کانون

نسخه‌ی کامل: میزگرد و مباحث پیرامون ورزش
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
317
انرژی مثبت بفرستیم همگی به برزیل

کافیه تیممون رو تهاجمی کنیم با تغییر سیستم و اضافه کردن مهاجم...

آخ آخ آخKhansariha (48)studsmattaKhansariha (48)(1276746pa51mbeg8j،ممنوع)
یعنی
ممکنه سه تا گل بزنیم؟
می توانم خانم موقعی که اون پست رو زدم یک بر صفر بود بازی4646

همه چی تموم شد. کی روش خداحافظی کرد. چند روز دیگه هم بازیکنا دست از پا درازتر برمیگردن واسه چپاول بیت المال4

بریم دنبال زندگیمون آقا. این جا خبری نیست انگار
شکست تلخ ايران مقابل بوسني





ديدار تيم‌هاي ايران و بوسني از مرحله سوم گروهي جام جهاني در نيمه دوم در حالي آغاز شد که شاگردان کي‌روش در نيمه اول با يک گل عقب افتاده اند و براي صعود به مرحله بعدي بايد اين مسابقه را با برد تمام کنند.
از سوي ديگر در نيمه اول آرژانتين موفق شده نيجريه را دو بر صفر شکست داده و اين نتيجه در صورت برد ايران مقابل بوسني به نفع تيم ملي کشورمان است.
در همان ابتداي بازي خسرو حيدري به جاي مسعود شجاعي وارد ميدان شد.
در حالي که توقع از تيم ملي اين است که در نيمه دوم سراپا حمله باشد در همين دقايق ابتدايي اين بازيکنان بوسني هستند که توپ و ميدان را در اختيار دارند.
تيم ايران به نظر راهي براي حمله ندارد و درحالي که شاگردان کي‌روش چيزي براي از دست دادن ندارند اما حملات کم اثر و بي برنامه است.
دقيقه 53 ايران صاحب ضربه ايستگاهي شد. دژاگه سانتر مي کند اما بازيکنان بوسني توپ را دور کردند.
مالکيت توپ بازيکنان ايران اصلا جالب نيست و خيلي زود توپ را لو مي دهند. دقيقه 54 فشار ايران باعث شد صاحب کرنر شويم اما توپ به سمت دروازه بوسني مي رود ولي تاثيرگذار نيست







.
بازيکنان ايران با بي دقتي بار ديگر در موقعيت آفسايد قرار مي گيرند. درحالي که 5 دقيقه روي دروازه بوسني فشار خوبي ايجاد شده بود اما اين حملات فروکش کرد و همچنان بازي در ميانه ميدان در جريان است.
پيانيچ با اشتباه سيد جلال حسيني توانست گل دوم بوسني را به ثمر رساند. اين گل دقيقه 60 به ثمر رسيد.
بوسني دقيقه 62 اولين تعويض خود را انجام داد. هادزيچ از زمين بيرون رفت و ورانيش به ميدان آمد.
جهانبخش نيز از ايران در دقيقه 63 به جاي حاج صفي وارد زمين شد. او در اولين توپي که صاحب شد به جاي پاس دادن ضربه نه چندان خوبي را به سمت دروازه بوسني زد







.
بازيکنان مسي در محوطه جريمه ايران بي محابا حمله مي کنند و حتي فرصت باز شدن دروازه ايران براي بار سوم را داشتند که از دست آنها رفت.
دقيقه 67 بوسني صاحب کرنر شد که دفع اين توپ بار ديگر بوسني را صاحب کرنر کرد.
کريم انصاري فرد به جاي اشکان دژاگه وارد زمين شد.
به معني واقعي تا دقيقه 69 ايران در حمله زوردار نشان نداده و راهي براي فرار از دفاع بوسني پيدا نکرده است.دقيقه 74 بازي اين بوسني است که حمله مي کند و بازيکنان تيم ملي سردرگم هستند.
بازيکنان ايران در بازي با آرژانتين هر چقدر با انگيزه و خوب نمايش دادند در بازي امشب اثري از انگيزه در ساقهايشان نيست و هواداران تيم ملي را کلافه کرده اند.









