کانون

نسخه‌ی کامل: میزگرد و مباحث پیرامون ورزش
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
متاسفانه باختیم یه مقدار کم اوردن بچه ها
22
دیشب چه بازی مزخرفی بود.. 22
بین دو نیمه ، مهدوی کیا میگفت : ما اگه تلاشمونو بکنیم حتی ممکنه به گل هم برسیم 22

یعنی در این حد امیدوار بود بنده خدا... 4chsmu1
من از کل بازی یک دقیقه از
بین دو نیمه رو دیدم فقط
دوستان بازی بعدی والیبال
با کدوم تیم؟
چه زمانی؟
من طرفدار والیبالم خیلییییی
سلام

اگه یکم تیم ملی بازی تدارکاتی بیشتری داشت شاید هم حرف مهدوی کیا به حقیقت میپیوست

و نوه میتوانم خانوم بازی بعدی والیبال ایران با اینالیا هست تو زمین ایران 30 ام خرداد ساعت 18:30

128fs318181
روسيه و کره‌جنوبي تقسيم امتياز کردند



جدال تيم‌هاي کره جنوبي و روسيه از گروه H جام بيستم با نتيجه تساوي خاتمه يافت.
در آخرين ديدار از دور اول مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل تيم‌هاي کره‌جنوبي و روسيه از ساعت 2:30 بامداد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پانتانال شهر کوئيابا به مصاف هم رفتند که اين بازي در نهايت با نتيجه تساوي يک بر يک خاتمه يافت.

اولين گل بازي در دقيقه 68 روي شوت کئون هو لي از کره‌جنوبي و روي اشتباه فاحش ايگور آکينف، دروازه‌بان روسيه در دفع توپ به ثمر رسيد ولي اين برتري تنها شش دقيقه دوام داشت، چرا که روسيه با حمله‌اي يکپارچه کره‌اي‌ها را غافلگير کرد و الکساندر کرژاکوف در شلوغي محوطه جريمه توپ را به تور دروازه نماينده آسيا دوخت و دو تيم امتيازات را تقسيم کردند.

کاپلو: بدشانس بودیم اما راضی و خوشحالم




سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه معتقد است که تیمش در دیدار برابر کره جنوبی بدشانس بود، با این حال او از نتیجه بازی رضایت دارد.



به گزارش شفقنا ورزشی، تیم ملی فوتبال روسیه در نخستین بازی خود در جام جهانی 2014 برزیل با تساوی یک بر یک برابر کره جنوبی متوقف شد.



در این دیدار ابتدا کره جنوبی در دقیقه 68 روی اشتباه دروازه‌بان روسیه به گل رسید، اما این گل شش دقیقه بعد جبران شد تا سومین تساوی این رقابت ها رقم خورد.
فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه با وجود تساوی در نخستین گام از عملکرد شاگردانش رضایت دارد. او در نشست خبری بعدی از بازی گفت: از عملکرد شاگردانم در این دیدار رضایت دارم. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تک تک بازیکنان وظایف خود را به خوبی در میدان انجام دادند. ما در این دیدار عقب افتادیم، اما توانستیم خیلی سریع به خود بیاییم و بازی را به تساوی بکشانیم.




او افزود: واکنش شاگردانم بعد از گلی که دریافت کردیم بسیار خوب بود. آنها ناامید نشدند و خیلی سریع گل تساوی را به ثمر رساندند. از این که یک امتیاز را برابر تیم خوب و سختکوش کره جنوبی به دست آوردیم خوشحال هستم. می توانستیم گل های بیشتری در این دیدار به ثمر رسانیم، اما در نهایت به تساوی رضایت دادیم. به هر حال این فوتبال است و باید با آن کنار آمد. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. می توانستیم پیروز این دیدار باشیم، اما شانس با ما یار نبود. در کل از نتیجه بازی راضی هستم امیدوارم که در دیدارهای بعدی جبران کنیم و در نهایت به دور بعد صعود کنیم. با توجه به آن که بازی اول بود طبیعی بود که بازیکنان هماهنگی لازم را نداشته باشند. در دیدارهای بعدی بهتر خواهیم شد.




