کانون

نسخه‌ی کامل: ختم قرآن کریم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آیات اول تا آخر سوره همزه
سوره بعدی فیل ( این سوره 5 آیه دارد)
سلام 

سوره فیل تا سوره مسد 53258zu2qvp1d9v

سوره بعدی  سوره مبارکه اخلاص 4 آیه دارد 53

صفحه آخر قرآنه .... 53
سلام
الحمدلله...
خدا رو هزار بار شکر ک ی بار دیگه ختم قرآنمون کامل شد..1


صفحه آخر هم با من ان شاء الله..53258zu2qvp1d9v


در پناه خدا..
یاعلی.53
سلام

امیرمؤمنان علی علیه السلام می فرماید: پیامبرخداصلی الله علیه وآله وسلم به من فرمود: «دعائی به تو یاد می دهم که با خواندن آن، قرآن را فراموش نکنی.» سپس فرمود: بگو:


أَللهُمَّ ارْحَمْنی بِتَرْکِ مَعاصِیکَ أَبَداً ما أَبْقَیْتَنی، وَ ارْحَمْنی مِنْ تَکَلُّفِ ما لا یُعْنینی، وَارْزُقْنی حُسْنَ النَّظرِ فیما یُرضیکَ، وَألْزِمْ قَلْبی حِفْظَ کِتابِکَ کَما عَلَّمْتَنی، وَارْزُقْنی أنْ أتْلُوَهُ عَلَی النَّحْوِ الَّذی یُرْضیکَ عَنّی. 

أَللهُمَّ نَوِّرْ بِکِتابِکَ بَصَری، وَاشْرَحْ بِهِ صَدْری، وَأطْلِقْ بِهِ لِسانی، وَاسْتَعْمِلْ بِهِ بَدَنی وَ قَوِّنی بِهِ عَلی ذلِکَ، وَ أعِنّی عَلَیْهِ، إِنَّهُ لایُعینُ عَلَیْهِ إلاَّ أَنْتَ، لا إلهَ إلاَّ أَنْتَ.


خدایا! بر من رحم کن با ترک همیشگی گناهان تا زمانی که مرا در دنیا زنده نگه می داری، و بر من رحم کن از به سختی افتادن در کارهایی که برایم سودمند نیست، و نصیبم بفرما خوشبینی در هر آنچه که مورد رضایت توست، و قلبم را وادار و ملزم کن بر حفظ کتابت همان گونه که بر من یاد داده ای، و روزی ام بفرما بر اینکه قرآن را به روشی تلاوت کنم که باعث خشنودی تو از من گردد. 


خدایا! به برکت کتابت، دیدگان و بینش مرا روشنایی بخش، و به سبب قرآن، سینه و تحمّل مرا گسترش بده، و زبانم را گویا قرار بده، و بدنم را توانمند بگردان، و برای انجام کارهای نیک به من نیرو ببخش، و برای تلاوت قرآن کمکم فرما؛ چرا که هیچ کمکی جز از جانب تو نمی رسد، هیچ معبودی جز تو وجود ندارد.





(بحارالانوار، ج 92، ص 209 و 208)


آمین..


در پناه خدا..
یاعلی.53
سلام دوستان قبول باشه 53


به این زودی تموم شد؟؟17

حیف حیف حیففففففف که من دیر رسیدم جزء 30 رو باهاتون نبودم13

دور بعدی رو کی شروع میشه ؟؟53
سلام
شروع کنیم ؟
سلاااام 535353
خیلی خیلی ممنون از دوستانی که در ختم قران شرکت کردنKhansariha (8)
با طلب یاری از خداوند متعال و دعای امام صادق ختم قران رو اغاز میکنیم
امام صادق (ع) قبل از قرائت قرآن ، مصحف را به دست می‌گرفتند و می فرمودند: «أللّهُم إنّی أشهَدُ أنَّ هذا کِتابُکَ المُنزَلُ مِن عِندِکَ علی رَسولِکَ مُحمَّدِ بنِ عبدالله (ص) وَ کلامُکَ النّاطِقُ علی لسانِ نَبِیِّکَ جَعَلتَهُ هادیاً مِنکَ إلی خَلقِکَ وَ حَبلاً مُتَّصِلاً فیما بَینَکَ وَ بَینَ عِبادِک ؛ أللُّهُمَّ إنّی نَشَرتُ عَهدَکَ وَ کِتابَکَ اللّهُمَّ فَاجعَل نَظری فیهِ عِبادةً وَ قِرائَتی فیهِ ذِکراً وَ فِکری فیهِ اعتِباراً وَ اجعَلنی مِمَّن اتَّعَظَ بِبَیانِ مَواعِظِکَ فیهِ وَ اجتَنَبَ مَعاصیکَ وَ لا تَطبَع عِندَ قِرائتی علی سَمعی و لا تَجعَل عَلی بَصَری غِشاوةً وَ لا تَجعَل قِرائَتی قِرائةً لا تَدَبُّرَ فیها بَلِ اجعَلنی أتَدَبَّرُ آیاتِهِ وَ أحکامَهُ آخِذاً بِشَرایِعِ دینِکَ وَ لا تَجعَل نَظَری فیهِ غَفلَةً وَ لا قِرائَتی هَذَراً إنَّکَ أنتَ الرَّؤُوفُ الرَّحیمُ»
«خدایا! شهادت می دهم که این کتاب از سوی تو بر پیامبر(ص) نازل شده است و سخن گویای تو بر زبان پیامبر(ص) است که آن را راهنمای خلق و ریسمان متصل بین خود و بندگان قرار دادی . خدایا ! من عهد و کتاب تو را منتشر نمودم . خدایا ! نگاهم به قرآن را عبادت و قرائتم را موجب یادآوری و ذکر و تفکّرم در آیات را مایه عبرت قرار ده و مرا از کسانی قرار ده که به بیان مواعظ تو در قرآن پند گیرم و از گناهان پرهیز کنم . خدایا ! هنگام قرائت بر گوشم مهر ننهی و بر چشمم پرده نگذاری و قرائتم را قرائت بی تدبر قرار ندهی ، بلکه مرا چنان قرار ده که در آیات و احکام تو تدبر کنم و جذب کننده شریعت تو باشم و نیز قرار مده نگاهم را در قرآن غفلت و قرائتم را بیهوده ، همانا تو با رأفت و مهربانی »


با اجازتون سوره حمد رو من بخونم
ممنون
آیه 1 تا 7 سوره بقره
این سوره 286 آیه دارد.
آیه 8 تا 15 سوره بقره
این سوره 286 آیه دارد.
سلام Khansariha (18)

آیه 16 تا 20 بقره ( سوره بقره 286 آیه دارد53 )

خوشحالم که ختم جدید زود شروع شد 53258zu2qvp1d9v
سلام
20 تا 25 بقره
سلاااام53
گلبرگ خانم Khansariha (8)
ستاره سهیل خانمKhansariha (8)
سنا خانمKhansariha (8)

آیه 26 تا 40 بقره ( سوره بقره 286 آیه دارد[تصویر:  8.gif] )


داداش احسان کجایی
سلام 53

آیه 41 تا 60 سوره ی مبارکه ی بقره53
سلام به دوستان خوبم
خداقوت آقا مهدیKhansariha (8)
آیه 61 تا 80 سوره بقره (سوره بقره 286 آیه داره)
سلاممممم خوشحالم که دوباره شروع شد :22::22:


آیه 81 تا 101 سوره بقره (سوره بقره 286 آیه داره)535353