اين تيم بوسني است که دقيقه 76 صاحب کرنر شد اما حقيقي توپ را گرفت.داور به به محمد بشيچ از بوسني کارت زرد نشان داد.
دقيقه 80 سوسيچ از زمين خارج شد و به جاي او صالحوويچ وارد زمين شد. دقيقه 81 ضربه قوچان نژاد از کنار دروازه به بيرون رفت.
ايران دو بار پشت سر هم صاحب کرنر مي شود اما حاصلي نداشت. سرانجام ايران توسط رضا قوچان نژاد در دقيقه 82 به گل مي رسد.
درحالي که ايراني ها اميدوار شده بودند در ضد حمله ايران گل سوم را دريافت کرد تا همه اميدها پرپر شود. دقيقه 83 اين گل به ثمر رسيد.
دقيقه 85 ژکو زمين بازي را ترک کرد و به جاي او ويسکا به بازي آمد.
در هشتاد و ششمين دقيقه بازي آندو ضربه خطا را مي زند اما دروازه بان بوسني توپ را گرفت.
کريم انصاري فرد هم در اين بازي کارت زرد مي گيرد





.
دقيقه 87 ضربه اوت آندو فرستاده مي شود اما اين توپ هم حاصلي براي تيم ملي ندارد و ايران صاحب کرنر مي شود.
بوسني در ضد حمله بسيار خطرناک ظاهر مي شود اما ملي پوشان با سردرگمي توپ را دور مي کنند.
در حالي که داور سه دقيقه وقت اضافه گرفته بود باز اين بوسني بود که به فکر حمله بود.
بازي در نهايت با نتيجه 3 بر يک به پايان رسيد و ايران از ادامه مسابقات بازماند.


 

تساوی فرانسه برابر اکوادور






تیم فرانسه با تساوی صفر بر صفر برابر اکوادور با هفت امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کرد.

نیمه دوم بازی فرانسه و اکوادور با حملات فرانسه آغاز شد. در دقیقه 46 توپ آنتونیو گریزمان پس از برخورد با دروازه بان اکوادور به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.

در ادامه و در دقیقه 50 این بازی آنتونیو والنسیا به دلیل خط خشن روی بازیکن فرانسه اخراج شد تا راه برای صعود اکوادور دشوارتر از گذشته شود.

در دقیقه 54 کریستین نوبوآ می توانست اکوادور 10 نفره را در برابر فرانسه به برتری برساند اما ضربه نهایی او به بیرون رفت.

در ادامه در دقیقه 57 بغل پای پوگبا به مدافعان اکوادور برخورد کرد و به بیرون رفت تا فرانسه به رغم یازده نفره بودن نتواند کاری از پیش ببرد.

فرانسه در دقیقه 60 دست به تعویض زد و واران جایگزین ساخو شد.

در ادامه بازی حملات فرانسه روی دروازه اکوادور افزایش یافت. در دقیقه 62 ضربه متوییدی از سوی دومینگز در دو مرحله این ضربه محکم را مهار کرد.

در دقیقه 64 مونترو جای خود را به ایبارا در تیم فوتبال اکوادور داد. همچنین متوییدی نیز در تیم فرانسه در دقیقه 67 جای خود را به الیور جیرود داد.

اکوادور با ضربه ایگارا فرصت داشت تا با برد برابر فرانسه جواز حضور در مرحله دوم جام جهانی را بدست آورد اما این امر با واکنش دروازه بان فرانسه به جایی نرسید تا اکوادور در حسرت صعود به مرحله بعد بماند.

در دقیقه 85 این فرانسه بود که می توانست به گل برتری دست یابد اما ضربه فنی رمی با واکنش بسیار خوب دروازه بان اکوادور به بیرون رفت. همچنین ضربه خطرناک پوگبا در دقیقه 87 با فاصله اندک از کنار دروازه اکوادور به بیرون رفت.

ضربه سر ژیرو در دقایق اضافی نیز از سوی دروازه بان اکوادور مهار شد تا در نهایت دو تیم به همان نتیجه صفر بر صفر رضایت بدهند.

فرانسه با این نتیجه با هفت امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کرد و با تیم نیجریه روبرو خواهد شد.


 
صعود آلمان و آمريکا به دور يک هشتم نهايي





 در دور سوم از مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل و از گروه g اين مسابقات، تيم‌هاي آمريکا و آلمان از ساعت 20 و 30 امشب (پنجشنبه به وقت ايران) به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت به برتري يک بر صفر آلمان‌ها انجاميد.
دو تيم در حالي در هوايي باراني و در ورزشگاه پرنامبوکو شهر رسيف به مصاف هم رفتند که براي صعود تنها به يک تساوي نياز داشتند و نتيجه دلخواه دو تيم در نيمه اول رقم خورد و شاگردان يورگن کلينزمن و يواخيم لو با تساوي بدون گل به رختکن بروند



.

آلماني‌ها در نيمه دوم کار را تهاجمي‌تر آغاز کردند و اين را مي‌شد از تعويض دقيقه 46 سرمربي ژرمن‌ها نيز متوجه شد که ميروسلاو کلوزه جايگزين لوکاس پودولسکي شد. بالاخره فشار شاگردان لو براي گل زدن در دقيقه 55 جواب داد و مولر موفق شد دروازه آمريکا را باز کند.
اين نتيجه تا آخرين دقيقه بازي نيز پا برجا ماند تا تيم‌هاي آلمان و آمريکا به همراه يکديگر به جمع 16 تيم برتر جام جهاني 2014 برزيل راه يابند.
با اين نتيجه آلمان 7 امتيازي شد و به مرحله يک هشتم نهايي رسيد و آمريکا نيز با 4 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرتغال راهي اين مرحله شد.
برزیل به یک چهارم نهایی صعود کرد/ جولیو سزار ناجی برزیل شد






 دیدار تیم های برزیل وشیلی درپایان 120 دقیقه تلاش بازیکنان با نتیجه تساوی یک بریک تمام شد وبازیکنان دوتیم شروع به ضربات پنالتی کردند که تیم ملی برزیل با نتیجه چهار برسه ازسد تیم ملی شیلی گذشت وبه یک مرحله چهارم نهایی صعود کرد.
دراین دیدار برای تیم ملی برزیل لوییز، مارسلوو نیمار گلزنی کردند و برای تیم ملی شیلی گوتییرز و دیاز گلزنی کردند.
جولیو سزار دروازه بان برزیل دراین دیدار دو ضربه پی نیلا و سانچز را مهار کرد و ضربه خارا نیز به اوت رفت.
ویلیان وهالک نیز نتوانستند ضربات خود را به گل تبدیل کنند.
بدین ترتیب تیم ملی برزیل با شکست تیم ملی شیلی به مرحله یک چهارم نهایی صعودکرد.



کلمبيا با درخشش رودريگز از سد اروگوئه گذشت












تيم‌هاي کلمبيا و اروگوئه از 30 دقيقه بامداد امروز (يکشنبه) در ورزشگاه ماراکاناي شهر ريو دوژانيرو به مصاف هم رفتند تا دومين بازي مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني 2014 را برگزار کنند، ديداري که با برتري 2 بر صفر کلمبيا به اتمام رسيد تا اين تيم حريف برزيل در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات شود.
ستاره بي چون و چراي اين بازي جيمز رودريگز بود که دو بار در دقايق 28 و 50 براي تيم تحت هدايت پکرمن موفق به گلزني شد و با پنج گل‌زده به صدر جدول گلزنان جام بيستم صعود کرد.













در حالي که دو تيم با چاشني احتياط بازي را پي گرفته بودند، اين جيمز رودريگز کلمبيايي بود که در دقيقه 28 پشت محوطه جريمه صاحب توپ شد و از همان جا دروازه اروگوئه را نشانه گرفت و با يک شوت محکم توپ را به زير تير افقي دروازه فرناندو موسلرا چسباند. کلمبيا با اين گل زيبا يک بر صفر از حريفش پيش افتاد و در ادامه بازي را اداره کرد تا با پيروزي يک بر صفر به رختکن برود.
اروگوئه که در غياب لوئيز سوارز پاي به ميدان گذاشته بود، در نيمه نخست چشم به هنرنمايي ادينسون کاواني و ديه‌گو فورلان داشت، مهاجماني که حداقل در 45 دقيقه اول بي‌خطر نشان دادند











.
کلمبيايي‌ها نيمه دوم را بهتر آغاز کردند و تنها پنج دقيقه پس از آغاز اين نيمه جيمز رودريگز بازهم هنرنمايي کرد و اختلاف دو تيم را به دو گل رساند. بازيکن شماره 10 کلمبيا در دقيقه 50 بازي با شوت خود بار ديگر دروازه اروگوئه بدون سوارز را گشود تا تيمش را 2 بر صفر پيش بيندازد و با پنج گل بالاتر از نيمار،‌ ليونل مسي و توماس مولر در صدر جدول گلزنان جام بيستم بايستد.









در ادامه بازي اروگوئه به خود آمد و بارها به دروازه کلمبيا حمله کرد تا شايد دروازه داويد اوسپينا روي پاشنه بچرخد اما زور شاگردان اسکار تابارز به حدي نبود که اين دروازه‌بان آماده سر تعظيم فرود آورد. در نهايت کلمبيا با نتيجه 2 بر صفر مقابل اروگوئه به برتري رسيد و ياران سوراز را به خانه فرستاد تا او بيش از اين احساس تنهايي نکند.
دروازه بان کاستاریکا بهترین بازیکن دیدار با یونان شد






عنوان بهترین بازیکن دیدار کاستاریکا و یونان به دروازه بان تیم ملی کاستاریکا تعلق گرفت.

در پایان دیدار دو تیم یونان و کاستاریکا، که ضربات پنالتی تیم برتر را مشخص کرد، ناواس، دروازه بان تیم کاستاریکا عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

او با عکس العمل های زیبا و دیدنی و مهار یک پنالتی در این بازی، توانست تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برزیل رهنمون سازد.

کاستاریکا در پایان این بازی موفق شد با ضربات پنالتی و با نتیجه 5 بر 3 و در مجموع با نتیجه 6 بر 4 از سد یونان عبور کرده و حریف هلند در مرحله یک چهارم نهایی شود.

حضور کاستاریکا در جمع هشت تیم برتر جام جهانی برای اولین بار صورت می گیرد.


 
برترین تصاویر مرحله گروهی جام جهانی 2014


[تصویر:  136162_419.jpg]


[تصویر:  136167_720.jpg]


[تصویر:  136168_592.jpg]


[تصویر:  136170_582.jpg]


[تصویر:  136171_353.jpg]


[تصویر:  136176_484.jpg]


[تصویر:  136178_209.jpg]


[تصویر:  136180_418.jpg]


[تصویر:  136179_636.jpg]
بلژیک حریف آرژانتین شد




تیم فوتبال بلژیک با برد دو بر یک برابر آمریکا جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی را کسب کرد.

تلاش تیم های فوتبال آمریکا و بلژیک در 90 دقیقه وقت قانونی نتیجه ای دربر نداشت و این دو تیم در وقت های اضافه رقابت خود را ادامه دادند.

در ابتدای وقت اضافه اول٬ این امریکا بود که می توانست به گل برسد اما این بلژیک بود که در ابتدای وقت اضافه اول به گل رسید.

فرار اوریدی از سمت چپ دروازه آمریکا و پاس وی به ادی دبروین موجب شد این مهاجم با یک ضربه در جهت مخالف حرکت هاوارد، گل برتری بلژیک برابر آمریکا را به ثمر برساند.

تیم آمریکا در ادامه برای جبران گل خورده حملاتی را روی دروازه بلژیک طراحی کرد اما به نتیجه ای نرسید.

بلژیک در دقیقه 96 می توانست روی حرکت اوریدی از سمت راست آمریکا به گل برسد اما ضربه این بازیکن از سوی هاوارد مهار شد.

بلژیک در ادامه روی ضد حملات خطراتی را ایجاد کرد تا در نهایت لوکاکو در دقیقه 105 گل دوم بلژیک را به ثمر رساند تا این تیم دقایق باقی مانده را با خیالی آسوده تر سپری کند.

در ابتدای وقت اضافه دوم در دقیقه 106 گرین جایگزین بدویا شد. در دقیقه 106 این آمریکا بود که به گل رسید و گرین بازیکن تعویضی آمریکا با یک ضربه سرضرب دروازه بلژیک را باز کرد.

بازیکنان آمریکا در دقیقه 108 فرصت داشتند بازی را به تساوی برسانند اما ضربه مهاجم این تیم با فاصله اندک از کنار دروازه بلژیک به بیرون رفت.

