امتیاز موضوع:
  • 11 رأی - میانگین امتیازات: 4.18
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
موضوع بسته شده است 

مکتبخونه (سرپرست: فرید، العبد المرحوم)

[تصویر:  IMAGE11416033068939.jpg]
هفته ی کتاب و کتابخوانی مبارک
منتظر شما خوبان در مکتبخونه کانون هستیم
وعده ی ما 24 ابان روز کتاب و کتاب خوانی
[تصویر:  Untitled_2.png]
 سپاس شده توسط
سلام

روز کتاب و کتابخونی رو به همه شما کتاب دوستان تبریک میگم.  317

خانم مهر خدا خداقوت و ممنون.  53

خواجه رامین شیرازی
تو داری حیف میشی.
به نظر من کتاب رو رها کن و هر چه زودتر کتاب غزل و مثنویت رو منتشر کن.  4chsmu1


نقل قول:
پاک ماندیم و نلرزیدیم همچو بید
تا خاری گردد به چشم آن ابلیس پلید


و
اعلام وضعیت هم:
آرمین / هفته ششم ................................................. روز با کتاب: 01  317

کتاب من در حال حاضر: تله شادمانی نوشته راس هریس
جکی چان:
萨拉姆如一个巴拉姆萨拉萨拉姆如姆如何拉明

به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی
تقدیم میگردد


[تصویر:  FullSizeRender_576x729.jpg]

نقل قول: دین مبین اسلام و کلام‌‌الله مجید برای مطالعه و کتابخوانی و کسب علم ارزش و اعتبار خاصی قائل شده است. اهمیت کتابخوانی در اسلام به‌قدری است که معجزة پیامبر اکرم (ص) از نوع کتاب است و در این کتاب مقدس هم اولین آیاتی که بر پیامبر (ص) نازل شده با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم، و علم توأم شده است. اهمیت کتاب و کتابخوانی و عظمت و شرافت کتاب در اسلام تا حدی است که خداوند متعال به قلم و به آنچه می‌نویسد، قسم یاد می‌کند.
نقل قول: من یار مهربانم دانا و خوش زبانم
گویم سخن فراوان با آن که بی زبانم
پندت دهم فراوان من یار پند دانم
من دوستی هنرمند با سود و بی زیانم
از من مباش غافل من یار پند دانم
[تصویر:  2.jpg]

نقل قول: قرآن کریم در مورد «کتاب» معانی اصطلاحی مختلفی را اطلاق کرده است: الف) کتب شرایع دین، ب) کتبی که اعمال بندگان را ثبت و ضبط می‌کند، و ج) کتبی که جزئیات نظام هستی و حوادث واقعه را ثبت و ضبط می‌کند. هم در قرآن و هم در روایات و گفتار بزرگان بر نقش سازندة کتاب و کتابخوانی در رشد و تعالی فکری و اجتماعی انسان‌ها با تأکید فراوان اشاره شده است. به‌طوری‌که، در یک تقسیم‌بندی جالب، جوامع بشری را به دو قسمت جوامع دارای کتاب و جوامع بدون کتاب تقسیم می‌کند. همچنین، قرآن و روایات، کتاب و کتابخوانی را وسیله‌ای برای حفظ و سازماندهی و انتقال ذخایر فرهنگی و علمی به نسل‌های آینده دانسته بر تأثیرات معنوی و اخروی مطالعه و به میراث گذاشتن دانش برای آیندگان اشارات فراوان می‌کند.
نقل قول: برای نابود کردن یک فرهنگ نیازی نیست کتابها را سوزاند کافیست کاری کنید مردم آنها را نخوانند . . . ویکتور هوگو
نقل قول: کسی که به کتاب ها تسلی و آرامش یابد، هرگز آرامش خود را از دست نخواهد داد. امام علی علیه السلام
[تصویر:  3.jpg]

نقل قول: افکار و اندیشه های انسان به گونه ای است که ممکن است فقط خواندن یک کتاب پایه اندیشه ها و افکار انسان را بر مبنای جدید یا در مسیر خاصی قرار دهد و چه بسا ممکن است کتابی مسیر سرنوشت میلیون ها انسان را در راه مخصوصی بیندازد. اینشتین
[تصویر:  4.jpg]

نقل قول: در قرآن و اسلام، کتاب و کتابخوانی از جایگاهی بس عظیم برخوردار است. بررسی آماری محتوای کلام ‌الله مجید نشان داد که واژة کتاب به اشکال مختلف 255 بار، واژة علم 582 بار، واژة قلم 2 بار، و واژة اقرأ 3 بار در قرآن تکرار شده است. در نتیجه مطالعه و کتابخوانی و تحصیل علم و دانش از فرایض بسیار مؤکد در دین مبین اسلام، قرآن کریم و احادیث و گفتار بزرگان دانش است. به همین سبب توجه به بسترسازی‌های لازم و ایجاد مراکز کتابخوانی و کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ مطالعه از راه‌های مختلف لازم و ضروری است.

نقل قول: یکی از مشکلات و کاستی های جامعه ما گریز از کتاب و پایین بودن سطح فرهنگ مطالعه است. این نقیصه، ریشه ها و علت های مختلفی می تواند داشته باشد که شاید در رأس آنها «عدم احساس ضرورت» است. تا وقتی انسان در وضعیت «نیاز» قرار نگیرد، در پی رفع آن نخواهد افتاد.
نقل قول: اگر در پاسخ شبهه های اعتقادی و پرسش های سیاسی دربمانیم، یا در مجلس و محفلی که از موضوع خاصی صحبت به میان می آید، احساس کنیم در آن زمینه بی اطلاعیم و شرمسار شویم و احساس کنیم از چرخه زمان و گردونه پرشتاب مسایل علمی و فکری جامعه عقب مانده ایم، نسبت به خلأ و نیاز آگاه می شویم و این می تواند شوق به مطالعه و کتابخوانی را در ما تقویت کند.
[تصویر:  5.jpg]

نقل قول: انسان‌های بزرگ می‌توانند دو دقیقه بدون هوا، دو هفته بدون آب و یک عمر بدون پول زندگی کنند، اما بدون «کتاب» نمی‌توانند حتی یک لحظه  زنده بمانند.
نقل قول: همه‌ی ما با آن یار مهربان کم‌وبیش آشنا هستیم، اما در دنیای اینترنت و رسانه‌های گوناگونی که به‌سادگی دردسترس همه قرار دارند، لذت غرق شدن در صفحات یک کتاب خوب، به‌راحتی فراموش شده است. با وجود اینکه سرانه‌ی مطالعه بسیار پایین است و با گسترش شبکه‌های مجازی، این سرانه روزبه‌روز کمتر هم می‌شود، کتاب خواندن چیزی فراتر از یک سرگرمی ساده یا یک تکلیف درسی است. باور کنید یا نه، فواید کتاب بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. همراه ما باشید، می‌خواهیم درباره‌ی فواید کتاب و کتابخوانی مطالبی بیاموزیم.
[تصویر:  6.jpg]

نقل قول: کتاب یک غذاست؛ یک غذاى روح است؛ یک نوشیدنى روح است و چنانچه مقوّى باشد، روح را تقویت مى‌کند.
نقل قول: فرقی نمی‌کند که چه کتابی را برای خواندن انتخاب کنید، زمانی که غرق در ماجرا و موضوع کتاب می‌شوید، از دنیای نگرانی‌ها و استرس‌های روزمره فاصله می‌گیرید و زمانی را برای کشف تخیلات و دنیای نویسنده صرف می‌کنید. کتاب خواندن حتی از فعالیت‌های محبوبی مانند گوش دادن به موسیقی، لذت بردن از یک فنجان چای یا قهوه و قدم زدن، در حفظ آرامش هنگام مواجهه با مشکلات و مقابله با استرس بسیار مؤثرتر است.
[تصویر:  7.jpg]

نقل قول: به‌کار گرفتن مغز از طریق فعالیت‌های ذهنی در تمام طول زندگی از کودکی تا دوران پیری، برای سلامت مغز در دوران پیری بسیار ضروری است. با توجه به این مطلب، ما نباید تأثیر کارهای روزمره مثل خواندن و نوشتن را بر خود، فرزندان و والدین‌مان، نادیده بگیریم. کسانی که در طول زندگی خود فعالیت ذهنی داشتند، ۳۲ درصد کمتر از دیگران با مشکلات ذهنی در دوران پیری مواجه می‌شوند. سرعت کاهش توانایی مغز و حافظه در کسانی که فعالیت ذهنی ندارند، ۴۸ درصد بیشتر است.
[تصویر:  8.jpg]

نقل قول: مغز هم عضوی مانند سایر اعضای بدن است و با توجه به استفاده ای که از آن می شود، پیر و فرسوده خواهد شد. همانطور که فعالیتهای فیزیکی باعث قوی تر شدن قلب، عضلات و استخوان بندی می شود، فعالیت های ذهنی هم مغز را در برابر بیماری های مربوطه، مقاوم می کند. طبق تحقیقات منتشر شده در مجله ی علمی PNAS در سال 2001 بزرگسالانی که فعالیت های درگیر کننده ی مغز مثل کتاب خواندن و حل معما انجام می دهند، کمتر به بیماری آلزایمر مبتلا می شوند.
نقل قول: مطالعه، يگانه راهي است براي آشنايي و گفتگو با بزرگان روزگار كه قرن ها پيش در دنيا به سر برده و اكنون در زير خاك منزل دارند.
نقل قول: بسیاری از متخصصانِ اختلالات خواب، توصیه می‌کنند که یک برنامه‌ی روزانه برای کاهش استرس و آماده شدن برای خواب در نظر بگیریم و کتاب خواندن یکی از بهترین روش‌ها برای مقابله با اختلالات خواب است. لامپ‌های پرنور و نور ساطع‌شده از وسایل الکترونیکی این پیام را به مغز می‌فرستند که زمان بیداری است و موقع خواب فرا نرسیده است. بنابراین به جای خواندن پی‌دی‌اف در لپ‌تاپ، کتابی را زیر نور ملایم مطالعه کنید تا در کمتر از ۳۰ ثانیه به خواب بروید.
[تصویر:  9.jpg]

نقل قول: همدلی یا هم‌احساسی درک احساس و فهم تجربه‌ی حسی دیگران که با قراردادن خود در جایگاه آنها حاصل می‌شود. طبق تحقیقات منتشرشده در مجله‌ی PLOS ONE، غرق شدن در داستان‌ها و افسانه‌ها، می‌تواند همدلی و هم‌احساسی را در فرد تقویت کند.
نقل قول: مطالعه‌ی کتاب‌های خودیاری یا Self-help می‌تواند نقش مؤثری در بهبود زندگی افراد داشته باشد. یک تحقیق در مجله‌ی PLOS ONE منتشر شده است که نشان می‌دهد خواندن کتاب‌های خودیاری یا کتاب‌درمانی، همراه با جلسات حمایتی که نحوه‌ی استفاده از کتاب‌ها را توضیح می‌‌دهد، پس از یک سال موجب کاهش سطح افسردگی می‌شود. طبق بررسی‌های انجام‌شده توسط دانشگاه منچستر که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است، افرادی که دچار افسردگی‌های شدید هستند به اندازه‌ی افرادی که افسردگی کمتری دارند، می‌توانند از فواید مطالعه‌ی کتاب‌های خودیاری و وب‌سایت‌های تعاملی بهره‌مند شوند.
[تصویر:  10.jpg]

نقل قول: کتاب، رسولی ست که زندگی را در دستانت به تماشا می گذارد تا لحظه های تنهایی ات را با خویش خلوت کنی و دل به معبود بسپاری.
نقل قول: هر چیزی که می‌خوانید، اطلاعات جدیدی به اندوخته‌های قبلی خود اضافه می‌کنید. این اطلاعات، هر چند کوچک، مطمئنا روزی به کارتان می‌آیند. هرچه دانش و آگاهی بیشتری داشته باشید، برای غلبه بر چالش‌های زندگی آماده‌تر خواهید بود.
[تصویر:  11.jpg]

نقل قول: هرچه بیشتر کتاب بخوانید با کلمات جدیدتر و بیشتری مواجه می‌شوید و ناخودآگاه از آنها بیشتر در مکالمات روزمره‌ی خود استفاده می‌کنید. داشتن فن بیان و بلاغت در گفتار، در زمینه‌های حرفه‌ای و شغلی کمک بسیار بزرگی به شما خواهد کرد. اینکه بدانید می‌توانید در سطح بالا و با اعتماد به نفس بیشتری صحبت کنید، عزت نفس شما را افزایش می‌دهد.
نقل قول: نکته‌ی شگفت‌انگیزی که درمورد عملکرد مغز وجود دارد این است که هر بار که شما مطلب جدیدی را به ذهن می‌سپارید، مغز، سیناپس‌ها یا مسیرهای عصبی جدیدی می‌سازد و مسیرهای قبلی را تقویت می‌کند. این روند به تقویت حافظه‌ی کوتاه‌مدت و ثبات خلق و خو کمک می‌کند.
[تصویر:  12.jpg]

نقل قول: عام ترین تعریف از سرانه مطالعه میانگین مدت زمان مطالعه یک نفر در یک شبانه روز است. در این حالت میزان مطالعه همه افراد یک جامعه با هم جمع و سپس نتیجه بر تعداد افراد آن جامعه و تعداد روزهای در نظر گرفته شده تقسیم می شود. آمارهای مطالعه روزانه در ایران از 2 تا 79 دقیقه متغیر است اما سرانه مطالعه در ایران براساس اطلاعات ارائه شده 13 دقیقه است.
[تصویر:  13.jpg]

نقل قول: زمانی که کتاب می‌خوانید، تمام توجه شما معطوف داستان می‌شود، دنیای اطراف را فراموش می‌کنید و در جزئیات داستان غرق می‌شوید. برای اینکه اثرات شگفت‌آور مطالعه بر افزایش تمرکز را مشاهده کنید، هر روز قبل از شروع به کار، ۱۵ تا ۲۰ دقیقه کتاب بخوانید. مثلا در مسیر و زمانی که سوار مترو هستید تا به محل کار برسید، برای مطالعه وقت بگذارید. خواهید دید که با مطالعه، در محیط کار تمرکز بیشتری خواهید داشت.
نقل قول: خواندن آثار خوب و ارزشمند تأثیر چشمگیری بر توانایی نوشتن دارد. تجربه‌ی وزن کلام، روانی بیان و سبک نوشتاری نویسنده‌های مختلف، بر سبک نوشتن ما تأثیر می‌گذارد. همان‌طور که موسیقی‌دان‌ها بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند و از هم تأثیر می‌پذیرند و نقاشان از تکنیک‌های اساتید قبل از خود الگو می‌گیرند، نویسندگان هم با خواندن آثار دیگران، یاد می‌گیرند که چطور افکار خود را در قالب نثر به رشته‌ی تحریر درآورند.
[تصویر:  14.jpg]

نقل قول: خواندن کتاب خوب موجب آرامش فرد می‌شود، موضوعی که درمورد آن مطالعه می‌کنید هم می‌تواند آرامش خاطر را برای شما به ارمغان بیاورد. مثلا خواندن متن‌های معنوی می‌تواند فشار خون را کاهش بدهد و احساس آرامش را در فرد ایجاد کند. تحقیقات نشان داده است که کتاب‌هایی با موضوع خودیاری، به بهبود کسانی که اختلالات خلقی و بیماری‌های روانی خفیف دارند کمک می‌کند.
نقل قول: بسیاری از ما دوست داریم خودمان کتاب بخریم، برای آن حاشیه‌نویسی کنیم و صفحات موردعلاقه‌‌ی خود را مشخص کنیم تا در مراجعات بعدی به آنها دسترسی داشته باشیم. اما این روزها خرید کتاب ممکن است بسیار گران تمام شود و ما نتوانیم تمام کتاب‌های مورد علاقه‌مان را بخریم. برای اینکه یک سرگرمی ارزان و حتی رایگان داشته باشید، به کتابخانه‌ی محله‌ی خود سر بزنید و از هزاران کتابی که در کتابخانه وجود دارد به رایگان یا با پرداخت هزینه‌ی بسیار اندکی استفاده کنید.
[تصویر:  15.jpg]

نقل قول: اگر هر روز فرصت سر زدن به کتابخانه‌مان را نداریم، امروز که نوروز کتاب و کتابخوانی است، باید پا در بوستان پر گُل کتابخانه‌مان بگذاریم و در زلال بهاری کتاب‌ها غرق شویم. دستی به سر و روی کتاب‌های یاس و اقاقیا ـ که عطر ایمان و انسانیت را به مشام جان می‌رساند ـ بکشیم و کتاب‌های هرز غربگرایی و مادیگرایی را از ریشه بکَنیم. باغچه کوچک کتاب‌هایمان را از غبار کتاب‌های باطل و بی سود بزداییم و در آسمان، یک دنیا باران درک و فهم بباریم. در نوروز کتاب باغچه اندیشه‌تان آباد و سرسبز باد.
[تصویر:  16.jpg]

منابع:
chetor.com
motalesharif.com
beytoote.com
rasekhoon.net
مقاله کتاب و کتابخوانی از منظر قرآن نویسنده علی مرادمند
[تصویر:  Untitled_2.png]
سلااام

عطر رهایی/ هفته چهارم .......................................... روز با کتاب: 01


53
مَنْ يَتَّقِ اللَّهَ
يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً
وَ يَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ

53  53  53

Growth is painful ... Change is painful
.But nothing is as painful as staying stuck somewhere you don't belong

[تصویر:  khansariha%20(56).gif] لیست بروز شده 25 آبان 97  [تصویر:  khansariha%20(56).gif]


Queen || هفته هفتم |..................................................................|| دوستی با کتاب : 02 روز || کتاب : ؟؟؟ 

آرمین || هفته ششم |.........................| دوستی با کتاب : 01 روز || کتاب : تله شادمانی نوشته راس هریس 

Khansariha (56) 53 53 53 Khansariha (56)

عطر رهایی || هفته چهارم |............................................................|| دوستی با کتاب : 01 روز || کتاب : ؟؟؟ 

زفیر || هفته دوم |...........................................................................|| دوستی با کتاب : 03 روز || کتاب : ؟؟؟ 

Rezvaneh || هفته دوم |.................................................................|| دوستی با کتاب : 04 روز || کتاب : ؟؟؟ 

Khansariha (56) 53 53  Khansariha (56)

hamedhamed || هفه اول |.............................................................|| دوستی با کتاب : 04 روز || کتاب : ؟؟؟ 

قاصدک || هفته اول |.......................................................................|| دوستی با کتاب : 04 روز || کتاب : ؟؟؟ 

زینبی || هفته اول |.........................................................................|| دوستی با کتاب : 03 روز || کتاب : ؟؟؟ 

رامین. || هفته اول |........................................................................|| دوستی با کتاب : 01 روز ||کتاب : ؟؟؟ 

مهرخدا || هفته اول |..............| دوستی با کتاب : 01 روز || کتاب : در باب حکمت زندگی نوشته آرتور شوپنهاور 

Khansariha (56) 53 Khansariha (56)
[تصویر:  Untitled_2.png]
 سپاس شده توسط
رامین / هفته دوم / 1 روز با کتاب  Khansariha (56)
به خدا  Khansariha (56)

هفته پیش 1 روز Khansariha (56)
این هفته هم امروز  Khansariha (56)
ان شاءالله هفته بعد میشه 7 روز  Khansariha (56)
[تصویر:  a7f963e5e050.gif]
‌‌‌‌
تاخودت کاری نکنی چیزی تغییر نمیکنه ..
 سپاس شده توسط
(1397 آبان 25، 21:48)رامین. نوشته است: رامین / هفته دوم / 1 روز با کتاب  Khansariha (56)
به خدا  Khansariha (56)

هفته پیش 1 روز Khansariha (56)
این هفته هم امروز  Khansariha (56)
ان شاءالله هفته بعد میشه 7 روز  Khansariha (56)


آقا رامین. شما با انچه گفتین پس اعلام وضعیتتون این میشه:

رامین. / هفته اول / 2 روز با کتاب

به اطلاعات زیر لطفا دقت کنید: 

نقل قول: 1-   شما هر زمان که تصمیم بگیرید، میتونید وارد این برنامه کتابخوانی بشید و از همون روز شروع به اعلام وضعیت کنید
برنامه های مطالعاتی براساس هفته تنظیم میشن که البته یک هفته مطالعتی ممکنه از هفت رو بیشتر طول بکشه و برای مثال در
10 روز به پایان برسه


2-     نحوه اعلام وضعیت : برای اینکه ثمره مطالعه هر روزمون رو به عینه ببینیم، اون رو ثبت میکنیم... 


نقل قول: حداقل میزان مطالعه در هر هفته به صورت زیر هست [تصویر:  confetti.gif]

هفته اول : 10 دقیقه

هفته دوم : 20 دقیقه

هفته سوم : 30 دقیقه

هفته چهارم : 40 دقیقه

هفته پنجم : 50 دقیقه

هفته ششم : 60 دقیقه
اسم کتابی رو هم که میخونید لطفا بگین Khansariha (56)
[تصویر:  Untitled_2.png]
که اینطور ... پس رامین/ هفته اول/ دو روز روم به دیوار منم با کتاب Khansariha (56)

نقل قول: اسم کتابی رو هم که میخونین لطفا بگینKhansariha (56)

کتاب رمز های مخفی و کدهای پلی استیشن Khansariha (56)

بالا بالا پایین پایین چپ راست چپ راست ضربدر دایره 
این کد برای چیه ؟؟؟ هرکی یادش مونده باشه یه اعتبار مثبت بهش میدم   Khansariha (69)

کتابی که میخونم کتاب نیست یعنی کتاب کاغذی نیست . یه سری جزوه ها و مقاله های الکترونیکیه ؛ در مورد شیوه های کسب و کار اینترنتی . در اصل مربوط به کارمه و تا اخر سال باید کامل شیوه ی کاریم رو تغییر بدم
ان شاءالله  53
[تصویر:  a7f963e5e050.gif]
‌‌‌‌
تاخودت کاری نکنی چیزی تغییر نمیکنه ..
قاصدک || هفته اول |...........|| دوستی با کتاب : 05 روز || کتاب : قورباغه ات را بوس کن!

ماشالله به همه 49-2 49-2
[تصویر:  147.gif]
[تصویر:  ImamMahdi_mahdiyar_ir_Psd_7.jpg]
[تصویر:  05_blue3.png]
نقل قول: بالا بالا پایین پایین چپ راست چپ راست ضربدر دایره 


 درباره فوتبال ۹۹ :

یادش بخیر، منتخب جهان رو میخواستیم بیاریم بعدش صدای دست   ، دوتا بالا دوتا پایین چپ راست چپ راست ضربدر دایره … عشق بود اصلا … 
اولین سری بازی فوتبال که به طور “اختصاصی” برای پلی استیشن طراحی شد محصول شرکت کونامی بازی International Superstar Soccer Pro بود که به Winning Eleven 97 هم معروف شد و در ایران به عنوان فوتبال ۹۷ معرفی شد (عکس بازی اسپانیا – فرانسه) . این بازی با توجه به تاخیر ورود پلی استیشن به ایران و اومدن بازی جدیدتر خیلی بازی نشد .چیزی که من از این بازی یادم میاد اینه که گرافیک زانو ها خیلی مشکل داشت .خیلی از مواقع تو بازی دیده میشد که دو قسمت پای در حال حرکت بینشون هوا هست و دو قسمت پا به صورت مکعب مستطیل جداگانه با اندکی فاصله حرکت میکردند !
سری بعدی بازی فوتبال شرکت کونامی برای پلی استیشن ۱ بعد از جام جهانی ۹۸ فرانسه اومد که بازی International Superstar Soccer Pro 98 نام داشت که به World Cup France 98 هم معروف شد و در ایران به عنوان فوتبال ۹۸ معرفی شد (عکس کاور والدراما) . این بازی هم مدت زمان زیادی بازی نشد ولی با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه گرافیک و گیم پلی نسبت به سری قبل و گسترش کلوب های بازی و افزایش پلی استیشن ها تونست جای خود رو تو بین گیمرها باز کنه .
سری بعدی بازی فوتبال در حقیقت ورژن نهایی همان سری قبلی International Superstar Soccer Pro 98 بود که با نام Winning Eleven 3 – Final Ver معرفی شد(عکس ایستاده تیم ملی ژاپن) و البته در ایران و جهان به نام فوتبال ۹۹ معروف شد و تازه فهمیدم که بعضی مناطق بهش فوتبال ۹۸ میگفتند. این بازی همون بازی ای هست که به طور گسترده استفاده شد به طوری که سالهای سال بازی شده و من حتی دو سال پیش تو یه کلوب توی یکی از مناطق پایین شهر تهران دیدم که دارن بازی میکنن ! . البته ناگفته نمونه که من هنوز تو لبتابم دارمش و گاها بازی میکنمش ! . تو این بازی برای اولین بار پاس یک و دو اضافه شد . شکل تورها و دیرک ها شکل واقعی تری به خود گرفت . آمار گل ها و اسیست ها به تورنمنت ها اضافه شد. نحوه گزارش بازی جذاب شد (نحوه تلفظ باتیستوتا و ارتگا رو به یاد بیارید ) و کلی اضافات ریز دیگه که باعث شد انقلابی در بازی های کامپیوتری باشه .

پ.ن : خودم بازی نکردم ، صرفا برای خوشحالی دل رامین  4chsmu1
 حامدحامد [تصویر:  khansariha (56).gif] هفته دوم [تصویر:  khansariha (56).gif]  19 تا 25 آبان [تصویر:  khansariha (56).gif] 0 روز با کتاب Tears


[شنبه هر هفته به روز رسانی می شود.]


این هفته: ادامه کتاب

[تصویر:  8cgm_32731.jpg]

سلام  49-2
از امروز آمار مطالعه ام رو اینجا باهاتون به اشتراک میذارم 
...
قبل از خواب میام و گزارش میدم  4chsmu1
عاشق / هفته ی اول / یک روز با کتاب
انما یتقبل الله من المتقین ...


خداحافظی

 سپاس شده توسط
سلام 

رامین بذار کتابمو بخونم اینقدر تو کوچه های کانون شرارت نکن  Swear1

آقای اراده / هفته اول / 1 روز با کتاب   Khansariha (56)

به مناسبت این هفته گروه اراده هالک خان در مسابقه گروهی هدفش رو بر اساس کتابخوانی تنظیم کرده

بنده به نوبه خودم کتاب "پینگ" رو انتخاب کردم و سعی میکنم خلاصه آنچه که در این کتاب اتفاق میفته رو اینجا و در گروه رهروان بنویسم
 سپاس شده توسط
(1397 آبان 26، 23:38)آقای اراده نوشته است: سلام 

رامین بذار کتابمو بخونم اینقدر تو کوچه های کانون شرارت نکن  Swear1

آقای اراده / هفته اول / 1 روز با کتاب   Khansariha (56)

به مناسبت این هفته گروه اراده هالک خان در مسابقه گروهی هدفش رو بر اساس کتابخوانی تنظیم کرده

بنده به نوبه خودم کتاب "پینگ" رو انتخاب کردم و سعی میکنم خلاصه آنچه که در این کتاب اتفاق میفته رو اینجا و در گروه رهروان بنویسم
یعنی نا امیدم کردی
بیا بگو که همه این حرفا شوخی بوده
بیا و بگو که این یه بازی کثیفه
تو بچه خوبی بودی کی از راه به درت کرد؟
بیا و بگو که همچنان تو کمپین #نه_به_کتاب   ثابت قدمی و این حرفا رو زیر شکنجه گفتی  Khansariha (56) 

.....................

آنتی اسپم:
رامین / هفته اول / همچنان دو روز روم به دیوار  Khansariha (56)
[تصویر:  a7f963e5e050.gif]
‌‌‌‌
تاخودت کاری نکنی چیزی تغییر نمیکنه ..
 سپاس شده توسط


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان