همتون<br />
منم دعا کنید.......</p>
 سپاس شده توسط
سلام تجربیات خودم رو میزارم که تونستم مدت زیادی ترک کنم امید وارم بتونم کمک کنم به کسی
 .اول یک چیزی بگم :خودتون فکر کنید اصلا ارزششو نداره برای یک لحظه خوش گذرونی هم ایندتو خراب کنی و از همه مهمتر خدارو ناراحت کنی

.

منم مثل بقیه دوستان فیلترشکن پاک میکردم باز نصب میکردم کارم شده بود همین .

.

چندتاچیز هست اگه رعایت کنین دیگه سمتش نمیرین یعنی حسی ندارین به انجام خودارضایی

.

اول و مهم تر از همه نماز اول وقت با توجه , به خدا خیلی تاثیر داره وبا خدا ارتباط نزدیک برقرار کردن

.

دوم که مهمه کنترل نگاهه اقا وقتی نامحرم دیدی سرتو بنداز پایین حدیث داریم اگه کسی نامحرم دید نگاهشو به زمین انداخت به اندازه کل چیز هایی که روی زمین .

.

هست براش ثواب مینویسن اگه نگاهشو به اسمون انداخت به اندازه تمام چیز هایی که در اسمان هست براش ثواب مینویسن حالا اگه چشماشو بست به اندازه تمام 

.

چیز هایی که در اسمان و زمین هست براش ثواب مینویسن.

.

سوم اینکه اهنگ گوش نکنین من تجربه کردم اهنگ تحریک کننده هست وبقیه چیز های تحریک کننده

.

به پدرمادرتون بی احترامی نکنید وقتی پدر مادر ازتون راضی باشن خدا هم ازتون راضیه و دستتون میگیره .

.

این کارا رو که کردید البته همراه با اراده قوی خدا دستتون میگیره شک نکنید به خدا دستتون میگیره

.

اینارو که گفتم تجربیات شخصیه خودمه و واقعا تاثیر داره برا شمایی که میخوای ترک کنی و پاک باشی برا همیشه

.

من برای اینکه تحریک نشم خیلی کارا کردم مثلا شبکه های اجتماعیمو پاک کردم گوشیمم فروختم الان گوشی ساده دارم درسته سخته ولی یک هدف مهم تری دارم به

.

 نام دوری از گناه کبیره خودارضایی برا اینکه کامل بزارمش کنار باید سختی بکشم هیچ چیز راحت بدست نمیاد آقایون داداشام اگه میخواین به هدف والای خود یعنی 

.

ترک خودارضایی برسید باید سختی بکشید باید خودتو به خدا نشون بدی که حاضری برای ترک این گناه هر کاری بکنی در عوض خداهم کمکت میکنه .

.

به قول اقای رائفی پور یک دفعه که تحریک شدی بگو ببین خدا به خاطر تو خدا این کارو نمیکنم در صورتی که الان میتونم این کارو بکنم ببین اگه همون شب خدا بهت چیزی نداد.

.

امیدوارم با حرفام بتونم به ترک کردن یک نفر کمک کنم
به خدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم، 
آسمون واسه من ابراش مال تو
 دریا مال من موجش مال تو
 ماه مال من خورشید مال تو ... ".
خدا خندید و گفت: " بندگی کن، همه دنیا مال تو ... من هم مال تو ... "[تصویر:  0l7l_kanoon.png]
[تصویر:  05_blue.png]
سلام رفقا گل وپاک  لطفا فیلم زیرو ببینین [تصویر:  53.gif] 

فیلم برای ترک گناه خیلی خیلی قشنگه و تاثیر گذار حتما ببینین
به خدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم، 
آسمون واسه من ابراش مال تو
 دریا مال من موجش مال تو
 ماه مال من خورشید مال تو ... ".
خدا خندید و گفت: " بندگی کن، همه دنیا مال تو ... من هم مال تو ... "[تصویر:  0l7l_kanoon.png]
[تصویر:  05_blue.png]
سلام من امروز  2 روزه پاکم همین نیم ساعت پیش شیطان اومد به سراغم ک برم [...]
اما سر خودمو با گوشیم و بازی و صحبت با بقیه گرم کردم و به یاد عهد ترک کردنم افتادم و تونستم از دام شیطان فرار کنم
الان خیلی خوشحالم 1 2uge4p4 2uge4p4 Gigglesmile Gigglesmile Khansariha (69)
سلام به پسرا و دخترای کانونی...

من از هفت آبان (روز کوروش!)تا به امروز که پنج فروردینه! ( حدود پنج ماه!)با یه سری کارها تونستم ترک کنم ........به ترتیب کارایی و اهمیتی که برای من داشتن مینویسمشون....هر کجا هم ابهام داشت به پروفایلم سر بزنید و بپرسید تا بیشتر توضیح بدم....
0-خواستم و دلیل آوردم که چرا باید ترک کنم!...(به چند دلیل شخصی!)
1-تمام هر آنچه که فکر میکردم منو دوباره به سمت این بلا میکشونه، حذف یا قطع کردم یا بستم و...( تمام عکسا و فیلمای یادگاری دوست و آشنا و فامیل! ...تمام عکسایی که حتی بد هم نبودن اما منو به یاد روزای بد می انداخت!....)
2- از روش شرطی شدن استفاده کردم!....در هر بار که به فکر خ.ا می افتادم خوداگاه به سمت یک کار دیگه میرفتم تا در مواقعی که دوباره ذهنم منو به خ.ا میکشونه ، ناخودآگاه به یاد همون کار دیگه ای که گفتم ،بیفتم!.( بهتر از این نمیشد توضیح داد!)..( من یه مقدار توی این زمینه زیاده روی کردم و از کار ثانویه ی بدی استفاده کردم اما چون مطمئن بودم به این کار معتاد نمیشم تا به امروز ادامه دادم و هر زمان که بخوام این یه کارو ترک میکنم!...چون ژنتیکن ما این کاره نیستیم! حالا بماند چه کاره! 4chsmu1 )
3-تمام ورودی های ذهنی ، چشمی، گوشی رو متوقف کردم (فیلترکردن مرورگرم با افزونه ، ابدا دیگه تلویزیون داخلی و خارجی نگاه نیمکنم...سینمایی هم همینطور !....البته فعلا که مشکل دارم این کارو میکنم بعدا حتما نگاه میکنم!..بزار یه سال بگذره!یا دو سال! !!...به صداهای تلویزیون سعی میکنم گوش ندم ....به هیچ دختری نگاه نمیکنم چون میدونم مریضم! و باید خوب بشم!...
4-خوابم رو متعادل تر کردم...( البته هنوز افتضاحم توی این زمینه اما همین مقدار کمی که متعادل کردم باعث شد تعداد دفعاتی که به خ.ا فکر میکردم کمتر بشه!)
5-تمام وسایلی که منو به یاد این موضوع می انداخت و منو تحریک به این کار میکرد انداختم توی انباری یا جابجا و منتقلش کردم به گوشه ی دیگه!..از نظر روانی کمک کرد بهم ...( مثل هدفونی که همیشه صدای مبتذل باهاش گوش میکردم رو انداختم توی کشوی اون یک اتاق یا مثل عکسی که توی اتاق چسبونده بودم که کندمش یا مثل میز کامپیوتری که همیشه پشتش این کارو میکردم رو به اون یکی گوشه ی اتاق منتقل کردم.....کلید دری که همیشه باهاش درو میبستم به خواهرم دادم و گفتم یه جایی بزارش که هیچ وقت پیداش نکنم! ( البته جوری گفتم که شک نکنه که چرا این درخواستو دارم!)..

6-مکان ها و زمان هایی که منو به فکر کردن به این موضوع وادار میکردم ، پیدا کردم ( من اصولا توی اتاقم این کارو میکنم و اصولا صبح ها!...چون به این زمان شرطی شدم، مثل دیونه ها وقتی پا میشدم از خواب، میرفتم سراغ سایتای مبتذل!.....راهشم اینه که برای اون زمان ها یا مکان ها برنامه یا کاری داشته باشین که انجام بدین و از مکان ها در اون زمان ها دوری کنین!..)...
7-همیشه به محض اینکه من به یادش میفتادم ، با خودم فکر میکردم که دوباره چه چیزی منو تحریک کرده !؟....بعد اونو به عنوان یه عامل محرک توی گوشه ی ذهنم نگه میداشتم که دفعه ی بعد از اون سوراخ گزیده نشم!( حتی اگه به فکر خ.ا هم بیفتیم یعنی گزیده شدن ، چه برسه به اینکه انجامش بدیم!)
8-یه حسی هم توی وجودم بود که میگفت : این اندامی که من دارم ازش کار میکشم حق دختری که بعدا میخواد باهام ازدواج بکنه !...به همین خاطر هم پا روی هوسم میزاشتم برای کسی که نمیدونم کیه یا نمیدونم چه موقع توی زندگیم میاد...اما مطمئنم در آینده  اونقدر برام با ارزشه که میخوام باهاش یه عمر زندگی بکنم!....و همین کافی بود برام!
9-خواستم که تمام چیزایی که یاد گرفتم فقط یک معلومات بدون عمل نباشه!...به خاطر همین فقط به حداقل چیزایی که میدونستم عمل کردم و منتظر معجزه نشدم و حتی منتظر کمک کسی هم نشدم.


