کانون

نسخه‌ی کامل: ز نیرو بود مرد را راستی (سرپرست: سورنا)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خانوم انیس معلوم نیست مربیه فنیمون کی بر میگرده...اگه سوالی دارید من جواب میدم...

هدفتون از ورزش رو مشخص کنید...مثلا برای لاغری یا تناسب یا سلامتی شایدم قهرمانی!

------------------
به به ظاهرا یه حرفه ایی به جمعمون اضافه شده کار منم راحت شده!

خوش اومدید اقا مهدی......

------------------

سها خانوم بازم خوش اومدید! این دفعه اول شروع کردید بعد اومدید اینجا!

چه باحال...
-------------------------

دوستان من شکلک و نقل قولم کار نمیکنه ببخشید نوشته های این پستم خیلی بی روح شده....

-------------------------

درخشنده 23 خرداد/47 روز

دیروز بعد از یه تمرین سنگین و تصادفی که از بیخ گوشم رد شد یه کورسی سوارو دیدم...یکم نگاش کردم خودش گفت یه کورس بزاریم ببینیم چی میشه؟

بهش گفتم خستم تازه از تمرین اومدم بیخیال شد ولی پشیمون شدم بهش گفتم 1.2.3 میگم بریم...

اولش نیم متر جا موندم بعد دندرو عوض کردم صدای ترکیدنش اومد (رو فشار عوض میکنم اینطوری میشه)

بعد افتادم جلو همینطور فاصله زیاد تر شد....

جشن پیروزی رو بدون شکلک میگیریم!!!!

خیلی خوشحالم که با دوچرخه کوهستان یه کورسی سوارو با اختلاف زدم...

.........
سلام
قدم 165 وزنم تقریبا 60 تا 62 یه خرده شکم دارم.

ورزش رو میخوام هم برای سلامتی هم برای شکمم
وقت رفتن به باشگاه رو هم ندارم.
این روزا یه خرده زانو درد دارم مشکل جدی نیست خدا روشکر. فکر کنم اثرات زیاد نشتن پشت میزه 128fs318181
 
با سلام
وزن شما متعادل است . ولی اگر درد زانو بطور مداوم داشتید برید آکادمی آب درمانی حداقل هفته ای یکبار دقت کنید که آب ولرم باشد چون آب ولرم باعث می شود جلوی درد زانو گرفته شود .
این نکات را بخوانید:

اهمیت پوسچر خوب (وضعیت قرارگیری بدن)
هنگامیکه مادرتان به شما می‌گفت صاف بنشینید، خیر شما را می‌خواست. پوسچر بد می‌تواند بر عضلات بدن و همچنین اندام‌های داخلی تاثیر بگذارد. پوسچر شما چیزهای زیادی در مورد نگرش‌تان و اینکه چه احساسی در مورد خودتان دارید را بازگو می‌کند!

پوسچر بد بر بدن تاثیر می‌گذارد

عضلات خاصی در بدن وجود دارند که همیشه فعالند. آنها بدن را راست نگه می‌دارند و به عضلات پوسچرال معروفند. اگر پوسچرتان بد باشد، این عضلات باید سخت‌تر کار کنند. گروهی از عضلات ممکن است بیش از اندازه کشیده شوند، در حالیکه عضلات مخالف آنها، سفت و منقبض هستند. هنگامیکه این امر اتفاق می‌افتد، هیچ یک از این دو گروه بطور موثر کار نمی‌کنند. این انحراف و عدم تعادل می‌تواند به درد و تیر کشیدن و آسیب مفاصل منجر شود.

چطور بدانید که پوسچر خوبی دارید؟

به ته کفش‌هایتان نگاه کنید. آیا کف کفش‌های شما در جاهای خاصی ساییده می‌شوند؟ آیا در پشت یا گردنتان، احساس درد یا تیر کشیدن دارید؟ در آینه نگاه کنید. آیا شانه‌های شما گرد هستند؟ پاسخ این سوال‌ها تعیین کننده‌ی این است که آیا پوسچر شما خوب است یا نه.