تک گل روسیه را در این دیدار الکساندر کرژاکوف به ثمر رساند. کاپلو به ستایش از این بازیکن پرداخت و گفت: الکساندر کرژاکوف، بازیکن بسیار خوبی است و من او را به خوبی می شناسم. او بازیکن موقعیت شناسی است و تلاش می کند تا از موقعیت های خود نهایت استفاده را ببرد.
بر اساس گزارش ایسنا، در این گروه تیم ملی فوتبال بلژیک با پیروزی که برابر الجزایر به دست آورد با سه امتیاز در صدر قرار دارد. روسیه و کره جنوبی هم با یک امتیاز به طور مشترک در رده دوم قرار دارند. الجزایر هم بدون امتیاز قعرنشین است.

[/url]رونمایی از نماد جام‌جهانی 2015 زنان


[تصویر:  bk0icd57k8vluai0pbf5.jpg]
[url=http://www.farhangnews.ir/content/78886]
لاله های نارنجی مانع پرش کانگوروها شدند


در ادامه رقابت های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل در گروه ۲ ، تیم های استرالیا و هلند مقابل هم به میدان رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر۲ به پایان رسید.
 
هلند:

سیلسن، ولار، دو وریژ، مارتینز ایندی، بلیند، دیونگ، یان‌مات،‌دوکوژمان،‌فان‌پرسی، اسنایدر،‌روبن

استرالیا:

رایان، دیویدسن،‌کی‌هیل، اسپیرانوویچ، لکی، اوئار، جد‌نیاک،‌مک‌کی، مک‌کوئن،‌ویلکینسون، برشیانو




  هلند موفق شد این بازی را با گل های ، روبن ، فان پرسی و دیبای مقابل استرالیا با  نتیجه 3بر2  به پایان ببرد و شانس خود را برای صعود به مرحله بعد افزایش  دهد، ضمن آنکه استرالیا که در این بازی به وسیله کیهیل و جدینا 2 گل به ثمر رساند، با شکست دوم از 2 بازی شانس خود را برای صعود کمرنگ تر کرد .
تیم های کامرون و کرواسی هم بامداد فردا در گروه یک به دیدار هم می روند.
22
با اسپانیا هم همگروه نشدیم... سه - چارتا بزنیم بهشون...4chsmu1
حذف مدافع عنوان قهرمانی از جام بیستم


در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و از گروه B تیم‌های ملی اسپانیا و شیلی به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم شیلی بود که موفق شد قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها را ۲ بر صفر از پیش رو بردارد و ماتادورها را حذف کند.


نیمه اول:
شیلیایی‌ها که در مسابقه اول خود برابر استرالیا با نتیجه ۳ بر یک پیروز شده بودند از ابتدای این دیدار کار را هجومی آغاز کردند و در دقیقه یک توانستند به گل برسند اما مدافعان اسپانیا توپ را راهی کرنر کردند.

شیلی می‌توانست روی ضربه کرنر هم دروازه ماتادورها را باز کند اما این اتفاق رخ نداد. این ۲ اتفاق جدی‌ترین صحنه‌های بازی بود که در دقیقه اول رخ داد، هر چند در ادامه نیز ۲ تیم شانس‌هایی برای گلزنی داشتند.

در دقیقه ۲۰ این بازی، اسپانیایی‌ها که برای جبران نتیجه بازی اول خود و شکست ۵ بر یک برابر هلند سراپا حمله بودند تا دروازه شیلی را باز کنند در دفاع شکننده نشان دادند تا وارگاس از آشفتگی دفاع اسپانیا و کاسیاس استفاده کند و اولین گل این مسابقه را وارد دروازه ماتادورها کند.

بازیکنان اسپانیا در ادامه برای جبران گل خورده خود توانی نداشتند و انگیزه‌ای از خود نشان ندادند. بی‌انگیزگی بازیکنان اسپانیا یا عدم توانایی آنها به شیلیایی‌ها انگیزه داد و آنها در دقیقه ۴۳ بازی از روی یک ضربه ایستگاهی موقعیت مناسبی برای گلزنی پیدا کردند. سانچز این ضربه ایستگاهی را به سمت دروازه اسپانیا شلیک کرد و در ادامه کاسیاس با دفع این توپ موقعیت مناسبی را برای آرانگوئیز ایجاد کرد تا این بازیکن با یک شوت بیرون پا دومین گل بازی را برای شیلی به ثمر برساند.


نیمه دوم:
شاگردان ویسنته دل‌بوسکه، قهرمان جام جهانی قبلی و یورو ۲۰۱۲ در نیمه دوم کار سختی پیش رو داشتند. اسپانیایی‌ها در نیمه دوم بازی را با ۲ گل خورده آغاز کردند و این کار را برای جبران سخت می‌کرد. از سوی دیگر شیلیایی‌ها با پیروزی ۲ بر صفر در نیمه اول با روحیه و جنگندگی بیشتری کار را دنبال می‌کردند.

اسپانیا با اینکه در آستانه حذف از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قرار گرفته بود اما در نیمه دوم نیز حرفی برای گفتن نداشتند. تعویض‌های دل‌بوسکه هم تغییری در روند اسپانیا ایجاد نکرد و در نیمه دوم نیز این نماینده آمریکای جنوبی بود که نبض بازی را در دست داشت.

بازیکنان تیم شیلی با وجود اینکه ۲ بر صفر از حریف نامدار خود پیش بودند اما باز هم به حملات خود ادامه می‌دادند و بارها شانس باز کردن دروازه اسپانیا برای بار سوم را هم داشتند.

البته در دقایق پایانی این دیدار اسپانیا بر شدت حملات خود اضافه کرد اما مدافعان شیلی در خط دفاع هوشیار بودند و نتوانستند توپی را وارد دروازه حریف خود کنند.

این بازی در ۹۰ دقیقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود شیلی خاتمه یافت














نقل قول: کرواسی4 - کامرون صفر؛ وداع شیرهای آفریقا با جام/ کرواسی امیدوار به صعود


کرواسی با کسب این پیروزی امیدهای خود برای صعود را زنده کرد و در صورت کسب پیروزی در بازی آخر خود مقابل مکزیک می تواند راهی دور بعد شود.

تیم فوتبال کامرون با شکست مقابل کرواسی در دومین دیدار خود در جام جهانی وداعی زودهنگام با این رقابت ها داشت.



تیم فوتبال کامرون در دومین دیدار خود در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه آمازونیا شهر مانائوس با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرواسی شد تا سومین تیم حذف شده جام بیستم لقب بگیرد. استرالیا و اسپانیا پیش از این با شکست مقابل هلند و شیلی با جام بیستم خداحافظی کرده بودند.

در این بازی ایویکا اولیچ (11)، ایوان پریسیچ (48) و ماریو ماندزوکیچ (61، 73) برای کرواسی گل زدند. الکس سانگ هافبک تیم ملی کامرون در دقیقه 40 این بازی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا این تیم 50 دقیقه باقی مانده را 10 نفره بازی کند.




کامرون که در دیدار نخست خود مقابل مکزیک یک بر صفر مغلوب شده بود با شکست در دیدار دوم مقابل کرواسی شانسی برای صعود ندارد و دیدار آخرش با برزیل تشریفاتی خواهد بود. اما کرواسی با کسب این پیروزی امیدهای خود برای صعود را زنده کرد و در صورت کسب پیروزی در بازی آخر خود مقابل مکزیک می تواند راهی دور بعد شود.
اکوادور، هندوراس را شکست داد و به صعود امیدوار شد



تیم ملی فوتبال اکوادور با شکست هندوراس به رده دوم جدول رده‌بندی گروه E جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صعود کرد.




 تیم‌های ملی اکوادور و هندوراس از ساعت 2:30 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند تا در ورزشگاه بایکسادای شهر کوریتیبا دومین بازی خود در گروه E جام جهانی 2014 را برگزار کنند.
این دیدار که چهارمین بازی گروه E بود با نتیجه 2 بر یک به سود اکوادور به پایان رسید که طی آن کارلو کاسلیدا (31) برای هندوراس و اینر والنسیا (34 و 65) برای اکوادور گلزنی کردند.
نیمه اول:
سفیدپوشان هندوراس در دقیقه 31 با شوتی که کارلو کاسلیدا از روی خط محوطه جریمه زد یک بر صفر از حریف خود پیش افتادند اما سه دقیقه بعد اینر والنسیا توانست با یک بغل پا گل تساوی را برای اکوادور به ثمر برساند.
نیمه دوم:
در نیمه دوم انر والنسیا باز هم به داد تیمش رسید در دقیقه 65 روی ضربه ایستگاهی که آیووی ارسال کرد توانست دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند.
بنابر گزارش تسنیم، اکوادور با این پیروزی همانند سوئیس سه امتیازی شد اما با تفاضل گل بهتر بالاتر از این تیم اروپایی در رده دوم گروه E قرار گرفت. جدول رده‌بندی این گروه به شرح زیر است:
1- فرانسه 6 امتیاز
2- اکوادور 3 امتیاز - تفاضل گل صفر
3- سوئیس 3 امتیاز - تفاضل گل 2-
4- هندوراس بدون امتیاز