لوکاکو مهاجم بلژیک نیز در دقیقه 110 موقعیت داشت گل سوم این تیم برابر آمریکا را به ثمر برساند اما بازهم تیم هاوارد این موقعیت را دفع کرد.

بلژیک در ادامه دست به تعویض زد و آزارد جای خود را به چادلی داد.

در دقیقه 113 این دمپسی بود که می توانست بازی را به تساوی برساند که ضربه این بازیکن با واکنش دروازه بان بلژیک به بیرون رفت.

حملات آمریکا روی دروازه بلژیک ادامه یافت اما در نهایت تلاش ها به نتیجه ای نرسید تا بلژیک رقیب آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی باشد.
1744337bve7cd1t811744337bve7cd1t811744337bve7cd1t811744337bve7cd1t81
4 تا گل تا دقیقه 26 fiesta

تیم من قهرمانه امسال 317

آخی ی بچه برزیلی رو دیدم زار زار گریه میکرد دلم براش سوخت

گل پنجم 1744337bve7cd1t81
برزیلم شیش تایی شد Gigglesmile

فکر کنم دسته خرابه رو دادن دست برزیل 4fvfcja
fiesta
خیلیییییییییییی عالی بازی کرررررررردن هوورا 6 تــــــــاآآآآآآآآآآآآ

منم طرفداررر آلمــــــان شدم از همین لحظههههههههه317
[تصویر:  4b891d503665d0267998694152b3b8a7_XL.jpg]

[تصویر:  Funny-amazing-ir-brazil-7.jpg]
[تصویر:  Funny-amazing-ir-brazil-12.jpg]
[تصویر:  Funny-amazing-ir-brazil-9.jpg]
[تصویر:  %D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3-%...9%86-1.jpg]
[تصویر:  Funny-amazing-ir-brazil-8.jpg]
[تصویر:  Funny-amazing-ir-brazil-10.jpg]
-----
[تصویر:  00989758.jpg]
-------
از عرش تا فرش:
[تصویر:  10404529_913441782005003_8252787384265288480_n.jpg]
[تصویر:  10408166_932702303412284_9092088400016494628_n.jpg]
[تصویر:  10471421_932702306745617_8557381014517872277_n.jpg]
<-----------------------------

[rtl][تصویر:  2401962_big-lnd.jpg][/rtl]
[تصویر:  2014-07-08-rtr3xpcq.jpg?v=w960]
[ltr][تصویر:  1404864967909.jpg][/ltr]
[تصویر:  %D8%A7%D8%B4%DA%A9%D9%87%D8%A7%20%D9%88%...4911686026]
[تصویر:  6EdyNwS.jpg]
[تصویر:  7b530f48a1ca551a590f6a7067003d01-665x499.jpg]
[تصویر:  25c4d1bc-cf4f-3d52-ae5c-fd755d8afaef-665x414.jpg]
[تصویر:  2014-07-08T221807Z_1153879503_TB3EA781SL...65x432.jpg]
[rtl][تصویر:  53bc5d88a0005_large.JPG][/rtl]

[تصویر:  105823_156.jpg]
نامه کودک هوادار برزيلي به لوئيز (عکس)

در آستانه ديدار برزيل مقابل هلند يک هوادار کم‌ سن‌ و سال با ارسال نامه‌اي به مدافع سلسائو به او قوت‌قلب داد.




ترجمه متن نامه‌ اين هوادار براي داويد لوئيز نوشته به شرح زير است:

سلام داويد لوئيز، اسم من آنالوز است. من تمامي بازي‌هاي برزيل را در جام جهاني ديدم و تماشاي بازي‌ات را خيلي دوست داشتم. به نظرم لازم نيست اينقدر ناراحت باشي چون خيلي عالي بازي کردي و بهترين عملکردت را براي تيم ملي برزيل داشتي. تو کاپيتان فوق‌العاده‌اي بودي. زندگي همين است، برخي مردم مي‌بازند و برخي ديگر مي‌برند ولي تنها لازم است خوشحال باشند. داويد لوئيز تو قهرمان من هستي.

«آنالوز پنا رئاله»



[تصویر:  00989836.jpg]
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30