مدیران سایت هم لطفا سانسور نکنن بعضی جاهارو که احیانا میبینن رک نوشته شده!...در هر صورت من سعیم رو کردم که تمام مخاطبارو با هر سنی یا با هر جنسی در نظر بگیرم که باعث مشکل جنسی یا فکری نشم با حرفام!..مگر نه از این لخت تر هم میشد مثال هامو باز کنم!)...ممنون 30244
من به نظرم اگه تو یه سری از بازه های زمان مشخص حواسمون خیلی به خودمون باشه احتمال خطا کمتر میشه

حالا چطور؟

1 تا 3 روز بعد از خطا باید به طرز وحستناکی به خودمون سخت گیری کنیم. ( این بازه زمانب خیلی حساسه چون دقیقا بعد شکست هست و ناامید هستیم)

بعد از این که از این بازه اولیه رد شدیم تا 7 روز بعد از خطا فشار کاهش پیدا می کنه ولی از 7 تا 10 روز بعد از خطا دوباره فشار ها به طرز عجیبی افزایش پیدا می کنه! پس تو این بازه هم باید خیلی مراقب باشید.

بعد از 10 روز وارد یه فاز جدید میششد احساس می کنید خیلی سبک تر شدید.  احساس میکنید که محدوده خطر و پشت سر گذاشتید ولی این طرز فکر خودش شروع ناهنجاری های بعدیه .
این طرز فکر از روز 10 ام تا تا هفته دوم به شدت زیاد میشه. اینجور که فکر میکنیئد اگه در معرض یه سری چیزا باشید هم مشکلی براتون پیش نمیاد در صورتی که واقا اینطور نیست. پس تو این بازه زمانی خودتون و آماده کنید که با این طرز فکر بتونید مقابله کنید.

البته این طرز فکر همیشه همراه آدم هست ولی در اون بازه زمانی خاص باید به شدت کنترلش کنیم.

از هفته دوم یعنی روز 14 ام تا هفته سوم که روز 21 ام میشه. کم کم تقریبا همه فشار ها از رو شما برداشته میشه و ادامه دادن راه خیلی آسون میشه ولی توجه داشته باشید که این فشار ها به صورت رندوم بهتون وارد میشه البته قدرتش زیاد نیست و به راحتی با امادگی فکر قابل رد کردنه پس تنها چیزی که شما رو تو این دوره زمانی خاص تهدید می کنه اینه که تسلیم این فشار های کوچیک بشید.

از روز 21 ام تا روز 40 ام باید خیلی مواظب باشید. چرا چون که خودتون تمام تلاشتون و میکنید تا خودتون و گول بزنید.
سعی کنید یه سری قانون برای خودتون بذارید و واقا بهش عمل کنید. سعی کنید با خودتون کاملا رو راست باشید. ورزش و به شدت توضیه می کنم. اصلا اجازه ندد چیزی ناراحتتون کنه، اصلا برای خودتون دلسوزی نکنید. بدونید که خدا بیشتر از حد شما بهتون فشار نمیاره، پس بنابراین این فشار ها قطعا براتون قابل تحمل هست.
تنها نکته ای که مهمه و بهتون امید میده بدونید که اگر از روز 40 ام رد شید، پاک موندن براتون به یک عادت تبدیل میشه و ادامه دادنش واقا ساده تره.