جشنواره گل فرانسه مقابل سوئیس


تیم ملی فوتبال فرانسه در دومین دیدار خود در گروه پنجم (E) رقابت های جام جهانی با برتری 5 بر 2 مقابل سوئیس، جشنواره گل به راه انداخت.

ملی پوشان فرانسه در این بازی تماشایی که در ورزشگاه ˈنوواˈ شهر سالوادور برگزار شد نیمه نخست را با گل های جیرود 17، ماتوییدی 18 و والبوئنا 40 به پایان رساندند.

در دقیقه 31 نیمه نخست نیز فرانسه صاحب یک ضربه پنالتی شد که بناگلیو دروازه بان سوییس به خوبی ضربه کریم بنزما را مهار کرد.

در نیمه دوم، دو تیم حملات زیادی روی دروازه های یکدیگر انجام دادند که نتیجه آن به ثمر رسیدن چهار گل دیگر بود. بنزما (67) و سیسوکو (73) برای فرانسه و ژمائیلی (81) و شاکا (87) برای سوئیس گلزنی کردند.

فرانسه با این پیروزی 6 امتیازی شد و با قرار گرفتن در صدر جدول، صعودش به مرحله بعد را قطعی کرد.

کریم بنزما در لحظات پایانی بازی دروازه سوئیس را باز کرد اما داور پیش از به ثمر رسیدن گل، سوت پایان بازی را به ثمر رساند و این گل را نپذیرفت.

سوئیس با این شکست، در رده دوم باقی ماند تا منتظر دیگر بازی این گروه باشد که ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز (شنبه) میان تیم های هندوراس و اکوادور برگزار می شود.
سلام
آقاااااااااااااااااااا

عالی بود......

Khansariha (48)Khansariha (48)Khansariha (48)Khansariha (48)Khansariha (48)Khansariha (48)

یاعلی.53
باختیم ولی به این تیم افتحار میکنممممممممممم
ميروسلاو کلوزه در پايان ديدار آلمان و غنا که به نتيجه تساوي 2 بر 2 انجاميد، اظهار داشت: مي‌خواستيم در بازي مقابل غنا به پيروزي برسيم اما وقتي تيمي مثل غنا در محوطه خود تجمع مي‌کند، گشودن دروازه‌اش کار ساده‌اي نيست.

وي با طرح اين مدعا که مقابل غنا بازي را تحت کنترل خود داشته‌اند،‌ افزود: اين مسابقه به نسبت بازي با پرتغال از جنب و جوش بيشتري برخوردار بود و همين مسئله باعث شد تا دوندگي بيشتري داشته باشيم.

کلوزه که به عنوان بازيکن جانشين وارد ميدان شد، عنوان کرد: فرقي نمي‌کند که من از ابتدا در ترکيب قرار بگيرم يا به عنوان بازيکن جانشين وارد زمين شوم. تمامي بازيکناني که در ترکيب تيم قرار مي‌گيرند مهم هستند و به وظيفه خود عمل مي‌کنند.

مهاجم تيم ملي آلمان که با گلزني در ديدار مقابل غنا به رکورد 15 گل رونالدو، مهاجم پيشين تيم ملي برزيل در جام‌هاي جهاني رسيد، در اين خصوص اظهار داشت: به ثمر رساندن 15 گل در 20 بازي جام جهاني رکورد بدي نيست.



[تصویر:  00945945.jpg]



تا قبل از بازي آلمان و غنا، عنوان بهترين گلزن تمام ادوار جام‌هاي جهاني در اختيار رونالدو برزيلي‌ها بود. وي توانسته بود 15 گل در ادوار حضورش در اين مسابقات بزند. پس از او ميروسلاو کلوزه حضور داشت که 14 گل زده بود.

مهاجم 36 ساله آلماني با زدن گل دوم ژرمن ها مقابل غنا به رکورد همتاي برزيلي‌اش رسيد.

به همين دليل ساعتي پس از اتمام مسابقه مهاجم اسبق سلسائو (برزيل) اين موفقيت را تبريک گفت.