مزایای پوسچر خوب

پوسچر خوب بر سلامتی جسمی و همچنین سلامتی عاطفی و روانی شما تاثیر مستقیم دارد! داشتن پوسچر خوب، مزایای زیادی دارد. با قرارگیری صحیح بدن در زمان نشستن و ایستادن، هنوز هم بر ستون فقرات و عضلات و رباط‌های آن فشار وارد می‌شود. اما داشتن پوسچر خوب می‌تواند فشار فیزیکی بر بدن را کاهش دهد.

هنگامیکه بدن، وضعیت نشسته‌ی درستی داشته باشد، سر درد، گردن درد و پشت درد می‌تواند کاهش یابد. اگر در هنگام نشستن پشت میز بمدت طولانی قوز کنید، شاید متوجه شوید که پشت و گردنتان پس از مدتی درد می‌گیرند. با پوسچر درست، نشستن راحت‌تر می‌شود.

پوسچر خوب می‌تواند بر مصرف اکسیژن شما تاثیر بگذارد. اگر شما خمیده باشید، ممکن است ریه‌هایتان با حداکثر ظرفیتشان کار نکنند. اگر مستقیم بایستید و فضای زیادی در سینه برای تنفس فراهم کنید، انرژی بیشتری خواهید داشت و اغلب احساس بهتری دارید.

پوسچر شما به بقیه چه می‌گوید

پوسچر شما، چیزهای زیادی را در موردتان آشکار می‌کند. اگر سینه‌هایتان را به جلو دهید و راه بروید، با اعتماد بنفس‌تر بنظر می‌رسید. اگر شانه‌هایتان را گرد کرده و به زمین نگاه کنید، شاید غمگین، دلسرد و بدون اعتماد بنفس بنظر برسید.
اگر غمگین هستید، در آینه نگاه کنید. شما به احتمال زیاد، متوجه پوسچر بدتان می‌شوید و وضعیت‌تان را بهتر می‌کنید. نباید افراط یا تفریط کنید، در موقعیت طبیعی و آرام یک پوسچر خوب است، که شما با اعتماد بنفس بنظر می‌رسید و احساس مثبتی به دیگران می‌دهید. اصلاح کردن پوسچرتان در زمانیکه غمگین هستید، در واقع می‌تواند حال شما را بهتر کند.

چطور پوسچرتان را بهبود ببخشید

داشتن یک پوسچر خوب به معنی ایستادن خبردار با یک بدن راست و سفت نیست. در واقع هنگامیکه به درستی می‌ایستیم، عضلات بدن باید شل و قابل انعطاف (نرم) باشند. داشتن پوسچر خوب به معنای ایستادن به نحوی است که عضلات در یک موقعیت طبیعی و خنثی نگه داشته شوند.

اولین کاری که باید انجام دهید، نگاه کردن به پاهایتان است. هدف این است که وزن بدن را بطور مساوی در کف پاهایتان پخش کنید. طوری بایستید که پاهایتان موازی با هم باشند و حدود ۱۰ تا ۲۰ سانت با هم فاصله داشته باشند. ببینید که وزن بدنتان بطور مساوی در کف پاهایتان پخش می‌شود.

توجه داشته باشید که اگر زانوهایتان را قفل کنید، چه اتفاقی می‌افتد. آنها ممکن است کمی بیش از اندازه کشیده شوند و باعث جلو آمدن شکمتان شوند. در آن هنگام پوسچر شما صحیح نیست. زانوهای شما باید مستقیم باشند اما نباید در یک وضعیت قفل شده قرار بگیرند. پایین تنه‌ی شما باید کمی سفت باشد تا ستون فقرات‌تان در انحنای طبیعی‌اش قرار بگیرد. ترکیب این حالت با حالت قرارگیری صحیح زانوها باعث می‌شود که شکمتان به داخل برود.

سپس دنده‌هایتان را به سمت بالا ببرید، بطوریکه احساس کنید قد بلندتر هستید. تیغه‌های شانه‌هایتان را به سمت پشت و پایین بیاورید و پشت‌تان را شل کنید. نباید در این حالت زیاده روی کنید تا احساس ناراحتی به شما دست بدهد. شانه‌ها در یک وضعیت راحت خواهند بود و بازوها آزادانه در دو طرفتان آویزان هستند.

حالا تصور کنید که از بالای سرتان بوسیله بالن‌های هلیوم که ستون فقراتتان را به سمت بالا می‌کشند، بلند می‌شوید. تصور کنید که بین هر مهره در ستون فقراتتان، فضا بوجود می‌آید. گردن، بدون احساس هرگونه فشاری در سر و گردن، کشیده می‌شود.

بسیار خب، مقابل یک آینه بایستید و پوسچرتان را بررسی کنید. باید از بالای سرتان به سمت باسن و مچ‌ها، یک خط فرضی وجود داشته باشد. هنگامیکه بدن متعادل است و در یک خط مستقیم قرار دارد، حرکات شما موثرتر هستند، ضربه‌ای که در فعالیت روزانه توسط استخوان‌های مهره جذب می‌شود، شدت کمتری خواهد داشت، تنفس راحت تر است، و بنابراین انرژی شما هم افزایش می‌یابد.

مطلب مرتبط:  انتخاب تمرین صحیح با توجه به شکل بدن
پوسچر خوب و زندگی روزمره

کفش‌های پاشنه بلند، بدترین چیز برای پاهای شما هستند و به پوسچر شما کمکی نمی‌کنند. اگر از پوشیدن کفش پاشنه بلند لذت می‌برید، سعی کنید کمتر آنها را بپوشید. برای پیاده روی، یک جفت کفش پاشنه کوتاه‌تر همراه داشته باشید.

وقتی بمدت طولانی برای انجام کاری می‌نشینید، احتمالا از پوسچرتان غفلت می‌کنید. این کار می‌تواند منجر به گردن درد، سر درد، شانه درد و پشت درد شود. هنگام نشستن پشت کامپیوتر، مطمئن شوید که صفحه نمایش با چشم شما در یک سطح قرار دارد. ارتفاع صندلی شما باید طوری باشد که در زمانیکه انگشتانتان روی صفحه کلید است، ساعدهایتان با سطح زمین موازی باشند. پوسچر خوب در زمان نشستن پشت کامپیوتر، فشار بر پشت و گردن شما را کاهش خواهد داد.

هنگام نشستن در ماشین می‌توانید با قرار دادن یک بالشتک سفت در پشتتان، موقعیت بدنتان را تنظیم کنید. در پشت صندلی بطور مستقیم بنشینید، بطوریکه بتوانید با کمی خم کردن زانوها براحتی با پدال کار کنید.

هنگام انجام کارهای خانه، میز اتو را طوری قرار دهید که روی آن خم نشوید. هنگام کار کردن در سطح شانه‌هایتان بایستید. در حالت مستقیم و بدون خم شدن، جاروبرقی بکشید.

تکنیک‌های نادرست بلند کردن اجسام هم می‌تواند خطرناک باشد. هنگام بلند کردن اشیای سنگین، زانوهایتان را خم کنید و با استفاده از قدرت پاهایتان آن جسم را بلند کنید. هنگام بلند شدن، هر دو پا را صاف روی زمین نگه دارید، جسم را نزدیک بدنتان بگیرید و پشت‌تان را راست نگه دارید.

پارو کردن برف می‌تواند برای بدن بسیار سخت باشد. بسیار مهم است که برای بلند کردن یک پاروی پر از برف سنگین، از پاهایتان استفاده کنید، نه پشت‌تان.

برای داشتن یک بدن سالم و کاهش خطر آسیب دیدگی، اصول پوسچر خوب را همیشه به خاطر داشته باشید. وقتی مستقیم می‌ایستید، اعتماد بنفس‌تان افزایش می‌یابد. لاغرتر و جذاب‌تر هم بنظر خواهید رسید. داشتن یک پوسچر خوب می‌تواند تفاوت زیادی در سلامت، راحتی، خلق و خو و ظاهر شما ایجاد کند. پس معطل چه هستید؟
امیدوارم این پستم حذف نشه
یا علی
خانوم انیس خودتون میدونید که لاغر شدن با ورزش خیلی سخته...حتما باید با یه رژیم خوب همراه باشه....

بدن برای اینکهفقط به مرحله ی چربی سوزوندن برسه حدود 45 دیقه وقت میخواد... یعنی 45 دیقه باید هوازی کار کنید (برای کسانی که ضربان سنج ندارن:

باید نفس زدنتون طوری باشه که بتونید صحبت کنید)

بعد ازین 45 دقیقه قند خون کم میشه طرف یکم احساس بی حالی میکنه...ازونجا به بعد چربی خون میاد پایین و بدن مجبور میشه از چربی های رو یا

زیر عضله استفاده کنه!

برای کسی که علاقه داشته باشه واقعا کیف میده این روند...

ولی برای کسانی که یه عمر توی خونه نشستن ممکنه ماه اول سخت باشه... خواهر خودم یه بار کارش به بیمارستان و سرم کشید!

45 دقیقه ی اول ممکنه یکم حوصله سر بره و انگیزه توی روزای بعد افت کنه...پیشنهاد من اینه که حتما از موزیک استفاده کنید...

یه موسیقی باحال( نه راک خفن که خودکشی کنید نه کلاسیک که بگیرید بشینید!) بذارید شروع کنید...

اگه احساس حالت تهوع کردید کار رو ادامه ندید...ایشالاه دفعه ی بعد بیشتر تحمل میکنید...

موقع ورزش هوازی قلب تقویت میشه....جذب اکسیژن توی ریه بیشتر میشه....قطر رگها بیشتر میشه...عضلات مرتب و کشیده میشن...

به اینچیزا فکر کنید که با علاقه ادامه بدید...

1.خب حالا که موزیک گذاشتید شروع کنید به راه رفتن...حتی توی یه اتاق 12 متری جلو عقب حرکت کنید هم خوبه که بدن اروم اروم گرم بشه...

2.حالا موقع دویدنه...اگه جا نیست درجا بزنید و با گذشت زمان مقدار پرش رو زیاد کنید....(مورد 1 و 2 حدود 5 دقیقه طول میکشه)

3.الان بدن گرم شده حرکات کششی رو انجام بدید....(این تاپیک ورزش خونگی با شکل گفته چطوری کششی کار کنید: http://www.ktark.com/Thread-ورزش-خونگی )

(لینک و شکلک و نقل قول هنوزم نداریم!)

4.بخش چهارم و مهمترین و طولانی ترین بخش کاره....اینجارو باید خودتون انتخاب کنید که چکار کنید...میتونید ده دقیقه بدویید به اضافه حرکات استقامتی...بعضیا تردمیل استفاده میکنن که خب

خوبه! ...دوچرخه ثابت هم میشه...دوی درجا هم میشه زد...

پیشنهاد من اینه که اگه قراره بخش 4 حدود 50 دقیقه طول بکشه 25 دقیقه رو بدویید بقیش رو حرکاتی از همون تاپیک ورزش خونگی انتخاب کنید انجام بدید....

اینو موقع کار در نظر بگیرید که حرکات بیشتر و سبکتر= کشیدگی عضلات و استقامت بیشتر و حرکات با تعداد کم و سنگینتر = حجم عضله ی بیشتر و قدرت بیشتر

خانوم انیس شما میتونید 1 حرکت برای تقویت پاها و 2 مدل حرکت برای دست....و 2 مدل حرکت برای شکم انتخاب کنید و هر کدوم رو 5 دقیقه انجام بدید. به اضافه ی اون 25 دقیقه دویدن

میشه 50 تا و به همراه سرد کردن و گرم کردن و حرکات کششی میشه 1 ساعت....اگه خواستید حرکات رو من براتون انتخاب میکنم...

5. و در اخر هم سرد کردنه که شبیه گرم کردنه توی همون تاپیکه توضیحش هست(پست سوم)....

تموم شد...یه برنامه ی هوازی با نمک ایجاد شد!

آب هم زیاد استفاده کنید...ایشالاه ماه بعدی خیلی پیشرفت میکنید(به صورت کاملا محسوس) بعد اونجا برنامه رو سنگینتر میکنیم ازون مرحله به بعد اگه خوب تمرین کنید 1 کیلو بستنی هم بخورید

وزنتون اضافه نمیشه!!! همرو دود میکنید....

ایشالاه که موفق باشید....
قاصدک 118 روز ورزشی     [تصویر:  f.gif]
بیت الله عباسپور درگذشت
[تصویر:  1808995.jpg]
قهرمان جهان در رشته پرورش اندام بعد از تحمل یک دوره بیماری ساعاتی قبل درگذشت.
به گزارش خبرنگار مهر ، بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام جهان که  از  يك بيماري نادر ( واسکولیت) رنج می برد و مدتها با این بیماری دست و پنجه نرم می کرد شامگاه سه شنبه در بیمارستان آتیه تهران درگذشت.  واسكوليت به معني التهاب و ورم رگ‌های خونی است. التهاب رگ‎ها می‎تواند موجب ورم دیواره رگ‎ها و در نتیجه کاهش جریان گردش خون و حتی انسداد رگ‎ها و عدم خون‎رسانی به بافت‌ها و اندام‎های مختلف بدن شود.  

 اين ورزشكار متولد ۱۳۵۸در بيجار و پرورش يافته در كرج و به سبب اخلاق نيك نيز زبانزد بود. وی ابتدا ورزش فوتبال را در سطح بالایی دنبال می‌کرد و در کنار آن به ورزش یوگا می‌پرداخت. اما به دلیل آسیب دیدگی در رقابت‌های فوتبال مدتی با وزنه‌های ابتدایی سعی به قدرتمند کردن بدن خود نمود. در سال ۱۳۷۴ به پیشنهاد عمویش به باشگاه بدنسازی رفت که از همان روز اول به خاطر داشتن بدنی ورزیده و عضلانی مورد توجه مربی باشگاه قرار گرفت. وی در سن ۱۶ سالگی برای اولین بار در مسابقات جوانان کرج شرکت کرد و پس از آن در مسابقات مختلف شرکت و موفق به کسب عناوین متعدد قهرمانی شد.

مرحوم عباسپور تنها ايراني است كه به مسابقات فينال مستر المپيا ، معتبرترين تورنمنت بين المللي پرورش اندام راه يافته و جداي آن  نيز بارها در سطوح ملي و بين المللي افتخار كسب كرده است.

نقره مسابقات کشوری سال ۱۳۷۹ در اصفهان ، قهرمان سال ۱۳۸۲ ایران ، قهرمان سال ۲۰۰۳ مسابقات جهانی IFBB هندوستان ، مقام سوم مسابقات جهانی ۲۰۰۵ IFBB چین ، مقام اول مسابقات ۲۰۰۷ آسیایی چین ، مقام اول مسابقات ۲۰۰۸ آسیایی هنگ کنگ و جهانی بحرین در همین سال ، مقام دوم مسابقات آسیایی ۲۰۰۹ تایلند ، مقام مسابقات ۲۰۱۰ آسیایی تهران از جمله عناوین وی در ورزش آماتور بود.

وی از سال ۲۰۱۲ وارد دنیایی حرفه ای شد و در همان سال در مسابقات "فیبو پاور آلمان" مقام چهارم ، در همان سال در مسابقات مستر اروپا (اسپانیا) مقام سوم ، در سال ۲۰۱۳ و  مسابقات نوردیک پرو (فنلاند) مقام اول ، بازهم همان سال در مسابقات مستر المپیا (لاس وگاس) عنوان هفدهم مشترک را کسب کرد. آن مرحوم در سال ۲۰۱۴ بسیار پرکار بود و در هفت مسابقه مهم شرکت کرد. در مسابقات آرنولد کلاسیک (برزیل) مقام نهم ، در مسابقات حرفه‌ای سوپر نمایش اروپا (دالاس) عنوان چهارم ، در  مسابقات حرفه‌ای نیویورک مقام سوم ، در مسابقات حرفه‌ای تامپا عنوان پنجم ، در مسابقات مسترالمپیا ردهٔ بدنسازان ۲۱۲ پوندی رتبه پنجم و مسابقات حرفه‌ای گرند پریکس (سئول)  مدال برنز را کسب کرد تا لقب دومین بدنساز قرن ایران بعد از علی تبریزی را از آن خود کند.


بهش میگفتن ( بیتو )
ختمش هم کرج اگه رفتم براتون عکس میگیرم میارم .
به خانواده اش تسلیت میگم از طرف بچه های کانون ترک
شادی روحش یه فاتحه بفرستید.
یا علی 
درخشنده 23 خرداد/48 روز
قاصدک 120 روز ورزشی       Khansariha (48) Khansariha (48)

الان چه اتفاقی برای من میوفته ؟؟؟ 1744337bve7cd1t81 varzesh
سلام بر مربی درخشنده
مربی پا درد بدی میگیرم با پیاده روی
کفش ورزشی هم پوشیده بودم امروز
حالا دیروز و پریروز کفشم پاشنه داشت

خلاصه که درسته اعلام نمی کنم اما دارم راه می رم
یه کلاسم میخوام ثبت نام کنم
خدا خیر داده ها موسسه شونو بردن اون ور شهر
هر بار برم و بیام یه پیاده روی می شه
انقدر دوره از اول هفته میخوام برم ثبت نام وقت نشده
(1394 شهريور 4، 23:56)می توانم نوشته است: [ -> ]سلام بر مربی درخشنده
مربی پا درد بدی میگیرم با پیاده روی
کفش ورزشی هم پوشیده بودم امروز
حالا دیروز و پریروز کفشم پاشنه داشت

خلاصه که درسته اعلام نمی کنم اما دارم راه می رم
یه کلاسم میخوام ثبت نام کنم
خدا خیر داده ها موسسه شونو بردن اون ور شهر
هر بار برم و بیام یه پیاده روی می شه
انقدر دوره از اول هفته میخوام برم ثبت نام وقت نشده

سلام اگه کف پات درد میکنه ؟؟؟؟
برو از این دمپایی های طبی بخر 
خیلی خوب من بعد باشگاه از این دمپایی ها پام میکنم خیل خوبه 
(1394 شهريور 4، 23:46)قاصدک نوشته است: [ -> ]قاصدک 120 روز ورزشی       Khansariha (48) Khansariha (48)

الان چه اتفاقی برای من میوفته ؟؟؟ 1744337bve7cd1t81 varzesh
الان منفجر میشی Khansariha (13) 

هیچی....دومین مدال طلا مال شما شد 317

Khansariha (48)
(1394 شهريور 4، 23:56)می توانم نوشته است: [ -> ]سلام بر مربی درخشنده
مربی پا درد بدی میگیرم با پیاده روی
کفش ورزشی هم پوشیده بودم امروز
حالا دیروز و پریروز کفشم پاشنه داشت

خلاصه که درسته اعلام نمی کنم اما دارم راه می رم
یه کلاسم میخوام ثبت نام کنم
خدا خیر داده ها موسسه شونو بردن اون ور شهر
هر بار برم و بیام یه پیاده روی می شه
انقدر دوره از اول هفته میخوام برم ثبت نام وقت نشده

سلام....با اقای سید موافقم...

دقت کنید ببینید کجای پاتون درد میگیره....اگه کل کف پاتون درد میگیره که طبیعیه...چون مدت پیاده روی خیلی زیاده...

من زمانی که میرفتم دبیرستان 5 کیلومتر راه بود تا مدرسه! حدود 1 ساعت طول میکشید تا برسم...همیشه کف پام درد میگرفت اخراش 

یکم عادت کردم...کل کف پام قرمز میشد میرسیدم خونه!

ولی اگه نقطه ی خاصی مثلا اون قوس وسط پا درد میگیره اوضاع حساس تره....ممکنه ایراد از کفش باشه (نرم بودن بیش از حد)

یا بعضیا سه چارتا کفی میندازن تا کفش اندازشون بشه! اینم باعث میشه درد بگیره...

برای شما دقیقا چطوریه؟ یعنی کجاهاش درد میگیره؟
درخشنده 23 خرداد/49 روز


هنوز شروع نکردم ولی الان میخوام شروع کنم 42 


اعتبارای قاصدک هم یادم رفت بدم...امروز 220 تومن هم دادم پروتئین گرفتم که بترکونم Muscular  مربیم میگفت خیلی خوب تمرین میکنی که اینقدر زود 


پیشرفت میکنی Khansariha (48) 


اقای طلوع شروع کردید؟ من براتون چیزی ننوشتم منتظر اولین روزتون بودم که ثبت کنیدا...حواسم هست 128fs318181
پست بالا شوخی بود؟  42
اول اینکه قبلا در این مورد کلی توضیح دادم برای دوستان.....دوم اینکه مقاله خوندن خوبه ولی نه اینکه تنها تکیه گاهمون مقاله و تحقیقات دانشمندا 

باشه...

اول باید فیزیولوژی بدن رو یاد بگیرید تا بدونید دقیقا چه اتفاقی توی بدن میوفته.مثلا کلیه برای دفع و بازجذب مواد چه مکانیسمی داره...بعدش بریم سراغ

مقالاتی که توی سایتای کیلویی میذارن! اگه از پایه خوب کار کرده باشیم مقاله رو عمقی میفهمیم و میتونیم تحلیلش کنیم...

ولی اینکه تا یه چیزی میخونیم بگیم جیزه خیلی ناجوره...

سوم اینکه بازم میگم برام مهم نیست که آقا غلام و اصغر اقا  چی میگن!

خودم چند روز پیش رفته بودم موهامو کوتاه کنم صاحب ارایشگاه(همون پیرایشگاه!) به رفیقش میگفت 2 هفتست داره میره بدنسازی بعد 500 هزار تومن

پروتئین و گلوتامینو ازینچیزا خریده! طرف داره میمیره بعد 500 هزار تومن توی دو هفته ی اول میخواد بخوره!

حالا اون یکی که سه متر شکم داشت میگه تا میتونی بخور...سیب زمینی بخور بدنت رشد میکنه!!!!! 

خدایا مگه طرف درخته؟!!!

بعد ارایشگره میگفت من صبح 8 تا تخم مرغ میخورم!!!! احتمالا همه ی اینارو سرخ میکنه!!! در جهت گنده شدن! یعنی کلسترول و چربی خون رو به 

حد اعلای خودش میرسونن! 

این تفکرات اشتباه رو باید بریزیم دور.... من این پایین روش خودمو مینویسم کسی اگه باهاش مشکلی داشت با دلیل علمی برام توضیح 

بده که اشتباه میکنم

----

اول باید مصرف چربی و شیرینی رو به حداقل برسونیم...از روغنای مایع استفاده کنید...روغن زیتون خیلی مناسبه....

چه دلیلی داره ادم زیر برنجش نیم کیلو کره بذاره؟! 

نوشابه و دلستر و چیزای گازدار تعطیل....چیپس و پفک و هرچی چیز اضافه تعطیل(تا همینجاشم سخت بود)

مصرف اب رو بالا ببرید...حداقل 8 لیوان اب بخورید...

این از تغذیه ی طبیعی...

بعدش ورزش هوازی رو شروع کنیم و شدت و زمانش رو باید بیشتر و بیشتر بکنیم....طوری که چربی های بدن خیلی کم بشه...اون شکل واقعی بدن

رو میبینید (خانوما ازینکارا نکنید!) 

هر وقت اینطوری شدید یعنی هوازی واقعی کار کردید:

تمام عضلات بدن کشیده و سفت میشن....

ضربان استراحت میاد زیر 50

بالای یک و نیم دقیقه میتونید نفستون رو نگه دارید....

مدت زمانی که طول میکشه به این حالت برسید شاید بیشتر از 2 سال طول بکشه...

بعد ازونجا که بدن به حالت عالی رسید.قلب و ریه و رگها تقویت شدن میریم به سطح بالاتر...یعنی جایی که غذای معمولی جوابگوی بدن نیست...

یعنی طرف مجبوره اینقدر غذا بخوره که میکشه به وسط تمرین باید با معده ی پر بره تمرین! دستگاه گوارش جواب نمیده اون موقع باید بره سمت 

مکمل!

این همه نوشتم تازه رسیدیم به قسمت مکمل!  ازینجا به بعد تمرینات سنگینتر میشه...مصرف اب بیشتر میشه... و باید نصف مقدار پیشنهادی 

پروتئین مصرف کنید...اگه بدن ورزشکار روزانه 140 گرم پروتئین لازم داره باید فقط 40 گرمش از مکمل باشه بقیش با غذاست...

اسم مکمل روشه...یعنی تکمیل کننده...

بعد از طی مراحلی طولانی میرسید به جای بروس لی! Gigglesmile 

اینم شرایط استفاده ی پروتئین!

الکی نیست...

ما حرفی هم از هورمون نزدیم.... موادی که من استفاده میکنم کاملا از اصل بودنشون مطمئنم...از فروشندش هم چند ساله اینچیزارو میگیرم

خداروشکر چند ساله سرما هم نخوردم!

ازین شوخی ها هم اینجا نداریم:

نقل قول: اینم از درخشنده مربیتون ، کلی پول داده که پروتئین بخر مثل بادکنک بشه

من وزنم برام خیلی مهمه که کم بمونه...چون کارم سربالایی بالا رفتنه...دنبال فیگور گرفتن هم نیستم...

کسایی هم که برای خوشگلی میان ورزش میکنن بهشون میگم سمت دوچرخه سواری نیان...

خوردن هر کدوم ازین مکملا شرایط خیلی پیچیده ایی داره که اکثرا همون اولش میمونن!...حالا کاری به مواد اصلی پیدا کردن هم نداریم!!!

(با کسایی که با بیل مکمل میخورن هم کاری نداریم!!!)

از اطراف هم مقاله اینطرفی کپی نکنید چون با یه سرچ ساده توی گوگل میشه خیلی چیزا پیدا کرد(این قسمت رو خیلی خیلی مهربون بخونید 128fs318181)

موفق باشید... 53
توی حرفم گفتم :

نقل قول: من این پایین روش خودمو مینویسم کسی اگه باهاش مشکلی داشت با دلیل علمی برام توضیح 

بده که اشتباه میکنم

و همچنین:

نقل قول: این قسمت رو خیلی خیلی مهربون بخونید [تصویر:  128fs318181.gif]

میتونستم الان هم به روش خودتون جوابتون رو بدم ولی اینجا احترام داره...

ازتون میخوام به صورت علمی خودتون توضیح بدید که من اشتباه میکنم...چون اخراج کردن ورزشکار و سرپرستی تیم نوجوونایی که برامون نوشتید 

تاثیری روی مکمل های ورزشی نداره...

53

بعضیا فکر میکنن که من بیکارم بشینم اینجا کلی تایپ کنم که بگم اره من فلانم! اینجا خیلیا حتی اسمم نمیدونن...چه دلیلی داره بیام بقیرو گمراه

کنم؟

چیزی هم بهم نمیدن!

مینویسم چون امیدوارم به نتیجه ی خوبی برسیم...یه چیزی یاد بگیریم...ادعای سرپرستی اینجارو هم ندارم.مربیمون یعنی رامتین فعلا پیشمون نیست

من فقط همراه دوستان هستم و هرچی بلد باشم براشون مینویسم...

اگه باز بی احترامی کنید پست بعدیمو به روش خودتون مینویسم...

53
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525