دوستان یه سری نکته دیگه هم هست.
1) این عادت به هیچ وجه از بین نمیره مگر با عادات دیگه جایگزین بشه. پس بجای این کار دنبال کارا دیگه بگردید تا جایگزین کنید.
2) ورزش واقا فراموش نشه
3) تا میتونید سر خودتون و شلوغ کنید
4) یه کاغذ بردارید و انواع دلایل آبکی که برای توجیه خودتون استفاده می کنید رو روش بنویسید و بعد جواب اینکه چرا این دلیل منطقی نیست رو هم روش بنویسید. ( این کار خیلی کمک می کنه چون موقعی که میرید طرف گناه اگه با خودتون رو راست باشید، میتونید خودتون و قانع کنید که این کار درست نیست)

امیدوارم موفق باشیم هممون 53 ان شاالله
دوستان تصمیم گرفتم با توجه به شرایط الانم یه سری از شرایط و به پست قبلی اضافه کنم.


به نظرم این شرایط دونستنش خیلی کمک خواهد کرد که مغلوب خودتون نشید. ولی به هر حال عامل شکست هر کسی یک چیزیه و باید پیداش کنید.



از هفته دوم تا بهبود کامل علاوه بر اتفاقاتی که بالا گفتم شما باید با کسل بودن به شدت مبارزه کنید.  بی حوصلگی، بی برنامگی، راکد بودن منجر به افتادن در دام این بیماری میشه. به نظرم این بی حوصلگی واقا خطرناکه. 

تو این بازه زمانی تا اینکه احساس کردید کاملا خوب شدید به این نکته توجه کنید که به هیچ فکری که می تونه منجر به این گناه بشه اجازه ندید شکل بگیره. 


************************
لازمه بدونید این فکرا واقا شایع میشه از هفته دوم به بعد. چرا؟ چون فشار روانی اون کار بعد از دو هفته کاملا تخلیه میشه و چون که اون فشار از روی شما برداشته میشه، شما احساس یه کمبودی می کنید.

این احساس کمبود منجر به بی حوصلگی، کسل بودن و ... میشه که این حوصلگی منجر به اجازه دادن به خودتون برای لغزیدن میشه.
************************
واقا مواظب باشید بشدت خودتون و مشغول کنید، نذارید به هیچ وجه این بی حوصلگی شما رو کنترل کنه



به نظر من تلاش کنید اختیار فکر کردنتون و دستتون بگیرید. مثلا خیال پردازی اصلا نکنید ( در هر موردی ) نذارید مغذتون به حال خودش باشه.

تمارین دیگه ای هم میشه کرد. مثلا بعضی وقتا دوست دارید آهنگ گوش بدید ولی ندید از قصد. تمرین رد شدن از خواسته هاتون و زیاد کنید تا بتونید فکرتون و کنترل کنید. 



به شخصه فکر کنم تنها عاملی که باعث میشه از هفته دوم به بعد بچه ها بشکنن اینه.
[img=0x0]http://www.ktark.com/05_blue.png[/img]
به نام خدا
سلام...
چند روز اخیر پشت سر هم تحت فشار بودم. که با کمک الله و دستگیری و یاری خودش الان نفس میکشم.
چند روز پیش که وسوسه اومد سراغم خودمو از جای خوابم کندم و انداختم توی جا نمازم. گریه کردم...از خدا خواستم نجاتم بده که خدا میل همیشه صدامو شنید.
دومیش هم با هر زوری بود رفع شد...(اشتباه نکنم ایت الکرسی و ذکر گفتن)
این آخرین حمله هم که دیشب انجام شد با خوابیدن روی کاناپه رفع کردم.
اخه دیشب فوتبال بود...هم جلوی تلویزیون تنها نبودم.هم روی کاناپه به جز جنینی خوابیدن راه دیگه ای نیس!
خلاصه اونم به همین ترتیب رفع شد.
نمیدونم چرا این چند روز فشارشون بیشتر شده...شاید به خاطر زیاد شدن کارهای نکرده باشه.
یه فکرایی دارم ...تا خدا چی بخواد.
فقط بگم همرزما دعا کنن...ایشالا تا سه رقمی شدن  Khansariha (69)
یا علی
سلام دوستان

به نظرم امام رضا تو این مسائل خیلی خوب کمک میکنه

من حرم امام رضا رو مخصوصا گنبد و گلدستشو خیلی دوست دارم

این جور موقعه ها تصویر گنبدش میاد جلو چشمم  و خجالت میکشم کاری کنم و سریع پناه میبرم به آقا

خیلی وقتا موقعیتش پیش میاد مثل الان ک تنهام  ....

اما قربون امام رضا برم  ک هیچ وقت ادمو تنها نمیزاره

پیشنهاد میکنم همه جا جلو دیدتون عکس حرم امام رضا رو بزارید توی  دسکتاپ کامپیوتر و موبایلتون حتی پروفایل شبکه های مجازی که حتی وسوسه نشین که چت کنین

جای این کار زشت و تکراری و مضر و بی هدف بشینین با امام رضا حرف بزنید. ازدل ما ها خبر داره  واقعا اروم میشین

یا رقیه س
جنگجو شماره 315
نمیدونم تاپیک درستی اومدم یا ن،اما باید بنویسم.چون نیاز دارم ک ذهنم تخلیه بشه Hanghead

نیدونم از استرسه ،فشار ذهنی و زیاد بودن کارهامه یا خود شیطان مستقیما میخواد من گناه کنم ،اما  امروز سخت ترین روز چند ماه اخیر رو گذروندم.
من با نت خونه مشکلی ندارم اما تجربه ثابت کرده خودم نت بخرم و زیاد باشه شکستم حتمیه.کلا من بیشتر از ۵۰۰مگ نت داشته باشم یعنی اصلا برا شکست هست.ضعفم اینه:(
خودم میدونم و چندماهه ک نت نمیخرم و دیروز ک ی گیگ نت رایگان گرفتم گفتم تموم شد.
اومدم اورژانس کمک گرفتم و رفتم اما باز نته بود و هست 2
واقعا باورم نمیشه ک من نشکستم و تونستم مقاومت کنم.امروز هر کاری کردم تا نشکنم چون میدونم امروز بشکنم فردا و پس فردا و همه ی فردا های ی ماه آینده رو حس بدی خواهم داشت Hanghead
نماز خوندم، تی وی نگاه کردم،کانون گردی کردم وسوسه نمیگذشت تا اینکه بلند شدم رفتم پیاده روی 53258zu2qvp1d9v
وقتی برگشتم دیدم جشن پاکی من هست و حس خوبی بهم دست داد ،خدارو شکر ک درگیر گناه نشدم.
خود شیطان رجیم کمرهمت بسته ب گناه کردنم ولی خسته شدم از شکستن ها  53258zu2qvp1d9v

امیدوارم تو این ماه هیچکس نشکنه  63
53258zu2qvp1d9v
من تا حالا به اینجا دقت نکرده بودم Hanghead
خب امروز رفتم بیرون از خونه و چیزایی دیدم که زیادی وسوسه شدم Khansariha (60)
در لحظاتی پیش در اوج تنهایی Shy
وقتی میدونستم دیگه کسی اورژانس نیست  Hanghead
درست وقتی که بیشتر شکست های قبلی رخ داده زیادی وسوسه شدم 2
نشستم نصف یه کارتون دیدم 2uge4p4
بعدش فیلم آموزشی دانشگاه را دیدم 49-2


ولی متاسفانه بعدش هم خسته ام بود Khab
هم چشمام اذیت شده بود Khansariha (134)
هم بازم وسوسه بود 22
گفتم کاش کتاب بخوانم Hanghead
هر چی به کتابخونه نگاه کردم دیدم کتاب درست و درمون نداره Khansariha (56)
حقیقتا چشمم به قرآن خورد  17 317
دو صفحه خواندم جیگرم حال اومد 
انرژیم اوج گرفت  6
زدم تو دهن شیطون  Swear1
اومدم اینجا 4chsmu1


صادقانه بگم خیلی خوشحالم پاک موندم Khansariha (2)
ته تهش شیطون داشت ثابت میکرد شکست خوردم تلاشم بیخودهSwear1
هدف از ترک  / حس خوب ۱۵۷ روز /علت شکست 157 روز/   علت شکست 10 روزه  /  اهرم رنج و لذت / 1401   Khansariha (58)

دلایل وسوسه  / هدف از ترک تاثیر پاکی
خدایا چنان کن سرانجام کار  Confetti تو خشنود باشی و ما رستگار 317 بهترین خدای دنیا Khansariha (63) دعا میکنم بشم بهترین بنده دنیا برات  Khansariha (2)  الحمدلله رب العالمین Thankyou خداوندا مرا پاکیزه بپذیر  fly2  صبر داشته باش  خدا با صابران است  49-2  خداوند توبه کنندگان را دوست دارد Khansariha (84)  

 امام صادق(ع): روز قیامت خداوند با شخص خودارضا گفت و گو نمى کند و از چشم خدا مى افتد.  Hanghead
شاید تعجب برانگیز باشه
ولی من بررسی کردم دیدم موبایل و تنهایی عامل اصلی هستش.
پس باید از این دو تا عامل دوری می کردم.

دیدم که حملات و وسوسه ها توی شب، موقع خواب اتفاق میفته.

پس باید از عامل موبایل دوری کنم.

یک کار جالبی که انجام دادم،  بود که موبایلم رو خاموش می کردم و در اتاق والدین اونو جاسازی می کردم  21

نمی دونید ولی همین یک کار اونقدر جواب میده و باعث میشه وسوسه نشید وارد سایت مستهجن بشید؛ چون اصلا موبایل ندارید!!!
(اگر هم لپتاپ دارید، سعی کنید شب اونو از خودتون دور کنید؛ اگر هم کامپیوتر توی اتاقتونه، اولا سعی کنید یک جای عمومی مثل پذیرایی کامپیوتر رو بزارید تا هیچ وقت وسوسه نشید جلوی بقیه از این کار بکنید! اگر هم به هر دلیلی فعلا توی اتاقتون هست، سر سیم پاور کامپیوتر همین بلا رو سرش بیارید و توی اتاق والدین جاسازی کنید)

فقط یادتون باشه موبایل رو جایی جاسازی کنید که اگر نیمه شب تصمیم گرفتید برید بردارید، نتونید وارد بشید!
یکبار امتحان کنید.

₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩

یک پیشنهادی هم داشتم خدمت مقاومین خودم
303

یعد از هر شکستی که اتفاق میفته، بشینید روی کاغذ سیر این شکست رو بنویسید
یعنی بنویسید از کجا شروع شد و چه مراحلی داشت و چجوری ادامه پیدا کرد
همه شرایط تاثیر گذار توی شکست هم بنویسید
بعدش به دقت به این مراحل نگاه کنید و ببینید چجوری میتونید موانع ایجاد کنید.
هرچقدر خودتون رو به وسیله موانع دورتر و دورتر کنید، احتمال شکست شما پایین و پایین تر میره.

امیدوارم به حق امام رضا (ع) جونمون از این بلا بگذریم و به کشتی نجات اهل بیت(ع) برسیم.

واقعا همه کسایی که دارن مقاومت می کنن رو دوست دارم.
چون خدا دوسشون داره
همتون عشق من هستید 53

(داداشام مدیر به خاطر آخرش نیاد بگه
Offlow
Esteghfar

کمک کنید چون من تازه عضو شدم

Please

Khansariha (96)
(1399 ارديبهشت 8، 20:35)یاقوت نوشته است: نمیدونم تاپیک درستی اومدم یا ن،اما باید بنویسم.چون نیاز دارم ک ذهنم تخلیه بشه Hanghead

نیدونم از استرسه ،فشار ذهنی و زیاد بودن کارهامه یا خود شیطان مستقیما میخواد من گناه کنم ،اما  امروز سخت ترین روز چند ماه اخیر رو گذروندم.
من با نت خونه مشکلی ندارم اما تجربه ثابت کرده خودم نت بخرم و زیاد باشه شکستم حتمیه.کلا من بیشتر از ۵۰۰مگ نت داشته باشم یعنی اصلا برا شکست هست.ضعفم اینه:(
خودم میدونم و چندماهه ک نت نمیخرم و دیروز ک ی گیگ نت رایگان گرفتم گفتم تموم شد.
اومدم اورژانس کمک گرفتم و رفتم اما باز نته بود و هست 2
واقعا باورم نمیشه ک من نشکستم و تونستم مقاومت کنم.امروز هر کاری کردم تا نشکنم چون میدونم امروز بشکنم فردا و پس فردا و همه ی فردا های ی ماه آینده رو حس بدی خواهم داشت Hanghead
نماز خوندم، تی وی نگاه کردم،کانون گردی کردم وسوسه نمیگذشت تا اینکه بلند شدم رفتم پیاده روی 53258zu2qvp1d9v
وقتی برگشتم دیدم جشن پاکی من هست و حس خوبی بهم دست داد ،خدارو شکر ک درگیر گناه نشدم.
خود شیطان رجیم کمرهمت بسته ب گناه کردنم ولی خسته شدم از شکستن ها  53258zu2qvp1d9v