وي در صفحه خود در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي نوشت:

به کلوزه از اين بابت تبريک مي گويم.مي‌توانم حس کنم چقدر از اين بابت خوشحال است.واقعا چه جام جهاني زيبايي است.

اين جملات را وي به سه زبان که يکي از آن آلماني است، نوشت.

اين اتفاق در حالي افتاد که رونالدو آرزو کرده بود گلزن آلماني مصدوم شود تا نتواند در جام جهاني رکوردش را بشکند.

رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل از پنج‌شنبه 23 خرداد شروع شد و تا تاريخ 22 تير ادامه خواهد يافت.


برزیل با صدرنشینی گام به مرحله بعدی گذاشت


تیم ملی فوتبال برزیل با پیروزی پرگل مقابل کامرون و صدرنشینی گروه نخست مرحله گروهی ، گام به مرحله یک هشتم پایانی جام جهانی 2014 گذاشت.

زردپوشان بامداد روز سه شنبه در ورزشگاه ملی برزیلا برزیل با نتیجه چهار بر یک برابر حریف خود به برتری دست یافتند تا در مرحله بعدی رقابت ها به مصاف تیم ملی شیلی بروند.

نیمار در دقایق 17 و 34 ، فرد در دقیقه 49 و فرناندینیو در دقیقه 84 برای تیم برزیل و ژوئل ماتیپ در دقیقه26 برای تیم کامرون گلزنی کردند.

بازی با حملات گسترده زردپوشان برزیل آغاز شد، آنان با حمایت تماشاگران پرشور خود قصد داشتند تا از همان دقایق اولیه به گل دست یابند تا با صدرنشینی گام به مرحله یک هشتم پایانی بگذارند.

حملات پردامنه برزیلی ها ادامه یافت تا اینکه این تیم بر روی یک توپ ربایی از جناح چپ، سانتر گوستاوو لویز و شوت تک ضرب نیمار به گل رسید.

بعد از این گل، کامرونی ها که چیزی برای از دست دادن، نداشتند حملاتی را از کناره ها بر روی دروازه برزیل طراحی کردند که در نهایت در دقیقه 26 به گل تساوی دست یافتند.

برزیلی ها بعد از گل غافلگیر کننده کامرون، حملات بی محابایی را بر روی دروازه حریف طراحی کردند تا اینکه زردپوشان بر روی خلاقیت نیمار به گل دومین خود رسیدند تا با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم، باز هم کنترل بازی در اختیار زردپوشان بود به طوری که آنها حملات فراوانی را بر روی دروازه کامرون تدارک دیدند که در نهایت فرد و فرناندینیو دروازه تیم حریف را باز کردند تا شاگردان فیلیپ اسکولاری سرمربی تیم برزیل با یک پیروزی پرگل دیدارهای خود در مرحله گروهی را به پایان برسانند.


هلند با صدرنشيني گروه b به جمع 16 تيم رفت


تيم‌هاي ملي هلند و شيلي در دور سوم مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل، در گروه b و از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت با برتري هلند به پايان رسيد.
در اين ديدار که در ورزشگاه کورينتيانس شهر سائوپائولو انجام مي‌شد، دو تيم براي اينکه بتوانند خود را به عنوان تيم صدرنشين گروه b معرفي کنند، برابر هم قرار گرفتند. نيمه اول اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيده بود، اما در نيمه دوم شاگردان فن‌خال در دقيقه 77 روي يک ارسال توسط لروي فر به گل رسيدند. لاله‌هاي نارنجي در دقايق پاياني بازي نيز توسط ممفيس به گل رسيدند تا با گل دقيقه 2+90 اين بازيکن هلند با نتيجه 2 بر صفر بازي را به پايان برساند.
هلندي‌ها با اين پيروزي 9 امتيازي شدند و به عنوان تيم اول گروه b بايد به مصاف تيم دوم گروه a بروند که اين تيم هنوز مشخص نشده است
صعود اروگوئه در شب حذف ايتاليا





تيم‌هاي فوتبال ايتاليا و اروگوئه از ساعت 20:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه ناس دوناس شهر ناتال به مصاف هم رفتند. اروگوئه با گل دقيقه 81 گودين يک بر صفر آتزوري را حذف و خودش به مرحله بعد صعود کرد.
در نيمه اول داور بازي ماريو بالوتلي مهاجم ايتاليا را با کارت زرد جريمه کرد تا بدين ترتيب وي 2 اخطاره شود. چزاره پراندلي در نيمه دوم اين بازيکن را تعويض کرد و پارولو را به جاي او وارد ميدان کرد.



