کانون

نسخه‌ی کامل: گروه ۵ آقایان:صراط مستقیم(غیرفعال)(حامی:صادقین-سرپرست:عاشق فاطمه زهرا،یا باب الحوائج)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شروع یک روز دیگر با نام و یاد خدایی که از خرابه ها کاخ میسازد Gol
(1400 خرداد 16، 20:54)عاشق فاطمه زهرا نوشته است: [ -> ]عاشق فاطمه زهرا / 12 دی 99 /۱۵۶  روز خوب


من جایزه میخوام 4chsmu1


سلام عاشق جان Khansariha (48)
ماشالله به شاهکارت studsmatta
بهت افتخار میکنیم 128fs318181
همینجور بااااااا درایت رو به جلو 317
در ضمن جایزه رو خودت باید بخری 4chsmu1 4chsmu1
(1400 خرداد 17، 1:02)محب صادق نوشته است: [ -> ]از ورزش گریزان بودم؛ اما از امروز با اسم محب صادق در خدمت دوستان هستیم.
انشاالله که محب حضرت صادق و در محبت اهل بیت صادق باشم.

خلاصه اگه صدا زدید ورزش گریز و برنگشتم، ناراحت نشید. گفته باشم


سلام محب صادق جان balloons
چه اسم قشنگی انتخاب کردی daghighan
انشاءالله امام صادق نگهدار شما و هممون باشه و همیشه محبت اهل بیت در دل هامون باشه 128fs318181

نه دیگه ما از این به بعد ورزش گریزی نمیشناسیم ، خیالت تخت 4chsmu1
سفیر بهشت / 31 اردیبهشت / 17 روز خوب
الحمدلله Gol
[تصویر:  1041_k0m4.gif][تصویر:  1041_k0m4.gif][تصویر:  1041_k0m4.gif]

سلام سلاممممم[تصویر:  14.gif][تصویر:  14.gif][تصویر:  14.gif][تصویر:  14.gif]
اهای خبر نداری که چه خبره اون جا بیا باهم بریم تا ببینیم چه خبره اون جا [تصویر:  4chsmu1.gif] [تصویر:  14.gif][تصویر:  smvoiture_gyad.gif]وسیله رفت امد هم رایگانه [تصویر:  4chsmu1.gif]  
اهای خونه دار و بچه دار زنبیلا بردار و بیار [تصویر:  6.gif]
بدو بدو حراجش کردیم [تصویر:  103.gif]
اتیش زدم به مالم [تصویر:  swear1.gif]
بیا بردار و برو [تصویر:  4chsmu1.gif]
تجربیات خاص داداش اراده برای شماهاییی که دوس دارین تو راه ترک راحت باشین [تصویر:  khansariha%20(69).gif]
با شرکت جومونگ و تسو از بیو[تصویر:  1214_f8oh.gif]
با شرکت شرک و الاغش[تصویر:  1307_ovbt.gif]
با شرکت سوباسا [تصویر:  944_33fc.gif]
با شرکت جناب خان از خندوانه[تصویر:  483_sdff.gif]
و با شرکت افتخاری کانون بند[تصویر:  904_ves7.gif]
بفرمایید این جا
[تصویر:  1386_b97r.gif]
تواب/ ۱۴ آبان ۹۹ / 215 روز 
عاشق فاطمه زهرا / 12 دی 99 /۱۵۷ روز خوب

نقل قول: از ورزش گریزان بودم؛ اما از امروز با اسم محب صادق در خدمت دوستان هستیم.
انشاالله که محب حضرت صادق و در محبت اهل بیت صادق باشم.

خلاصه اگه صدا زدید ورزش گریز و برنگشتم، ناراحت نشید. گفته باشم

عجب اسم قشنگی داداش. 302

نقل قول: سلام عاشق جان [تصویر:  khansariha (48).gif]
ماشالله به شاهکارت [تصویر:  studsmatta.gif]
بهت افتخار میکنیم [تصویر:  128fs318181.gif]
همینجور بااااااا درایت رو به جلو [تصویر:  317.gif]
در ضمن جایزه رو خودت باید بخری [تصویر:  4chsmu1.gif] [تصویر:  4chsmu1.gif]

ای بابا. حیف شد که. 4chsmu1
پس باید به فکر جایزه باشم. 4chsmu1
محب صادق/ فروردین 00/ 56 روز خوب
خدا رو شکر

ممنون از دلگرمی های دوستان 302 303
خدایامنو ببخش/3خرداد1400/ 15روز پاک   
317 317 317 317 
خیلی خوشحالم که از ده روز گذشته و من هنوز پاک پاکم 
                                                                                          317   پیش به سوی موفقیت   317
سفیر بهشت / 31 اردیبهشت / 18 روز خوب

الحمدلله الرب العالمین لکل شیء Gol
سلام همراهان گرامی
من نمی آیم و نمی آیم و نمی آیم ولی وقتی میام با جملاتی ارزشمند به سوی شما می آیم Confetti  تا چیزهایی که خود نیز کشف کرده ام در این راه در اختیارتان بگذارم و باشد که حداقل یک نفر را از چنگال شیطان خبیث نجات دهد. قبل از شروع خواندن بدانید که من پزشک هستم. اما نام و نشانی از خودم نمی گویم و فقط گفتم پزشک هستم که بدانید حرفهایی که میزنم فکر شده هست و مطالعه شده و از سر خودنمایی نیامده ام اینجا. بلکه می خواهم با شیطان که دشمن آشکار من و شماست مبارزه کنم و راه هایی نشان بدهم شاید به دردتان بخورد.

دقت کرده اید تمام بیماری های روانی منشاء شیطان دارند؟
شیطان در روزی که قسم یاد کرد که فرزندان آدم را گمراه کند، قدرتهایی را از خدا خواست. زمانی که افراد، ولایت شیطان را بپذیرند، شیطان در وجودشان نقش می بندد و این نقش بستن او، سبب سیل عظیمی از بیماری های روانی می شود. مثلا بیماری اختلال وسواس اجباری! این اختلال سبب می شود کسی که اعتیاد به خودارضایی دارد، به دلیل وسواس (خناس) به صورت ناخودآگاه دست به این عمل بزند زیرا بدنش به آن نیاز دارد. نه جسمش بلکه نفسش. زیرا شیطان در نفس او قرار گرفته و نقش بسته. منشا تمام بیماری های روانی، شیطان است که درون هر کسی وارد می شود و سکان هدایتش را به دست می گیرد. کسانی که ولایت او را بپذیرند.
اما تا به حال، کسی که از ته دلش مومن و خداترس است را دیده اید که بیماری روانی داشته باشد؟ من در زندگیم که طوری هست که با اجتماعات سر و کار دارم، تاکنون ندیده ام!
اما چه بیماری های روانی منشا شیطانی دارند؟ یکی از آن ها اختلال دو قطبی هست! خودارضایی در موارد شدید سبب این اختلال می شود. بیماری های روانی در روانشناسی ناشی از اختلالات نوروترانسمیتر های مغزی هست. برای مثال در دوقطبی دوره های شیدایی و افسردگی شدید داریم. داروهایی که وجود دارد یکی از آن ها، مهارکننده های بازجذب سروتونین هست (SSRI). داروهای روانی بسیار سخت پاسخ می دهند زیرا در مغز، سد خونی مغزی مانع رسیدن دارو به مغز می شود ضمن آنکه درمان بیماریهای روانی با دارو بدون درمان روانشناسی، در موارد نادر و البته موقت پاسخ می دهد. پس برای درمان بیماریهای روانی باید نزد یک روانپزشک هم تحت درمان دارویی بود و هم تحت درمان ها و جلسات مشاوره روانشناسی.

گفتیم منشا بیماریهای روانی، شیطان است. اما شیطان چگونه سکان هدایت انسان را در دست گرفته است؟ مگر او بر انسان تسلطی دارد؟ نمی تواند بر انسان مسلط شود. انسان دارای دو وجه هست (منفی بی نهایت و مثبت بی نهایت). زمانی که انسان آرام آرام از گام های کوچک شیطان پیروی کنید به سمت منفی بی نهایت (شقاوت) می رود و برعکس زمانی که آرام آرام از گام های نفس لوامه و مطمئنه (ارجعی الی ربک) پیروی کند، به سوی سعادت ابدی می رود. آن سعادت ابدی در بهشت ملیاردها بار لذت بخش تر از لذت جنسی جسمی است! انسانی که آرام آرام از گام شیطان پیروی کرده است، شیطان وارد نفسش شده و سکان هدایتش به سوی شقاوت را در دست می گیرد و انسان در این لحظات، بسیار ناامید و افسرده و دچار بیماریهای روانی مختلفی می شود.


همین خودارضایی سبب کمبود اعتماد به نفس می شود. پس بیماری روانی با خود همراه دارد. اما آیا ارتباط جنسی زن و شوهر، سبب کاهش اعتماد به نفس می شود؟ خیر زیرا ارتباط جنسی زن و شوهر، عبادت خداست و در جهت خداوند.

بیماریهای روانی شامل اختلالات اضطرابی مثل هراس اجتماعی یا فوبیا ها نیز ریشه در شیطان دارد! قبل از اینکه به من فحش بدید بگید خب طرف چه گناهی کرده که از آسانسور می ترسد؟ باید بگم صبور باشید تا توضیح دهم. فردی که از آسانسور می ترسد از ابتدای فطرتش یعنی زمانی که بچه بوده نیز می ترسیده؟ خیر! مثلا یک بچه 2 ساله از آسانسور نمی ترسد. اما چه چیزی باعث ترس شده است؟ یک خاطره منفی ریشه در کودکی که در ضمیر ناخودآگاه نقش بسته است و خاموش می ماند تا زمانی که شیطان آن را روشن کند! زمانی که از گام شیطان پیروی کنید، شیطان می گردد در وجودتان و ضمیر ناخودآگاه (نفس) که چه چیزی نقطه ضعتان است که با آن اهرم شما را هدایت کند به سمت شقاوت؟ شیطان برای هرکسی از قوی ترین اهرمش استفاده می کند.
چرا خاطره بد در آسانسور برای آن فرد ایجاد شده که سبب چنین فوبیایی شده است؟ عدم توکل به خدا. بچه 7 8 ساله از کجا بداند خدا چیست؟ باید والدین به او بیاموزند که خدا همه جا هست و مراقب هست و نباید از هیچ چیز ترسید تا زمانی که خدا کنارمان هست. پدر و مادری که ایمان داشته باشند و فرزندشان را درست تربیت کنند و به صورت اسلامی و الهی تربیت کنند، هیچ گاه بیماری های روانی در بچه شکل نمی گیرد.


یک جمله سنگین می گویم خوب گوش کنید.

اگر شما خودارضایی می کنید و ازدواج کنید و بچه دار شوید، بچه شما نیز خودارضایی خواهد کرد

ارتباط آن به سادگی قابل درک نیست اما چنین چیزی هست. 



بیماری های دیگر روانی مانند خودنمایی و ........... همه ریشه شیطانی دارند. هیچ روانپزشک و روان شناسی از این زاویه به ماجرا نگاه نمی کنند زیرا روانشناسی فروید، فقط ذهن ناخودآگاه انسان را می بیند و هیچ گاه پی به سازنده و خالق آن نمی برند. خالق آن خداست. خدا هم نفس اماره و هم نفس لوامه را هر دو را در انسان قرار داد و شیطان را نیز آزاد گذاشت (سر فرصت بعدا اشاره می کنم چرا خداوند، شیطان را از بین نمی برد). و انسان به هر دو نفس نیاز دارد تا خالص شود. نفس اماره و شیطان مانند گارد ریل اطراف جاده است و نفس لوامه همان جاده. اگر شما لغزش کنید به گارد ریل برخورد می کنید اما با توبه، می توانید سریعا به مسیر برگردید. توبه باید توبه نصوح باشد. اما کسی که سال ها خودارضایی می کرده از جمله خود من، خیلی طول کشید تا ترک کردم و الان نمی دونم چقدر گذشته از ترک. زیرا انداختن شیطان از نفس به بیرون نیاز به مجاهدت سختی داره و طولانیست. چنین چیزی هرگز با دارو درست نمی شود. داروهای روانی، فقط معلول را بهبود می بخشد. مثلا مهارکننده بازجذب سروتونین یا دوپامین سبب می شود که موقتا علائم بیماری بهبود یابد اما علت آن ها یعنی شیطان وجود دارد و دوباره اهرم را فعال می کند.




بهترین داروی روانی برای از بین بردن و پیشگیری از بیماری های روانی نماز اول وقت، عبادت و دعا، عهد با خداوند، مراقبه و محاسبه اعمال در طی روز است.







اما در ادامه می خواهم نکاتی جدید بگویم که تاحالا نشنیده اید!
چرا این همه سرطان و بیماری هست؟ علت آن شیطان نیست. علت آن آزمایش انسان هست. انسانی که سالم هست باید سلامتی اش را سفت بچسبد. اما کسانی که ناخواسته بیمار شده اند مثلا سرطان روده بزرگ یا سرطان پروستات که در موارد بدخیم به استخوان ها متاستاز می دهد یا سرطان خون و فرد را به کام مرگ می کشاند. آیا خدا بیماری را خلق کرده که به انسان ظلم کند؟ استغفرالله. خداوند منزه است از هرگونه ظلم و ستم. این بیماریها نتیجه تمدن هست. ایدز، نتیجه تمدن است. سرطان خون، ناشی از اختلالات ژنتیکی در طی نسل هاست. پس نسل ها سبب گسترش بیماری های ژنتیکی می شود. جهش ژن ناشی از ظلم انسان ها به خودشان هست. ناشی از مراقبت نبودن.
بیماران دچار سندورم های مختلف مانند سندروم داون مشاهده میکنیم در جامعه. یکی از علت های ایجاد سندورم داون، بالا رفتن سن مادر هست. یعنی مادر در سن بالا، بچه دار شده است. البته علت های دیگری دارد که از گفتنش صرف نظر می کنم. خب چرا مادر در سن بالا بارور می شود؟ شاید به این دلیل که دیر ازدواج کرده؟ به این دلیل که سن ازدواج در جامعه بالا رفته؟ به این دلیل که اکثرا به خودارضایی و گناه روی آورده اند و نیازی به ازدواج ندارد؟ به علت فساد های دولت در کنترل تورم؟


پس



گناه من (مثلا در کلاه گذاشتن سر دیگران)، سبب سندروم داون شدن بچه ای در کهکیلویه و بویر احمد می شود! چه ربطی دارد؟ در جلسه بعدی اگر بخواهید این مسئله را برایتان باز می کنم که کیف کنید 1




راستی درخواستی از مدیریت سایت دارم که تاپیکی را به بنده اختصاص بدهند تا من مواردی که تاکنون گفته ام و در آینده می گویم، در آن قرار دهم (مانند یک دفترچه) و هیچ انگیزه ای جز کمک به خلاص شدن جوانان از شیطان ندارم.
عاشق فاطمه زهرا / 12 دی 99 /۱۵۸ روز خوب
شروع یک روز خوب دیگر با نام و یاد خدای دوست داشتنی Gol
(1400 خرداد 17، 23:18)تـــواب نوشته است: [ -> ]تواب/ ۱۴ آبان ۹۹ / 215 روز 


سلام تواب جان
تواب جان کسیه که با وجود همه شکست ها و مشکلات و ...
بیخیال مسیر پاکی نشده و در حال جنگه که ذات پاکش رو از شر آلودگی ها در امان نگه داره...
خیلی عالی هستی ، باریکلا دمت گرم
فوق العاده و باعث افتخار هستی Gol
(1400 خرداد 18، 0:17)محب صادق نوشته است: [ -> ]محب صادق/ فروردین 00/ 56 روز خوب
خدا رو شکر

ممنون از دلگرمی های دوستان 302 303

سلام محب صادق جان
محب صادق اومده که یکی از دشمنای شیطان بشه و بیشتر و بیشتر به سمت خوبی ها بره 2uge4p4
داداش خوشحالیم که هستی و داری میجنگی ،
خدا به روزای خوبت برکت بده
دمت گرم هزار بار
پیش به سوی نزدیک شدن به خدا 317