امیدوارم تو این ماه هیچکس نشکنه  63


چه جالب
فکر کردم فقط من اینجوریم Gigglesmile 

واقعا به این نتیجه رسیدم که دیگه اینترنت سیمکارت نخرم
واقعا مزخرفه

خوبی وای فای اینه که شب ها موقع خواب روشن نیست (اگر هست یک تدبیری بیندیشید خاموش باشه، بگید برای تولید امواج وای فای ضرر داره و ... نمی دونم این جرف درسته یا نه ولی شما رو به هدف میرسونه Khansariha (56) )
راه کار هایی آوردم که از خود تکنولوژی بر علیه تکنولوژی استفاده کنید  Cowboypistol
میگید نه نگاه کنید Khansariha (48)


عزیزای خودم
اولیش اینه که تنظیمات مودم خونتون رو یاد بگیرید.
خیلی قابلیت داره
یکیش اینه که
مودم قابلیتی داره که میتونید مشخص کنید مثلا از ساعت ۱۱ شب تا ۶ صبح به MAC Adrees شما اینترنت نده.
این قابلیت توی بعضی مودم ها به اسم parental control هست
اسم مودمتون و این اسم رو سرچ کنید توی اینترنت میاره.
واقعا جواب میده
شما کافیه مک لپتاپ و کامپیوتر و موبایل رو بدید و ساعت اینترنت براش تعیین کنید.
(خودم یک کاری کردم این بود که کلا بسته اینترنت سیم کارت نمی خریدم و هر بهونه ای رو که نفسم می آورد که بخرم رو گوش نمی دادم و مقاومت می کردم، بعد توی مودم برنامه ریزی کرده بودم که مثلا صبح ۱ ساعت و بعد از ظهر ۱ ساعت موبایل بتونه به اینترنت وصل بشه، باور نمی کنید نکنید، Khansariha (13) Khansariha (60)  ولی واقعا هم به شبکه های اجتماعی میرسیدم سر بزنم، هم جواب دوستام رو توی این تایم ها بدم، هم وقت زیاد می آوردم! حالا توی وقت بی اینترنتی به کارهایی که مدت ها بهش نرسیده بودم، رسیدم انجامشون بدم)


دومیش اینه که 
الان حال ندارم بنویسم بعدا میام مینویسم، ولی اگه توی این مدت کرونا گرفتم به رحمت خدا رفتم Khansariha (121)

یک چیزی فقط بگم که عذاب وجدان نگیرم که دوستای مقاوم خودم رو ول کردم و کمکشون نکردم 53258zu2qvp1d9v

یک سری برنامه هایی هستند که روی موبایل نصب میشن. (تا اینجاش که آسون بود)

به این برنامه ها وارد میشید و میگید مثلا دو ساعت نتونید از گوشی استفاده کنید و واقعا هم نمی تونید.
یعنی وقتی رمز گوشی رو میزنید، تا وارد گوشی میشید سریع صفحه قفل میشه و یعنی عملا دو ساعت از وسوسه های موبایلی راحت میشید
اونقدرا لذت داره که وصف نشدنیه

یه برنامه که خیلی خوبه lock my phone هست
توی گوگل پلی هست و آیکونش عکس یک خونه هست.
بریزید و از لحظات بی وسوسه لذت ببرید. 


(البته دیگه الان که نگاه می کنم کلش رو نوشتم با اینکه حال نداشتم؛ دیدن این همه دوستای مقاوم آدم رو به وجد میاره) Khansariha (96)
مثل دفعه ی قبل باز هم تو اورژانسی شدنم تنها بودم و از شانسم دوستی آن نبود تا پیام بدم و نخواستمم مزاحم بقیه بشم .
امشب تنها بودم و همه چ مهیا برای شکست و ب شدتم حالم بد بود،چطوری تونستم از دام شیطان رها بشم : خودشم دید واقعا حوصله ندارم گفت ابن ک له له هست دیگه بشکنه چ میشه : )
کاری ک کردم از ساعت ۶ ک رفتم تا الان ۱۵قسمت سریال نگاه کردم و تموم شد : ) 
گوشی و تو دورترین فاصله گذاشتم و ب جای پ و رن سریال کره ای نگاه کردم و اطلاعاتی در مورد فرهنگ کره کسب کردم 53258zu2qvp1d9v
امیدوارم حال امروز من برای کسی پیش نیاد .


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان