دوست خوبم به کانون ترک خودارضایی خوش اومدی. اگر این پیغام رو می بینی، به این خاطر هست که هنوز ثبت نام نکردی. برای ثبت نام اینجا کلیک کن تا به ما ملحق شی و از تمام امکانات سایت استفاده ببری.
اگر قبلا ثبت نام کردی، می تونی از اینجا وارد شی.

امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ز نیرو بود مرد را راستی

#1
ز نیرو بود مرد را راستی
ز سستی، کژی زاید و کاستی


[تصویر:  talasport.gif]

[تصویر:  noghresport.gif]           [تصویر:  bronzsport.gif]


دوست خوبم سلام  303
اینجا تاپیک ورزشی کانون هست. Welcome (1)
به جمع ورزشکاران کانون خوش اومدی.  317

اهل فوتبال هستی؟  [تصویر:  t31014.gif] بسکتبال؟  [تصویر:  t31078.gif] پینگ پونگ؟ [تصویر:  t31107.gif] بدمینتون؟ [تصویر:  t31100.gif]   
شنا؟  [تصویر:  t31109.gif]   دوچرخه سواری؟ [تصویر:  t31137.gif] دو و میدانی؟ [تصویر:  t31161.gif]  یا پرورش اندام؟  [تصویر:  t31058.gif]


اهل هر ورزشی باشی، هیچ فرقی نمی کنه.  128fs318181
اینجا کنار هم هستیم تا برنامه های ورزشی مون رو ثبت کنیم.  Khansariha (18)

اگه اهل هیچ ورزشی هم نباشی، از الان به بعد می تونی ورزشکار شی.  2uge4p4
حتا با پیاده روی سریع [تصویر:  t31180.gif] یا انجام چند نرمش روزانه [تصویر:  t31179.gif].
دراز و نشست [تصویر:  t31177.gif] شنا رفتن [تصویر:  t31176.gif] یا طناب زدن [تصویر:  t31185.gif] .
پس دیگه معطل چی هستی؟ 

برای ثبت نام تو این تاپیک، کافیه یه پست شبیه به این بذاری:
نام کاربری / تاریخ شروع ورزش
به عنوان مثال: پله / 7 دی 97

بعد هم با هر بار ورزش کردن، تعداد روزهای ورزشیت رو بشمری و اینجا اعلام وضعیت کنی:
نام کاربری / تاریخ شروع ورزش / تعداد روزهای ورزشی
به عنوان مثال از 7 دی ماه تا 15 دی ماه 3 روز ورزشی داشتم: پله / 7 دی 97 / 3 روز ورزشی

ما برای ورزشکاران کانونی 3 مدال در نظر گرفتیم:
1- در صورتی که 20 روز ورزشــــی داشته باشی و اعلام وضعیت کنی، مدال برنز ورزشــــی تقدیم شما میشه. [تصویر:  bronzsport.gif]
2- در صورتی که 50 روز ورزشــــی داشته باشی و اعلام وضعیت کنی، مدال نقره ورزشـــی تقدیم شما میشه. [تصویر:  noghresport.gif]
3- در صورتی که 100 روز ورزشی داشته باشی و اعلام وضعیت کنی، مدال طلای ورزشی تقدیم شما میشه. [تصویر:  talasport.gif]

و در جهت تشویق و افزایش روحیه ورزشکارهای کانونی، 
بعد از گذشت هر 10 روز، یک اعتبار مثبت به شما تعلق می گیره و این روند ادامه دار خواهد بود.   Khansariha (69)

بیشتر از این وقت رو از دست نده و پا به میدون بذار که منتظریم کاپ قهرمانی رو بالای سر ببری. Khansariha (46)


«تن زنده والا به ورزندگی است  /  که ورزندگی، مایه ی زندگی است

به سختی دهد مرد آزاده، تن  /  که پایان تن‌پروری، بندگی است

کسی که توانا شد و تندرست  /  خرد به مغزش فروزندگی است

به ورزش گرای و سرافراز باش  /   که فرجام سستی،  سرافکندگی است 

ز ورزش میاسای و کوشنده باش  /  که بنیاد گیتی به کوشندگی است

نیاکانت را ورزش آن مایه داد  /  که شهنامه ز ایشان به تابندگی است

تو نیز از نیاکان، بیاموز کار  /  اگر در سرت شور سرزندگی است»
خدايــــا...
دوستت دارم! به خاطر آن كه، آنقدر بزرگي كه من كوچك را نيز دوست داري[تصویر:  N_aggressive%20(39).gif]
#2
شیرمردان                         و شیرزنان کانونی 


ندای وجدان خود را پاسخ گویید!


برخیزید!




وقت آن است که

 
پلیدی‌ها و زشتی‌ها و خمودگی‌ها را از خود برهانیم!
 

وقت آن است که
 
که با ورزش به زندگی‌ شادابی دهیم!!


[تصویر:  52219237421168999357.jpg]



«زنيرو بود مرد را راستی/ زسستی كژی زايد و كاستی»
-فردوسی بزرگ




«شخص با ایمان و قوی و نیرومند از شخص با ایمان و ضعیف بهتر و دوست داشتنی تر است.»
-پیامبر اکرم (ص)




«It's lack of faith that makes people afraid of meeting challenges, and I believed in myself»
-محمدعلی کلی




____________________________________________________________________________

خب برنامه اینجوریه: :happy:

هرکی میخواد ورزشکار بشه و از خموده‌گی و بی‌حوصله‌گی و کسلی خسته شده میاد اینجا و فرم شماره 1 رو پر می‌کنه! و ثبت نام میشه.[تصویر:  smiley-face-cool-2.gif]

بعد از اون هم میاد به این تاپیک و هفته‌ای حداقل یه بار اعلام وضعیت میکنه که طبق برنامه داره پیش میره یا خدایی نکرده نه!![تصویر:  1744337bve7cd1t81.gif]

سرپرست‌های اینجا پیگیری میکنن که حتما طبق برنامه باشه!!! چون تنبلی اینجا هیچ معنایی نداره و غیر قابل قبوله!!! :varzeshi:





اگر هیچ برنامه‌ی ندارید که طبق اون ورزش کنید فرم شماره 2 رو استفاده کنین و از متخصصین مجرب و کارآزموده و خفن اینجا یه برنامه‌ی ساده‌ی خونگی بگیرید تا طبق اون پیش برید! [تصویر:  6.gif]





دیگه همین دیگه معطل چی هستید!! یالا! زود باشید!! [تصویر:  41.gif]







____________________________________________________________________________




فرم ثبت‌نام در تاپیک:  (فرم شماره 1)




نام کاربری:
برنامه‌ی ورزشی:



مثال1 برای فرم شماره 1:
نام کاربری: آرشام
برنامه ورزشی: 15 دقیقه ورزش هوازی هر روز صبح


مثال2 برای فرم شماره 1:
نام کاربری: آرشام قلچماق
برنامه ورزشی: طبق برنامه‌ی ورزشی که درخواست دادم و دریافت کردم میخوام روزی شیش ساعت "بیدی بالدینگ" خفن کار کنم!



____________________________________________________________________________


فرم درخواست برنامه ورزشی خانگی و ساده: (فرم شماره 2)




نام کاربری:
الف) سابقه ی آسیب دیدگی:


ب) از برنامه‌ی ورزشی‌تون کدوم یک از توقعات زیر رو دارید:
1. کاهش وزن و چربی سوزی

2. افزایش وزن و تقویت عضلات
3. فقط برای سلامتی و شادابی


ج) چند روز در هفته می‌خواید ورزش کنید: (بهتره برای نظم برنامه‌تون 3 یا 6 روز درهفته رو انتخاب کنید)


د) زمانی که می‌خواید هر نوبت صرف کنید:
1. حدود 15 دقیقه در روز
2. حدود نیم ساعت در روز
3. بیشتر از نیم ساعت در روز


موارد اختیاری: (اطلاع آمادگی جسمی فعلی)

حدودا چند دقیقه میتونید بدوید:
حدودا چندتا حرکت شنای سوئدی می‌تونید برید:
هر رکوردی که زدید یا هر سابقه‌ی ورزشی که داشتید:


هر توضیح بیشتری که لازم می‌دونید:




مثال برای فرم شماره 2:
نام کاربری: آرشام
الف) سابقه ی آسیب دیدگی: آسیب دیدگی مینیکس

ب) از برنامه‌ی ورزشی‌تون کدوم یک از توقعات زیر رو دارید:
3. فقط برای سلامتی و شادابی

ج) چند روز در هفته می‌خواید ورزش کنید: 3

د) زمانی که می‌خواید هر نوبت صرف کنید:
2. حدود نیم ساعت در روز

موارد اختیاری: (اطلاع آمادگی جسمی فعلی)
حدودا چند دقیقه میتونید بدوید: 45
حدودا چندتا حرکت شنای سوئدی می‌تونید برید: 50
هر رکوردی که زدید یا هر سابقه‌ی ورزشی که داشتید: قهرمان فوتبال دستی دانشگاه بین بروبچ [تصویر:  22.gif]

هر توضیح بیشتری که لازم می‌دونید:
آقا عضلات مچم رو می‌خوام تقویت کنم که بتونم در حد لا لیگا فوتبال دستی بزنم!


____________________________________________________________________________



فرمت اعلام‌های ورزشی:
هیچ فرمت خاصی نداره!
مثلا میای میگی آقا من طبق برنامه‌ هستم فقط شنبه و یکشنبه و دوشنبه این هفته مهمون داشتیم و هیچی دیگه! کلی هم نون خا‌مه‌ای و کیک پنیر خوردم! [تصویر:  13.gif]
و بعدش هم دیگه حساب کارت با سرپرستای تاپیکه!!! :smiley-yell:
هنوز واسادم ته خط اسفند همین ساله اگه بتونم تا اون موقع دووم بیارم همه چیز درست میشه دعام کنید
به وبلاگ استوارم تا اسفند 87 هم سری بزیند
http://www.esfand87.blogfa.com
#3
پايه ام اساسي.
شنا : فوق العاده توش ضعيفم.
دراز نشست : 80 در يك دقيقه.
ورزش بزرگترين داروي بشريت !

#4
خیلی مسابقه جالبیه.

فقط حتما نحوه برنده شدن. تعداد برنده ها . جایزه و قوانین رو کامل تو پست اول بگین که هر کی میاد بفهمه.

منم پایم. ولی چون یه 7-8 کیلو اضافه وزن دارم کمتر از شما میرم317
آدرس بدون فیلتر سایت : http://www.kanontark.org
#5
دوستان من هواسم نبود یک ست نوشته بودم دراز نشست رو 100تا در یک دقیقه و10ثانیه
هنوز واسادم ته خط اسفند همین ساله اگه بتونم تا اون موقع دووم بیارم همه چیز درست میشه دعام کنید
به وبلاگ استوارم تا اسفند 87 هم سری بزیند
http://www.esfand87.blogfa.com
#6
سلام .
موافقم مسابقه جالبیه. هنوز نمی تونم بگم شرکت می کنم یا نه.
در مورد دختربودن و پسر بودن یه پیشنهاد بدم. به نظرم اگه فرقی بین دو جنس نزاریم بهتره. انگیزه دخترها هم برا رقابت با پسرها که معمولا از بچگی دوست داشتن انجام بدن بالا می ره.
تشکر پله جان
یک لحظه تفکر بهتر از 70 سال عبادت است.
#7
ايول بابا همه هم حرفه ايند....
100 تو يك دقيقه1744337bve7cd1t811744337bve7cd1t81
گفته باشم كسي از من توقع شناي دو رقمي و دراز نشست بيشتر از 20تا :varzesh::varzesh:(لااقل براي اوايل1276746pa51mbeg8j) نداشت باشه ها!!!
80 تا تو يك دقيقه!!!!!1744337bve7cd1t811744337bve7cd1t811744337bve7cd1t81
نقل قول: فقط حتما نحوه برنده شدن. تعداد برنده ها . جایزه و قوانین رو کامل تو پست اول بگین که هر کی میاد بفهمه.
اوكي همين الان ويرايش مي كنم
پس از فردا تا پايان ماه مهر(استسنا اين ماه در 17 روز ركورد گيري انجام مي شود) ركورد گيري انجام خواهد شد...
نقل قول: در مورد دختربودن و پسر بودن یه پیشنهاد بدم. به نظرم اگه فرقی بین دو جنس نزاریم بهتره. انگیزه دخترها هم برا رقابت با پسرها که معمولا از بچگی دوست داشتن انجام بدن بالا می ره.
آره من هم موافقم.
خدايــــا...
دوستت دارم! به خاطر آن كه، آنقدر بزرگي كه من كوچك را نيز دوست داري[تصویر:  N_aggressive%20(39).gif]
#8
سلام
پله جان کاش ویرایشت رو رنگی می زدی . من اول نفهیمده بودم پست اولت رو ویرایش کردی. منتظر بودم یه پست دیگه بزنی.بگذریم

نقل قول: علام ركورد بايد مربوط به تعداد دراز نشست در يك دقيقه و تعداد شنا در يك ست (همون پشت سر خودمونcheshmak)باشد

یعنی جفتش با هم تو 1 دقیقه،یا هر کدوم یک دقیقه؟
"من با هر کدوم 30 ثانیه موافقم"

نقل قول: حد اكثر بايد تا شب روز بعد ركورد هر روز خودتان را اعلام كنيد!
1744337bve7cd1t81 اوه اصلا به نظر من این کار رو نکن .چرا؟ به هزار و دو دلیل
اولا که خیلیها نمی تونند هر روز یا حتی هر شب بیان سر بزنن.
دوما تاپیک مسابقه ماه رمضان رو نگاه کن
کلی پست داره که مثل هم فقط عددها عوض شدن. خیلی زشته
سوما من اصلا با هر شب تمرین مخالفم. به نظر من بزارینش هر هفته 6 یا 5 بار. اون وقت هر سه روز یکبار یا همون هفتگی رکورد ها ثبت بشه. برای اینکه شاید یکی تو هفته عقب بمونه، بتونه جبران کنه.
تازه من با زمان تست هم مخالفم . به نظر من بهتره برای شروع هر کسی هر زمان از روز (اما روزی یکبار) که تونست انجام بده.
ضمنا فرمت نوشتن رو هم تعیین کن. یه جوری که پست ها راحت خونده بشه و به قول تو پیشرفت اعضا معلوم باشه. تا مجبور نباشیم هی صفحه ها را مرور کنیم.
نقل قول: كساني كه سه روز (چه پشت سر هم چه غير آن)از اعلام ركورد ها خوداري كنند به ميزان 5 عدد از بهترين ركورد ماه شان در هر دو ماده كسر خواهد شد
موافقم اما نه با سه روزش. یه ذره بیشتر.

ضمنا نوع انجام دادنش رو هم معلوم کن. مثلا دراز نشست نیمه:cheshmak:
شنا کامل (نه سوئدی) رو دست به صورت مشت شده.(منظورم سِیکِن هس)

ببخشید انقدر نظر دادما!Smiley-face-cool-2
یک لحظه تفکر بهتر از 70 سال عبادت است.
#9
سلام
پس این مسابقه کی شروع می شود؟
جناب پله خان مرحمت بفرمایند کاری را که آغاز کردند به سر انجام برسانند!!!
منتظرم :)
یک لحظه تفکر بهتر از 70 سال عبادت است.
#10
سلام به دوستان و مخصوصا يك بار عزيز...53
عذر خواهي بابت تاخير.....
راستش براي من همون طور كه در ابتدا عرض كردم خيلي بهتر بود قوانين رو ميلاد يا دوستان با تجربه تر باشگاه بذارن كه بيشتر با حال و هواي بچه ها آشنا هستند... و حالا هم با توجه به پيشنهاد هاي دوست خوبم يك بار عزيز براي آخرين بار پست اولم رو ويرايش مي كنم مسابقه رو شروع مي كنيم....اميدوارم دوستان استقبال كنند و بتونيم مشوق هم ديگه باشيم....
خدايــــا...
دوستت دارم! به خاطر آن كه، آنقدر بزرگي كه من كوچك را نيز دوست داري[تصویر:  N_aggressive%20(39).gif]
#11
0/ش0/د01276746pa51mbeg8j
1/ش10/د23
2/ش11/د30
خدايــــا...
دوستت دارم! به خاطر آن كه، آنقدر بزرگي كه من كوچك را نيز دوست داري[تصویر:  N_aggressive%20(39).gif]
#12
سلام303

پس مسابقه چي شد؟:varzesh:

يه جوري برنامه بريزيد ما دخترهاهم بتونيم شركت كنيم.

امتيازامون با پسرها يكي باشه ولي تعداد دفعات مثلا براي شنا و درازنشست براي ما دخترا كمتر باشه.

كجاييد ورزشكاران...:cheshmak:

منتظر قوانين ارزشمندتان هستيم،شماره حساب قوانين1 قوانين2 قوانين 3 ... كانون ترك ...شعبه ي انتظار برالي ترك4fvfcja
#13
سلام . امیدوارم فرمت نوشتن رو رعایت کرده باشم.
راستی اسمم رو کجا بنویسم؟Khansariha (134)

پله-------------------
0/ش0/د01276746pa51mbeg8j
1/ش10/د23
2/ش11/د30

--------------------------
یک بار برا همیشه-------------------
0/ش 0/د 0
1/ش 0/د 0
2/ش 0/د 0
3/ش 0/د 0
4/ش 30/د 31
-------------------------
فکر می کنم در هر سه روز بیشترین رکورد رو با یک خط بزنیم بهتر باشه.
ضمنا شاید یکی در ماه فقط یه رکورد زد که اونم بیشتر از همه بود. باید جایزه بگیره؟
لیلی جان محدودیتی برای شرکت شما نیست. شما هم مثل بقیه یک دقیقه دراز نشست و یک ست بدون زمین گذاشتن پا شنا می ری عددشو یادداشت می کنی این جا پست می زنی.
فوق اش برنده نمی شی دیگه.:img-tomato:
یک لحظه تفکر بهتر از 70 سال عبادت است.
#14
سلام
با اين ورزشكارهاي پسري كه من مي بينم،اينطور ورزش مي كنن مثلا در 1 دقيقه 100 تا درازنشست ميرن،نمي شه كه!!!Khansariha (134)
پله ي عزيز لطفا در مورد قوانين دخترها تجديد نظر كنيد. Smiley-face-thumb
#15
سلام . من یه حرکت دیگه هم پیشنهاد میدم . تمرین کمر . البته باید تو باشگاه رو دستگاه تمرینش باشمه مثل دراز نشست هست اما برعکس برا کمر هست .
5/ش12/د75


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان