1399 ارديبهشت 22، 22:39
کسی نیست
عرفان/۲ساعت/۲۲روز درسیجاتی
کسی میدونه اگر دلتا مثبت یا منفی باشه در تعیین علامت چه نقشی داره؟
(1399 ارديبهشت 22، 22:39)عرفان. نوشته است: سلام
کسی نیست
عرفان/۲ساعت/۲۲روز درسیجاتی
کسی میدونه اگر دلتا مثبت یا منفی باشه در تعیین علامت چه نقشی داره؟
(1399 ارديبهشت 22، 22:49)هومان نوشته است:(1399 ارديبهشت 22، 22:39)عرفان. نوشته است: سلام
کسی نیست
عرفان/۲ساعت/۲۲روز درسیجاتی
کسی میدونه اگر دلتا مثبت یا منفی باشه در تعیین علامت چه نقشی داره؟
ببین اگه دلتا منفی باشه ینی تابع اصلا به محور x ها برخورد نکرده پس علامتش (علامت x هاش ) عوض نمیشه
اگه 0 باشه ینی یجا به محور x خورده برگشته که بازم علامتش عوض نمیشه
اگه + باشه ینی یبار خورده به محور x ها و علامتش عوض شده و بعد دوباره خورده و علامتش عوض شده (جمعا دوبار علامتش عوض شده)
کلا برای تعیین علامت هر تابعی بهترین روش اینه ببینی چند بار به محور x ها برخورد داشته(یا اصلا برخوردی ایا داشته)
اگه برخورد کنه میتونه:
1-رد شه و علامتش عوض شه
2- بخوره برگرده که علامتش عوض نمیشه
(1399 ارديبهشت 22، 22:51)هومان نوشته است:(1399 ارديبهشت 22، 22:49)هومان نوشته است:(1399 ارديبهشت 22، 22:39)عرفان. نوشته است: سلام
کسی نیست
عرفان/۲ساعت/۲۲روز درسیجاتی
کسی میدونه اگر دلتا مثبت یا منفی باشه در تعیین علامت چه نقشی داره؟
ببین اگه دلتا منفی باشه ینی تابع اصلا به محور x ها برخورد نکرده پس علامتش (علامت x هاش ) عوض نمیشه
اگه 0 باشه ینی یجا به محور x خورده برگشته که بازم علامتش عوض نمیشه
اگه + باشه ینی یبار خورده به محور x ها و علامتش عوض شده و بعد دوباره خورده و علامتش عوض شده (جمعا دوبار علامتش عوض شده)
کلا برای تعیین علامت هر تابعی بهترین روش اینه ببینی چند بار به محور x ها برخورد داشته(یا اصلا برخوردی ایا داشته)
اگه برخورد کنه میتونه:
1-رد شه و علامتش عوض شه
2- بخوره برگرده که علامتش عوض نمیشه
منبای تعیین علامت یه خطی(روش سریع) هم همینه
(1399 ارديبهشت 24، 11:31)هومان نوشته است: امام زموننننن
سازمان سنجش حذفیاتو اعلام کرد
http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=1&id=6503
(1399 ارديبهشت 22، 23:33)هومان نوشته است: سلام به همگی
همونطور که دیشب قول داده بودم استراتژی بازگشت رو توضیح میدم:
به صورت خلاصه:از تایم استاندارد هر درس تو ازمون کم میکنیم و بعد یه زمانی از ازمون اضافه میاریم و به درسی که بیشتر نیاز داره اضافه میکنیم
خوب اخه چرا؟؟؟ چون ما اول ازمون نمیدونیم از کدوم درس قراره چه سطح سوالاتی بیاد و اگه درسی سخت تر واسون تر بود میتونیم زمانو به اون درس بدیم
ما در دور دوم با سولات اشنایی بیشتری داریم و بهتر میدونیم تو هر درس چه خبره
دلیل دوم این که ما سعی میکنیم سوالات رو سریع تر حل کنیم و از سوالات وقت گیر دوری کنیم چون زمانمون کم میشه
حالا چطوری هست؟؟
برای هر کس متفاوته ولی من تایم پیشنهادی خودم رو میگم
تو دفترچه عمومی :
برای هر درس عمومی 15 دقیقه وقت بگذارید ، 15 دقیقه اضافه میارید
فقط گاهی اوقات چند تا از سوالات قرابت و درک متن عربی میمونه که میشه تو اون 15 دقیقه اوکی کرد
تو دفترچه اختصاصی(رشته ریاضی)
حسابان 1 -حسابان2-ریاضی پایه : 20 دقیقه
هندسه 1-2-3: 20 دقیقه
امار و احتمال -ریاضیات گسسته: 20 دقیقه
زمان نگه داشته شده از ریاضیات :25 دقیقه
فیزیک 3 : 20 دقیقه
فیزیک 2 : 15 دقیقه
فیزیک 1 : 10 دقیقه
زمان نگه داری شده : 10 دقیقه
شیمی:
مفاهیم و حفظیات: 15 دقیقه
مسائل:15 دقیقه
زمان نگه داری شده :5 دقیقه
الان شما در کل 40 دقیق ذخیره کردید
الان به ریاضیات برگردید : 10 دقیقه اضافه بمونید
فیزیک : 10 دقیقه اضافه
شیمی : 10 دقیقه اضافه
10 دقیقه زمان اضافه اومد که به اون درسی که سوالات کمتری ازش حل کردید و سخت تر بود اختصاص بدید
یادتون باشه ،قطعا در این روش شما در دور اول نزده های زیادی خواهید داشت ولی نگران نباشید چون خودتون رو به یه درصد مطمئن تو دور اول ازمون رسوندین
امیدوارم این مطلب برای شما مثمر ثمر واقع شه.هومان