نيمه دوم اين ديدار با يک اتفاق بد ديگر براي ايتاليا همراه بود. در دقيقه 59 کلوديو مارکيزيو با خطايي که روي ريوس انجام داد از سوي داور با کارت قرمز مستقيم جريمه شد تا شاگردان پراندلي 10 نفر بازي را ادامه دهند.
سوارز که پيش از اين سابقه گاز گرفتن بازيکنان حريف را دارد در اين ديدار هم به همين کار پرداخت و در صحنه‌اي که به همراه چيليني دنبال دريافت توپ بودند دست او را گاز گرفت. مدافع ايتاليا هم هر چه سعي کرد تا با نشان دادن جاي داندان‌هاي مهاجم اروگوئه داور را مجاب کند که به او کارت بدهد نتيجه نداد.




تيم ملي اروگوئه چند دقيقه بعد از اين اتفاق يعني در دقيقه 81 توسط گودين به گل پيروزي دست پيدا کرد.
در دقيقه 84 بازي يک از اعضاي کادر فني ايتاليا به دليل اعتراض به داور از زمين اخراج شد.
با پيروزي يک بر صفر اروگوئه برابر ايتاليا نماينده آمريکاي جنوبي با شش امتياز به مرحله يک هشتم نهايي صعود کرد و ايتاليا با اندوخته سه امتيازي خود از دور رقابت‌ها حذف شد.


 


تیم ملی فوتبال ژاپن بامداد چهارشنبه با شکست مقابل کلمبیا از راهیابی به مرحله دوم رقابت های جام جهانی 2014 برزیل بازماند.

در این دیدار که از گروه سوم مرحله گروهی و در ورزشگاه پانانتال شهر کوئیبا برزیل برگزار شد، تیم ملی ژاپن با نتیجه چهار بر یک مغلوب کلمبیا شد و از راهی به مرحله یک هشتم پایانی جام جهانی باز ماند.

گل های این دیدار را خوان کودرادو در دقیقه 17 از روی نقطه پنالتی، جکسون مارتینز در دقایق 55 و 83 و جیمز رودریگز در دقیقه 89 برای کلمبیا و شینجی اوکازاکی در دقیقه 1+45 برای تیم ژاپن به ثمر رساندند.

خوزه پکرمن سرمربی آرژانتینی تیم ملی کلمبیا که صعود تیمش به مرحله بعدی رقابتها قطعی شده است ، تیم دوم خود را در این دیدار به مصاف تیم ژاپن فرستاده بود.

دو تیم در اوایل نیمه نخست بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما زردپوشان کلمبیا روی یک ضربه پنالتی از آبی پوشان پیش افتادند.

بعد از این گل، ژاپنی ها با دوندگی بسیار کنترل بازی را در دست گرفتند و حملات زیادی را روی دروازه کلمبیا طراحی کردند که در نهایت در وقت های اضافی بازی را به تساوی کشاندند

 

نیمه دوم باحملات پراکنده بازیکنان کلمبیا آغاز شد، آنها قصد داشتند از کناره ها به سمت دروازه ژاپن نزدیک شوند که در یک حرکت غافلگیر کننده از جناح راست و ضربه فنی مارتینز به دومین گل خود دست یافتند تا با خیالی آسوده بازی را دنبال کنند.




آلبرتو زاکرونی سرمربی ایتالیایی تیم ژاپن در اواسط نیمه دوم کاکیتانی و یاماگوچی را وارد کرد تا بر قدرت خط حمله آبی پوشان افزوده شود اما بازی منطقی کلمبیا باعث شد تا ژاپنی ها نتوانند موقعیت خطرناک چندانی را روی دروازه حریف ایجاد کنند.




شاگردان پکرمن سرمربی تیم کلمبیا در اواخر نیمه دوم دو گل دیگر به ثمر رساندند تا نماینده آسیا با کسب تنها یک امتیاز وداع زودهنگامی از جام جهانی داشته باشد.

 
بچه ها
چرا ایران مثل بازی قبلش خوب نیست؟
دارم دق میکنم
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30