مهمان عزیز : ..: از روز جمعه، شروع اعلام وضعیت هفته ی اول مسابقه گروهی! :..


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

میز گرد کانون (سرپرست: آقای ParShaN)

Brick 
#1
53به نام خداوند بخشنده مهربان53

سلام 303

این اولین پست من است . امیدوارم که مورد رضایت دوستان قرار بگیرد .

شاید بعضی از دوستان به خاطر داشته باشند که من ایجاد این پست را به رئیس داده بودم(بحث روز) ولی خوب هیچ خبری نشد،فکر کردم بهتر است این پست را خودم راه بندازم. (البته با اجازه بزرگترا)

همانطور که از اسم این پست پیداست،در اینجا ما می خواهیم ،در مورد مسائلی که دوست داریم ،نظر بدهیم .و از نظر دوستان نیز مطلع شویم و در نهایت به یک نظر درست و ثابت برسیم.

این پست هم مانند دیگر پست ها به کمک و همیاری شما نیاز دارد.

هر کس می تواند هر موضوعی را که به ذهنش می رسد  با هماهنگی سرپرست این تاپیک و یا مدیر تالار و در صورت نبود دو مورد قبل با مدیر کل کانون در اینجا بیان کند تا دوستان نظراتشان را ارائه دهند.

مباحث میتواند در مورد هر چیزی با شد مثلا میتوانیم در مورد رویدادهایی که اتفاق می افتد در همین پست نظر بدهیم.

اینجا هم خالی از قانون نیست و در  صورت عدم رعایت برخورد میشه:

1-بحث سیاسی ممنوع در صورت مشاهده بدون اطلاع حذف میشه   

2-احترام به نظر دوستان    

3-منطقی بودن نظراتی که داده می شود.

4- از زدن پست های نامربوط به این تاپیک و موضوعش و شکلک خال
ی(اسپم نزنید) خودداری کنید که در صورت مشاهده حذف میشن

5- تا بحثی به طور کامل تموم نشده بحث دیگه ای شروع نشه
تبصره :مگر اینکه زمان زیادی از بحث قبلی گذشته باشه و ادامه داده نشده باشه درین صورت با هماهنگی با سرپرست در صورت نبود مدیر تالار و در صورت نبودن مدیرکل کانون انجام بشه

6- برای تشکر از دکمه تشکر و یا اعتبار به ارسال و یا پیام پروفایل استفاده کنید برای این کار پست جداگانه نزنیدKhansariha (8)

با تشکر

یا علی


 سپاس شده توسط
#2
[color=#00BFFF]بحث با من شروع مي شود :
شما چقدر به تناسب اندامتون اهميت مي ديد آيا به اين فكر كرديد كه چه بخريدو نخوريد تا در ايام كهولت سن دچار بيماري هاي قند و ... نشويد ؟[/color
ورزش بزرگترين داروي بشريت !

#3
من با نظر سلام سلام موافقم، تحرک زیاد و زیاد (نه خیلی زیاد) خوردن همدیگر رو یه جورایی خنثی میکنند علاوه بر این تحرک باعث تناسب اندام هم میشه.
شیطان وسوسه میکند ولی اختیاری بر تو ندارد.

قرآن کریم
#4
بچه ها من خیلی دوست دارم که برم باشگاه مثلا ورزش اروبیک یا یوگا اما چون شاغلم وقت ندارم که صبحا یا عصرها برم varzesh. و اینکه خیلی دوست دارم اندام خوبی داشته باشم .( البته خیلی اندامم خوبه )Smiley-face-cool-2 وزنم60 قدم 163 اما خیلی دوست دارم این ورزش رو تو خونه انجام بدم ولی نه سیدیش رو پیدا می کنم نه اطلاعاتش رو دارم 53258zu2qvp1d9v. اگه شما چیزی در این باره می دونید راهنماییم کنید Khansariha (56) راستی من تحرکم خیلی زیاد مثلا صبحا ساعت 5:30 بیدارم تا شب ساعت 22 و صبحا یه مختصر پیاده روی دارم . 1276746pa51mbeg8j
ولی خیلی دوست دارم ورزش کنم . شاداب بشم .cheshmak

ممنونم از این میز گرد :16: ولی گرد نیست مستطیل Smiley-talk038
یا مهدی ادرکنی
#5
بايد بگم كه حرف سلام سلام درسته و مي خوام كه تكميلش كنم :
تا حالا از خودتون پرسيديد كه چرا مردم ايران اينقدر زود پير ميشن و يا در دوران كهولت دچار مريضي مي شوند.
شما مي گيد كه تناسب اندم با ورزش و تغذيه مناسب به وجود مياد اما اين فقط براي همين دوران جواني استفاده مي شه و همان طور كه مي بينيد اكثر مردان و زنان ايران پس از ميان سالي دچار چاقي مي شوند.
الان كه ما جوان هستيم به فكر تناسب اندم هستم ولي نه براي سلامتي فقط براي زيبايي اين كار را انجام ميدهيم.
به نظر من كسي كه مي خواد تناسب اندام پيدا كنه كار مشكلي نداره ( تنها بايد در كالري هاي ورودي و خروجي بدنش تغيير ايجاد كنه ) اما سلامتي بحثي است كه بايد تا آخر عمر آن را همراه داشته باشيم.
مثلا من هيچ وقت كره نمي خورم و يا نمك كم مصرف مي كنم همه بهم مي گن تو حالا جوني براي بدنت لازمه .
درسته اما چند سال ديگه هم براي من مفيده ؟
اين كار يعني اينكه شما انسان مسئوليت پذيري هستيد.
من دوستهايي دارم كه پدراشون در اثر حمله قلبي و يا قند و چربي بالا درگذشتن. آيا اين به نظر شما درسته كسي با تغذيه درستي كه نداشته بقيه رو از وجود خودش محروم كنه.
اما تناسب اندام رو بايد با تغذيه مناسب و ورزش و فعاليت بدست آورد.
پس
MuscularMuscularMuscularvarzeshvarzeshvarzeshMuscularMuscularvarzesh
ورزش بزرگترين داروي بشريت !

#6
سلام بچه ها

شقي جان در مورد اروبیک یا یوگا مي توني از اينترنت سي دي هاشو تهيه كني يا از نرم افزار فروشي ها تهيه كني.
من خودم تهيه كردم و در خانه انجام مي دم . البته نوع پرورش اندامش هم هست هر كدومو كه مي خواي تهيه كن .
موفق باشي
يا حق
#7
رزی جان سلام عزیزم

ممنون از راهنمایی هات .
یا مهدی ادرکنی
#8
سلام شقی جونم سی دی هارو که از هر سی دی فروشی بپرسی سی دی ایروبیک میخوام بهت میدن تهیه اش خیلی راحته ولی اگه همین فعالیت های تو خونتو مثل جارو کشیدن مثل گردگیری کردن اینا رو اگه بیشتر کنی خودش یه جور ورزشه تازه یه فایده هم داره که خونت همیشه تمیز و مرتبه اینو یه دکتر به مادر من پیشنهاد کرد چون اونم شاغله به باشگاه نمیرسه مثلا به جای استفاده از ماشین لباسشویی لباساتو خودت بشور
راستی میدونی نماز خوندن خودش یه جور ورزشه؟
بهتره کنار اینا روزه هم بگیری (اینم سفارش همون دکتره) حالا نه هرروز مثلا هفته ای دو بار با یه افطار سبک
ان شا ا... خوشتیپ که هستی خوش تیپ تر میشی
سخت است فهماندن چیزی به کسی که برای نفهمیدنش پول می گیرد
#9
سلام به همه
بحث قشنگی رو شروع کردید .ممنون از b52 که اینقدر سریع عمل کردند42
منم با b52 موافقم . سلامتی فقط تناسب اندام نیست. بلکه سلامت روح و جسم رو با هم در بر میگیره.
این یک موضوع ثابت شده است که بدون ورزش نمی شه با سلامت همیشگی زندگی کرد.
اما تغذیه هم جای خود داره .و باید بدونی که چه جوری و چی باید بخوری که در آینده دچار مشکل نشی .
تقریبا همه چیزهایی که خدا به ما داده برای بدن ضروری است، اما به اندازه ای که توصیه می شه.
واقعیت بدی که در ایران وجود داره اینکه ما اصلا به این توجه نمی کنیم که چی می خوریم و چقدر باید بخوریم ،
فقط می گیم بخوریم چون برای بدن ضروری است. همین .
حالا تا بعد.........
#10
(آمار و ارقام تو متن همه مستند و واقعی هستند)
من یه ورزشکار حرفه ای نیستم ولی بالاخره یه حرفهایی برای گفتن دارم!
بدن ما مثل یه کارخونه است. شما هرچی میخوری و تنفس می کنی مثل مواد اولیه کارخونه وارد بدنت میشه و اگه بدن شما فعالیت و ورزش انجام بده این مواد اولیه مثل قند و مواد روغنی مثل کره در بدن شکسته و تجزیه میشه به قند های ساده و با سوزانده شدن در بدن به انرژی تبدیل میشه که به شما در سلامتی بدن و افزایش توانایی شما برای ورزش و فعالیت های سنگین کمک می کنه. که خوب طبیعتا با ورزش کردن ماهیچه های شما تقویت شده و شکل می گیرن که این هم به تناسب اندام و زیبایی شما کمک می کنه هم به تقویت قدرت بدنی شما.
اما حالا اگه این تعادل بین مواد اولیه و مصرف بدن شما به هم بخوره تعادل بدن شما هم به هم میخوره. شما وقتی یه قالب کره 100 گرمی رو تو دو روز مصرف کنی (به ازای هر گرم کره 30.2 کیلو ژول انرژی) پس بدنت 3.02 مگاژول انرژی دریافت کرده. شما با این انرژی میتونی 71 دقیقه با سرعت 20 کلیومتر در ساعت دوچرخه سواری کنی. یا حدود یک ساعت بسکتبال بازی کنی.
حالا فرض کن شما اون یه قالب کره رو خوردی اما ورزش نکردی خب معلومه که چاق می شی. اما اگه بخوای ورزش کنی می بینی که یه قالب کره می تونه عجب منبع انرژی خوبی باشه.( البته شما باید حواست به کلسترول HDL و LDL هم باشه تا یهو سکته نکنی1744337bve7cd1t81.)

من خودم یه چند وقتی هست که روزی نیم ساعت تا یکساعت دوچرخه سواری می کنم.رفتم یه سرعت سنج که قیمتش چیزی در حدود 7-8 هزار تومن بود خریدم که هم مسافت هم سرعت هم زمان و هم کالری مصرف شده توسط دوچرخه سوار رو نشون میده. بنابرین آمار مصرف انرژیم رو هم دارم
البته نا گفته نماند این شهر ما یه خیابون 1 کیلومتری داره که چون آخره شهره همیشه خلوته. هم به شدت سرسبزه , هوا هم به طرز عجیبی عالیه که واقعا آدم رو وسوسه می کنه که بره اونجا دوچرخه سواری.

من برای خودم یه کیت دوچرخه سواری درست کردم با اونا میرم ورزش:
1- خودم
2- دوچرخه
3- یه کوله پشتی پر کتاب (چون از کتاب خونه میرم دوچرخه سواری)
4- یه سرعت سنج
5- یه MP3 player (خیلی لازمه!!!!)
1-5- یه آهنگ تند.

رکورد سرعت من هم 47 کیلومتر بر ساعته
شما وقتی با این سرعت دوچرخه سواری می کنی به وضوح وارد شدن اندورفین رو تو خونت احساس میکنی. خون به مغزت بیشتر می رسه و تا چند ساعت خیلی سخته که به یاد بیاری چه مشکلاتی داری.

حرف آخر
عقل سالم در بدن سالم
من از عهد آدم تو را دوست دارم ---------از آغاز عالم تو را دوست دارم
چه شبها من و آسمان تا دم صبح--------سروديم نم نم: تو را دوست دارم
نه خطي، نه خالي! نه خواب و خيالي!-- من اي حس مبهم تو را دوست دارم
سلامي صميمي تر از غم نديدم ---------به اندازه ي غم تو را دوست دارم
بيا تا صدا از دل سنگ خيزد --------------بگوييم با هم: تو را دوست دارم
جهان يك دهان شد هماواز با ما: ---------تو را دوست دارم، تو را دوست دارم
[تصویر:  hosein.jpg]
#11
سلام تناسب اندام باید همراه با یک رژیم غذایی مناسب باشه من وزنم تا نزدیک 80 رفت ولی با رژیم مثبت غذایی و ورزش الان 69 هستم 317
#12
فقط دوستان عزیز یه مساله است و اون اینه که:
نتیجه گیری به عهده کی باشه؟
طراح تایپیک که من میشم،
طراح موضوع که این سری b52 عزیز می شن،
یا هر کی دوست داشت.
کدوم؟
#13
ای بابا من فکر کنم باید برم در این پستو تخته بزنم .Khansariha (134)
حالانتیچه گیری رو بی خیال شدیم چون همه این بحث هایی که اینجا زده شد حاکی از اینه که
زندگی باید همراه با ورزش و همین طور غذای سالم باشد .
و خود فرد باید با شناختی که از خودش داره یک برنامه غذایی متناسب با خودش را تهیه کند.
#14
خوب يكي موضوع بعدي رو بگه
13
ورزش بزرگترين داروي بشريت !

#15
خوب به نظر من باید یه موضوع جالب بدیم که میز گرد شلوغ بشه ، یه موضوع جدید که خنده دارم باشه
به نظر من موضوع این باشه "سوتی"
تابلو ترین و خنده دار ترین سوتی هایی که تا به حال دادین رو بنویسین ، گاهی اونقدر سوتی ها آدم رو خجالت میدن که حتی اگه یادشم افتادی احساس آب شدن میکنی من اسم اون ها رو میذارم "سوتی قرن" !!

نظرتون چیه؟ در باره این که موضوع این باشه؟
53  تا حالا مهمترین تجربه ام این بوده که  که هیچ روشی توی ترک گناهان  مثل همنشینی با دوستان خدا جواب سریع و قطعی و موندگار  نمیده !53


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان