کانون

نسخه‌ی کامل: دعا برای تعجیل در ظهور آقا (سرپرست: .آرام.)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام303

باران خانم خوش اومدین53

باد صبا خانم ممنون از حضورتون53

ستاره سهیل خانم، ممنون لطف دارین53

بانو ام۱۲، خیلی خوش اومدین، ان شاء الله اولین اعلام حضورتون همراه با خیر باشه53

فاطمه خانم، خواستین میتونین فرداش هم بخونین، شایدم با یه برنامه ریزی کوچیک بتونین همون صبح جمعه بخونین، امیدوارم تو آزمونتونم موفق باشین53

داداش قاصدک دوستداشتنی دست گلت درد نکنهKhansariha (18) مثل همیشه خوش اومدی

داداش الون واریر گل، ان شاء الله که همیشه تو کارای خوب شرکت کنیKhansariha (18)

داداش علی گل، فک کنم اشتباهی پست گذاشتی اینجا،درسته؟ به هرحال خوش اومدی به تاپیک، خوشحال میشیم تو جمعمون ببینیمت1
و... درکت میکنم، شاید اونجور که باید بخوایم نمیخوایم. سنت کمه، توی باتلاق گناه کمتر از منو امسال من دستو پا زدی، هم راحتتر و هم بهتر میتونی خارج بشی از این باتلاق، تلاشتو کن و از امام حی حاضر کمک بخواه تا از این باتالاق نجاتت بده، توسل کن بهشون، یاد و شناخت ایشون رو تو دلت افزایش بده، مطمئن باش نتیجه میده، حداقلش اینه که تو بیکار نبودی و دست رو دست نذاشتی تا ببینی چی میشه، هر دفعه که زمین خودی دوباره پاشو به مسیرت ادامه بده، یواش یواش اینا کمکت میکنه بیای بیرون، یکی از ادعیه رو شروع کن هر روز بخون، حتی اگه کوچیک باشه ولی با توجه و هر روز بخون مثلا دعای فرج، بعدا میتونی افزایشش بدی به ادعیه دیگه، یه کار دیگه ام کن با خودت یکی دوتا کن ببین چی از این کار نصیبت میشه خوبو بدو بنویس و سعی کن مرورش کنی هرروز، امیدوارم موفق باشی.Khansariha (18)
یه توصیه مهم: هیچ وقت سراغ سایتای و تصاویر بد نرو، هیچ وقت در بدترین شرایط چون به شدت تو رو میکشه پایین

سنا بانو، خوش اومدین، معلومه خیلی مولاتونو دوست دارین که بدون دعوت اومدین، راستش من مسافرتم قاطی پاطی کرده بودم برا کی فرستادم برا کی نفرستادم، مگرن حتما جزء لیست دعوتیا هستین53

اینم دومین نکته این هفته:

ــــــــــــــــــــــــ[تصویر:  v51e2go3k6stk2sjxdva.jpg]ـــــــــــــــــــــــــ
در حدیثی امام صادق(ع)  میفرمایند: نزد ما علم جامعه، علم حفر، علم پیامبران و اوصیا و مصحف فاطمه  و علم ماکان (آنچه که بود) و علم ماهو کائن (آنچه که خواهد بود) تا روز قیامت و بالاتر از آنها موجود است. [sup]1[/sup]
امام علی (ع) فرمودند: علم مرگ و میر ها به ما داده شده، علم تاویل و تنزیل و حل و فصل و فصل خصومت ها به ما عطا گردیده، علم حوادث و وقایع به ما داده شده و هرگز چیزی از ما پوشیده نمیماند. (الزام الناصب،ج2،ص246)   امام صادق (ع) فرمودند: همه دنیا همانند یک حبه گردو در برابر امام، نمایان است و چیزی از آن بر او پوشیده نیست. از هر طرف بخواهد در آن تصرف میکند، آن چنان که یکی از شما در سفره ای که در برابرتان گسترده است، از هر طرف بخواهد دست میبرد و از آن بهره میگیرد.(اختصاص مفید،ص217)  یا در حدیث دیگری داریم: آسمان ها و زمین در نزد امام، همچون کف دست اوست، ظاهر و باطن آنها را میفهمد و نیک و بد آنها را میشناسد.(بحار الانوار،ج52، ص173) روایاتی وجود دارد که جهان را در روزگار امام عصر (عج) جهانی متمدن و در اوج قدرت و پیشرفت علمی معرفی میکند. و این خود حاکی از مقام بالا و عظمت علمی امام زمان (عج) دارد. مانند این روایت: امام صادق (علیه السلام) که می‌فرماید: ‌«علم و دانش بیست و هفت حرف است و همه آنچه پیامبران آورده‌اند تنها دو حرف آن است و مردم تاکنون جز به آن دو حرف آشنایی ندارند و هنگامی که قائم ما قیام کند، بیست و پنج حرف دیگر را بیرون می‌آورد، آن را بین مردم نشر و گسترش می‌دهد و آن دو حرف را نیز ضمیمه می‌کند و مجموع بیست و هفت حرف را در میان مردم منتشر می‌سازد.» (بحار، ج 52، ص 336).
در حدیثی از امام باقر داریم: "امام از پشت سر همچون پیش رو میبیند و فرشتگان پیوسته با او سخن میگویند.(کافی،ج1،ص388)"  یکی دیگر از ویژگی های حضرت این است که شخصیت درونی انسانها را از چهره هایشان میشناسد. امام صادق (ع) در رابطه با آیه ی 41 سوره الرحمن (یعرف المجرمون بسیماهم و ...)(بدکاران را به سیمایشان شناخته میشوند، پس موی پیشانی آنان را با پاهایشان بگیرند) میفرمایند: "هنگامی که قائم قیام کند، خداوند به او علم سیماشناسی عطا میکند و حضرت دستور میدهد، کافران را از سر و پا گرفته و با شمشیر، ضربات سختی بر آنان بزنند." (بحارالانوار، ج2، ص321)
امام صادق(ع) می فرمایند:
ما سرپرستان امر خدا، خزانه داران علم خدا و جایگاه علم خدا هستیم.
در زیارت «جامعة کبیره» نیز خطاب به ائمه اهل بیت(ع) عرضه می داریم:
السلام علیکم یا أهل بیت النبوّة و موضع الرسالة... و خزّان العلم.
سلام بر شما ای خاندان پیامبر و موضع ودایع رسالت... و خزانه داران علم و دانش.

در زیارت آل یس نیز به امامان این چنین سلام میدهیم:
(السلام علیک ایها العَلَمُ المَنصوب و العِلمُ المَصبوب) یعنی: سلام بر تو ای پرچم افراشته عدل خدا و علم و دانش سرشار و فروریخته حق
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
2. اینجا کل حدیث را مطالعه کنید
http://www.ktark.com/Thread-%D9%85%D8%B0...#pid349706

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فردا: ادامه این مبحث
[تصویر:  aawd4q86kizd5pgm7z1m.png]
1. پارشان 53

2. خانوم لبخند 53

3. اسما 53

4. باران 53

5. بادصبا 53

6. ستاره سهیل 53

7. قاصدک53

8. m1253

9. الون واریر53

10. سنا53

11. ؟53

...
13. سورد 53
اللهم عجل لولیک الفرج
..ونراه قریبا...
یا علی 53
سلام داش[b] sword.u.a.c [/b]
یاد اون روزایی که اولین اسم من بودم
داداش من دوباره برگشتم و از همین فردا شروع میکنم
راستی یه سرم به لینک زیر بزن
http://www.ktark.com/Thread-%D8%B3%D9%88...#pid350254
انجام شد42
سلام53
ممنون از حضور عاشقان حضرت
ان شاء الله که قبول باشه از همگی1

داداش هادی
خوش برگشتی
ممنون از سوتی ای که گرفتی4chsmu1
53

ــــــــــــــــــــــ[تصویر:  jey213ai6w8177vp1gbd.jpg]ــــــــــــــــــــــــــــ

امام عصر (عج) در بعد نظری ترجمان علم خدای سبحان و رمزگشای «إِنِّي أَعْلَمُ مَا لاَ تَعْلَمُونَ» 1 ، «وَأَنَّ اللَّهَ قَدْ أَحَاطَ بِكُلِّ شَيْءٍ عِلْمًا» 2 و ... است و در بعد عملی، نمود روشن قدرت و تفسیر تام عزت الهی است: «وَمَا كَانَ اللَّهُ لِيُعْجِزَهُ مِن شَيْ‏ءٍ فِي السَّماوَاتِ وَلاَ فِي الْأَرْضِ إِنَّهُ كَانَ عَلِيماً قَدِيراً» 3 و عملکرد او احاطه قدرت الهی را بر طول و عرض دنیا از یکسو و بر ابتداء و انتهای آن از سوی دیگر، به نمایش میگذارد. امام عصر بر تمام هستی وشئون بشر احاطه دارد، زیرا جان جانان و قلب عالم امکان است. نه تنها قلب جماد و نبات، آسمان و زمین، دریا و صحرا، بلکه قلب همگان و همگی است. همانطور که هر خاطره ای از دل انسان میگذرد هر خاطره ای و هر دل مشغولی نیز از قلب قلبها و دل دلها میگذرد، وجود مبارک ولی عصر(عج) به اذن خدا آن را میبیند و در می‌یابد. و ممکن نیست امام زمان آن را نداند. همانگونه که قلب ما از مجاری ادراکی و تحریکی مان جدا نیست و بر آنها احاطه دارد، انسان کامل هم حقیقتا بر ما احاطه دارد و هر کاری را که انجام بدهیم میبینند. نه تنها کارهای جوارح ما بلکه اعمال جوانح و قلوب ما هم مشهود آنهاست. تا کسی قلب قلوب و جان جانها نباشد و از آینه وجودش انوار اسما و صفات الهی بازنتابد، بر جان ها چنین اشراف و احاطه وجودی نخواهد داشت. معصوم (ع) طبق علم خاصّ خود هر لحظه اعمال بندگان خدا را می بیند همانگونه که دیگر موجودات عالم را هم می بیند. امّا گاه امام معصوم به اعمال افراد خاصّی مثل شیعیان یا دشمنان اسلام نگاه هم می کند و از طریق ولایت تکوینی خود ، در آنها تصرّفاتی انجام می دهد. برای مثال اگر معصیتی از شیعیان دید توبه را بر دل آنها القاء می کند یا برای آنها استغفار می نماید.
طبق روایات نامه ی اعمالی که فرشتگان کاتب اعمال (رقیب و عتید) می نویسند غیر از نامه ی اعمال اصلی افراد است.
در این موقع است که امام معصوم به اعمال افراد خاصّی نظر ویژه نموده و چه بسا به برخی اعمال ناشایست شیعیان خاصّ اذن صعود نمی دهد تا صاحبش فرصت بیشتری برای توبه داشته باشد. چون فرق زیادی است بین توبه ی قبل از ثبت عمل با توبه ی بعد از ثبت آن. بخصوص که توفیق توبه ، قبل از ثبت عمل آسانتر به دست می آید. از روایات استفاده می شود که خود ملائک نیز در ثبت اعمال ناشایست عجله نمی کنند.
امام زمان عليه‌السلام بر درک ما هم مسلط هستند، لذا حضرت مي‌توانند با تسلطي که بر ادراکات دارند، ادراکات ما را کنترل کنند، از کار بيندازند و يا تقويت کنند. لذا اراده‌ي ايشان اگر تعلق بگيرد، ادراکات ما قوي‌تر مي‌شود.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1. (و چون پروردگارت به فرشتگان گفت : من در زمين خليفه ای می آفرينم، گفتند : آيا کسی را می آفرينی که در آنجا فساد کند و خونها بريزد ، و حال آنکه ما به ستايش تو تسبيح می گوييم و تو را تقديس می کنيم گفت : آنچه من می دانم شما نمی دانيد)
2. (و به علم بر همه چيز احاطه دارد)
3. (نه چيزي در آسمانها و نه چيزي در زمين از حوزه قدرت او بيرون نخواهد رفت؛ او دانا و تواناست!)

کتاب موجود موعود با تصرف

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هفته آینده: ادامه، نتیجه گیری و خلاصه


اللهم عجل لولیک الفرج
..ونراه قریبا...
یا علی53
بحمدلله توفیق نسیب شد و خونده شد...
خداروشکر153

این نکته رو دوست داشتم1
ممنون ازتون53

 
[dir=rtl]بسم الله الرحمن الرحیم
سلام به بنده های خوب خدا303

ممنون از همه دوستانی که با حضورشون سعی در خشنودی بیشتر مولاشون دارن[تصویر:  3.gif]

با خودم فک کردم گفتم حیفه لحظه شروع سال نو یاد همه چیز باشیم یا برای همه چیز دعا کنیم الا کسی که بهانه خلقته؟!! کسی که دلیل بودن ماست؟!!
حیفه سر سفره ی هفت سین سال نو یادو نام و ذکری از امام زمان(عج) نباشه؟!!
حیفه کنار قرآن سفره، نشانو نامی از آخرین اهل بیت و عترت پاک محمدی (ص) نباشه؟؟؟!!!!

حالا گفتم خوبه این طرحو اعلام کنم، که چه اونایی که قبلا این کارو میکردن و چه اونایی که قبلا در خاطرشون نبوده یا میخواستنو از یادشون میرفته همگیمون امسالو با دعای برای حضرت شروع کنیم، میخوایم هفت سین سال ۹۴مونو و لحظات شروع سالمونو زیباتر کنیم، واقعا هم زیبا تر میشه چون مگه میشه ما یاد امام باشیم و برای امام زمان دعا کنیم ولی ایشون که از خود ما به ما آگاهترند برای ما دعا نکنن؟؟

خب حالا چیکار کنیم؟

چندتا کار ساده:[تصویر:  clap.gif]


1. زیبا سازی لحظات شروع سال:
شروع سالتونو با یک دعا برای امام زمان(عج) و با یاد قلب کل شروع کنیم. اینجا دعای در نظر گرفته شده دعای فرجه (الهی عظم البلا...) ولی هرکسی خواست و حالشو داشت میتونه غیر از این یه دعای لخواهم بخونه (سعی کنید دعارو لحظه شروع سال یا نهایتا قبل از طلوع آفتاب روز اول سال بخونین)
منظور از دعای فرج این دعاست
http://aks.roshd.ir/photos/180.57280.original.aspx

2. زیبا سازی سفره هفت سین:
الف) توی سفره هفت سینمون نام یا نشانی از امام زمان بذاریم، مثلا میتونه این نامو نشان یک دونه گل نرگس باشه روی سبزه و زیرش یا کنارش عبارت اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن یا نام امام زمان یا هر دعا یا عبارت دیگه ای مرتبط با حضرت، یا مثلا استفاده از تخم مرغ رنگی و ... . دیگه این بسته به سلیقه خودتونه. (لازم به ذکره، بذارید این نماد یا عبارت تو دید باشه) ===نتیجش===>> زیباسازی لحظات دیگران ان شاء الله

ب) هر کسی خواست میتونه عکس از سفره هفت سین یا بخشی از سفره هفت سینی که این نماد رو  درونش بکار رفته بذاره تا تو مسابقه بوسیله نظر سنجی شرکت داده بشه
توجه: میتونید توی قسمت الف شرکت کنید ولی تو قسمت ب شرکت نکنید. حضور توی مسابقه عکس الزامی نیست


توی هر کدوم از طرح ها که هستین اسمتونو اعلام کنید جداگونه برا هر کدوم؛ میتونین هم اگه خواستین کاری که انجام میدین رو همین الآن بگین


به امید اینکه امسال سال ظهور مولامون باشه همگی شرکت کنید (حتی اگه اسمتونو اعلام نمیکنید)128fs318181
...و نراه قریبا...


[تصویر:  hilac5zpxcyzffj2tmhd.jpg]
همانطور که برای شور کردن غذایی به عین شوری یعنی نمک رجوع میشود، برای انسان شدن هم فقط و فقط یک راه وجود دارد و آن این است که به عین انسان رجوع کنیم. بنابرین من و شما به اندازه ای که به امام زمان خود نزدیک شویم بهره ای از انسانیت داریم. مادر حقیقی و پدر حقیقی که منشاء انسانیت ماست، اوست. آن حضرت اصل اصل و قلب قلب هر انسانی است. دلی که به انسان کامل وصل نباشد ارزشی ندارد. در روایت داریم: اگر حجت خدا نباشد، زمین فرو میریزد،[sup]1[/sup]  چون هستی بدون قلب نمیشود. وجود او عامل امان و حیات عالم است. حقیقت انسان قلب است نه قلب گوشتی؛ آن حقیقتی که تمام اراده ها و عواطف و میل ها را به آن نسبت میدهیم. هرچه مطلوب غریزه و جسم است و برای غریزه انجام میدهیم نابود شدنی و رفتنی است و در جان انسان نمیماند، زیرا حقیقت انسان غریزه و شهوت نیست، اما آنچه که با قلب و نیت قلبی انجام داده ایم باقی میماند. در آخرت هم حقیقت انسان به صحنه می آید، حقیقت انسان قلب است و امام عصر که انسان کامل است قلب کل است، هر کس به اندازه ای که با انسان کامل و قلب کل ارتباط دارد بهره ای از انسانیت و قلب کل دارد. هرکس با امام زمان (عج) ارتباط ندارد، با خود واقعی اش در ارتباط نیست. اعمال ما به امام، انسانیت کل عرضه میشود، هرچه این اعمال قلبی باشد در قلب ایشان بیشتر هستیم. پس تو هرچه در قلب امام زمان هستی، هستی و هرچه در قلب امام نیستی، نیستی.
امام زمان کسی است که همه ابعاد وجودش رو به خدا است و بنده ی محض اوست و نظر مطلق خداوند به اوست. اگر در قلب کل بودیم و هر قدر شبیه تر به امام بودیم خدا به ما نظر میکند. هر کس به اندازه ای که از قلب بهره ای دارد مورد نظر حضرت حق قرار میگیرد. امام زمان سند ردّ و قبول خداوند است.
خداوند به هرکس بخواهد رحمت کند، به واسطه امام زمان (عج) او را مورد رحمت قرار میدهد. خزینه دار عالم غیب امام زمان است.
- همه ی قلب ها و دلها باید توجهشان به دل حقیقی و قلب کل باشد.
- ملاک ارزیابی همه نزد خدا ، هماهنگی با او و جلب رضایت او را نمودن است، زیرا او ملاک غضب و رضایت خداست و هرکس باید خود را با او هماهنگ کند.

اگر بخواهیم معصوم شناس شویم و بعدی از ابعاد عصمت کل را دریابیم، باید در بعدی از ابعاد ، یک هم سنخی و هماهنگی با مقام عصمت در خود ایجاد کنیم. این که فرموده اند: "اگر چهل روز خالصانه صبح کنی و قلب خود را آماده نمایی، حضرت را میبینی" به این معناست که اگر خود را از هر گونه رذیلت خلاص کردی و قلب را برای پذیرش حکم خدا آماده کردی و مقام انسانی ات از حدّ دنیا و جسم و خشم و شهوت بالا و بالا و بالاتر آمد؛ روحت زلال میشود و به مقامی از کمال میرسد که حضرت(عج)  بر او نظر کند و انسان نیز ایشان را در منظر خود مشاهده کند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1. اصول کافی، ج1، ص253
از کتاب مبانی معرفتی مهدویت از استاد اصغر زاده با تصرف

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نکته بعدی: نتیجه گیری و خلاصه[/dir]
[تصویر:  co9rg2mn78aty1scqv1q.jpg]
1. پارشان

2. خانوم لبخند

3. اسما

4. هادی94

5. ؟

6. ؟

7. ؟

..
13. سورد

[تصویر:  7jumouay3ajkxvt0zhix.jpg]
[تصویر:  l2t1e93e3loz0fwefmc9.jpg]
1.

2.

3.
...
13. سورد


[تصویر:  m08ngbu4fkue6i563gq9.jpg]
1.

2.

3.

...
13. سورد
[dir=rtl]


اللهم عجل لولیک الفرج
...ونراهُ قریبا...
یا زهرا53
[/dir]
سلام
من نیز هستم اگر خدا بخواهد
هستتتتتتتتتتتتتتم317
یاعلی
سلام ممنون که منم دعوت کردید منم هستم ایشالله
سلام
منم هستم ان شا الله Khansariha (8)




سلام
ان شاء الله دعای عهد رو هستم..

و دعای فرج رو هم ...

و تمام تلاشمم میکنم واسه زیبا سازی.. اگه شد و قابل عرض بود عکسشو میذارم..1

التماس دعا..
یاعلی.53
من303
[dir=rtl]سلام به همگی اگه خدا بخواد و خاطرم باشه منم برای دعای فرج هستم Khansariha (57)
ممنون از همگی خصوصا سورد عزیزم 53[/dir]
[dir=rtl]سلام 303

باران خانم 53
قاصدک جان 53
بانو ام12 53
من میتوانم گل 53
سها خانم 53
و پرستو خانم 53
و داداش رضا دوست داشتنی 53
خوش اومدین Khansariha (8)

بجز داداش من میتوانم و سها خانم بقیه ذکر نکردن توی کدوما هستن دقیقا

سه تا فراخوان داریم:
1. دعای عهد صبح روز جمعه
2. دعای فرج (الهی عظم البلا..) شب سال نو
3. زیباسازی سفره هفت سین (نمادی از امام زمان)


توی هر کدوم هستین مشخصا بگین لطفا

ممنون از لطفتون Khansariha (8)[/dir]
[تصویر:  co9rg2mn78aty1scqv1q.jpg]
1. پارشان

2. خانوم لبخند

3. اسما

4. هادی94

5. باران

6. قاصدک

7. ام12

8. من میتوانم

9. سها

10. پرستو

..
13. سورد

[تصویر:  7jumouay3ajkxvt0zhix.jpg]
[تصویر:  l2t1e93e3loz0fwefmc9.jpg]
1. قاصدک

2. سها

3. رضا.دی

4. ؟

5. ؟
...
13. سورد


[تصویر:  m08ngbu4fkue6i563gq9.jpg]
1. قاصدک

2. سها

3. ؟

4. ؟

...
13. سورد
 
[dir=rtl]اللهم عجل لولیک الفرج
...ونراهُ قریبا...
یا زهرا[تصویر:  8.gif]
[/dir]
سلام

من دعای عهد و دعای فرج رو هستم